Nee dat was juist zijn kracht. Hij accepteerde het dat hij mogelijk dood zou gaan maar wou niet in zo'n gevangenis leven en aangeven dat je gewoon normaal je werk moet kunnen doen / mening moet kunnen geven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:55 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dat dacht hij zelf schijnbaar ook, dat was het probleem juist.
Ja, moralistisch toe te juichen maar in de praktijk niet erg handig, dat blijkt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee dat was juist zijn kracht. Hij accepteerde het dat hij mogelijk dood zou gaan maar wou niet in zo'n gevangenis leven en aangeven dat je gewoon normaal je werk moet kunnen doen / mening moet kunnen geven.
Als ik hier neer zet wat ze op dit moment met dat wijf van mij mogen doen heb ik gelijk een permaban dus laat ik dat maar niet doen...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
God wat zit die kut van een Halsema nu hypocriet te doen. Alsof zij niet voor een groot deel schuld heeft aan hoe er ruimte is gegeven aan de criminaliteit in Amsterdam.
Maar ja, geen pistool meer hè. Kon ze niet terugschieten.
Vergeet Halsema maar, het is het hele landelijke beleid wat niet deugt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mevrouw Halsema,
Klopt het dat uw falende aanpak van de criminaliteit in Amsterdam mede het klimaat mogelijk gemaakt heeft waardoor Peter R de Vries is neergeschoten?
Ik haat Femke Halsema echt wat een stom mens. Amsterdam is volledig naar de vernieling door haar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als ik hier neer zet wat ze op dit moment met dat wijf van mij mogen doen heb ik gelijk een permaban dus laat ik dat maar niet doen...
Ja je moet toch ergens goed in zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig staat de driehoek wel direct klaar om demonstraties uit elkaar te slaan.
Gewoon droppen in de Sahara.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja je moet toch ergens goed in zijn?
Nee maar zonder gekheid, zo’n aanslag houd je met de beste wil niet tegen.
Aanpakken bij de bron, mocros terug naar Algerije.
Dat niet, maar tijdens de persconferentie versprak iemand zich wel door te zeggen: "wat heeft deze moord nog meer te betekenen".quote:
En...hoe pakte dat uit voor hem?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee dat was juist zijn kracht. Hij accepteerde het dat hij mogelijk dood zou gaan maar wou niet in zo'n gevangenis leven en aangeven dat je gewoon normaal je werk moet kunnen doen / mening moet kunnen geven.
Dat kunnen ze toch opereren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:06 schreef Atak het volgende:
Hij krijgt headshot en overleefd het nog steeds. Dan ben je wel een baas maar dan heb je wel permanent een gat in je gezicht.
Dat heeft bijna iedereenquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:06 schreef Atak het volgende:
Hij krijgt headshot en overleefd het nog steeds. Dan ben je wel een baas maar dan heb je wel permanent een gat in je gezicht.
Dit was allang voor Halsema aan de gang. Je kan van alles van haar vinden maar dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:29 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik haat Femke Halsema echt wat een stom mens. Amsterdam is volledig naar de vernieling door haar.
Je kan in Amsterdam niet eens meer veilig over straat gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |