abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200688296
https://www.nu.nl/dit-wor(...)apt-quarantaine.html

Vandaag wordt bekend gemaakt of na 13-8 de eendaags festivals wel of niet door mogen gaan. Aangezien bijvoorbeeld een Exit en de Fieldlab evenementen ruim hebben aangetoond dat dit kan, moet dat geen probleem zijn. Maar ja, vakanties in het buitenland zijn ook heel belangrijk (veel belangrijker om op Salou corona te krijgen dan de lokale economie te steunen).

Hoe dan ook, ik heb voor de zekerheid het glijmiddel er maar bij gepakt, want ik verwacht wederom keihard genaaid te worden door Hugo en Mark (and not in a good way).

#baalhiermee
pi_200688413
Wat het heeft aangetoond is dat als mensen zich niet aan de juiste test regels (zoals gebruikt werden bij fieldlab) kunnen houden en bijvoorbeeld de boel bedriegen door valse testen te laten kopen, test resultaten van andere te gebruiken, gele boekjes met stempel te kopen zonder gevaccineerd te zijn, uit de rij weg lopen van een vaccinatiestraat en andere ongein.

Dan is de enige juiste conclusie dat de Nederlanders bevolking blijkbaar de eigen regels niet kunnen handhaven en er moreel niet verantwoordelijk mee kan om gaan. Ga er maar vanuit dat er een dikke streep door blijft staan.

Met dank aan de gene die de regels hebben omzeilt en de anti-vaxxers

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2021 08:34:19 ]
pi_200688496
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:29 schreef Banaanvragen het volgende:
Wat het heeft aangetoond is dat als mensen zich niet aan de juiste test regels (zoals gebruikt werden bij fieldlab) kunnen houden en bijvoorbeeld de boel bedriegen door valse testen te laten kopen, test resultaten van andere te gebruiken, gele boekjes met stempel te kopen zonder gevaccineerd te zijn, uit de rij weg lopen van een vaccinatiestraat en andere ongein.

Dan is de enige juiste conclusie dat de Nederlanders bevolking blijkbaar de eigen regels niet kunnen handhaven en er moreel niet verantwoordelijk mee kan om gaan. Ga er maar vanuit dat er een dikke streep door blijft staan.

Ik vind het al erg genoeg om door Hugo en Mark genaaid te worden. Ik laat het niet ook nog even doen door alle anti-vaxxers :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2021 08:37:32 ]
pi_200688810
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:37 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik vind het al erg genoeg om door Hugo en Mark genaaid te worden. Ik laat het niet ook nog even doen door alle anti-vaxxers :{w
Als er een ander aan het roer had gestaan hadden ze exact hetzelfde gedaan :')

In alle landen om ons heen doen ze exact hetzelfde. Ze sturen op de dag getallen en is er geen lange termijn visie, wat ook onmogelijk is omdat niemand weet wat komende herfst gaat brengen. We/Ze hopen dat er voldoende mensen het vaccine nemen en ze hopen dat het vaccine doet wat het moet doen (waar het nu wel op lijkt), en ze hopen dat er geen nieuwe variant komt waar het vaccine niet tegen werkt.

Of je nu Merkel, Macron, Rutte of Boris hebt, het maakt allemaal geen ene zak uit.
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:01:42 #5
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200688879
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Gisteren stond ik ook aan het roer toen ik met je moeder bezig was.
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
pi_200688900
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:01 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]

Gisteren stond ik ook aan het roer toen ik met je moeder bezig was.
Mijn moeder zei dat het een klein miezerig roertje was waar je een vergrootglas voor nodig had om het nog iets te laten lijken, ze was niet onder de indruk van je marginale geval en heeft er niet van genoten. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2021 09:03:59 ]
pi_200688930
Glijmiddel nodig hebben.....
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:08:54 #8
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200688989
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:03 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Mijn moeder zei dat het een klein miezerig roertje was waar je een vergrootglas voor nodig had om het nog iets te laten lijken, ze was niet onder de indruk van je marginale geval en heeft er niet van genoten. :')
30 cm klein vinden. :')
pi_200689008
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

In alle landen om ons heen doen ze exact hetzelfde. Ze sturen op de dag getallen en is er geen lange termijn visie, wat ook onmogelijk is omdat niemand weet wat komende herfst gaat brengen. We/Ze hopen dat er voldoende mensen het vaccine nemen en ze hopen dat het vaccine doet wat het moet doen (waar het nu wel op lijkt), en ze hopen dat er geen nieuwe variant komt waar het vaccine niet tegen werkt.

Of je nu Merkel, Macron, Rutte of Boris hebt, het maakt allemaal geen ene zak uit.
Klopt allemaal wel. Maar ik moet even een bliksemafleider hebben :(
pi_200689303
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:08 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]

30 cm klein vinden. :')
niemand gelooft dit, bart messen aka babydick :')
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:27:39 #11
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200689314
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:26 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

niemand gelooft dit, bart messen aka babydick :')
Zo lang je moeder het maar geloofde toch.
pi_200689348
Vakanties zijn belangrijker dan festivals, we zijn een Europa en door op vakantie naar andere landen te gaan ondersteunen we de economie daar en komen we samen door corona heen. Dat gelul over dat Nederland z'n economie naar de klote gaat is lulkoek en zelfs al zal dat leuke kekke coffeebarretje failliet gaan, so be it, dat ze er maar even goed bij stilstaan dat Nederland vroeger complete volksstammen de vernieling in heeft geholpen door alle lokale resources zich toe te eigenen en de bevolking heeft uitgebuit en als slaven heeft behandeld.

Dan verkoop je maar je BMW X3 serie en schaf je een zuinigere en tevens goedkopere Ford Fiesta aan.
pi_200689393
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:30 schreef pferdfahrer het volgende:
Vakanties zijn belangrijker dan festivals, we zijn een Europa en door op vakantie naar andere landen te gaan ondersteunen we de economie daar en komen we samen door corona heen. Dat gelul over dat Nederland z'n economie naar de klote gaat is lulkoek en zelfs al zal dat leuke kekke coffeebarretje failliet gaan, so be it, dat ze er maar even goed bij stilstaan dat Nederland vroeger complete volksstammen de vernieling in heeft geholpen door alle lokale resources zich toe te eigenen en de bevolking heeft uitgebuit en als slaven heeft behandeld.

Dan verkoop je maar je BMW X3 serie en schaf je een zuinigere en tevens goedkopere Ford Fiesta aan.
Zoooooooooo, vliegt er even iemand uit de bocht. Wow. KLB hè...
pi_200690147
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:27 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]

Zo lang je moeder het maar geloofde toch.
teveel gedronken? korte kortetermijngeheugen kapot of gewoon een plaat voor je kop?

quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:03 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

pi_200690256
quote:

Dit,

Ik heb prijzen gezien, ze vragen gerust 250 euro voor een vals vaccinatiebewijs. Of 150 voor een negatieve test. Terwijl je je gewoon gratis kan laten testen :')

En maar roepen dat mensen die zich wel vaccineren domme schapen zijn...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2021 10:21:01 ]
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:19:59 #16
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200690267
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:15 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

teveel gedronken? korte kortetermijngeheugen kapot of gewoon een plaat voor je kop?
[..]

De laatste. Ik wil gewoon graag geloven dat je moeder genoten heeft van mij. I don't take no for an answer.
pi_200691553
quote:

Ging natuurlijk vooral 'mis' bij de oude toegangstesten en het feit dat een prik van Janssen direct gezien werd als een toegangsbewijs voor een evenement.

https://www.parool.nl/ned(...)r-festival~bbc3b317/

quote:
Organisator van het festival Verknipt Reza Fathi baalt van de besmettingen, maar zegt zich aan alle protocollen te hebben gehouden en ziet zich daarin gesterkt door de bevindingen van de GGD Utrecht. Hij hoopt dat ‘men zich in Den Haag achter de oren krabt’. “Daar heeft men OMT- en Fieldlab-adviezen over maximale testduur in de wind geslagen en mochten jongeren ‘dansen met Janssen’. Met alle gevolgen van dien.”
pi_200693948
Ongeplaceerde evenementen zonder overnachting mogen vanaf 14 augustus weer plaatsvinden, maar alleen onder strikte maatregelen. Maximaal mogen er 750 mensen aanwezig zijn bij een evenement in de buitenlucht, zo heeft het kabinet maandag bekendgemaakt.

https://www.nu.nl/muziek/(...)s-in-open-lucht.html

Voor mij dus bukken en zuchten.

Hopelijk voor anderen wel goed nieuws!
pi_200732228
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:05 schreef Questular het volgende:
Glijmiddel nodig hebben.....
haha inderdaad ja
pi_200732801
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:20 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

haha inderdaad ja
Ik ben een man.
pi_200732819
quote:

100% dit.
pi_200734960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:57 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik ben een man.
Dat is geen excuus, ook anaal kan zonder glijmiddel >:)
pi_200735009
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:43 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Dat is geen excuus, ook anaal kan zonder glijmiddel >:)
Alles kan. Maar of het nou verstandig is. (spuug of kutvocht is ook glijmiddel)
pi_200735093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:45 schreef babylon het volgende:

[..]

Alles kan. Maar of het nou verstandig is. (spuug of kutvocht is ook glijmiddel)
Ja das waar, ik doelde dan ook meer op glijmiddel uit een flesje. ;)
pi_200735203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:48 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ja das waar, ik doelde dan ook meer op glijmiddel uit een flesje. ;)
Het ging mij er voornamelijk om dat ik niet droog geneukt wil worden door Hugo en Mark

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200735302
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:52 schreef babylon het volgende:

[..]

Het ging mij er voornamelijk om dat ik niet droog geneukt wil worden door Hugo en Mark

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler stelt me dan wel weer teleur _O-
  Tettenkoning woensdag 4 augustus 2021 @ 14:18:32 #27
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200735968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 13:52 schreef babylon het volgende:

SPOILER
Wil je die arme Rutte niet ontmaagden dan? :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200737068
quote:
12s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:18 schreef Nine. het volgende:

[..]

Wil je die arme Rutte niet ontmaagden dan? :P
Kan mij niet voorstellen dat dat niet gebeurt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')