Die zag ik niet, niet mijn probleem als iemand op nieuw drukt en er 10 minuten mee bezig is. Beetje hetzelfde als boodschappen doen en je kar in de rij alvast zetten en ondertussen verder boodschappen doen. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:01 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Voor de volgende keer, het knopje "open nieuw deel" staat hier:
[ afbeelding ]
Als er al een nieuw topic geopend is krijg je een foutmelding als je probeert nog een nieuwe te openen
Jij loopt door zonder je boodschappen te betalen omdat je de kassa niet kon vindenquote:Op woensdag 30 juni 2021 11:06 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Die zag ik niet, niet mijn probleem als iemand op nieuw drukt en er 10 minuten mee bezig is. Beetje hetzelfde als boodschappen doen en je kar in de rij alvast zetten en ondertussen verder boodschappen doen. Zo werkt dat natuurlijk niet.
Ik laat de boodschappen gewoon bezorgen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Jij loopt door zonder je boodschappen te betalen omdat je de kassa niet kon vinden
Teveel gedoe, nergens staat in de policy dat kapen of een TT zoals ik die had verboden is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:09 schreef spinazieruiker het volgende:
Kapen is lame maar je kunt de OP ook nog aanpassen nadat je een nieuw topic hebt geopend dus daar hoeven anderen niet op te wachten.
Alleen zorgen dat je een goede TT hebt bedacht voor je de lapo plaatst. Desnoods vast klaarzetten in je klembord, dan hoef je hem alleen maar te plakken bij het openen van het volgende deel.
Gewoon een nieuw topic openen met het juiste knopje dan is dit gedoe niet nodig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:17 schreef pferdfahrer het volgende:
Dat er vervolgens gemodereerd wordt naar wens is overigens wel tegen de policy in, dus ik zou aanraden sommige mods eens het na te lezen ook alvorens ze besluiten een machtspositie in te nemen.
En in die jaren is er ook al vaker voorgekomen dat er een foutief topic alsnog gereekst werd, dus nogmaals is dat een invalide punt. Maar zolang je niet bij het kliekje hoort heb je al een achterstand.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw topic openen met het juiste knopje dan is dit gedoe niet nodig.
Gaat al jaren goed en volgens mij ben jij hier ook al langer dan gisteren.
Er bestaat pas een kliekje als je jezelf daarbuiten plaatstquote:Op woensdag 30 juni 2021 11:20 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
En in die jaren is er ook al vaker voorgekomen dat er een foutief topic alsnog gereekst werd, dus nogmaals is dat een invalide punt. Maar zolang je niet bij het kliekje hoort heb je al een achterstand.
Communiceren met elkaar heet zoiets, nu kies je de makkelijkste weg en is er zelfs een conflict tussen moderatie. Zo kan iedereen wel modereren. Het zegt wel weer genoeg in ieder geval.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:27 schreef Ama het volgende:
Nu klaar hoor. SC blijft nu zoals het is. Prima dat mijn collega het sluit maar had hij ook de SC maar goed moeten reeksen, ik heb daar geen zin in want vorige keer heb ik daar de SC mee gesloopt. En nu allemaal weer chill.
Er is nu nog 1 topic open. Meer zijn er niet nodig.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:13 schreef pferdfahrer het volgende:
Hey Plomp, misschien eens gaan vegen ook in de keti koti topics, een hoop racistische posts daar.
Bedankt voor de genomen acties.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Er is nu nog 1 topic open. Meer zijn er niet nodig.
En daar gaan we ook een beetje normaal doen
Welk topic is dat?quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gezien de aard van jouw topic is het misschien verstandiger als je dat topic even overslaatquote:
Stop eens om in alles een complot te zien manquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
En waarom is mijn topic dicht?
Deze blijft wel open, maar ook hier is ook alles uit kapogecensureerd KLB / Verdrietig om Peter
Had ik jou wat gevraagd?quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stop eens om in alles een complot te zien man
Heeft überhaupt iemand om jouw mening gevraagd?quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had ik jou wat gevraagd?
Het was een normaal topic, op het gezeik van okselzweet na. De andere topics over de Vries laat hij wel open. Mijn reacties haalt hij wel weg, maar de quotes daarvan niet.
Geldt dit ook voor Peter R. topics?quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het een beetje normaal doen geldt voor alle topicsquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor Peter R. topics?
Iedereen die een "originele" invalshoek denkt te hebben, lijkt een eigen topic te moeten opnemen. Waarvan enkele compleet met het wegzetten van bevolkingsgroepen.
Stop eens met overal op reageren in fb.quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stop eens om in alles een complot te zien man
Top dat er naar gekeken wordtquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het een beetje normaal doen geldt voor alle topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |