Dat weet ik heel goed.quote:
Nee, het komt in delen online. 10 juni nog 2 afleveringen en 17 juni ook.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:04 schreef Ama het volgende:
Nee, het komt in delen online. 10 juni nog 2 afleveringen en 17 juni ook.
Nee, alleen de teaser.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat weet ik heel goed.
Heb jij deze aflevering gezien?
Als dat zo zou zijn dan had je mijn opmerking wel gesnapt.
Dan moet maar eerst de eerste aflevering bekijken voordat je commentaar geeft.quote:
Kijk, een Boomerquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet maar eerst de eerste aflevering bekijken voordat je commentaar geeft.
Kijk, een Betweter die commentaar levert op iets wat ie niet gezien heeft.quote:
Wil je een vochtig doekje om daar boven op de kast ff te stoffen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, een Betweter die commentaar levert op iets wat ie niet gezien heeft.
We staan er goed op als land, waren al onze boeren maar zo innovatief in plaats van snelwegen blokkeren.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nederland als hypermoderne agri Staat
5 miljoen per jaar aan aardappelen
En dan geen emotioneel bericht voor het einde van de echte Engelse varkens.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Weet je waar vlees vandaan komt
Was wel héél erg vetquote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En dan geen emotioneel bericht voor het einde van de echte Engelse varkens.
Kan niet wachten tot volgende week.
Ongelofelijk he! Die jongen leeft onder een steen kijkt geen tv/luistert geen radio/leest geen kranten denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:37 schreef Vlinder het volgende:
Dit seizoen is tot nu toe fantastisch. Caleb met zijn eindeloze onwetendheid![]()
Hij werkt, gaat naar de kapper, naar de pub en naar bed.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Ongelofelijk he! Die jongen leeft onder een steen kijkt geen tv/luistert geen radio/leest geen kranten denk ik.
Het is de Britse @derLudolf maar dan eentje die wel grappig en succesvol isquote:Op zondag 7 juni 2026 14:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hij werkt, gaat naar de kapper, naar de pub en naar bed.
Maar goed, het is TV, dus zou net zo goed een act kunnen zijn
Nee er zijn er 2 online gekomen vandaag, volgende week de laatste 2.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:47 schreef Makamba_ het volgende:
Laatste 4 afleveringen ook online!
Wil eigenlijk rustig kijken maar vrees dat ik bij thuiskomst al begin en doorkijk.
Prime had mijn Clarkson farm naar seizoen 1 gezet. Ik was al extreem in de war dat het flashbacks naar corona waren toen ik aflevering 5 opzettequote:Op woensdag 10 juni 2026 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee er zijn er 2 online gekomen vandaag, volgende week de laatste 2.
Parelhoendersquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:08 schreef golfer het volgende:
Arme korhoenders.![]()
Dat stierkalfje die hem onderpoepte en zijn reactie daarop.
Ik drink dagelijks de Famous daarvan.quote:
Staat sarin-gas niet op #1 in die schaal?quote:Op donderdag 11 juni 2026 00:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Om het in perspectief te zetten
Sambal oelek scoort op de schaal van Scoville 2000
Ik las het inderdaad, hopelijk kan het nog behandeld worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:41 schreef golfer het volgende:
SHO / Jeremy Clarkson heeft agressieve vorm van kanker
Behandeling van TBC bij runderen is niet mogelijk en verboden. De enige manier van bestrijding is testen, positieve dieren ruimen, en verspreiding voorkomenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef Vlinder het volgende:
Wat ontzettend kut om dit seizoen zo af te sluiten.
En koeTBC moet toch ze fiksen zijn? Wat ontzettend middeleeuws
niet en verspreiding voorkomen maar om verspreiding te voorkomenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Behandeling van TBC bij runderen is niet mogelijk en verboden. De enige manier van bestrijding is testen, positieve dieren ruimen, en verspreiding voorkomen
Daar ga ik wel vanuit, anders zou hij niet zeggen hopelijk tot seizoen 6. Of het aanslaat is een tweede.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad, hopelijk kan het nog behandeld worden.
Hij heeft prostaatkanker en dat is in een vroegtijdig stadium goed te behandelen met bestralingen en eventueel verwijderen van (een deel) van de prostaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:22 schreef Chea49 het volgende:
Ik las het inderdaad, hopelijk kan het nog behandeld worden.
Komt bij dat alle beelden van een jaar geleden zijn. Als het helemaal misse boel was geweest hadden we er wel iets van gehoord denk ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft prostaatkanker en dat is in een vroegtijdig stadium goed te behandelen met bestralingen en eventueel verwijderen van (een deel) van de prostaat.
Ik heb het ook gehad en ben er nu al 2 jaar volkomen van genezen.
Nee, er is meer te doen om verspreiding te voorkomen, zoals verdachte melk te pasteuriserenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:47 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
niet en verspreiding voorkomen maar om verspreiding te voorkomen
Nee, zijn diagnose is van Mei dit jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Komt bij dat alle beelden van een jaar geleden zijn. Als het helemaal misse boel was geweest hadden we er wel iets van gehoord denk ik.
Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:20 schreef TjjWester het volgende:
Nee, zijn diagnose is van Mei dit jaar.
Gelukkig ben jij ervan genezen, proficiat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft prostaatkanker en dat is in een vroegtijdig stadium goed te behandelen met bestralingen en eventueel verwijderen van (een deel) van de prostaat.
Nope, serie loopt altijd een jaar achter. Bovendien had ie zijn operatie in juli wat het nu nog niet is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee, zijn diagnose is van Mei dit jaar.
Ook bij mensen is er niet echt een goed tb vaccin (bcg is vrij heftig en geeft geen volledige bescherming), en behandeling is vaak een kuur van dagelijks antibiotica voor 6+ maanden, die je vrij nauwkeurig moet volgen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef Vlinder het volgende:
Wat ontzettend kut om dit seizoen zo af te sluiten.
En koeTBC moet toch ze fiksen zijn? Wat ontzettend middeleeuws
De ene prostaatkanker is de andere niet. Hij had het zelf over een agressieve vorm, die dan wel in een heel vroeg stadium is ontdekt, maar dat is toch wat anders als het geen agressieve vorm was.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat weet ik uiteraard ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De ene prostaatkanker is de andere niet. Hij had het zelf over een agressieve vorm, die dan wel in een heel vroeg stadium is ontdekt, maar dat is toch wat anders als het geen agressieve vorm was.
Wel triest dat de koe geruimd werd zwanger met een tweeling en later geen TBC bleek te hebben en dat testje is wel erg simpel-quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Behandeling van TBC bij runderen is niet mogelijk en verboden. De enige manier van bestrijding is testen, positieve dieren ruimen, en verspreiding voorkomen
Paar jaar geleden had hij heel andere klachten, daarna hart en daarna kanker. Ziet er ook niet echt gezond uit maar programma is niets zonder hem.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:59 schreef Blues het volgende:
Op Insta bevestigd Clarkson dat het goed met hem gaat, hij oproept om je prostaat te laten checken dmv bloedonderzoek en dat S06 nu opgenomen wordt
Logistiek lastig. Heuvelachtig onder andere. Hij heeft wel pijpen liggen voor waterbakken, maar als het voor beregenen zou zijn zou het een flinke investering zijn weer om het mogelijk te maken. Je ziet hier in de buurt sowieso eigenlijk nooit gewassen gesproeid worden. Veel zomers zijn er ook wel hose-pipe-bans, maar dan is er wel een uitzondering voor voedselgewassen (ik mag dan mijn tuin niet besproeien, maar mijn allotment/volkstuin wel). Voor boeren zullen de regelingen ook weer anders zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:18 schreef xzaz het volgende:
Waarom bewateren ze daar niet? Mag dat niet ofzo? Of lag alles droog?
Hier in Spanje praktisch elk jaar een droogte probleem en constant praat men over mega bassins aanleggen en er gebeurd weinig behalve velden vol leggen met zonnepanelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Logistiek lastig. Heuvelachtig onder andere. Hij heeft wel pijpen liggen voor waterbakken, maar als het voor beregenen zou zijn zou het een flinke investering zijn weer om het mogelijk te maken. Je ziet hier in de buurt sowieso eigenlijk nooit gewassen gesproeid worden. Veel zomers zijn er ook wel hose-pipe-bans, maar dan is er wel een uitzondering voor voedselgewassen (ik mag dan mijn tuin niet besproeien, maar mijn allotment/volkstuin wel). Voor boeren zullen de regelingen ook weer anders zijn.
Het injecteren met een tbc eiwit en later de zwelling meten is de standaard test, heb geen idee hoe vaak daar een vals positief bij voorkomtquote:Op maandag 22 juni 2026 18:27 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Wel triest dat de koe geruimd werd zwanger met een tweeling en later geen TBC bleek te hebben en dat testje is wel erg simpel-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |