Dit is niet echt feedback waar we iets mee kunnenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 12:27 schreef Pensylvania het volgende:
Voor het eerst in tijden weer es ingelogt met een nieuw aangevraagd wachtwoord.. meteen Piswoest...
Stiekem lettercombinatie Gay in verwerken...
WAAR MOET HET HEEN MET DIT FORUM
Jammer danquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
@:Ama ik vind hetmaar niks dat jij mag modden eigenlijk
Misschien kan je overwegen te stoppen en een hobby zoeken zoals paardrijden of zo?quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Misschien kan je overwegen te stoppen en een hobby zoeken zoals paardrijden of zo?
Geen idee, het is niet door een KLB-mod gedaan in ieder geval. Het is reeds open en achter de coulissen zoeken wij dit verder uit, want een slotje was mijn inziens compleet onnodig (geweest).quote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:35 schreef Fcu030 het volgende:
KLB / Al drie dagen niet op mijn werk geweest wegens...
Waarom is dit eigenlijk dicht? Behoorlijk wat moeite volgens mij.
Topperquote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee, het is niet door een KLB-mod gedaan in ieder geval. Het is reeds open en achter de coulissen zoeken wij dit verder uit, want een slotje was mijn inziens compleet onnodig (geweest).
Hier ga ik een bnw topic over maken dit moet uitgezocht worden!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 09:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee, het is niet door een KLB-mod gedaan in ieder geval. Het is reeds open en achter de coulissen zoeken wij dit verder uit, want een slotje was mijn inziens compleet onnodig (geweest).
Ben ik met je eens. TT is aangepast.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:52 schreef leolinedance het volgende:
Zou de TT van deze reeks kunnen blijven zoals ie was?
Het lijkt mij niet de bedoeling dat iemand die een nieuw deel van een topic opent opeens de oorspronkelijke titel veranderd.
KLB / Nepverhalen op LinkedIn
KLB / Nepverhalen op LinkedIn #2
KLB / Nepverhalen op LinkedIn #3 Lekker slijmen
KLB / Nepverhalen op LinkedIn #4 — #moed #lef #durf #doen #trots
Merci beaucoupquote:Op maandag 2 augustus 2021 00:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. TT is aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |