Ongelofelijk he! Die jongen leeft onder een steen kijkt geen tv/luistert geen radio/leest geen kranten denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:37 schreef Vlinder het volgende:
Dit seizoen is tot nu toe fantastisch. Caleb met zijn eindeloze onwetendheid![]()
Hij werkt, gaat naar de kapper, naar de pub en naar bed.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Ongelofelijk he! Die jongen leeft onder een steen kijkt geen tv/luistert geen radio/leest geen kranten denk ik.
Het is de Britse @derLudolf maar dan eentje die wel grappig en succesvol isquote:Op zondag 7 juni 2026 14:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hij werkt, gaat naar de kapper, naar de pub en naar bed.
Maar goed, het is TV, dus zou net zo goed een act kunnen zijn
Nee er zijn er 2 online gekomen vandaag, volgende week de laatste 2.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:47 schreef Makamba_ het volgende:
Laatste 4 afleveringen ook online!
Wil eigenlijk rustig kijken maar vrees dat ik bij thuiskomst al begin en doorkijk.
Prime had mijn Clarkson farm naar seizoen 1 gezet. Ik was al extreem in de war dat het flashbacks naar corona waren toen ik aflevering 5 opzettequote:Op woensdag 10 juni 2026 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee er zijn er 2 online gekomen vandaag, volgende week de laatste 2.
Parelhoendersquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:08 schreef golfer het volgende:
Arme korhoenders.![]()
Dat stierkalfje die hem onderpoepte en zijn reactie daarop.
Ik drink dagelijks de Famous daarvan.quote:
Staat sarin-gas niet op #1 in die schaal?quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Om het in perspectief te zetten
Sambal oelek scoort op de schaal van Scoville 2000
Ik las het inderdaad, hopelijk kan het nog behandeld worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:41 schreef golfer het volgende:
SHO / Jeremy Clarkson heeft agressieve vorm van kanker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |