Voor vliegen is er momenteel geen goed alternatief.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik ben voor een verbod op vliegvakanties. Bij andere vakanties is het een goed idee om de legaliteit te bepalen adhv klimaatimpact van de specifieke vakantie.
Omdat het NU schadelijk is.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ethereum staat op het punt om ruim factor 100 minder energie te gaan gebruiken… Dus waarom pik je juist Ethereum eruit?
En... we zijn weer terug op pagina 1 van deel 1...quote:Op zondag 13 juni 2021 15:42 schreef Pipaja het volgende:
Mijn mening is dat Bitcoin en Ethereum sowieso verboden moeten worden. Bij andere cryptomunten is het een goed idee om de legaliteit te bepalen adhv klimaatimpact van de specifieke munt.
Omdat onwetendheid en de drang om iets te roepen.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ethereum staat op het punt om ruim factor 100 minder energie te gaan gebruiken… Dus waarom pik je juist Ethereum eruit?
Dat vind jij. Maar het ging je om de groene gedachte toch? Wel eens gekeken naar het energieverbruik van deze alternatieven?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:18 schreef Pipaja het volgende:
[..]
Voor vliegen is er momenteel geen goed alternatief.
Voor geld zijn er honderden alternatieven die prima werken.
Toch balen als je een paar maanden geleden al je spaargeld in bitcoin hebt omgezet, uit angst voor de inflatie van je eigen muntquote:
Gewoon hodlen.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:37 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Toch balen als je een paar maanden geleden al je spaargeld in bitcoin hebt omgezet, uit angst voor de inflatie van je eigen munt
Het is gewoon idioot om te zeggen: 'ben je bang dat je een fors deel van je geld kwijtraakt? Stap in bitcoin als veilige haven'quote:Op zondag 13 juni 2021 20:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon hodlen.
Overigens hoor ik dat soort opmerkingen alleen als de boel wat inzakt.
Dat we een jaar geleden op $9.500 stonden wordt dan vaak maar vergeten.
Sowieso heb ik er schijt aan, heb sinds 2011 zoveel ups en downs gezien dat ik er geheel niet van onder de indruk ben.
Over de 10 jaar gezien is het zo'n beetje de beste investering ooit.
Over een langere periode heb ik meer vertrouwen in bitcoin dan in de dollar of de euro.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:04 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot om te zeggen: 'ben je bang dat je een fors deel van je geld kwijtraakt? Stap in bitcoin als veilige haven'
Tja, resultaten uit het verleden zeggen helemaal niets natuurlijk. Ongeveer 10% van mijn vermogen zit in bitcoin. Het zou kunnen dat dat over 5 jaar vertienvoudigd is, maar met hetzelfde gemak is het over 5 jaar helemaal niets meer waard.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Over een langere periode heb ik meer vertrouwen in bitcoin dan in de dollar of de euro.
De laatste 10 jaar is de Euro 20% minder waard geworden.
De laatste 10 jaar is de bitcoin 3.000.000% meer waard geworden.
Jij bent er zeker zo eentje die nog gelooft in de euroquote:
1 2 3 | ..F.. .IAT. PONZI |
quote:Op zondag 13 juni 2021 16:18 schreef Pipaja het volgende:
[..]
Voor vliegen is er momenteel geen goed alternatief.
Typisch een uitspraak van iemand die niet snapt wat Bitcoin precies is of wat het kan.quote:Voor geld zijn er honderden alternatieven die prima werken.
Dat is cherry picking. Het was vrijwel altijd een goed idee om al je spaargeld in Bitcoin te steken.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:37 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Toch balen als je een paar maanden geleden al je spaargeld in bitcoin hebt omgezet, uit angst voor de inflatie van je eigen munt
Ditquote:Op zondag 13 juni 2021 20:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon hodlen.
Overigens hoor ik dat soort opmerkingen alleen als de boel wat inzakt.
Dat we een jaar geleden op $9.500 stonden wordt dan vaak maar vergeten.
Sowieso heb ik er schijt aan, heb sinds 2011 zoveel ups en downs gezien dat ik er geheel niet van onder de indruk ben.
Over de 10 jaar gezien is het zo'n beetje de beste investering ooit.
Vind je dat zelf niet zorgwekkend, dat de meeste landen dit dus oplossen door gewoon maar geld bij te printen?quote:Op zondag 13 juni 2021 20:20 schreef michaelmoore het volgende:
Die Landen die de Bitcoin als nationale munt nemen , die moeten wel een zeer strenge begroting discipline hebben, want Bitcoin kun je niet bij printen
Nee, het is idioot om te zeggen: "Ben je bang dat je een fors deel van je koopkracht kwijtraakt? Stap in de Euro als veilige haven."quote:Op zondag 13 juni 2021 21:04 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het is gewoon idioot om te zeggen: 'ben je bang dat je een fors deel van je geld kwijtraakt? Stap in bitcoin als veilige haven'
Aanname.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:27 schreef Kornolio het volgende:
[..]
Bitcoin is een blijvertje. Deal with it.
Op zich mee eens, maar het heeft nog steeds de beste kaarten in handen. Afgezien van het first mover advantage.quote:Op zondag 13 juni 2021 23:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aanname.
Blockchain zal waarschijnlijk een blijvertje zijn. Maar of dit Bitcoin is of een concurrent, wie zal het zeggen. Bitcoin heeft op dit moment een grote voorsprong qua bekendheid, marktaandeel, maar niet qua technologie.
Hangt er denk ik dus ook een beetje vanaf hoe Bitcoin zich verder evolueert, want het is op dit moment verre van perfect. Logisch ook, met zoiets baanbrekends en complex wat nog relatief nieuw is.
Overdrijven is ook en vak, en zeker wanneer je termen als "AL je spaargeld" gebruiktquote:Op zondag 13 juni 2021 22:48 schreef Kornolio het volgende:
[..]
Dat is cherry picking. Het was vrijwel altijd een goed idee om al je spaargeld in Bitcoin te steken.
Kloptquote:Op zondag 13 juni 2021 22:53 schreef Kornolio het volgende:
[..]
Vind je dat zelf niet zorgwekkend, dat de meeste landen dit dus oplossen door gewoon maar geld bij te printen?
Je kunt toch wel aan zien komen wat daar onherroepelijk het gevolg van is?
Overigens is dat niet precies hoe het werkt, de werkelijkheid is nog gestoorder: de banken printen geld bij. Overheden lenen dat van die banken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |