Er is al eerder een topic gereekst, dus punt invalidequote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pardon? Als je de reeks volgt kom je in het door mij geopende topic.
@Fok-it heeft mijn topic ook approvedquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:05 schreef The_Emotion het volgende:
De originele reeks van @:Mortaxx loopt ook gewoon beter. Daar gaat je valide punt, my Little Pony
Ik moet zeggen dat KLB SC 2.0 toch net wat mindere users aantrektquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:fok-it heeft mijn topic ook approved
Boeiend, de SC is voor iedereen, niet alleen voor je kliekje. In het verleden zijn er door jullie ook weleens foutjes gemaakt met het aanmaken van een nieuwe SC en is dat ook gewoon alsnog gereekst, maar omdat nu iemand anders de topic kaap doet buiten het kliekje is het opeens not done. Niet zo hypocriet doen jongen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:05 schreef The_Emotion het volgende:
De originele reeks van @:Mortaxx loopt ook gewoon beter. Daar gaat je valide punt, my Little Pony
Je doet wel heel erg je best om jouw deel open te houden, zeg dan meteen dat je een eigen SlowChat wil hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:45 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Boeiend, de SC is voor iedereen, niet alleen voor je kliekje. In het verleden zijn er door jullie ook weleens foutjes gemaakt met het aanmaken van een nieuwe SC en is dat ook gewoon alsnog gereekst, maar omdat nu iemand anders de topic kaap doet buiten het kliekje is het opeens not done. Niet zo hypocriet doen jongen.
Geen enkel open topic was gelinkt aan de oorspronkelijke reeks.quote:
Jawel die nu open is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Geen enkel open topic was gelinkt aan de oorspronkelijke reeks.
Ik zie dat deze weer open is dus we kunnen daar verder.
Je had ook die kunnen ontkoppelen en de correcte weer kunnen koppelen. Is in het verleden ook gebeurt.quote:
Of je opent in vervolg zoals het moet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je had ook die kunnen ontkoppelen en de correcte weer kunnen koppelen. Is in het verleden ook gebeurt.
Zat mobiel en is voor mij de eerste keer dat ik zoiets doe. Zag nergens waar een nieuwe reeks te maken.quote:
Volgende keer weer een kans.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:36 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zat mobiel en is voor mij de eerste keer dat ik zoiets doe. Zag nergens waar een nieuwe reeks te maken.
ZIEDENDquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:38 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wel consistent blijven als je modereert hé.
Lekker boeiend zeg.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:41 schreef pferdfahrer het volgende:
Maar je behoort natuurlijk tot het SC kliekje en je zal wel een vriendendienstje hebben verleend
Dus eerst gooit een mod de dubbele dicht en houd die van mij open en nu kom jij het overrulen en keer je het om. Goede communicatie wel daar achter de schermen.
Nee, omdat er al een nieuw topic was geopend binnen de reeks.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:36 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zat mobiel en is voor mij de eerste keer dat ik zoiets doe. Zag nergens waar een nieuwe reeks te maken.
Voor de volgende keer, het knopje "open nieuw deel" staat hier:quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:36 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |