abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 4 juli 2021 @ 22:04:47 #101
5428 crew  miss_sly
pi_200209173
Ik ben vandaag begonnen aan het eerste seizoen van Marcella. Niet bepaald nieuw, maar ik loop ongelofelijk achter :D
Twee afleveringen gezien, wel intrigerend. Fijn afleiding tijdens het was opvouwen :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200209195
Begonnen met Barbaren, stelt niet teleur :)
pi_200210248
Sleepers gekeken

het was n gebed zonder end, de film duurde maar en duurde maar, er kwam geen einde aan

Uiteindelijk wel natuurlijk :P

En iedereen in de film word ouder, behalve Robert de Niro :') _O- _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200210538
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan het eerste seizoen van Marcella. Niet bepaald nieuw, maar ik loop ongelofelijk achter :D
Twee afleveringen gezien, wel intrigerend. Fijn afleiding tijdens het was opvouwen :P
Marcella O+.

Ik wilde dat ik ook weer kon beginnen :7.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 06:23:01 #105
5428 crew  miss_sly
pi_200211119
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Marcella O+.

Ik wilde dat ik ook weer kon beginnen :7.
Ik weet eigenlijk niet eens waarom deze serie me niet eerder was opgevallen. Het is precies waar ik van hou. Ik heb alweer zin in de volgende aflevering.

En drie seizoenen al, dus ik kan even vooruit ❤
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 5 juli 2021 @ 11:42:37 #106
80382 manny
30 is best veel
pi_200213653
Weet het niet Lupin. Weet het niet.

Te makkelijk ? Te grote sprongen, ik weet het niet: maar er is iets wat me totaal niet bevalt in deze serie.

Ik geloof dat ik ga afhaken.

Iemand anders die er ook niet zo enthousiast over is. Mis ik iets geniaals ? Gewoon doorzetten ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200226921
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bon Bini Holland 2 - [Nederland] 2018 9 1:28 uur | Comedy
Zijn vriendin heeft om een 'time-out' in hun relatie gevraagd en gaat naar haar vader in Nederland om te helpen. Robertico reist haar achterna en wil haar terugwinnen.

Connors' War - [VS] 2006 12 1:30 uur | Actie, Spionage
Nadat een CIA-agent blind is geraakt tijdens een mislukte operatie, krijgt hij tijdelijk zijn zicht terug en moet hij een chemische aanval op Washington D.C. stoppen.

Daniël Arends: Carte blanche - [Nederland] 2016 AL 1:21 uur | Standup-comedy
De altijd confronterende, provocerende cabaretier Daniël Arends drijft de spot met orthodoxie, de nepheid en hypocrisie van het moderne leven, en zichzelf.

Daniël Arends: Blessuretijd - [Nederland] 2013 AL 1:26 uur | Standup-comedy
Daniël Arends gaat in zijn derde programma in op de duistere wereld waarin goed doen rechtstreeks is gekoppeld aan eigenbelang en kwaad doen een hobby is.

Daniël Arends: De zachte heelmeester - [Nederland] 2014 AL 1:18 uur | Standup-comedy
Gelauwerd cabaretier Daniël Arends onderzoekt hoe we omgaan met pijn. Hij doet dat natuurlijk met humor maar evengoed met de nodige zelfreflectie.

I Think You Should Leave with Tim Robinson - [VS] S02 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
In deze onconventionele comedyserie met veel gastrollen verloopt geen enkele interactie normaal.

Jeffrey Spalburg - Baas - [Nederland] 2017 AL 1:39 uur | Standup-comedy
In deze gedurfde en vrijmoedige theatervoorstelling probeert comedian Jeffrey Spalburg ook in moeilijke tijden humor te vinden en zegt hij precies waar het op staat.

Ronald Goedemondt - Binnen De Lijntjes - [Nederland] 2012 AL 1:36 uur | Standup-comedy
Met zijn vorige programma Dedication won hij de Neerlands Hoop 2008. Alle ogen zijn gericht op Binnen de lijntjes, waarin Ronald Goedemondt het thema conformisme verkent.

Ronald Goedemondt - Dedication - [Nederland] 2011 AL 1:29 uur | Standup-comedy
In deze stand-upcomedyspecial van zijn derde programma laat Goedemondt geen moment onbenut om zijn Amsterdamse publiek te laten schateren van het lachen.

Ronald Goedemondt - Ze Bestaan Echt - [Nederland] 2008 AL 1:00 uur | Standup-comedy
'Ze bestaan echt' gaat over volwassen worden en je angsten onder ogen zien. Vrijer dan in 'Spek' oreert Ronald over wat de dingen zijn waarvoor je moet opletten.

Sicario: Day of the Soldado - [VS] 2018 16 2:02 uur | Actie, Drama, Duister, Misdaad
Als Mexicaanse kartels worden verdacht van terreurhandel, schakelt een FBI-agent een huurmoordenaar in om hem te helpen, totdat de oorlog te persoonlijk wordt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_200232182
Als geen sifi fans kijken we naar Katla. Best grappig.
https://www.netflix.com/nl/title/81133094?preventIntent=true
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 20:13:13 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_200234659
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_200244155
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cat People - [VS] S01 2021 9 - Netflix Original | Documentaire
Kattenmensen zijn er in alle vormen en maten, maar ze delen een liefde voor hun charmante en unieke vierpoters. In deze docuserie worden hun verhalen verteld.

Dogs - [VS] S02 2018 12 - Netflix Original | Feelgood
Deze hartverwarmende verhalen gaan nader in op de blijvende emotionele band die zich vormt tussen honden en hun verzorger, ongeacht de omstandigheden.

Fellini - Io sono un Clown - [Italië] 2020 AL 0:53 uur | Documentaire
In 1967 haalt producent Peter Goldfarb regisseur Federico Fellini over om een mockumentary te maken en zo zijn genialiteit voor het eerst op de Amerikaanse tv te brengen.

Guerra de vecinos | The War Next-door - [Mexico] S01 2021 12 - Netflix Original | Bizar, Comedy
Wanneer twee totaal verschillende gezinnen naast elkaar komen te wonen in een chique buurt, starten de matriarchen een ware oorlog met onbedoelde consequenties.

Major Grom: Plague Doctor - [Rusland] 2021 12 2:18 uur - Netflix Original | Actie
Wanneer een gemaskerde schurk een bloedbad aanricht en een stad in chaos stort, zijn een rebelse detective en zijn onervaren partner de enigen die hem kunnen stoppen.

Rojst | The Mire - [Polen] S02 2018 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Thriller
Begin jaren 80 worden een prostituee en een jeugdleider vermoord in een Poolse stad. De behandeling van de zaak door de politie maakt twee journalisten achterdochtig.

This Little Love Of Mine - [Australië] 2021 AL 1:31 uur | Romantisch
Een advocaat keert terug naar het eiland van haar jeugd om een oude vriend over te halen het familiebedrijf over te nemen. Als de vonk overspringt, ontstaan er problemen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_200262215
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cannibal Apocalypse - [Italië] 1980 16 1:36 uur | Horror
Drie Vietnamveteranen brengen een virus mee terug naar de VS dat mensen verandert in kannibalen die hunkeren naar vlees.

Elize Matsunaga: Era Uma Vez Um Crime - [Brazilië] 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
Elize Matsunaga schoot haar rijke man neer en hakte hem in stukken. In deze docuserie, met haar eerste interview, wordt diep gedoken in de misdaad die Brazilië schokte.

RESIDENT EVIL: Infinite Darkness - [Japan/VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Actie, Horror, Mystery, Thriller
Jaren na de afgrijselijke gebeurtenissen in Raccoon City worden Leon en Claire meegesleurd in een duistere samenzwering wanneer een virus het Witte Huis verwoest.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aether op 08-07-2021 09:45:05 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 8 juli 2021 @ 18:54:03 #113
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200271975
quote:
19s.gif Op maandag 5 juli 2021 11:42 schreef manny het volgende:
Weet het niet Lupin. Weet het niet.

Te makkelijk ? Te grote sprongen, ik weet het niet: maar er is iets wat me totaal niet bevalt in deze serie.

Ik geloof dat ik ga afhaken.

Iemand anders die er ook niet zo enthousiast over is. Mis ik iets geniaals ? Gewoon doorzetten ?
Hoe Ver ben je? Ik heb alles gezien maar snap je punt. Het is allemaal net wat te snel, te simpel, te makkelijk. Zeker in S2. Een derde seizoen hoeft niet w.m.b.

Katla gezien. Boeiend maar had wel iets meer in mogen zitten. Dat verhaal met die Gunhilds beviel mij totaal niet. Vond dat jongetje en Asa/Grima (O+) het meest boeiend. Die politieagent was ook prima, net een kapitein op de Iglo visstick boot :D

[ Bericht 13% gewijzigd door RedFever007 op 08-07-2021 18:59:15 ]
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 19:07:10 #114
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_200272216
quote:
19s.gif Op maandag 5 juli 2021 11:42 schreef manny het volgende:
Weet het niet Lupin. Weet het niet.

Te makkelijk ? Te grote sprongen, ik weet het niet: maar er is iets wat me totaal niet bevalt in deze serie.

Ik geloof dat ik ga afhaken.

Iemand anders die er ook niet zo enthousiast over is. Mis ik iets geniaals ? Gewoon doorzetten ?
Ik vond het ook allemaal wat te simpel en kwam er niet lekker doorheen dus na 3 afleveringen ook maar afgehaakt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_200272394
Ik weet niet hoe vaak ik t al gezien heb, maar ik kijk het lekker weer want het is een van de beste series ooit gemaakt, de cast, de setting, de humor, de muziek, alles klopt gewoon ;

Fargo seizoen 1

>:O >:O _O_ _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 8 juli 2021 @ 19:43:28 #116
80382 manny
30 is best veel
pi_200272746
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:54 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Hoe Ver ben je? Ik heb alles gezien maar snap je punt. Het is allemaal net wat te snel, te simpel, te makkelijk. Zeker in S2. Een derde seizoen hoeft niet w.m.b.

Katla gezien. Boeiend maar had wel iets meer in mogen zitten. Dat verhaal met die Gunhilds beviel mij totaal niet. Vond dat jongetje en Asa/Grima (O+) het meest boeiend. Die politieagent was ook prima, net een kapitein op de Iglo visstick boot :D
Aflevering 4 seizoen 1 ofzo. Maar ik ben afgehaakt.

Ik ga Marcella kijken
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200272804
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 06:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet eens waarom deze serie me niet eerder was opgevallen. Het is precies waar ik van hou. Ik heb alweer zin in de volgende aflevering.

En drie seizoenen al, dus ik kan even vooruit ❤
Ken je Bancroft? Ook een aanrader!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 22:14:33 #118
5428 crew  miss_sly
pi_200275135
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ken je Bancroft? Ook een aanrader!
Ken ik niet. Bedankt voor de tip, gaat op de lijst!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200279854
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Atypical - [VS] S04 2021 9 - Netflix Original | Comedy, Drama, Tienerserie
Wanneer een tiener met een stoornis binnen het autismespectrum graag een vriendin wil, leidt zijn drang naar onafhankelijkheid tot zelfontdekking voor zijn hele familie.

Biohackers - [Duitsland] S02 2021 12 - Netflix Original | Drama, Intellectueel, Sci-Fi, Thriller
Een studente geneeskunde aan een Duitse topuniversiteit is in het geheim een complot aan het ontrafelen dat een familiedrama aan een visionaire biologieprofessor linkt.

Comment je suis devenu super-héros | How I Became a Super Hero - [Frankrijk] 2021 12 1:41 uur - Netflix Original | Actie, Boek, Misdaad, Sci-Fi
In een wereld waarin mensen en superhelden naast elkaar leven, proberen een politieman en een detective een stokje te steken voor een plan om superkrachten te extraheren.

Faites sauter la banque | Let's Rob the Bank - [Frankrijk] 1964 6 1:28 uur | Comedy, Feelgood
Een winkelier ontvangt rampzalig financieel advies van een bankier. Als wraak graaft hij een tunnel naar de kluis van de bank om zijn zuurverdiende geld terug te stelen.

Fear Street Part 2: 1978 - [VS] 2021 16 1:50 uur - Netflix Original | Horror, Tienerfilm
Een moordenaar in het vervloekte stadje Shadyside terroriseert kamp Nightwing met een bloedbad en verandert een leuke zomer in een gruwelijk gevecht om leven en dood.

Geçen Yaz | Last Summer | Summer '96 - [Turkije] 2021 6 1:41 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
De 16-jarige Deniz zoekt tijdens zijn zomervakantie in een kustplaatsje opnieuw de aandacht van zijn jeugdliefde en raakt verwikkeld in een driehoeksverhouding.

Happy End - [Frankrijk] 2003 12 1:30 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Een optimistische en vrolijke actrice met een zwervend bestaan die leeft van losse opdrachten, wordt de muze van een scenarioschrijver die inspiratie nodig heeft.

How to Become a Tyrant - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Een dictator in spe moet het handboek voor absolute macht kennen om met ijzeren vuist te kunnen regeren. Dat bewijzen historische despoten in deze sardonische docuserie.

La cocinera de Castamar | The Cook of Castamar - [Spanje] S01 2021 16 - Netflix Original | Boek, Historisch drama, Politiek, Romantisch
In 1720 in Madrid heeft een hertog die weduwnaar is en net weer deel gaat nemen aan het adellijke leven, een oogje op een goede kok. Naar een roman van Fernando J. Múñez.

Lee Su-geun: The Sense Coach - [Zuid-Korea] 2021 AL 0:45 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Lee Su-geun werd gedurende zijn reis naar Koreaanse comedyroem ook een meester in de herkenning van sociale signalen. Nu is hij klaar om zijn kennis te delen.

Virgin River - [VS] S03 2021 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een verpleegster uit LA wil een nieuwe start maken. Ze verhuist naar een afgelegen stadje in het noorden van Californië en is verrast door wat en wie ze daar aantreft.

The Water Man - [VS] 2021 9 1:33 uur - Netflix Original | Avontuur, Drama, Familiefilm, Feelgood
De 11-jarige Gunner wil zijn zieke moeder redden en rent van huis weg om een mythisch wezen te vinden dat naar verluidt de kracht bezit om de dood te slim af te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 10-07-2021 20:46:01 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker vrijdag 9 juli 2021 @ 12:56:59 #120
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200281525
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 18:54 schreef RedFever007 het volgende:

Katla gezien. Boeiend maar had wel iets meer in mogen zitten. Dat verhaal met die Gunhilds beviel mij totaal niet. Vond dat jongetje en Asa/Grima (O+) het meest boeiend. Die politieagent was ook prima, net een kapitein op de Iglo visstick boot :D
Ja dat jongetje :Y
En dat vieze water :r

[ Bericht 6% gewijzigd door maily op 10-07-2021 15:11:54 ]
pi_200286604
Zooo, dat was weer Fargo seizoen 1 :s)

'Have you been a bad boy Lester ?' (8>
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 9 juli 2021 @ 18:21:24 #122
429367 DKUp
ON TOUR
pi_200286645
Fear Street Part Two straks maar even kijken :7
SOONY
pi_200287582
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 18:21 schreef DKUp het volgende:
Fear Street Part Two straks maar even kijken :7
Heb hem net gezien
  vrijdag 9 juli 2021 @ 22:13:51 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200291078
Witcher S2: 17 december
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 juli 2021 @ 22:14:15 #125
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_200291089
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')