...en zo zijn we precies nog NIKS opgeschoten.quote:
Dat is ook mijn default modus hoor...alleen ik ben niet degene die het steeds persoonlijk maakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:39 schreef Questular het volgende:
Zullen we anders gewoon op KLB doorgaan met elkaar niet serieus te nemen? Scheelt wat gedoe.
We zijn ermee opgeschoten dat we klaar zijn met jullie gezeik omdat we het er niet meer over hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:43 schreef very het volgende:
[..]
...en zo zijn we precies nog NIKS opgeschoten.
Wat zit je nou een je moeder grap uit te lokkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:29 schreef pferdfahrer het volgende:
Plompie voel je je al een beetje een vader?
Nou de groeten dan hequote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / Brocolli vast in keel
Waarom is deze gesloten?
Gaat die weer open. Ik zit mobiel en ik had geen zin om te kijken wat het origineel was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:57 schreef Banaanvragen het volgende:
KLB / Weinig kunnen varen tot nog toe
@:ama dit was het origineel
Die heeft nu ook een slotje
quote:
quote:
kluun denkt weer eens grappig te zijn door fotos van die vatsigeplofpakistaan overal te posten omdat hij boos is dat zijn topics dicht worden gegooidquote:
En die Deense snollen in de SC? Die hebben daar geen toestemming voor gegeven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:06 schreef Pharkus het volgende:
@:Kluun1985 is daar ook voor gewaarschuwd.
Staat niet in verhouding. Misschien kan je @Makrelis een wijzen op de page 3 van the sun. Heb je Britse dames als afwisseling.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
En die Deense snollen in de SC? Die hebben daar geen toestemming voor gegeven.
Waarom staat dat niet in verhouding?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Staat niet in verhouding. Misschien kan je @:makrelis een wijzen op de page 3 van the sun. Heb je Britse dames als afwisseling.
Dat is gewoon een leuke rubriek van @Makrelisquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
En die Deense snollen in de SC? Die hebben daar geen toestemming voor gegeven.
En het staat in een spolier, je hoeft dus niet te kijken, geen kutjes te zien, alleen tetten en billen. Pics zijn direkt gelinkt van een openbare website zonder disclaimer. Volgens mij klopt het dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is gewoon een leuke rubriek van @:makrelis
Prima hoor, ik vind het niet erg, wel dat er met 2 maten wordt gemeten op FOK!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
En het staat in een spolier, je hoeft dus niet te kijken, geen kutjes te zien, alleen tetten en billen. Pics zijn direkt gelinkt van een openbare website zonder disclaimer. Volgens mij klopt het dan.
c. FOK! behoudt zich het uitdrukkelijke recht voor vormgeving en/of inhoud van berichten, reacties of welke andere vorm van content ook te wijzigen, verspreiden of verwijderen, features en mogelijkheden toe te voegen of te verwijderen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:41 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Prima hoor, ik vind het niet erg, wel dat er met 2 maten wordt gemeten op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |