Ja net vandaag gekeken tot en met 4.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:27 schreef tralalala het volgende:
Mensen al met seizoen 3 begonnen? Heftig seizoen tot nu toe...
Nou, hèquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:27 schreef tralalala het volgende:
Mensen al met seizoen 3 begonnen? Heftig seizoen tot nu toe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat het derde jaar op een rijquote:Op zondag 19 mei 2024 11:50 schreef golfer het volgende:
Laatste aflevering gisteren bekeken.
Wat een bedragen gaan er om op zo'n grote boerderij en wat weinig levert het allemaal op.
Ben deze week begonnen met seizoen 1. Het wordt al snel duidelijk waarom 'boeren' een manier van leven is en niet 'een baan'. Dit moet echt je leven zijn anders is het niet te doen.quote:
Beetje wel he. Voelt meer als een inleiding van de verhaallijnen die volgende week pas tot explosie komen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste 4 afleveringen vond ik maar zozo.
De helft, binnenkort de rest.quote:
Dat vond ik wel een leuke toevoeging, ze is erg lekker.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beetje wel he. Voelt meer als een inleiding van de verhaallijnen die volgende week pas tot explosie komen.
En die vervangende boerin voor Kaleb was allemaal een beetje teveel.
4.quote:
Was bij serie 3 ook zo, beetje de hype opbouwen.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
Dan zie ik het nut helemaal niet van het seizoen in twee delen uitzenden. Maar goed fijn dat we niet lang hoeven te wachten op de rest dan.
En genieten? Ik baal inmiddels dat ik ze alle 4 achter elkaar heb gekekenquote:Op maandag 26 mei 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
Dan zie ik het nut helemaal niet van het seizoen in twee delen uitzenden. Maar goed fijn dat we niet lang hoeven te wachten op de rest dan.
Die is ook te vinden op Amazon, overigens.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:05 schreef golfer het volgende:
Kijken nu naar s4e1.
De Caleb Coopershow in een theater.
Nee, Gerald en Kaleb uit Clarkson’s Farm zijn geen familie van elkaar, ondanks dat ze allebei de achternaam Cooper dragen. Dit is puur toeval en er bestaat geen enkele familieband tussen de twee. Kaleb heeft dit zelf bevestigd in een interview, en ook diverse betrouwbare bronnen geven aan dat er geen relatie is tussen Gerald en Kaleb.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Is Gerald familie van Kaleb of hebben ze toevallig dezelfde achternaam?
Duidelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, Gerald en Kaleb uit Clarkson’s Farm zijn geen familie van elkaar, ondanks dat ze allebei de achternaam Cooper dragen. Dit is puur toeval en er bestaat geen enkele familieband tussen de twee. Kaleb heeft dit zelf bevestigd in een interview, en ook diverse betrouwbare bronnen geven aan dat er geen relatie is tussen Gerald en Kaleb.
Hoewel fans vaak speculeren of Gerald misschien Kalebs vader is, is dat dus niet het geval. Ze hebben simpelweg dezelfde achternaam en werken samen op Diddly Squat Farm, waar ze inmiddels een hechte vriendschap hebben opgebouwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |