quote:Op donderdag 30 september 2021 17:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aai over je bol![]()
Doe maar even rustig aan
Welkom!quote:Op donderdag 30 september 2021 21:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hoi ik ben Eddy en heb een schizoide persoonlijkheids stoornis
Ik ben nieuw hier![]()
Ook wisselend. Tijdje geleden weer even niet goed, bijna echt volledig geflipt tegen iemand in de supermarkt omdat ik zo resentful was. Niet gebeurd gelukkig, maar oh wat was dat dom geweest.quote:
Beide. Macro periodiek en micro om dat helende effect te rekken.quote:
Lees er veel over de laatste tijd. Mn user reports van truffels en lsd. Hoe kwam je bij ketamine uit?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Beide. Macro periodiek en micro om dat helende effect te rekken.
Een keer na een feestje gebruikt. Naast dat het een levensveranderende ervaring was, kon ik letterlijk de ketamine mijn hersens binnen voelen vloeien. Achteraf merkte ik dat het voelde als heling en of mijn hersens 'gerepareerd' voelde. Ik voelde plots niet meer depressief, heel vreemd zo snel. Maar het komt terug, de depressie. Echter, daarom dus periodiek macro, en micro voor extenden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lees er veel over de laatste tijd. Mn user reports van truffels en lsd. Hoe kwam je bij ketamine uit?
Ik heb hetzrlfde, ken het. Dat binnen vloeien klinkt heel bekend, goede omschrijving. Als ik met vrienden ketamine doe is het daarna altijd vijf dagen vol zelfvertrouwen, positief zelfbeeld, mentale energie, routine, blij met wie ik ben, vrolijk, etc. en weet nog dat ik mezelf de vraag stelde: wat is het probleem nou?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Een keer na een feestje gebruikt. Naast dat het een levensveranderende ervaring was, kon ik letterlijk de ketamine mijn hersens binnen voelen vloeien. Achteraf merkte ik dat het voelde als heling en of mijn hersens 'gerepareerd' voelde. Ik voelde plots niet meer depressief, heel vreemd zo snel. Maar het komt terug, de depressie.
Het komt er een beetje op neer dat ik graag alleen ben. Ik had het al mijn hele leven maar wist het alleen nog niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Welkom!
Snel google even opgedoken, ken de stoornis niet. Wat heftig en vervelend... Heel erg veel sterkte
Hoi Eddy, welkom hier. Wist je dat er ook een topic over persoonlijkheidsstoornissen is? R&P / [Centraal] Persoonlijkheidsstoornissen #24 Waar hopen we nog op? Er is al een lange tijd niet meer in gepost.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hoi ik ben Eddy en heb een schizoide persoonlijkheids stoornis
Ik ben nieuw hier![]()
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Een keer na een feestje gebruikt. Naast dat het een levensveranderende ervaring was, kon ik letterlijk de ketamine mijn hersens binnen voelen vloeien. Achteraf merkte ik dat het voelde als heling en of mijn hersens 'gerepareerd' voelde. Ik voelde plots niet meer depressief, heel vreemd zo snel. Maar het komt terug, de depressie. Echter, daarom dus periodiek macro, en micro voor extenden.
(Btw ineens ook geen behoefte aan roken meer, gestopt op dat moment)
Ketamine weet ik niet, maar van microdosen met psilocybine en lsd en guided (macro) trips zijn heel veel user reports te vinden. Nadeel is dat het wetenschappelijk onderzoek, dat in de jaren 70 veelbelovend begon, patsboem werd stilgelegd. Afgelopen 10/15 jaar heeft het ineens weer een beetje de mainstream bereikt, maar onderzoek wordt nog maar mondjesmaat gedaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:44 schreef kuolema het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ver ze nu zijn met het onderzoek naar ketamine als behandeling voor depressie?
Ik zou het wel willen proberen als het me als behandeling zou worden aangeboden. Heb al zoveel antidepressiva geprobeerd zonder succes.
Voor mij is het elke keer een stukje minder erg.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:48 schreef kuolema het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Komt de depressie daarna erger terug of hetzelfde als voor de ketamine?
Waar blijven je gevoelens?quote:Op maandag 4 oktober 2021 06:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Voor mij is het elke keer een stukje minder erg.
Dit is bijzonder naar en zwaar allemaal joh... ik kan me heel goed voorstellen dat je veel bent gaan blowen, dit is echt heel erg heftig.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 17:52 schreef Cod_player het volgende:
Terug na een lange tijd (ook bekend onder mijn vorige account, Pizzapuntje)
Het gaat wisselend. De paniekaanvallen zijn weg, moet alleen leren leven met het feit dat ik door de venlafaxine zweet bij zowat alles (afwassen, 10 min lopen, mezelf afdrogen na het douchen) (heb een vrije hoge dosis volgens mij, 262,5 mg ).
Verder had ik 9 maanden een relatie, die uiteindelijk 1 grote leugen bleek. Mijn (ex)vriendin had van alles verzonnen, van haar werk, tot aan haar woonsituatie tot aan zogenaamde vrienden, haar nichtje bleek haar kind te zijn,en ze bleek de laatste 3 weken van onze relatie al een nieuwe vriendin te hebbenIs al paar maanden terug, maar bleef contact met haar houden en haar zien, nu sinds zondag de knoop doorgehakt compleet contact te verbreken, dus ook niet online te gamen. Het valt me zwaar, ik voel een soort leegte. Die leegte en het verdriet dat ik afgelopen weken voelde vulde ik op met veel blowen, maar daar wordt ik ook niet gelukkiger van. Heb het besproken met de psycholoog en hoor donderdag denk ik of ik in een soort praatgroepje voor 'verslaafden' kan komen via de stichting waar ik ook mijn psycholoog heb.
Ik moet nog even wat terug lezen, maar hoop dat jullie allemaal het naar omstandigheden goed maken!
Ja het is echt zon verhaal wat je normaal alleen in catfish ziet ofzo. Haar uiterlijk was echt, maar de rest van haar leven een leugen. Achteraf gezien heb ik wel wat rode vlaggen gezien, maar zodra ik die besprak bracht ze het zo dat ik de boeman was dat ik haar niet vertrouwde. Het heeft me in ieder geval echt een klap gegeven wat betreft vertrouwen in mensen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is bijzonder naar en zwaar allemaal joh... ik kan me heel goed voorstellen dat je veel bent gaan blowen, dit is echt heel erg heftig.
Ontzettend veel sterkte... sorry dat ik niks nuttigs weet te zeggen of tips heb... Dikke knuffel
Als je geen vertrouwen verloren had zou het ook niet echt gezond zijn... zulke dingen geven een enorme knauw. Dat gaat tijd nodig hebben om te herstellen. Om even in clichés te praten.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 17:57 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Ja het is echt zon verhaal wat je normaal alleen in catfish ziet ofzo. Haar uiterlijk was echt, maar de rest van haar leven een leugen. Achteraf gezien heb ik wel wat rode vlaggen gezien, maar zodra ik die besprak bracht ze het zo dat ik de boeman was dat ik haar niet vertrouwde. Het heeft me in ieder geval echt een klap gegeven wat betreft vertrouwen in mensen.
Dankjewel, het is niet erg dat je geen tips hebt, bedankt dat je even de tijd neemt om te reageren en bedankt voor de knuffel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |