Een vaardigheid die iedereen zou moeten bezittenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:21 schreef Perrin het volgende:
Poeh, dacht echt dat het einde verhaal was. Leve reanimatie.
Nouriquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:22 schreef Coco het volgende:
Oh ik keek deze wedstrijd niet.
Wat is er met Eriksen?
BBC zenden ze nu gewoon wat anders uit. Je hebt toch wel alternatieve programmering klaarstaan voor zoiets? Dit heeft 0 zin.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:22 schreef The_Verve het volgende:
Een presentator met een beetje persoonlijkheid kapt de uitzending toch gewoon af?
In elkaar gezakt, beetje Nouri achtigquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:22 schreef Coco het volgende:
Wat is er met Eriksen?
Nee maat. Rechterschouder naar de knoppen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:27 schreef Oriente het volgende:
@:MC-Morgan heb je je rugby overleefd?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In elkaar gezakt, beetje Nouri achtig
Minuten gereanimeerd maar het lijkt erop dat hij bij kennis is maar dat is allemaal nog niet bevestigd
Doe gewoon even normaal.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Gaat toch iets mis bij de Ajax oorsprong zo.
En ik erbij.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als hij het redt zonder complicaties trek ik er meteen eentje open.
Puerta? Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:21 schreef Zorro het volgende:
Die speler van Sevilla was toch ook bij kennis toen hij het veld afging waarna het in de kleedkamer weer mis ging?
Alsof iemand een neuk geeft om de mening van Top fucking Oss....... Populismequote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:23 schreef GGMM het volgende:
Dit soort kleine dingetjes vind ik dan altijd wel mooi op dit soort momenten
[ afbeelding ]
Eens. Het enige 'mooie' aan de socials zo'n beetje.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:23 schreef GGMM het volgende:
Dit soort kleine dingetjes vind ik dan altijd wel mooi op dit soort momenten
[ afbeelding ]
Halve minuutquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:24 schreef Zwansen het volgende:
Na hoeveel seconden / minuten werd hij gereanimeerd?
Denk dat er een seconden of 90 tussen zat.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:24 schreef Zwansen het volgende:
Na hoeveel seconden / minuten werd hij gereanimeerd?
Hij deed wat Barney mensen toewenst.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:22 schreef Coco het volgende:
Wat is er met Eriksen?
Nee de precieze schade en oorzaak is natuurlijk nog onbekend. Maar het goede nieuws is dat ie leeft en niet in acuut levensgevaar meer lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat hij bij kennis zou zijn bij het afdragen van het veld zegt ook nog lang niet alles.
Hij heeft het gered. Zie foto’squote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:23 schreef Grifte het volgende:
NOS had deze onzin al lang af moeten kappen, je ziet toch ook dat Perez en zeker Ibi hier niets zinnigs over kunnen en willen zeggen.
Hopen dat Eriksen het redt.
Tsjongejonge wat een triestheid weer.quote:
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij deed wat Barney mensen toewenst.
Jawel ik doe dan gewoon achterlijk mee.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is geen vrijbrief om achterlijk te doen.
Dat blijkt ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel ik doe dan gewoon achterlijk mee.
Ik vond dat ze er vrij rap bij waren. Laten we hopen dat hij er niets aan overhoudt. Maar zijn voetbalcarrière zit er wel op.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bang dat hij hier wel iets aan over gaat houden. Als hij blijft leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |