Ik denk omdat er zoveel gemodereerd moest worden dat het geen zin meer had.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
En waarom is mijn topic dicht?
Deze blijft wel open, maar ook hier is ook alles uit kapogecensureerd KLB / Verdrietig om Peter
In mijn topic werd niet gemodereerd, het werd gewoon dicht gegooid.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk omdat er zoveel gemodereerd moest worden dat het geen zin meer had.
Een zo'n goed topic was het ook weer niet
1 redelijk algemeen peter topic waarin er op een klb normale manier gepost wordt is meer dan prima. Verder nog wat topics met (terechte) klachten die eraan gerelateerd zijn maar toch ergens een aparte klacht op zich zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In mijn topic werd niet gemodereerd, het werd gewoon dicht gegooid.
Maar als die oksel steeds de racisme kaarttrekt, moet je hem aanpakken. Niet de mensen die normaal discussiėren. Andere Peter topics zijn net zo vertieft maar die blijven gewoon open.
Jij zat met alles en iedereen ruzie te maken en uit te lokken. Grapjas.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In mijn topic werd niet gemodereerd, het werd gewoon dicht gegooid.
Maar als die oksel steeds de racisme kaarttrekt, moet je hem aanpakken. Niet de mensen die normaal discussiėren. Andere Peter topics zijn net zo vertieft maar die blijven gewoon open.
Ik??? Moet niet gekker worden. Lees maar eens terug hoe in de fipo al door die oksel de racisme kaart werd getrokken? Wie likte hier uit?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij zat met alles en iedereen ruzie te maken en uit te lokken. Grapjas.
Accepteer het slotje en volgende keer beter. Zo geweldig was jouw topic ook weer niet.
Ik ben het hier volledig mee eensquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik??? Moet niet gekker worden. Lees maar eens terug hoe in de fipo al door die oksel de racisme kaart werd getrokken? Wie likte hier uit?
Beetje verder kijken dan alleen de username graag.
Ook niet Bans Anders? Bans Teeuwen? Bans Klok?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Boze eend is een Mongool
ik vind dit toch wel een raar geval. in topic ging het over voetbal en plompzakker zei van ts is een deenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarop ik zei plompzakker is een brit
maar dan komt hij eigenlijk met dit.... en dan ook het woord 'downie' weet niet ik vind het vrij respectloos naar mensen met down toe. tuurlijk wordt van alles wel eens geroepen maar ik weet dajt e zelfs note kan krijgen als je iemand sukkel noemt dus ben wel benieuwd waarom moderators iemand mongool mogen noemen want het staat er niet maar het wordt wel zo bedoelt.
ik had tr gemaakt hier is niks mee gebeurd dus vraag ik hier.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2021 10:37:05 ]
Benieuwd wat hypocrietje pz hier op te zeggen heeftquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik vind dit toch wel een raar geval. in topic ging het over voetbal en plompzakker zei van ts is een deenwaarop ik zei plompzakker is een brit
maar dan komt hij eigenlijk met dit.... en dan ook het woord 'downie' weet niet ik vind het vrij respectloos naar mensen met down toe. tuurlijk wordt van alles wel eens geroepen maar ik weet dajt e zelfs note kan krijgen als je iemand sukkel noemt dus ben wel benieuwd waarom moderators iemand mongool mogen noemen want het staat er niet maar het wordt wel zo bedoelt.
Niet zo aanstellen. Het is overduidelijk een grapje, wat ik zelfs nog met de spoiler verduidelijkt hebquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik vind dit toch wel een raar geval. in topic ging het over voetbal en plompzakker zei van ts is een deenwaarop ik zei plompzakker is een brit
ja maar het blijft wel een respectloos grapje misschien zelfs racistischquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen. Het is overduidelijk een grapje, wat ik zelfs nog met de spoiler verduidelijkt heb
Het is klb he, niet de EO jongerendag.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja maar het blijft wel een respectloos grapje misschien zelfs racistisch
1 naar Mongolen toe uit Mongoliė
2 naar mensen met snydroom van down die jij downie noemt
kijk dat je het in die spoiler zetzo kan je het ook gewoon alsnog impliceren. of mogen we nu allemaal zulke grapjes gaan maken zolang we maar in een spoilertje ons even indekken?
het was gewoon geen handige grap
snap ik habiboquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is klb he, niet de EO jongerendag.
Een beetje uitdelen en incasseren hoort er wel bij af en toe, daar doe je zelf ook gewoon aan mee.
Nergens voor nodig om zo verongelijkt te doen als een mod een keer een steekje geeft
Ik ben alleen niet alleen een scheidsrechter maar ik post ook mee. Je kunt naar mij ook net zo goed uitdelen als naar een andere user, dat is dan niet opeens crewbash ofzo wanneer het gewoon op de klb toon gaat en het geen zware verwensingen zijn, wat tegen een andere users overigens ook niet mag. Daar zie ik geen onderscheid in.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:05 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
snap ik habibo
maar jij vergeet users onderling die uitdelen en incasseren is een ding
maar wanneer moderator een steekje geeft laat ik het zo uitleggen....
nu is dat ek voetbal wat als de scheidsrechter gaat mee voetballen?
Scheidsrechter tackled bv een speler van een team
speler tackled scheidsrechter terug voor de bal
scheidsrechter geeft speler rode kaart
dat vind ik hier het probleem
ps door te spreken van incasseren en steekjes onstaat ook weer het beeld dat het beledigend bedoelt was
okay en is dit voor elke mod zo? of is het opeens anders als ik uitdeel naar @Erasmus of andere collega mods? voor users is het speelveld wel een beetje lastig is alsof je schaak speelt maar de regels veranderen met de minuut.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:18 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet alleen een scheidsrechter maar ik post ook mee. Je kunt naar mij ook net zo goed uitdelen als naar een andere user, dat is dan niet opeens crewbash ofzo wanneer het gewoon op de klb toon gaat en het geen zware verwensingen zijn, wat tegen een andere users overigens ook niet mag. Daar zie ik geen onderscheid in.
Het was ook niet beledigend bedoeld, ik kreeg de kans om een woordgrapje te maken en dat deed ik. Niemand die geļnsinueerd heeft dat jij echt een mongool bent.
@Erasmus? Bedoel je die ene Feyenoord-fanquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
okay en is dit voor elke mod zo? of is het opeens anders als ik uitdeel naar @:erasmus of andere collega mods? voor users is het speelveld wel een beetje lastig is alsof je schaak speelt maar de regels veranderen met de minuut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn natuurlijk verschillende gradaties in grapjes. En in klb is natuurlijk best wel wat mogelijk, zo streng modereren we helemaal niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:24 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
okay en is dit voor elke mod zo? of is het opeens anders als ik uitdeel naar @:erasmus of andere collega mods? voor users is het speelveld wel een beetje lastig is alsof je schaak speelt maar de regels veranderen met de minuut.
maar goed het is wel duidelijk alleen ben ik bang dat als ik bv een klb grapje maak ik een ban aan mijn broek ehb en dan is het weer van ja nee ging niet door de beugel. weet je het is allemaal heel vermoeiend hier nog te posten en zo op het moment dat je niet weet wat wel en niet mag
ik weet niet voor welk beleid jullie gaan maar als het een afschrikkend beleid is dan ben je lekker bezig want ik heb eigenlijk niet het vertrouwen als ik straks grapje maak op jou dat ik geen ban aan mijn broek heb
is ook prima hoor maar het is gewoon niet leuk meer om zo te posten of mee te doen dat zeg ik je als gewoon een gebruiker hier. hoef je niks mee te doen is gewoon mijn gevoel
is aan fok om te kijken of meerdere zich zo voelen en of dat het gevoel is dat ze in stand willen houden voor nu laat ik het erbij ik ehb je gezegd hoe ik er tegen aankijk jij ziet het anders prima
quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Erasmus? Bedoel je die ene Feyenoord-fanWat een leeghoofd is dat zeg. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn
Ik weet wie het zegt, jij weet ook wie het zegt. Context van de post en de user.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |