Boze eend is een Mongoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Boze eend is een Mongool
lekker subtiel je had ook ander land kunnen kiezen maar je koos toch voor mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je disclaimer veeg ik mijn reet me
en tr gemaakt
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2021 23:43:19 ]
geen nederlanders meer op ek of wkquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:43 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ga vanaf vandaag geen voetbal meer kijken op tv, met zo’n var heb je er toch niets aan.
Danny Desmond Makkeliequote:Op woensdag 7 juli 2021 23:22 schreef Hamzoef het volgende:
Dat was helemaal geen penalty. Wat heb je aan een VAR als die niets doen?
Je zag been van die Sterling niet eens aangeraakt worden/ van positie veranderen.
Hier was anders ook nooit een goal uitgekomen (ja, ik weet dat dat an ISAF geen criterium is)
Nu maar hopen dat de Italianen die kut Engelsen op hun plek zetten.
De var-verantwoordelijke levenslang schorsen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Danny Desmond Makkelie
[ afbeelding ]
Paulus 'Pol' 'Polleke' van Boekel (zijn pa Jos van Boekel was assistent-scheidsrechter in het betaald voetbal).
[ afbeelding ]
Polleke was de dienstdoende VAR. Het wachten is op een officiële verklaring over hoe dit proces ging.
Engels publiek is sowieso verschrikkelijk. Ook weer dat gefluit door Deens volkslied. Dronken respectloos publiek.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:25 schreef Ramptourist het volgende:
Als publiek gaat tegenfluiten ben ik meteen tegen. Ongeacht. Zo laf en irritant.
Makkalie heeft er een bende van gemaakt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:01 schreef kl1172 het volgende:
Dan lag er ook nog een 2e bal op het veld in de buurt waar Sterling de 16 binnenkwam, is dat ook niet een dingetje?
Wat ik van de NOS livestream zag was dat de VAR ging checken en dat Makkelie in contact stond met hem (of deed alsof).quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:52 schreef kl1172 het volgende:
Tja, de VAR mocht niet tussenkomen wegens geen clear error, denk ik. Zou Makkelie misschien zelf eens kunnen gaan kijken of alsnog aan de VAR kunnen vragen, 'makkers bekijk dat eens even?' of mag dit ook niet volgens de regels?
Als de VAR dit niet mag bekijken in dit geval dan zijn ze doodgewoon te hard aan handen en voeten gebonden. VAR moet gewoon alles bekijken en de conclusie aan de scheids op het veld meedelen, en indien nodig simpelweg overrulen. Wat nou, de scheids op het veld is 'de baas', want dat hoor je ook wel eens, dat de VAR om de lieve vrede te bewaren in het scheidsenteam meeloopt met de scheids op het veld...
Zulke dingen mogen van mij wel geopenbaard worden, wat er precies gebeurd is om tot die beslissing te komen. Nu zitten we nog steeds met een 'wat als'. Was de VAR mis of mochten ze niet ingrijpen wegens 'geen clear error'?quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat ik van de NOS livestream zag was dat de VAR ging checken en dat Makkelie in contact stond met hem (of deed alsof).
Ik las net dat bij een clear & obvious error de scheidsrechter aan de VAR toelicht waarom hij fluit voor een overtreding en als de uitleg past in wat de VAR dan terugziet dan grijpt de VAR niet in.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:27 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Zulke dingen mogen van mij wel geopenbaard worden, wat er precies gebeurd is om tot die beslissing te komen. Nu zitten we nog steeds met een 'wat als'. Was de VAR mis of mochten ze niet ingrijpen wegens 'geen clear error'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |