Daar waar het openbaar doen lastig is zijn wc’s dichtbij.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
WC's zijn niet overal. Bermen en bosjes daarentegen wel.
Als vrouw óf vrouw zijnde, niet allebei.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Daar waar het openbaar doen lastig is zijn wc’s dichtbij.
Achter een struikje in bv het zwarte woud gaat ook heel prima als vrouw zijnde.
Die vrouwquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:17 schreef TFL het volgende:
Ik krijg ook het idee dat vrouwen heel kinderachtig doen. En hun problemen zo ernstig doen lijken terwijl zij zoveel keuze en vrijheid hebben. Om te doen en laten wat ze willen in dit leven. Het grote verschil is dat ze zelf zeer veeleisend zijn. Met te hoge verwachting. Vaak wordt dit mannnen verweten. Maar het zijn over het algemeen eigenlijk vrouwen, die veel keuze krijgen maar niets goed genoeg meer vinden. Ze willen teveel en stellen zeer hoge eisen. Dit soort berichten bijvoorbeeld. En ik zie er leterlijk tallozen overal voorbijkomen in diezelfde lijn.
[ afbeelding ]
https://amp.reddit.com/r/(...)_of_dating_as_a_37f/
Lees goed. Keuze is voor mevrouw geen probleem maar 'kwaliteit' (zeer hoge eisen dus). Ze is zelf daarentegen vet. Maar voelt zich wel geeigend om meer te verlangen dan dat ze zelf waard is. En dit is min of meer het prototype van de gedachtengang van de moderne vrouw.
Ok osodevoquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:17 schreef TFL het volgende:
Ik krijg ook het idee dat vrouwen heel kinderachtig doen. En hun problemen zo ernstig doen lijken terwijl zij zoveel keuze en vrijheid hebben. Om te doen en laten wat ze willen in dit leven. Het grote verschil is dat ze zelf zeer veeleisend zijn. Met te hoge verwachting. Vaak wordt dit mannnen verweten. Maar het zijn over het algemeen eigenlijk vrouwen, die veel keuze krijgen maar niets goed genoeg meer vinden. Ze willen teveel en stellen zeer hoge eisen. Dit soort berichten bijvoorbeeld. En ik zie er leterlijk tallozen overal voorbijkomen in diezelfde lijn.
[ afbeelding ]
Lees goed. Keuze is voor mevrouw geen probleem maar 'kwaliteit' (zeer hoge eisen dus). Ze is zelf daarentegen vet. Maar voelt zich wel geeigend om meer te verlangen dan dat ze zelf waard is. En dit is min of meer het prototype van de gedachtengang van de moderne vrouw.
1. Volgens mij heb jij die post zelf geschreven. Zo niet., dan was je waarschijnlijk even ecstatiscch als die vrouw toen je die rotzooi las omdat het 100% overeenkomt met je vooroordelen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:17 schreef TFL het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, bahquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar er zijn ook kleine visjes die de urinebuis binnen dringen als je rustig staat te pissen in de rivier en hun stekels uitzetten waarna je pik explodeert. Dat risico lopen vrouwen dan weer niet.
Evenveel mannelijke gekkies van dat kaliber op Reddit te vinden hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:17 schreef TFL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:15 schreef hoechst het volgende:
Naja makkelijker..
Sommige vrouwen worden hun levenlang alleen gebruikt voor, even m'n zaad lozen.
Sommige beseffen dat en dat compenseerd dan de overige voordelen.
In dit geval ja idd zeg…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:55 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]![]()
![]()
Zulke bijdrages kom je alleen op Fok.nl tegen![]()
Het is 1 jaar geleden geschreven. Waarom zou een vrouw dit niet hebben kunnen schrijven? Vrouwen kunnen ook gefrustreerd zijn, zeker de vrouwen die ziekelijk geobsedeerd op zoek zijn de perfecte man terwijl ze zelf zo imperfect zijn (wie niet?) als maar kan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
1. Volgens mij heb jij die post zelf geschreven. Zo niet., dan was je waarschijnlijk even ecstatiscch als die vrouw toen je die rotzooi las omdat het 100% overeenkomt met je vooroordelen.
2. Wat ben jij zelf precies waard? Wel nauwkeurig graag.
Dat kan herleid worden uit variaties in eigenschappen die alleen door het DNA van vrouwen bepaald wordt versus varaties die in algemeen DNA staan gecodeerd. Volgens mij het DNA voor je mitochondriën wordt uitsluitend door de vrouw doorgegeven.quote:
Er zijn idd ook zeikwijven, maar dat maakt niet dat zeiksnorren ineens geen zeiksnor meer zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:10 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is 1 jaar geleden geschreven. Waarom zou een vrouw dit niet hebben kunnen schrijven? Vrouwen kunnen ook gefrustreerd zijn, zeker de vrouwen die ziekelijk geobsedeerd op zoek zijn de perfecte man terwijl ze zelf zo imperfect zijn (wie niet?) als maar kan.
Dit over het paard getilde veulen heeft helemaal niks te eisen. Ze zou ook aan zichzelf kunnen werken en waarde kunnen scheppen voor zichzelf en een eventuele wederhelft. Nu zit thuis maar een potje te janken, klagen en zichzelf vol te vreten en zit ze nog slechter in haar vel, alleen maar omdat een Indiër haar heel beleefd en uniek (!) heeft aangesproken via het internet (!).![]()
![]()
![]()
Ze had deze man ook een kans kunnen geven. Misschien ziet hij er wel redelijk of gemiddeld uit en heeft hij een goede IT baan (niet ongewoon voor Indiërs in het westen) en zijn zaakjes goed voor elkaar. Maar deze vrouw is te dom om te poepen. Zij zou Satya Nadella nog afwijzen alleen omdat hij een Indiër is, niet voor 99% knap, kaal en een bril draagt.
Trouwens, er was hier zo'n Chinees die altijd steen en been klaagde over dat de Chinese man het zwaar heeft (in de westerse wereld). Maar Indiërs zijn pas een volk dat het zwaar, zowel de man als de vrouw:
In het westen heeft hun land een slechte reputatie op hygiënisch vlak, daar sta je al met 1-0 achter. De mannen worden vaak kort, niet knap en niet mannelijk gevonden. Vaak zeggen ze ook "kleine penis". De vrouwen verliezen hun waarde als relatie en huwelijksmateriaal, wanneer ze in het verleden een relatie hebben gehad die niet in een huwelijk uitliep, gescheiden zijn, weduwe zijn geworden, hun kunnen hebben overstegen of overstijgen, losbandig waren geweest of zijn. Deze feeks van Reddit bewijst dat ook buiten India dit soort gedachtes heersen.
Einde rant.
De enige fout in de redenering is dat geen voortplanting over vele generaties heen gelijk gesteld wordt aan geen partner/seks hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat kan herleid worden uit variaties in eigenschappen die alleen door het DNA van vrouwen bepaald wordt versus varaties die in algemeen DNA staan gecodeerd. Volgens mij het DNA voor je mitochondriën wordt uitsluitend door de vrouw doorgegeven.
Mitochondriën zijn, als ik het wel heb, de powerplants van cellen. En zeer waarschijnlijk een overblijfsel van een infectie honderden miljoenen jaren geleden. We zijn dus een samenrapsel van verschillende soortenMaar goed, ik heb hier niet voor gestudeerd, dus raadpleeg Wikipedia als je het zeker wilt weten.
Newsflash!!! Zonder pil of condoom krijg je kinderen van seks. Of durf jij met droge ogen te beweren dat, de afgelopen miljoen jaar, 2/3e van de mannen aan periodieke onthouding en voor het zingen de kerk uit deed!?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De enige fout in de redenering is dat geen voortplanting over vele generaties heen gelijk gesteld wordt aan geen partner/seks hebben.
Dat is een groot gat in die redenatie. Ik kan het uitgebreid vertellen, maar voor nu hou ik het even hierbij en laat de ander zelf daarover nadenken.
Blijkbaar.quote:
Tuurlijk, alles kan. Maar ik neem aan dat maar weinig vrouwen zo masochistisch zijn om die post te plaatsen. Je kunt toch zo al bedenken dat het koren op de molen is van vrouwenhatende incels en dat je er dan dus voornamelijk haatreacties op gaat krijgen. Maar goed, ik reageer zelf ook nog altijd op fok dus tja. Het zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:10 schreef Gruj0 het volgende:
Het is 1 jaar geleden geschreven. Waarom zou een vrouw dit niet hebben kunnen schrijven? Vrouwen kunnen ook gefrustreerd zijn, zeker de vrouwen die ziekelijk geobsedeerd op zoek zijn de perfecte man terwijl ze zelf zo imperfect zijn (wie niet?) als maar kan.
Deels eens, maar waarom mogen over het paard getilde veulens geen eisen stellen van jou?quote:Dit over het paard getilde veulen heeft helemaal niks te eisen. Ze zou ook aan zichzelf kunnen werken en waarde kunnen scheppen voor zichzelf en een eventuele wederhelft. Nu zit thuis maar een potje te janken, klagen en zichzelf vol te vreten en zit ze nog slechter in haar vel, alleen maar omdat een Indiër haar heel beleefd en uniek (!) heeft aangesproken via het internet (!).![]()
![]()
![]()
Als jij denkt dat deze man er redelijk of gemiddeld uitziet, wat denk je dat zij daar dan aan heeft als zij er seks mee moet hebben? Maak jij een audio opname van zijn goede eigenschappen die ze ter herinnering kan beluisteren tijdens hun samenzijn?quote:Ze had deze man ook een kans kunnen geven. Misschien ziet hij er wel redelijk of gemiddeld uit en heeft hij een goede IT baan (niet ongewoon voor Indiërs in het westen) en zijn zaakjes goed voor elkaar. Maar deze vrouw is te dom om te poepen. Zij zou Satya Nadella nog afwijzen alleen omdat hij een Indiër is, niet voor 99% knap, kaal en een bril draagt.
Ja, dat is wel ernstig.quote:Trouwens, er was hier zo'n Chinees die altijd steen en been klaagde over dat de Chinese man het zwaar heeft (in de westerse wereld). Maar Indiërs zijn pas een volk dat het zwaar, zowel de man als de vrouw:
In het westen heeft hun land een slechte reputatie op hygiënisch vlak, daar sta je al met 1-0 achter. De mannen worden vaak kort, niet knap en niet mannelijk gevonden. Vaak zeggen ze ook "kleine penis". De vrouwen verliezen hun waarde als relatie en huwelijksmateriaal, wanneer ze in het verleden een relatie hebben gehad die niet in een huwelijk uitliep, gescheiden zijn, weduwe zijn geworden, hun kunnen hebben overstegen of overstijgen, losbandig waren geweest of zijn. Deze feeks van Reddit bewijst dat ook buiten India dit soort gedachtes heersen.
Einde rant.
Maar dat is zoals je zelf al zegt, een aanname.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles kan. Maar ik neem aan dat maar weinig vrouwen zo masochistisch zijn om die post te plaatsen. Je kunt toch zo al bedenken dat het koren op de molen is van vrouwenhatende incels en dat je er dan dus voornamelijk haatreacties op gaat krijgen. Maar goed, ik reageer zelf ook nog altijd op fok dus tja. Het zou kunnen.
Ik zeg ook nergens dat ze dat niet mag, maar het moet wel redelijk blijven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Deels eens, maar waarom mogen over het paard getilde veulens geen eisen stellen van jou?
Ga je dit nou serieus elke keer bij elke kritische noot op een vrouw inbrengen bij een man? Er zijn zoveel redenen waarom de ene sexe alleen geïnteresseerd is in de andere.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Als jij denkt dat deze man er redelijk of gemiddeld uitziet, wat denk je dat zij daar dan aan heeft als zij er seks mee moet hebben? Maak jij een audio opname van zijn goede eigenschappen die ze ter herinnering kan beluisteren tijdens hun samenzijn?
Waarom geef jij zo’n man dan geen kans? Ik vind het geslacht dat iemand heeft eigenlijk maar een detail, die weinig zegt over iemands persoonlijkheid. Vagina of een lul. Borsten of niet. Gespierd lichaam of rondingen. Klein of groot. Baardgroei of niet. Sorry, maar om daar iemand gelijk om af te wijzen voor seks of een relatie.. dat vind ik best wel kortzichtig en over het paard getild eerlijk gezegd.
Waar moet ik het dan op gooien? Waarom zou ik hier liever niet mee geconfronteerd willen worden dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:53 schreef Gruj0 het volgende:
Maar dat is zoals je zelf al zegt, een aanname.
Je kan niet alles op incels gooien, iets wat de laatste tijd nogal vaak gebeurt, zeker daar waar geluiden te horen zijn die ergens op slaan en waar men liever niet geconfronteerd mee wordt.
Waarom wil jij voor een ander bepalen wat wel of niet redelijk is? Mogen vrouwen dat dan ook voor jou bepalen? Blijkbaar niet anders vond je mijn advies om een man te daten immers ook redelijk. Er is qua uiterlijk niets mis met mannen. Ja, ze hebben geen ronde vormen, maar ik zie niet in waarom het ontbreken daarvan niet redelijk is en het ontbreken van lengte of iets anders wel. Kun je uitleggen wat de onderbouwing daarvan is?quote:Ik zeg ook nergens dat ze dat niet mag, maar het moet wel redelijk blijven.
Op hoeveel topics hier hebben mannen wel niet het advies gekregen niet in de positie te zijn om eisen te mogen stellen omdat ze (bijna) geen waarde hebben? Hoeveel krijgen er het advies eerst aan zichzelf te werken, aan sociale contacten, aan het vinden van (beter) werk, sporten, waarde creëren, voor zichzelf en voor een vrouw. Waarom zou dat niet even goed voor een vrouw mogen gelden?
Ja, natuurlijk , omdat jij het idee lijkt te hebben dat het een kwestie van gradaties is ofzo. Wat heeft iemand nou aan een redelijk aantrekkelijk persoon? Iemand is aantrekkelijk genoeg voor seks/een relatie of niet, iemand die “redelijk” aantrekkelijk is dat is in mijn ogen net zoiets als wanneer er mensen ondervraagd worden en dan wordt er een gemiddelde van het aantal mensen genomen wat dan bijv. 7,5 is. Maar die helft wrdt dan niet meegeteld omdat een half mens niks is. Net zoals dat halve aantrekkelijkheid niks is.quote:Ga je dit nou serieus elke keer bij elke kritische noot op een vrouw inbrengen bij een man? Er zijn zoveel redenen waarom de ene sexe alleen geïnteresseerd is in de andere.
Even goede vrienden, maar als "man" en "vrouw" in jouw context niet bestaan, waarom geef je dan hier vaak op de man af? Is dan gewoon niet de schuld van de "mensheid"?
Waarom denk jij alleen aan hoe het voor deze vrouw moet zijn om seks te hebben met deze man, terwijl je net zo goed zou moeten denken aan hoe het voor deze man moet zijn om seks te hebben met deze vrouw? Genoeg mannen die niet oppervlakkig zijn en vrouwen ook niet als cumdumpcontainer zien.
Trouwens, sommige vrouwen kunnen prima seks hebben met een slecht lijf. Kijk maar al die jonge dames die met oude miljonairs zijn getrouwd.
Maar eigenlijk was mijn boodschap meer dat deze vrouw deze man in een mum van een tijd oppervlakkig wist te beoordelen en hem daarop afschreef, iets (oppervlakkigheid) waar die vrouw verborgen) zelf ook haar beklag over doet.
Alles in het leven is een compromis. Aantrekkelijkheid kan met iets anders gecompenseerd worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waar moet ik het dan op gooien? Waarom zou ik hier liever niet mee geconfronteerd willen worden dan?
[..]
Waarom wil jij voor een ander bepalen wat wel of niet redelijk is? Mogen vrouwen dat dan ook voor jou bepalen? Blijkbaar niet anders vond je mijn advies om een man te daten immers ook redelijk. Er is qua uiterlijk niets mis met mannen. Ja, ze hebben geen ronde vormen, maar ik zie niet in waarom het ontbreken daarvan niet redelijk is en het ontbreken van lengte of iets anders wel. Kun je uitleggen wat de onderbouwing daarvan is?
Eigen schuld van die mannen dat ze advies aannemen van andere mannen over wat vrouwen willen en hoe ze vrouwen moeten versieren. Die zeggen maar wat. Als het klopt dan is dat toevallig. Je kunt geen uitspraken doen over wat zogenaamd altijd zou werken bij een diverse groep mensen. Jij bent toch ook geen kloon van andere mannen? Hoe zou jij je voelen als vrouwen elkaar advies zouden geven hoe ze jou het beste konden versieren en geen tegenspraak van jou daarbij hadden geduld?
[..]
Ja, natuurlijk , omdat jij het idee lijkt te hebben dat het een kwestie van gradaties is ofzo. Wat heeft iemand nou aan een redelijk aantrekkelijk persoon? Iemand is aantrekkelijk genoeg voor seks/een relatie of niet, iemand die “redelijk” aantrekkelijk is dat is in mijn ogen net zoiets als wanneer er mensen ondervraagd worden en dan wordt er een gemiddelde van het aantal mensen genomen wat dan bijv. 7,5 is. Maar die helft wrdt dan niet meegeteld omdat een half mens niks is. Net zoals dat halve aantrekkelijkheid niks is.
Tja, het is een patroon van kritiek op de eisen van vrouwen aan mannen die bij meer dan 1 man voorkomt maar niet bij alle mannen. Is dat beter?
Het is niet de schuld van de mensheid omdat ik geen vrouwen ken die boos zijn op het aantal eisen dat vrouwen aan mannen stellen. Maar misschien lees ik daar overheen.
Ja hallo het kan: maar mensen hebben seks omdat ze het leuk vinden. Dat het leuk is komt door aantrekkingskracht. Als die ontbreekt is het eerder prostitutie.
Nee, ze schreef hem toch expliciet af omdat hij niet van de nationaliteit is die ze wilde? Er was niks verborgens aan. Ze etaleerde haar oppervlakkigheid heel duidelijk en kwam ervoor uit.
Het kan, maar mensen moeten het wel willen. Je kunt ze niet dwingen om iets te doen wat niet goed voelt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:18 schreef Gruj0 het volgende:
Alles in het leven is een compromis. Aantrekkelijkheid kan met iets anders gecompenseerd worden.
Niks is perfect.
Er zijn genoeg vrouwen die klagen over het aantal "eisen" van mannen. Laatst nog op dit forum meegemaakt.
Als je redeneert als man over de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouw als partner, die eerst niet zo aantrekkelijk oogt maar aantrekkelijker wordt door haar aanwezigheid. Ja daar kan ik het mee eens zijn. Maar omgekeerd werkt dit niet zo. Dan speelt je uiterlijk een grotere rol dan je zou denken. Vrouwen zijn oppervlakkiger. Ik denk dat uiterlijk van een man zeker 90% bepaalt of een vrouw je sowiezo een kans gunt. Want ze heben tegenwoordig ook zoveel keuze. Kijk maar om je heen. Allemaal redelijk knappe gozers met kleine walvisjes die iets te veel van de maccie en burgerking houden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Alles in het leven is een compromis. Aantrekkelijkheid kan met iets anders gecompenseerd worden.
Niks is perfect.
Er zijn genoeg vrouwen die klagen over het aantal "eisen" van mannen. Laatst nog op dit forum meegemaakt.
Trollquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef TFL het volgende:
Als je redeneert als man over de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouw als partner, die eerst niet zo aantrekkelijk oogt maar aantrekkelijker wordt door haar aanwezigheid. Ja daar kan ik het mee eens zijn. Maar omgekeerd werkt dit niet zo. Dan speelt je uiterlijk een grotere rol dan je zou denken. Vrouwen zijn oppervlakkiger. Ik denk dat uiterlijk van een man zeker 90% bepaalt of een vrouw je sowiezo een kans gunt. Want ze heben tegenwoordig ook zoveel keuze. Kijk maar om je heen. Allemaal redelijk knappe gozers met kleine walvisjes die iets te veel van de maccie en burgerking houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |