Altijd lastig als iemand zijn eigen nachtmerries op Fok! gaat etaleren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:18 schreef Fcu030 het volgende:
Tinus, Rinus en Bertus zijn alleen maar druk met elkaar kontvingeren en hun vieze bruine stinkvingertjes door elkaars monden heen te wrijven.
Ranzige flikkertjes.
Moet ik dit topic in die hoedanigheid lezen dan? Ja dan wordt het lastig....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Altijd lastig als iemand zijn eigen nachtmerries op Fok! gaat etaleren.
Lief dagboekquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Moet ik dit topic in die hoedanigheid lezen dan? Ja dan wordt het lastig....
Veel sterkte!
Dan hadden we in het Guinness Book of Records gekomenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:34 schreef Piebe het volgende:
Zeg eens worden Tinus en Bertha tegelijkertijd, vader en oom en moeder en tante...?
Joa, moar zoas oltied kwam an dat gejakker een endquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:26 schreef Raw85 het volgende:
Op z’n vriendin gezeten? Tinus zat toch op de BSA?
Ik heb er geen, maar die van jou zit op een houtvlotquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:56 schreef HansCojona het volgende:
En wat vind je zus van moeder worden?
Wat ook best leuk kan zijn:quote:Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik heb er geen, maar die van jou zit op een houtvlot
Echt nooit begrepen of nooit echt begrepen?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:02 schreef VarkensHart het volgende:
Deze TS heb ik echt nooit begrepen, de lieve heer heeft vreemde kostgangers
Beide boer tinusquote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Echt nooit begrepen of nooit echt begrepen?
Ik heb vannacht bij je zusje mijn vingertjes ergens anders doorheen gewreven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:18 schreef Fcu030 het volgende:
Tinus, Rinus en Bertus zijn alleen maar druk met elkaar kontvingeren en hun vieze bruine stinkvingertjes door elkaars monden heen te wrijven.
Ranzige flikkertjes.
Door de stront zeker.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:03 schreef TDS0198 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht bij je zusje mijn vingertjes ergens anders doorheen gewreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |