quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Prima OP.
Waarom worden er eigenlijk wedstrijden in Baku gespeeld?
Dacht dat de landen waarin gespeeld wordt met de kwalificatie te maken had. Niet dus?quote:
Die speelsteden zijn al een paar jaar bekend. Hiervan is Brussel redelijk vroeg afgevallen omdat ze toch geen nieuw stadion konden bouwen (quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dacht dat de landen waarin gespeeld wordt met de kwalificatie te maken had. Niet dus?
Maar in Baku interesseert niemand voetbal toch? Gaan ze het stadion vullen bij deze topper?
Dat doen we in Rotterdam een stuk beterquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die speelsteden zijn al een paar jaar bekend. Hiervan is Brussel redelijk vroeg afgevallen omdat ze toch geen nieuw stadion konden bouwen () en Dublin en Bilbao een paar maanden terug omdat ze geen publiek konden garanderen. Volgens mij heeft het weinig met prestaties in de kwalificatie te maken. Het heeft wel de loting flink beïnvloed omdat landen met een speelstad recht hadden op thuiswedstrijden.
Baku is natuurlijk zeer indrukwekkend @:michaelvanpraag
quote:Geen getüter dus, dat was wel weer mooi.
Gelijkspel denk ik beter. Als we er vanuit gaan dat Italië niet gelijk gaat spelen tegen Wales.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:30 schreef satecl het volgende:
Zeer belangrijke wedstrijd voor Oranje vandaag. Net als Italië.
Voor oranje het beste resultaat:
- Italië winnen
- Turkije kleine overwinning.
Hup Turkije!!!!
Niksquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat had die arnoutivic gezegd dan?
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat had die arnoutivic gezegd dan?
Topicnummers zijn voor proleten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Dacht de TS dat we dit topic niet vol zouden kalken ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Vanwaar deze antipathie jegens Britse landen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta volledig achter Turkije.
Alle Britse landen.
Ze spelen niet in de aRENaquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:05 schreef Mansjester het volgende:
Zou @:Mexicanobakker nog een Wales plaatje hebben?
Is ook een schijtwedstrijdquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:55 schreef Tagliano het volgende:
Dacht de TS dat we dit topic niet vol zouden kalken ofzo
Gezond verstand.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanwaar deze antipathie jegens Britse landen?
quote:Dat er een flesje van een bepaald merk frisdrank of alcoholvrij bier voor hun neus staat, is nu eenmaal een onderdeel van de commercie die een toernooi als Euro 2020 mogelijk maakt. Daar mag niet aan getornd worden."
Dat was een totaal wereldvreemd artikel jaquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef KennyPowers het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)omst-sportsponsoring
[..]
WK Dartsquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook een schijtwedstrijd
Wales heeft alleen goede darters en Turkije heeft al helemaal niets
Erg mooi. Nieuw topic record incomingquote:
Laatste keer RTL?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi. Nieuw topic record incoming
Klopt ja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Laatste keer RTL?
Daarna zal het wel sterven
Dramaqueen 3.0 die Beerthuizen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef KennyPowers het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)omst-sportsponsoring
[..]
Prima statement van Ronaldo.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was een totaal wereldvreemd artikel ja
Voorspelbaar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van Jan Roelfs?
Ik had dit meer een reclame gevonden voor bijvoorbeeld Mbappe.quote:
Kip is gezondquote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had dit meer een reclame gevonden voor bijvoorbeeld Mbappe.
Sorry, vandaar mijn idee dusquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren al gevraagd idioot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat is een wat minder goede statement.quote:
Dat was vooral gebaseerd op een potje in maart gok ik zoquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
Ik las her en der dat Turkije een outsider was om ver te komen
Lol
Ongelooflijk dat Nederland laatst van die koekenbakkers heeft verloren.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
Ik las her en der dat Turkije een outsider was om ver te komen
Lol
quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoopte even dat de commentaarverbinding was verbroken.
Helaas.
Ik weet aan wiequote:Op woensdag 16 juni 2021 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik ben er ook weer.
Ik kom met gestrekt been het topic binnen. Direct een note uitgedeeld.
Ze hadden het over de camera, dom varken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Roelfs zit dus helemaal niet in Baku.
Hebben ook wel een aantal prima spelers die ook in vorm waren. Maar wat ze hier laten zien lijkt nergens opquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooral gebaseerd op een potje in maart gok ik zo
Iets met poep jaquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom je de sfeer weer verzieken ?
@:poepzor hoe heet die gast.
Lees jij de posts van Paul niet ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hadden het over de camera, dom varken.
Klopt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier vooral voor het warme bad
Maar ik merk dat dat verleden tijd is
Roelfs zei het echt alsof hij daar zelf zat, maar in feiten zit hij dus gewoon in de bezemkast.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hadden het over de camera, dom varken.
Niemand doet dat.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lees jij de posts van Paul niet ofzo
Dat kloptquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lees jij de posts van Paul niet ofzo
Ach, bij een vaccinatie weet je ook niet wat erin zit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij denkt dat je kip bij de KFC krijgt?
Als kokcu selectie materiaal is dan zegt dat genoeg over de breedte naast die "top" spelers.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben ook wel een aantal prima spelers die ook in vorm waren. Maar wat ze hier laten zien lijkt nergens op
Ja!quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verdwijnt het beeld ook soms jullie?
Sorry maat, je hebt gelijk. Ik liet me even gaan. Ik denk door het weer en door het verhitte potje tussen Finland en Rusland die ik vandaag heb gekeken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier vooral voor het warme bad
Maar ik merk dat dat verleden tijd is
Ja hij liep net de hoek om!quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vergeven en vergeten!quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry maat, je hebt gelijk. Ik liet me even gaan. Ik denk door het weer en door het verhitte potje tussen Finland en Rusland die ik vandaag heb gekeken.
Kan me goed voorstellen dat ze hebben besloten om niet iedere keer helemaal naar Baku te gaan. Verder zijn ze wel steeds in het stadion toch?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roelfs zei het echt alsof hij daar zelf zat, maar in feiten zit hij dus gewoon in de bezemkast.
Ja is ook op de bbcquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Scherp van je.quote:
@MC-Morganquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren al gevraagd idioot.
Stukje geopolitiek.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:33 schreef GGMM het volgende:
Waarom in godsnaam hebben ze er ook voor gekozen een gedeelte van het EK in Azerbeidzjan te houden
Hij is nog woedend dat wij hem een note hebben aangesmeerd.quote:
Die betalen Baku met geld waarschijnlijk.quote:
Dat was vast terecht!quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is nog woedend dat wij hem een note hebben aangesmeerd.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb ook een voorkeur voor witte ijsjes.
Dat is wel prima, maar het thuiswerkadvies eraf zal wel voor veel drukte in de spits zorgen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
Vanaf volgende week zaterdag geen mondkapjesplicht meer
Ik ben hier erg blij mee.
In winkels?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
Spits is hier al een half jaar weer retedruk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel prima, maar het thuiswerkadvies eraf zal wel voor veel drukte in de spits zorgen.
Erg jammer.
Ik heb je ook geen goede foto beloofd. Ik ben jou niks verschuldigd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een matige foto
Hier kan ik onmogelijk een like voor uitdelen
Thuiswerkadvies zou gewoon standaard altijd moeten gelden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel prima, maar het thuiswerkadvies eraf zal wel voor veel drukte in de spits zorgen.
Erg jammer.
Dat is nooit weggeweest.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van het verdwijnen van het Viva Forum?
Nee dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb je ook geen goede foto beloofd. Ik ben jou niks verschuldigd.
Werd tijd, niet te doen met deze temperatuur.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:37 schreef GGMM het volgende:
Sinds een bepaalde forum admin hier is.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sfeer is hier aan het omslaan, merk ik.
Is het dat paardenforum?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Af en toe een keer op kantoor vind ik niet zo'n probleem. Vaker dan 1x per week zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thuiswerkadvies zou gewoon standaard altijd moeten gelden.
Kan me weinig interesseren. @Haags baalt wel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zei je moeder gisteren ook al.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Af en toe een keer op kantoor vind ik niet zo'n probleem. Vaker dan 1x per week zou verboden moeten worden.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds een bepaalde forum admin hier is.
Ik noem geen namen.
Maar hij heeft een snor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel je pijnquote:
Wat is ook alweer de grap hierachter?quote:
Nog beter dus.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is ongunstig voor het Nederlands elftal.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat is ook alweer de grap hierachter?
Whales/Walesquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robbenquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, thx.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Whales/Wales
(ik zei niet dat het een goede grap was)
Dat lag niet aan de kwaliteit van de Turkenquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:44 schreef TLC het volgende:
Nederland was gewoon kansloos tegen de Turken, nog niet zo heel lang geleden.
Vertel, want ik snap geen snars van dat vervolgschema.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:44 schreef wimderon het volgende:
Dit Turkije is toch wel onthutsend zwak.
Zo lijkt het er langzaam toch op dat de nummer 3 uit Groep A doorgaat en dat geeft een grote kans dat Nederland tegen de nummer 3 uit Groep F moet.quote:
Is dat gefotoshopt of zijn dat plastieke walvissen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Whales/Wales
(ik zei niet dat het een goede grap was)
Boeiend.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dat zijn echte walvissen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dat gefotoshopt of zijn dat plastieke walvissen?
zo'n vage foto
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Right.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lijkt het er langzaam toch op dat de nummer 3 uit Groep A doorgaat en dat geeft een grote kans dat Nederland tegen de nummer 3 uit Groep F moet.
Laat Halsema het maar niet zien.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat zijn echte walvissen.
Wees eens eerlijk. Eigenlijk woon jij toch gewoon in Emmeloord ofzo?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zo'n vage foto
Je bent zelf een echte walvisquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aha, nog realistische alternatieven wat dat betreft?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo lijkt het er langzaam toch op dat de nummer 3 uit Groep A doorgaat en dat geeft een grote kans dat Nederland tegen de nummer 3 uit Groep F moet.
Oohhhhh wat een steek @Mexicanobakker ik zou me toch niet laten doen.quote:
Logisch. Ik begreep toch al nooit dat een beest wat zich WALvis noemt in zee verblijft.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is die walvisjager?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laat Halsema het maar niet zien.
Terroristen denken nu: Doe een vlag van Greenpeace om!quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:48 schreef RAVW het volgende:
niet te hard schreeuwen dadelijk weer groene vreden op het veld ( die lui had gisteren wel mazzel dat hij de vlag droeg van Greenpeace ... anders was die gesnipered( hadden ze van mij toch nog als nog wel; mogen doen )
Hongarije toch?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het woord "walvis" komt van proto germaans hwalaz (grote zeevis)quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Logisch. Ik begreep toch al nooit dat een beest wat zich WALvis noemt in zee verblijft.
Alsof die beesten dat snappenquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
Het woord "walvis" komt van proto germaans hwalaz
Was ook mijn eerste gedachte ja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terroristen denken nu: Doe een vlag van Greenpeace om!
Niet echt. Tweede worden is tegen Italië. Lijkt me nog slechter.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, nog realistische alternatieven wat dat betreft?
Ja leuk evenement voor kinderen walvissen dood laten gaan op een voetbalveldquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zie ik het beter, er staan spelers op het veld, gefotoshopt dus. Ik dacht dat het een soort evenement was voor kinderen ofzo
#slaaptekort
Het zijn slimme diertjes hoor.quote:
Dat doen sommige terroristen anders nu al.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terroristen denken nu: Doe een vlag van Greenpeace om!
Bedoel soort springkasteel ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk evenement voor kinderen walvissen dood laten gaan op een voetbalveld
Zou geld ervoor neerleggen
quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk evenement voor kinderen walvissen dood laten gaan op een voetbalveld
Zou geld ervoor neerleggen
Het is geen Japan hier, gekquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zie ik het beter, er staan spelers op het veld, gefotoshopt dus. Ik dacht dat het een soort evenement was voor kinderen ofzo
#slaaptekort
greenpeace staat in sommige landen als terroristen bestempeld en zijn niet welkomquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doen sommige terroristen anders nu al.
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt. Tweede worden is tegen Italië. Lijkt me nog slechter.
Het is te hopen dat Zwitserland dan niet van Turkije wint (en uiteraard niet van Italië), of dat Duitsland geen overwinning pakt (het is wel gunstig dat Hongarije die laatste wedstrijd ook echt ergens om speelt dus, maar ja die hebben ook een overwinning nodig). Of veel groepen waarin de nummer 3 4 punten pakt, wat op zich niet onmogelijk is. Maakt de strijd om die derde plaatsen ook een stukje interessanter.
Er is nog een andere combinatie waarbij Nederland niet tegen de nummer 3 uit F speelt en dat is ACDF (als groepen waar de nummers 3 doorgaan), maar dit lijkt me niet heel voor de hand liggend.
Kinderen laten springen op dode walvissen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedoel soort springkasteel ofzo
Weet ik veel
Wat heb je uitgespookt?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb 3 uur geslapen, neem het me niet kwalijk
GEEN EECHTE walvissen idiootquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Kinderen laten springen op dode walvissen?
Jij bent echt ziek in je hoofd
Ohh oke, ik dacht alquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
GEEN EECHTE walvissen idioot
Je bedoelt SPREEKWOORDELIJKE walvissen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
GEEN EECHTE walvissen idioot
quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Kinderen laten springen op dode walvissen?
Jij bent echt ziek in je hoofd
Hier kom je niet meer mee weg, volgende keer is het een dag afkoelban.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb 3 uur geslapen, neem het me niet kwalijk
Ik snap er nog steeds weinig vanquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Zwitserland dan niet van Turkije wint (en uiteraard niet van Italië), of dat Duitsland geen overwinning pakt (het is wel gunstig dat Hongarije die laatste wedstrijd ook echt ergens om speelt dus, maar ja die hebben ook een overwinning nodig). Of veel groepen waarin de nummer 3 4 punten pakt, wat op zich niet onmogelijk is. Maakt de strijd om die derde plaatsen ook een stukje interessanter.
Er is nog een andere combinatie waarbij Nederland niet tegen de nummer 3 uit F speelt en dat is ACDF (als groepen waar de nummers 3 doorgaan), maar dit lijkt me niet heel voor de hand liggend.
Maar afkoelbans zijn altijd korter dan een dagquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier kom je niet meer mee weg, volgende keer is het een dag afkoelban.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds weinig van
Ik hoop dat Bert Maalderink het een keer dit EK gaat uitleggen.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij kunnen ook klokkijken.quote:
11 tegen 11.quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik had winst voorspeld voor de Turken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |