Wacht gewoon af. Je weet eigenlijk helemaal niets nog.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bang dat hij hier wel iets aan over gaat houden. Als hij blijft leven.
Ze gaat gewoon doorquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:24 schreef MC-Morgan het volgende:
Lonneke ook even aangepakt op Twitter.
Dat zeiden ze bij Blind ook, laten we maar even rustig afwachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond dat ze er vrij rap bij waren. Laten we hopen dat hij er niets aan overhoudt. Maar zijn voetbalcarrière zit er wel op.
Je praat nu ook over Willem Engel dus stop er meequote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:26 schreef tim020hoorn het volgende:
Willem Engel misbruikt gewoon Erikse op twitter. Wanneer kunnen we hem ophangen? Wat een misselijke vent.
Je bedoelt "de hacker van Barney"quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij deed wat Barney mensen toewenst.
Die was daarvoor wel zelfstandig van het veld gewandeld, dus een iets andere situatie. Ik zou zeggen dat de situatie ‘positief’ is voor nu.quote:
Ik moet toch eerlijk toegeven dat je bijzonder zinnige dingen zegtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht gewoon af. Je weet eigenlijk helemaal niets nog.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel ik doe dan gewoon achterlijk mee.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ergens tussen de vijf en tien minuten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |