Want die hebben toestemming gegeven om hun beeldmateriaal zonder bronvermelding buiten the Sun te verspreiden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Staat niet in verhouding. Misschien kan je @:makrelis een wijzen op de page 3 van the sun. Heb je Britse dames als afwisseling.
Page 3 girls zijn al een tijdje afgeschaft wegens seksistisch. Heb je een alternatieve suggestie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Staat niet in verhouding. Misschien kan je @:makrelis een wijzen op de page 3 van the sun. Heb je Britse dames als afwisseling.
Ja de ToS kan zoveel zeggen, neemt niet weg dat het hypocriet is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
c. FOK! behoudt zich het uitdrukkelijke recht voor vormgeving en/of inhoud van berichten, reacties of welke andere vorm van content ook te wijzigen, verspreiden of verwijderen, features en mogelijkheden toe te voegen of te verwijderen.
Joden dit dat zus zo, dichtquote:Op woensdag 11 augustus 2021 02:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn topic over roken dicht?
2015 voor het laatstquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Was een grapje! Moet toch kunnen??quote:
plusquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:11 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waarom staat dat niet in verhouding?
Is dit srs?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
plus
Waarom krijgt iemand een ban als die wittesex post? Bepaalde users mogen constant negersex posten zonder dat het ook maar wordt weggehaald.
Wat ontzettend kansloos. Maar hey, de complete willekeur hier moet je toch niet vreemd zijnquote:
Maar vergeet niet te doneren voor oud en jong! Maar als je neger bent moet je je bek houden en niet denken dat je wittesex kan posten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat ontzettend kansloos. Maar hey, de complete willekeur hier moet je toch niet vreemd zijn
Waarom zou zo iemand dat willen postenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Maar vergeet niet te doneren voor oud en jong! Maar als je neger bent moet je je bek houden en niet denken dat je wittesex kan posten.
Waarom zou iemand negersex willen posten?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom zou zo iemand dat willen posten
Omdat dat uiterst geil isquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waarom zou iemand negersex willen posten?
Wanne bullshit weerquote:Op woensdag 11 augustus 2021 18:31 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
plus
Waarom krijgt iemand een ban als die wittesex post? Bepaalde users mogen constant negersex posten zonder dat het ook maar wordt weggehaald.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Niet te geloven. Al drie keer een TR gezet vanavond en het blijft maar over braddie gaan
Vbl is niet het strengste subforum, let even op graag.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als er in het subforum met de strengste regels en moderatie gewoon over Braddie gepraat mag worden neem ik aan dat dit in KLB ook mag.
Zo niet hoor ik graag welke eenduidige lijn er forumbreed getrokken gaat worden.
Dat je dat plaatje met die TT en deze uitleg met een stalen gezicht in dezelfde post durft te plaatsenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als er in het subforum met de strengste regels en moderatie gewoon over Braddie gepraat mag worden neem ik aan dat dit in KLB ook mag.
Zo niet hoor ik graag welke eenduidige lijn er forumbreed getrokken gaat worden.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:41 schreef yvonne het volgende:
Er wordt bijna nergens zo streng gemod als in VBL
Het is hier geen vbl fb. Duidelijk is dat we het hier niet meer willen, daar hoeft niet over gediscussieerd te wordenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 12:57 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op donderdag 12 augustus 2021 13:11 schreef scrupuleus het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |