...enorme lichamelijke uitputtingsverschijnselen.
Uiteraard helemaal aan mezelf te danken.
Ik wist dat ik een prijs moest betalen, maar sommige dingen in je leven kan je gewoon niet voorbij laten gaan.
Ik zal het jullie vertellen, de afgelopen 26e ben ik 45 geworden, ja een middeljarige arbeider.
Dat noemen ze dan zo omdat je jaren dan om je middel te zien zijn, maar afijn...ik was dus jarig en kreeg een speciale verassing voorgeschoteld.
Vlak voor mijn verjaardag, terwijl mijn vriendin (38) zich afvroeg waarmee ze me wilde verassen, raakte het uit tussen mijn beeldschone schoonzusje van 25 en haar vriend.
Het bleek namelijk dat hij haar bedrogen had.
Bij mijn vriendin aan de koffie spuwde ze verbitterd haar gal.
Ze kreeg constant appjes van hem dat het hen speet, dat het eenmalig was bla bla...
Dat liet ze dus aan mijn vriendin zien.
Ze aasde op een manier om haar ex terug te pakken. En goed ook !!!
Toen begon bij mijn vriendin een lampje te branden om twee vliegen te slaan met één klap.
Ik kom dus thuis van de betoncentrale, alwaar ik getrakteerd had op taart en bier, ik had een halve dag ATV opgenomen en terwijl ik op de A2 richting huis rij kreeg ik een appje dat ik bij thuiskomst gelijk naar boven moest komen.
Ik dacht dus echt "vast een fijne verassing!"
En het was me inderdaad een verassing!!!
Terwijl ik mijn schoenen uit deed, me op de trap naar boven begaf kreeg ik vanuit de slaapkamer te horen dat ik de telefoon uit moest zetten.
Dat klonk veelbelovend dus de schakelaar ging uit en omdat ik al een vermoeden had wat de verassing was ook mijn spijkerbroek.
Mijn bek viel wel een halve meter open van verbazing en verbijstering toen ik de deur van de slaapkamer open deed.
Daar, naakt in bed, lag niet alleen mijn vriendin die ik al verwachte, maar daarnaast ook mijn 25-jarige beeldschone, voluptueuze en brunette van een schoonzusje.
Na jaren stiekeme bewondering en stille fantasieën lag ze daar!
Voor het eerst zag ik haar puntgave, roomwitte huid, fiere melkfabrieken en zalmroze tepeltjes.
"Kom je er nog in?"
Dat liet ik me geen twee keer zeggen!!! Na het er bij kruipen zou ik het liefst gelijk van start zijn gegaan maar kreeg eerst kussen en felicitaties en een heel verhaal en uitleg over mijn schoonzusje d'r ex (boeide me echt geen reet!!!)
Dat dit een cadeau annex wraakactie was en ik er van mocht genieten!!!!
Na de boel eerst zorgvuldig verkend te hebben begon eerst de inleidende tongzoenpartij met mijn vriendin, gevolgd door een herhalingsoefening met mijn schoonzusje, wat gepaard ging door het maken van een paar foto's met haar mobiel.
Daarna barste het vuurwerk los! Eerst met mijn vriendin, missionaris om er ff in te komen, (letterlijk en figuurlijk) gevolgd door een partij op zijn hondjes terwijl mijn schoonzusje vrolijk toekeek.
Toen ik na lange tijd klaar kwam keek mijn schoonzusje teleurgesteld en dacht dat ik mijn kruit voor de volgende fotoshoot met haar al verschoten had.
Waarop mijn vriendin reageerde met "Dat dacht je maar!!!"
Ondanks mijn 45 jaar is twee keer achter elkaar nog steeds geen probleem en de pupillen van mijn schoonzusje werden zo groot als knikkers toen ze voelde dat de gepenetreerd werd met niks aan hardheid ingeleverde vlaggenmast.
Ze kreunde van ontzetting toen mijn tram haar Noord-Zuidlijn met een bezoekje vereerde!
Tering! Wat was dat mokkel een partij strak zeg!!! En nat!!!
Terwijl ze lag te gaspen nam mijn vriendin de mobiel uit haar hand en zei "Je zou het belangrijkste nog vergeten!"
Ik voegde daaraan toe "Laat die foto's maar zitten!!! Als je het goed wil doen maak dan een video!!!
Waarop mijn schoonzusje met "JA!!!!" reageerde terwijl ik van langzaam het tempo gelijkelijk opvoerde naar sneller.
Wat was dat kreng ineens nat zeg!!!
"Oh! Dit had ik echt nooit verwacht! Verzuchte ze"
Ik "Wraak smaakt zoet hè?"
Waarna ik verder ging tot maximaal tempo en de zin tot praten helemaal verloor!!!
Omdat ik al eerder was gekomen duurde het dit keer langer maar was enorm intens, wat zeker te danken was aan mijn jarenlange stiekeme obsessie!
Uiteindelijk lagen we alledrie bezweet in elkaar gekonkeld!!
"Dat was fijn! Nu ga ik alles doorsturen!" Zei mijn schoonzusje.
Ik reageerde "wacht daar maar even mee..." Ik ging naar beneden, naar de medicijnkast, pakte twee blauwe pilletjes om daarna door te lopen naar de
koelkast voor twee levensgrote redbull.
Ik dacht "Zo'n moment als dit komt mischien nooit meer terug dus ik haal er alles uit al word het m'n dood!!!"
De dames waren boven aan het beppen en appen dus dat gaf het blauwe spul gelukkig ruim de tijd om zijn werk te doen.
Stomverbaasd waren ze toen ik met opgestoken en onverslapte bikkelharde sabel de kamer weer binnenkwam en in bed stapte!!!
De ontvangst was enthousiast dus mijn angst dat ze je nu wel genoeg vonden was ongegrond.
Er zijn uren door gegaan, en ik ben geen sportman, heb een conditie van likmevestje maar die middag hen ik mijn 45-jarige lijf zo ontieglijk veel geweld aangedaan dat het zweet zowat door het matras heen lekte...
Na vier uur en acht ejaculaties was het gedaan...
Verwonderd en dankbaar nam mijn schoonzusje afscheid en wenste mij enijn vriendin nog een leuke gezellige avond met ons tweetjes...maar ok lag alleen maar te gaspen.
De vraag "kunnen we dit niet vaker doen?" lag op mijn lippen maar ik kon alleen maar hijgend piepen.
Terwijl mijn schoonzusje ging douchen trakteerde mijn vriendin me op een massage, toen kwam mijn schoonzusje nog een keer naar binnen voor een laatste kus en nam afscheid...
Toen de voordeur dicht knalde vroeg mijn vrouw die ook niet achterlijk was "Dit mag van jou wel vaker of niet?"
Ik wilde wel antwoord geven maar ze was me voor en grapte
"Wie weet, het is er duidelijk bevallen! En je deed overduidelijk je best....maareh...denk nou niet dat je me j een plezier doe door op mijn verjaardag je broer uit te nodigen voor een wederdienst!"
Na hierpm ons samen kapot te hebben gelachen vielen we met een omhelzing in slaap.
De volgelingen morgen deed echt alles zeer...ik had pijn in mijn zak, kom moeilijk lopen, was uitgeput en zelf pissen doet zeer.
Ik mezelf dan maar ziek gemeld. En dit houd al dagen aan.
Nu heb ik vernomen dat er morgen een controleur van de ziektewet mij belt (wegens corona geen bezoek) die wil dat ik een wat duidelijkere definitie geef van mijn klachten...hij vind het allemaal nogal vaag klinken.
Klacht: Ik weet niet hoe ik dit op papier moet zetten,
"Mezelf krom geneukt."
Zal ik mijn schoonzusje maar vragen of ik de beelden mag gebruiken die ze naar haar ex gestuurd heeft?
[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 30-07-2021 00:25:52 ]