abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201267210
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:00 schreef quincydg het volgende:
Hebben jullie hoop dat je je ooit beter gaat voelen? Ik zit zelf al mijn hele leven, zolang ik mij kan herinneren in een depressie en geniet nergens van. Maar heb ook geen hoop/vertrouwen dat het ooit beter gaat worden.
Ik heb zeer weinig hoop, maar toch een beetje want wat heb ik anders om me aan vast te klampen. Maar ik ben vrij pessimistisch. Voor mij is het ook chronisch,
In het begin, toen ik jonger was, zei men (hulpverleners) steeds 'Ach, je bent nog zo jong, je gaat later anders over dingen denken en je minder aantrekken van dingen.' Wanneer stoppen ze met dat zeggen? En wat komt er dan?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_201267248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hoe lukt je dit als je depri bent? Mij lukt het dus heel slecht, echt heel slecht. Kan niet even een filmpje kijken, boekje lezen, mentaal vermaak en dat soort dingen. Fysiek even wandelen in het bos wil gelukkig wel, ben ik daarna even één of twee uurtjes rustig.

Hier ook te weinig concentratie om iets te doen wat ik leuk hoor te vinden.
Lichaamsbeweging is zeker goed, hou dat vol!
pi_201267296
Oh en @ChildoftheStars, fijn dat de time out je helpt!
pi_201268390
CotS, pas goed op jezelf! Fijn dat de time out je helpt!

Kuolema, sterkte!

Ik heb vluchtig gelezen, beetje druk en gebrek aan concentratie. Komt wel weer goed.
Fake it till you make it...
  woensdag 8 september 2021 @ 21:46:29 #155
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_201271683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 08:23 schreef Sangha het volgende:

[..]
Wel goed dat je therapie hebt en er wat aan hebt en verder dat je fietst en gezond leeft, ik denk dat dat een hele goede basis is, alles wat je zelf eraan kunt doen is meegenomen. Misschien iets teveel fietsen zoals je schrijft, maar dat geeft toch niet? Het helpt mij altijd wel, lekker naar buiten, bewegen / sporten en een frisse neus halen, extra zonlicht, stresshormonen kwijtraken en endorfine aanmaken, net als dopamine en serotonine, da's weer mooi meegenomen. :)

Ik heb even een up, de depressie lijkt gekeerd, maar hoe het echt gaat zal ik de komende maanden moeten merken. De up komt ook een beetje dat het fysiek wat beter gaat, maar ik weet ook dat het tij weer makkelijk kan keren. Opletten dus! :)
Wel een sleutel die ik begin te kennen, niet doordrammen als het qua fysiek of werklast minder gaat. Het schepje dat ik dan gewend ben om er bovenop te doen om toch zo hard te rijden op de fiets of meer werk weg te werken, zorgt er vaker voor dat mijn fysieke weerstand juist minder wordt en echt, dan merk ik ook gelijk dat ik minder in m'n vel zit. Bewust op jezelf letten zoals je schetst en jezelf iets meer ruimte gunnen.
  woensdag 8 september 2021 @ 21:54:31 #156
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_201271809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:47 schreef kuolema het volgende:
Ik probeer mezelf te leren om extreem negatieve gevoelens te accepteren, al lukt dat lang niet altijd. Het gaat weer voorbij en ik kan dat aan, ik ga er niet dood van. Het voelt goed om zulke momenten te doorstaan zonder dat ik iets schadelijks doe. Dan heb ik weer wat vertrouwen in mijzelf.
Maar soms, of eigenlijk vaak, is de combinatie van verschillende gedachten en gevoelens zo overweldigend dat ik het niet meer aankan. En dan verlang ik naar het verlies van mijn bewustzijn, omdat ik dan niets meer hoef te voelen, denken of anderszins waar te nemen.
Het probleem is dat ik daar veel medicatie plus alcohol voor nodig heb en ik dan alsnog wakker blijf, hoewel ik er wel iets van merk. Ik heb best wel een benzodiazepinetolerantie. Ik verlang naar van de wereld zijn, niets meer waarnemen, een soort tijdelijke dood. En nu lukt dat niet en dat maakt me zo wanhopig. Ik weet niet wat ik met mezelf moet. Ik luister muziek, probeer te slapen maar dat lukt niet. Ik kan dit niet volhouden. En word er verdrietig van dat ik er alleen voor sta, maar durf het ook niet bji de begeleiding te melden.
Dit wilde ik gewoon even kwijt.
Een duidelijk teken dat er veel van je gevraagd wordt op zulke momenten. Type het hier weg (doe ik dus ook soms maar). Heb je op andere momenten troostende gedachten die je jezelf voor kunt houden desnoods op een kaartje als het zo zwaar is? Ik denk maar even hardop. Ik heb zo'n kaartje voor mezelf op een veilige plek als tegenhanger voor 1 specifieke "demoongedachte" waar ik merk dat het soms de gedachten echt kan afzwakken of minder pijnlijk.. Sterkte!
pi_201272304
Mijn favoriete deel van de dag is trouwens tegenwoordig de nacht. :')

Lekker lichten en alles uit, beetje in bed op je mobiel, slapen, veel wegdromen, dan weer even wakker worden, naar de WC lopen en zien dat alles stil is, weer je bedje in, dromen over iets zodat je niet bij jezelf hoeft te zijn, de tijd staat stil, etc.

Het biedt mij een vreemde manier van rust en troost ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201403695
Heeft iemand hier ervaring met ginseng? Ik kreeg het als tip maar ik ben nogal sceptisch bij alles en bij de bijwerkingen schiet ik al in de stress, maar ik zou het op zich best willen proberen :D
Tap tap tap
pi_201403803
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met ginseng? Ik kreeg het als tip maar ik ben nogal sceptisch bij alles en bij de bijwerkingen schiet ik al in de stress, maar ik zou het op zich best willen proberen :D
Verschillende merken geprobeerd, maar of ik werd er agressief van of ik merkte weinig verschil. 1x had ik ook die flesjes met honing erbij en royal jelly van de toko die werkten 1x voor meer energie, daarna niet meer dus was wss placebo.
Maar ik ga binnenkort die pillen van kruidvat eens proberen want die had ik nog niet uitgeprobeerd en ze zijn niet zo duur.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201404959
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Verschillende merken geprobeerd, maar of ik werd er agressief van of ik merkte weinig verschil. 1x had ik ook die flesjes met honing erbij en royal jelly van de toko die werkten 1x voor meer energie, daarna niet meer dus was wss placebo.
Maar ik ga binnenkort die pillen van kruidvat eens proberen want die had ik nog niet uitgeprobeerd en ze zijn niet zo duur.
Agressief :o
Tap tap tap
pi_201405984
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Agressief :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 17-09-2021 22:41:44 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201406843
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 september 2021 22:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201409366
Voor mij helpt Ketamine heel goed tegen depressie.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_201409501
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 07:56 schreef laforest het volgende:
Onder begeleiding neem ik aan?
pi_201409657
quote:
Dat is me nog een paar stappen te ver :D
Tap tap tap
pi_201410137
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 08:23 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ja van de dealer
pi_201411118
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 08:23 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ja en nee. :)
pi_201411122
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 09:26 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Ja van de dealer
Flauw :D
pi_201414575
blabla stokpaardje

[ Bericht 55% gewijzigd door CoolGuy op 18-09-2021 17:35:49 ]
pi_201572561
Hoe is t hier met mensen?
pi_201572597
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:25 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe is t hier met mensen?
Heel wisselvallend. Problemen met de apotheek, waardoor ik nu niet mijn pillen tegen de stemmingswisselingen heb (lang leven schizoaffectief. Het bipolaire stuk speelt enorm op).

En met jou dan?
pi_201574511
quote:
Macro of micro?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201580863
Er is op mijn rem getrapt door hulpverleners. Verplicht een week vrij van alles, voor mezelf zorgen en bijkomen. En geen koffie meer drinken. Ik vind het smerig, maar dronk het omdat het me door alle hectiek sleepte. Om de moeheid en zo te onderdrukken. Dus thee en naar mijn grenzen luisteren. Ze zijn bang dat ik anders heel snel weer opgenomen word
pi_201580887
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er is op mijn rem getrapt door hulpverleners. Verplicht een week vrij van alles, voor mezelf zorgen en bijkomen. En geen koffie meer drinken. Ik vind het smerig, maar dronk het omdat het me door alle hectiek sleepte. Om de moeheid en zo te onderdrukken. Dus thee en naar mijn grenzen luisteren. Ze zijn bang dat ik anders heel snel weer opgenomen word
Ben je er zelf ook bang voor?
pi_201580942
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:26 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Ben je er zelf ook bang voor?
Ja
pi_201580958
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja
Aai over je bol O+

Doe maar even rustig aan
pi_201580989
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:33 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Aai over je bol O+

Doe maar even rustig aan
:*
Ja :) ik ben niet iemand die blind luistert. Ook al probeer ik wel elk advies uit. Alleen op het gebied van (bijna) crisis luister ik wel, die angst is er nu wel zeker. Gelukkig kennen ze me goed :) en hebben ze snel door wanneer het fout dreigt te gaan
pi_201585198
Hoi ik ben Eddy en heb een schizoide persoonlijkheids stoornis :W
Ik ben nieuw hier :)
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_201589260
quote:
17s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Welkom! :*

Snel google even opgedoken, ken de stoornis niet. Wat heftig en vervelend... Heel erg veel sterkte :*
pi_201589418
Welkom Eddy.

CotS, pas goed op jezelf :*.
pi_201589573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En met jou dan?

Ook wisselend. Tijdje geleden weer even niet goed, bijna echt volledig geflipt tegen iemand in de supermarkt omdat ik zo resentful was. Niet gebeurd gelukkig, maar oh wat was dat dom geweest.

Deze week wel goed gesprek met psycholoog gehad. Op dit moment gaat het best wel goed. Nee, niet heel depri en best wel rustig. Hopelijk weer beetje langdurig als dit doorzet, voorgaande jaren wel zo dus fingers crossed. Alleen straks komt het seizoen ook weer om de hoek kijken, ben ik ook vrij vatbaar voor. Who knows.
pi_201609060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Macro of micro?
Beide. Macro periodiek en micro om dat helende effect te rekken.
pi_201609267
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:29 schreef laforest het volgende:

[..]
Beide. Macro periodiek en micro om dat helende effect te rekken.
Lees er veel over de laatste tijd. Mn user reports van truffels en lsd. Hoe kwam je bij ketamine uit?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201609988
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Lees er veel over de laatste tijd. Mn user reports van truffels en lsd. Hoe kwam je bij ketamine uit?
Een keer na een feestje gebruikt. Naast dat het een levensveranderende ervaring was, kon ik letterlijk de ketamine mijn hersens binnen voelen vloeien. Achteraf merkte ik dat het voelde als heling en of mijn hersens 'gerepareerd' voelde. Ik voelde plots niet meer depressief, heel vreemd zo snel. Maar het komt terug, de depressie. Echter, daarom dus periodiek macro, en micro voor extenden.

(Btw ineens ook geen behoefte aan roken meer, gestopt op dat moment)
pi_201610664
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:28 schreef laforest het volgende:

[..]
Een keer na een feestje gebruikt. Naast dat het een levensveranderende ervaring was, kon ik letterlijk de ketamine mijn hersens binnen voelen vloeien. Achteraf merkte ik dat het voelde als heling en of mijn hersens 'gerepareerd' voelde. Ik voelde plots niet meer depressief, heel vreemd zo snel. Maar het komt terug, de depressie.
Ik heb hetzrlfde, ken het. Dat binnen vloeien klinkt heel bekend, goede omschrijving. Als ik met vrienden ketamine doe is het daarna altijd vijf dagen vol zelfvertrouwen, positief zelfbeeld, mentale energie, routine, blij met wie ik ben, vrolijk, etc. en weet nog dat ik mezelf de vraag stelde: wat is het probleem nou?

Ik ben niet dusdanig depressief dat ik het voorgeschreven zou kunnen krijgen en ik denk ook niet dat het nodig is, maar het anti-depressieve effect is er wel zeker. Bovendien vind ik het ook ontzettend leuk om te doen. I love keta hehehe. Doe het 2-4 keer per jaar ofzo en ik weet elke keer nog heel erg goed.

Psilocybine, de werkzame stof in paddo's, schijnt ook erg goed te zijn in het verminderen van depressie (zoek Google Scholar, David Nutt, Carhart-Harris), maar dat werk bij mij weer niet.
pi_201613238
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Welkom! :*

Snel google even opgedoken, ken de stoornis niet. Wat heftig en vervelend... Heel erg veel sterkte :*
Het komt er een beetje op neer dat ik graag alleen ben. Ik had het al mijn hele leven maar wist het alleen nog niet.
Zo vervelend is het trouwens niet, ik heb nooit anders geweten. Vier jaar geleden liep het goed fout en heb ik een zelfdoding dingens gedaan. Opgenomen in een instelling en vanaf toen gaat het goed. De diagnose heeft me geholpen want ik wist niet wat er aan me scheelde. Bedankt voor post ^O^
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_201613363
Zijn jullie niet bang dat je met dingen als ketamine het steeds vaker gaan gebruiken?
En je daarmee een verslaving creëert?
Lijkt mij nogal aanlokkelijk als je weet dat je je een stuk beter voelt met ketamine...
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:38:12 #188
399061 kuolema
vermaledijd
pi_201622810
quote:
17s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hoi Eddy, welkom hier. Wist je dat er ook een topic over persoonlijkheidsstoornissen is? R&P / [Centraal] Persoonlijkheidsstoornissen #24 Waar hopen we nog op? Er is al een lange tijd niet meer in gepost.
Als je liever hier in d&a post mag dat natuurlijk ook :).
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:44:56 #189
399061 kuolema
vermaledijd
pi_201622932
Heeft iemand enig idee hoe ver ze nu zijn met het onderzoek naar ketamine als behandeling voor depressie?
Ik zou het wel willen proberen als het me als behandeling zou worden aangeboden. Heb al zoveel antidepressiva geprobeerd zonder succes.
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:48:39 #190
399061 kuolema
vermaledijd
pi_201623022
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:28 schreef laforest het volgende:

[..]
Een keer na een feestje gebruikt. Naast dat het een levensveranderende ervaring was, kon ik letterlijk de ketamine mijn hersens binnen voelen vloeien. Achteraf merkte ik dat het voelde als heling en of mijn hersens 'gerepareerd' voelde. Ik voelde plots niet meer depressief, heel vreemd zo snel. Maar het komt terug, de depressie. Echter, daarom dus periodiek macro, en micro voor extenden.

(Btw ineens ook geen behoefte aan roken meer, gestopt op dat moment)
Dat klinkt goed.
Komt de depressie daarna erger terug of hetzelfde als voor de ketamine?
pi_201624850
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:44 schreef kuolema het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ver ze nu zijn met het onderzoek naar ketamine als behandeling voor depressie?
Ik zou het wel willen proberen als het me als behandeling zou worden aangeboden. Heb al zoveel antidepressiva geprobeerd zonder succes.
Ketamine weet ik niet, maar van microdosen met psilocybine en lsd en guided (macro) trips zijn heel veel user reports te vinden. Nadeel is dat het wetenschappelijk onderzoek, dat in de jaren 70 veelbelovend begon, patsboem werd stilgelegd. Afgelopen 10/15 jaar heeft het ineens weer een beetje de mainstream bereikt, maar onderzoek wordt nog maar mondjesmaat gedaan.

Daardoor ook wel weer echt veel ruimte voor snelle winstpakkers, dus goed uitzoeken wat je doet en van/met wie.
pi_201628163
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:48 schreef kuolema het volgende:

[..]
Dat klinkt goed.
Komt de depressie daarna erger terug of hetzelfde als voor de ketamine?
Voor mij is het elke keer een stukje minder erg.
pi_201628481
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 06:48 schreef laforest het volgende:

[..]
Voor mij is het elke keer een stukje minder erg.
Waar blijven je gevoelens?
Hoe verslavend is het?
pi_201661202
Terug na een lange tijd (ook bekend onder mijn vorige account, Pizzapuntje)

Het gaat wisselend. De paniekaanvallen zijn weg, moet alleen leren leven met het feit dat ik door de venlafaxine zweet bij zowat alles (afwassen, 10 min lopen, mezelf afdrogen na het douchen) (heb een vrije hoge dosis volgens mij, 262,5 mg ).

Verder had ik 9 maanden een relatie, die uiteindelijk 1 grote leugen bleek. Mijn (ex)vriendin had van alles verzonnen, van haar werk, tot aan haar woonsituatie tot aan zogenaamde vrienden, haar nichtje bleek haar kind te zijn,en ze bleek de laatste 3 weken van onze relatie al een nieuwe vriendin te hebben :') Is al paar maanden terug, maar bleef contact met haar houden en haar zien, nu sinds zondag de knoop doorgehakt compleet contact te verbreken, dus ook niet online te gamen. Het valt me zwaar, ik voel een soort leegte. Die leegte en het verdriet dat ik afgelopen weken voelde vulde ik op met veel blowen, maar daar wordt ik ook niet gelukkiger van. Heb het besproken met de psycholoog en hoor donderdag denk ik of ik in een soort praatgroepje voor 'verslaafden' kan komen via de stichting waar ik ook mijn psycholoog heb.

Ik moet nog even wat terug lezen, maar hoop dat jullie allemaal het naar omstandigheden goed maken!
pi_201661246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:52 schreef Cod_player het volgende:
Terug na een lange tijd (ook bekend onder mijn vorige account, Pizzapuntje)

Het gaat wisselend. De paniekaanvallen zijn weg, moet alleen leren leven met het feit dat ik door de venlafaxine zweet bij zowat alles (afwassen, 10 min lopen, mezelf afdrogen na het douchen) (heb een vrije hoge dosis volgens mij, 262,5 mg ).

Verder had ik 9 maanden een relatie, die uiteindelijk 1 grote leugen bleek. Mijn (ex)vriendin had van alles verzonnen, van haar werk, tot aan haar woonsituatie tot aan zogenaamde vrienden, haar nichtje bleek haar kind te zijn,en ze bleek de laatste 3 weken van onze relatie al een nieuwe vriendin te hebben :') Is al paar maanden terug, maar bleef contact met haar houden en haar zien, nu sinds zondag de knoop doorgehakt compleet contact te verbreken, dus ook niet online te gamen. Het valt me zwaar, ik voel een soort leegte. Die leegte en het verdriet dat ik afgelopen weken voelde vulde ik op met veel blowen, maar daar wordt ik ook niet gelukkiger van. Heb het besproken met de psycholoog en hoor donderdag denk ik of ik in een soort praatgroepje voor 'verslaafden' kan komen via de stichting waar ik ook mijn psycholoog heb.

Ik moet nog even wat terug lezen, maar hoop dat jullie allemaal het naar omstandigheden goed maken!
Dit is bijzonder naar en zwaar allemaal joh... ik kan me heel goed voorstellen dat je veel bent gaan blowen, dit is echt heel erg heftig.

Ontzettend veel sterkte... sorry dat ik niks nuttigs weet te zeggen of tips heb... Dikke knuffel :*
pi_201661279
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dit is bijzonder naar en zwaar allemaal joh... ik kan me heel goed voorstellen dat je veel bent gaan blowen, dit is echt heel erg heftig.

Ontzettend veel sterkte... sorry dat ik niks nuttigs weet te zeggen of tips heb... Dikke knuffel :*
Ja het is echt zon verhaal wat je normaal alleen in catfish ziet ofzo. Haar uiterlijk was echt, maar de rest van haar leven een leugen. Achteraf gezien heb ik wel wat rode vlaggen gezien, maar zodra ik die besprak bracht ze het zo dat ik de boeman was dat ik haar niet vertrouwde. Het heeft me in ieder geval echt een klap gegeven wat betreft vertrouwen in mensen.

Dankjewel, het is niet erg dat je geen tips hebt, bedankt dat je even de tijd neemt om te reageren en bedankt voor de knuffel O+
pi_201661373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:57 schreef Cod_player het volgende:

[..]
Ja het is echt zon verhaal wat je normaal alleen in catfish ziet ofzo. Haar uiterlijk was echt, maar de rest van haar leven een leugen. Achteraf gezien heb ik wel wat rode vlaggen gezien, maar zodra ik die besprak bracht ze het zo dat ik de boeman was dat ik haar niet vertrouwde. Het heeft me in ieder geval echt een klap gegeven wat betreft vertrouwen in mensen.

Dankjewel, het is niet erg dat je geen tips hebt, bedankt dat je even de tijd neemt om te reageren en bedankt voor de knuffel O+
Als je geen vertrouwen verloren had zou het ook niet echt gezond zijn... zulke dingen geven een enorme knauw. Dat gaat tijd nodig hebben om te herstellen. Om even in clichés te praten.
En achteraf is het altijd gemakkelijk zeggen dat je rode vlaggen had gezien, dat kun je dan zeggen ivm dat je afstand heb kunnen nemen. Je gaat erover denken (malen) en dan word je hard voor jezelf. Te hard.

:*
pi_201694899
Heb van de psycholoog een brief moeten schrijven aan m'n ex vriendin, zonder te verzenden. Moet hem komende week naar m'n afspraak met psycholoog meenemen. 10 a5jes vol geschreven..
Verder aangemeld voor het omgaan met verslaving groepje. Zijn met 5 mensen dus lekker kleinschalig en allemaal autisme ook. Ben heel benieuwd.

Hoe is jullie weekend?
pi_201752170
Dwing mezelf al een ruime week om toch een rondje te gaan lopen (uur) ondanks de hele lijst met redenen die ik op kan noemen om het niet te doen. Zelfs een paar keer door een buitje gelopen en gek genoeg moeten constateren dat je daar idd niet dood van gaat :')

Toch echt heel fijn om dat hele gespannen/opgefokte gevoel op deze manier ietwat te doorbreken/verlichten... Ik blijf maar herontdekken dat "ze" daar toch wel een punt hebben :')
pi_201816074
Nieuwe psycholoog gezocht en gevonden *O*

Wachttijd 12 weken en dan nog blij moeten zijn -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')