Ik vind het al erg genoeg om door Hugo en Mark genaaid te worden. Ik laat het niet ook nog even doen door alle anti-vaxxersquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:29 schreef Banaanvragen het volgende:
Wat het heeft aangetoond is dat als mensen zich niet aan de juiste test regels (zoals gebruikt werden bij fieldlab) kunnen houden en bijvoorbeeld de boel bedriegen door valse testen te laten kopen, test resultaten van andere te gebruiken, gele boekjes met stempel te kopen zonder gevaccineerd te zijn, uit de rij weg lopen van een vaccinatiestraat en andere ongein.
Dan is de enige juiste conclusie dat de Nederlanders bevolking blijkbaar de eigen regels niet kunnen handhaven en er moreel niet verantwoordelijk mee kan om gaan. Ga er maar vanuit dat er een dikke streep door blijft staan.
Met dank aan de gene die de regels hebben omzeilt en de anti-vaxxers
Als er een ander aan het roer had gestaan hadden ze exact hetzelfde gedaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:37 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik vind het al erg genoeg om door Hugo en Mark genaaid te worden. Ik laat het niet ook nog even doen door alle anti-vaxxers
Gisteren stond ik ook aan het roer toen ik met je moeder bezig was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Als er een ander aan het roer had gestaan hadden ze exact hetzelfde gedaan
Mijn moeder zei dat het een klein miezerig roertje was waar je een vergrootglas voor nodig had om het nog iets te laten lijken, ze was niet onder de indruk van je marginale geval en heeft er niet van genoten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:01 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Gisteren stond ik ook aan het roer toen ik met je moeder bezig was.
30 cm klein vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:03 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat het een klein miezerig roertje was waar je een vergrootglas voor nodig had om het nog iets te laten lijken, ze was niet onder de indruk van je marginale geval en heeft er niet van genoten.
Klopt allemaal wel. Maar ik moet even een bliksemafleider hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Als er een ander aan het roer had gestaan hadden ze exact hetzelfde gedaan
In alle landen om ons heen doen ze exact hetzelfde. Ze sturen op de dag getallen en is er geen lange termijn visie, wat ook onmogelijk is omdat niemand weet wat komende herfst gaat brengen. We/Ze hopen dat er voldoende mensen het vaccine nemen en ze hopen dat het vaccine doet wat het moet doen (waar het nu wel op lijkt), en ze hopen dat er geen nieuwe variant komt waar het vaccine niet tegen werkt.
Of je nu Merkel, Macron, Rutte of Boris hebt, het maakt allemaal geen ene zak uit.
Zo lang je moeder het maar geloofde toch.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:26 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
niemand gelooft dit, bart messen aka babydick
Zoooooooooo, vliegt er even iemand uit de bocht. Wow. KLB hè...quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:30 schreef pferdfahrer het volgende:
Vakanties zijn belangrijker dan festivals, we zijn een Europa en door op vakantie naar andere landen te gaan ondersteunen we de economie daar en komen we samen door corona heen. Dat gelul over dat Nederland z'n economie naar de klote gaat is lulkoek en zelfs al zal dat leuke kekke coffeebarretje failliet gaan, so be it, dat ze er maar even goed bij stilstaan dat Nederland vroeger complete volksstammen de vernieling in heeft geholpen door alle lokale resources zich toe te eigenen en de bevolking heeft uitgebuit en als slaven heeft behandeld.
Dan verkoop je maar je BMW X3 serie en schaf je een zuinigere en tevens goedkopere Ford Fiesta aan.
teveel gedronken? korte kortetermijngeheugen kapot of gewoon een plaat voor je kop?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:27 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Zo lang je moeder het maar geloofde toch.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:03 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Mijn moeder zei dat het een klein miezerig roertje was waar je een vergrootglas voor nodig had om het nog iets te laten lijken, ze was niet onder de indruk van je marginale geval en heeft er niet van genoten.
Dit,quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:29 schreef Banaanvragen het volgende:
Wat het heeft aangetoond is dat als mensen zich niet aan de juiste test regels (zoals gebruikt werden bij fieldlab) kunnen houden en bijvoorbeeld de boel bedriegen door valse testen te laten kopen, test resultaten van andere te gebruiken, gele boekjes met stempel te kopen zonder gevaccineerd te zijn, uit de rij weg lopen van een vaccinatiestraat en andere ongein.
Dan is de enige juiste conclusie dat de Nederlanders bevolking blijkbaar de eigen regels niet kunnen handhaven en er moreel niet verantwoordelijk mee kan om gaan. Ga er maar vanuit dat er een dikke streep door blijft staan.
De laatste. Ik wil gewoon graag geloven dat je moeder genoten heeft van mij. I don't take no for an answer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:15 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
teveel gedronken? korte kortetermijngeheugen kapot of gewoon een plaat voor je kop?
[..]
Ging natuurlijk vooral 'mis' bij de oude toegangstesten en het feit dat een prik van Janssen direct gezien werd als een toegangsbewijs voor een evenement.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:29 schreef Banaanvragen het volgende:
quote:Organisator van het festival Verknipt Reza Fathi baalt van de besmettingen, maar zegt zich aan alle protocollen te hebben gehouden en ziet zich daarin gesterkt door de bevindingen van de GGD Utrecht. Hij hoopt dat ‘men zich in Den Haag achter de oren krabt’. “Daar heeft men OMT- en Fieldlab-adviezen over maximale testduur in de wind geslagen en mochten jongeren ‘dansen met Janssen’. Met alle gevolgen van dien.”
100% dit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:29 schreef Banaanvragen het volgende:
Alles kan. Maar of het nou verstandig is. (spuug of kutvocht is ook glijmiddel)quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:43 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, ook anaal kan zonder glijmiddel
Ja das waar, ik doelde dan ook meer op glijmiddel uit een flesje.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Alles kan. Maar of het nou verstandig is. (spuug of kutvocht is ook glijmiddel)
Het ging mij er voornamelijk om dat ik niet droog geneukt wil worden door Hugo en Markquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:48 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ja das waar, ik doelde dan ook meer op glijmiddel uit een flesje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Het ging mij er voornamelijk om dat ik niet droog geneukt wil worden door Hugo en MarkDie spoiler stelt me dan wel weer teleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:52 schreef babylon het volgende:
Het ging mij er voornamelijk om dat ik niet droog geneukt wil worden door Hugo en MarkWil je die arme Rutte niet ontmaagden dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan mij niet voorstellen dat dat niet gebeurt is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wil je die arme Rutte niet ontmaagden dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |