Ik heb nooit begrepen waarom het zo moeilijk is om regelmatig naar de wc te gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:46 schreef intersekse93 het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus kut dat ik dat niet kan.
?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom het zo moeilijk is om regelmatig naar de wc te gaan.
Het grote voordeel van staand plassen vind je dat je niet op een wc hoeft te zitten? Laat ik dan mijn posting herformuleren: ik heb nooit begrepen waarom het zo ingewikkeld is om op een wc te zitten.quote:
Dat was het punt niet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom het zo moeilijk is om regelmatig naar de wc te gaan.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er bestaan ook kartonnen wegwerpplastuitjes
Ja lekker beetje zuipen of met de motor weg op vakantie ...of tijdens het toeren...om de 300 meter is er ook een toilet hey..vooral in de ardennen ofzo zwartewoud of in de bergenquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het grote voordeel van staand plassen vind je dat je niet op een wc hoeft te zitten? Laat ik dan mijn posting herformuleren: ik heb nooit begrepen waarom het zo ingewikkeld is om op een wc te zitten.
Ik wil gewoon losse handen plassenquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er bestaan ook kartonnen wegwerpplastuitjes
Voor wie wil zuipen - wat ik ontzettend sneu vind, maar daar gaat het nu niet over - geldt dat er een wc in de buurt is. Je doet er als je lang onderweg bent sowieso verstandig aan om even de benen te strekken. En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar mijn blaas is niet zo zwak dat ik m'n plas niet een paar uur op kan houden. Of gaan mannen gebukt onder een buitengewoon zwakke blaas?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja lekker beetje zuipen of met de motor weg op vakantie ...of tijdens het toeren...om de 300 meter is er ook een toilet hey..vooral in de ardennen ofzo zwartewoud of in de bergen
Maar jij kan je toch ook voorstellen dat het best lekker zou kunnen zijn om staand te kunnen plassen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het grote voordeel van staand plassen vind je dat je niet op een wc hoeft te zitten? Laat ik dan mijn posting herformuleren: ik heb nooit begrepen waarom het zo ingewikkeld is om op een wc te zitten.
Nee, daar zie ik geen enkel voordeel van. Ik zie wel de nadelen, specifiek het gespetter waar degene die het schoonmaakwerk doet de dupe van is.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:19 schreef intersekse93 het volgende:
[..]
Maar jij kan je toch ook voorstellen dat het best lekker zou kunnen zijn om staand te kunnen plassen?
Hahaha, wat een pussy. Niet je eigen leven tot feest kunnen maken maar bij anderen om hulp smeken. Dat is wel heel weinig mannelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:02 schreef X2 het volgende:
Maak het leven voor de man eens wat makkelijker. Wie is het hiermee eens en hoe gaan we hier voor opkomen?
Die lijst van jou van voordelen van het vrouw zijn is moeiteloos aan te vullen, positieve discriminatie bij banen bij de overheid, mildere straffen bij dezelfde vergrijpen, deels kinderen mee in de bajes, betere accommodatie in de bajes, familierecht bijna altijd in het voordeel van de vrouw (toewijzing kinderen enz.)quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:02 schreef X2 het volgende:
Het valt mij al lange tijd op dat vrouwen het zoveel makkelijker hebben in deze wereld dan mannen. Een aantal voorbeelden:
- Tot voor kort werkte ik 32 uur omdat ik naast mijn werk een deeltijdstudie deed. Ik kreeg een nieuwe manager op mijn werk en de tweede vraag die hij stelde: 'Wat is de reden dat zo'n jonge man niet fulltime werkt?' WTF... Als ik een vrouw was geweest dan weet ik zeker dat ik deze vraag niet had gekregen. Mannen die parttime werken moeten zich verantwoorden, vrouwen die parttime of zelfs niet werken worden niet raar aangekeken.
- Als je single bent en alleenstaande ouder wil worden, dan is dat voor mannen vrijwel onmogelijk. Draagmoeder vinden vrijwel onmogelijk, adoptie ook niet makkelijk. Een vrouw die hoeft maar aan te geven dat ze alleenstaande moeder wil worden en binnen een maand kan ze zwanger zijn. En dan bedoel ik niet door een ONS, maar volgens medische procedure.
- Je ziet het ook op tv. Tv-programma's worden gemaakt om de man als slecht weg te zetten. Bij 'Help mijn man is klusser' wordt de man altijd als lui weggezet, maar de vrouw heeft dus al die jaren ook niks gedaan. In het programma mag de vrouw een week naar een hotel, terwijl de man zich uit de naad moet werken. Laat die vrouwen ook eens de handen uit de mouwen steken.
In het programma 'Gestalkt' worden mannen altijd als stalker weggezet. Nooit wordt er stilgestaan bij het feit dat ook vrouwen stalken.
- Een paar jaar geleden met de 'me too' ophef. Seksuele intimidatie bij vrouwen moest stoppen. Er ooit al eens aan gedacht dat ook mannen seksueel geïntimideerd kunnen worden???
- Een man die een maatje meer heeft wordt gezien als dik en vies, een vrouw die een maatje meer heeft mag trots zijn op zichzelf en moet vooral niet veranderen voor anderen.
- Een man die single is wordt gezien als een kneus en sociaal onhandig, een vrouw die single is wordt gezien als zelfstandig en onafhankelijk.
En zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen. Er wordt altijd gezegd dat vrouwenrechten versterkt moeten worden, maar volgens mij is het juist andersom. Maak het leven voor de man eens wat makkelijker. Wie is het hiermee eens en hoe gaan we hier voor opkomen?
Volgens de advertentie spoel je hem af met water en zet je hem terug in je handtas.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:55 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Wat doe je daarna eigenlijk met de ondergepiste ding?
De vervuiler kan het toch schoonmaken?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, daar zie ik geen enkel voordeel van. Ik zie wel de nadelen, specifiek het gespetter waar degene die het schoonmaakwerk doet de dupe van is.
Ik werkte eens bij een bedrijf waar ik alleen de helft van alle werkzaamheden moest doen, en ik moest ook de wc gaan poetsen "want jij gebruikt die ook".quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
WC's zijn niet overal. Bermen en bosjes daarentegen wel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een paar afleveringen gezien en zie regelmatig, en vooral bij de laatste aflevering, dat ook de vrouw kritiek krijgt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:02 schreef X2 het volgende:
Je ziet het ook op tv. Tv-programma's worden gemaakt om de man als slecht weg te zetten. Bij 'Help mijn man is klusser' wordt de man altijd als lui weggezet, maar de vrouw heeft dus al die jaren ook niks gedaan. In het programma mag de vrouw een week naar een hotel, terwijl de man zich uit de naad moet werken. Laat die vrouwen ook eens de handen uit de mouwen steken.
Dat is wel zo, maar er zijn ook kleine visjes die de urinebuis binnen dringen als je rustig staat te pissen in de rivier en hun stekels uitzetten waarna je pik explodeert. Dat risico lopen vrouwen dan weer niet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je mist het belangrijkste voordeel; staand kunnen plassen.
Klopt, dit is gewoon slecht. Het is jouw tijd, jouw keuzes. Ook al deed je geen studie en vond je 32 uur werken genoeg. Niemand die dat voor jou bepaalt. Dat iemand van een man iets anders verwacht dan van een vrouw, is gewoon slecht.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:02 schreef X2 het volgende:
Het valt mij al lange tijd op dat vrouwen het zoveel makkelijker hebben in deze wereld dan mannen. Een aantal voorbeelden:
- Tot voor kort werkte ik 32 uur omdat ik naast mijn werk een deeltijdstudie deed. Ik kreeg een nieuwe manager op mijn werk en de tweede vraag die hij stelde: 'Wat is de reden dat zo'n jonge man niet fulltime werkt?' WTF... Als ik een vrouw was geweest dan weet ik zeker dat ik deze vraag niet had gekregen. Mannen die parttime werken moeten zich verantwoorden, vrouwen die parttime of zelfs niet werken worden niet raar aangekeken.
Volgens mij zijn er voor mannen ook genoeg mogelijkheden. Al denk ik dat er minder noodzaak naar is omdat vrouwen in het algemeen een sterkere kinderwens hebben. Verder hebben mannen een makkelijkere biologische klok dan vrouwen waardoor hij minder haast heeft met het zoeken naar een eicel en een draagmoeder.quote:- Als je single bent en alleenstaande ouder wil worden, dan is dat voor mannen vrijwel onmogelijk. Draagmoeder vinden vrijwel onmogelijk, adoptie ook niet makkelijk. Een vrouw die hoeft maar aan te geven dat ze alleenstaande moeder wil worden en binnen een maand kan ze zwanger zijn. En dan bedoel ik niet door een ONS, maar volgens medische procedure.
Goed gezien. Ik denk dat dit het beeld is dat men wil overdragen op de doelgroep die zo'n programma kijkt. Verplaats je eens in de producent van zo'n programma. Die wil kijkcijfers en dat bereik je door de kijkers een goed gevoel te geven. De meeste kijkers zijn vrouwen en die willen voelen "mannen zijn losers en horen hun vrouwtje het paradijs te bezorgen"quote:- Je ziet het ook op tv. Tv-programma's worden gemaakt om de man als slecht weg te zetten. Bij 'Help mijn man is klusser' wordt de man altijd als lui weggezet, maar de vrouw heeft dus al die jaren ook niks gedaan. In het programma mag de vrouw een week naar een hotel, terwijl de man zich uit de naad moet werken. Laat die vrouwen ook eens de handen uit de mouwen steken.
Idem als wat er hierboven staat. Mensen moeten een goed gevoel krijgen. Als ze man als het roofdier en de vrouw als de prooi wordt neergezet vinden alle kijkers dit leuk. Draai je het om is het roofdier eigenlijk maar een zwak roofdiertje en de prooi is geen echte prooi want hij is groter en sterker en moet niet zo zeuren. Dit verkoopt gewoon minder dan.quote:In het programma 'Gestalkt' worden mannen altijd als stalker weggezet. Nooit wordt er stilgestaan bij het feit dat ook vrouwen stalken.
Over meetoo zou je hele topics kunnen vullen, maar wat ik het meest kwalijk vind is dat een vrouw direct geloofd wordt als ze zegt dat iemand in de lift haar been heeft aangeraakt. De mannelijke dader wordt direct op non-actief gezet en ook de politie zal hem bij voorbaat als verdachte zien.quote:- Een paar jaar geleden met de 'me too' ophef. Seksuele intimidatie bij vrouwen moest stoppen. Er ooit al eens aan gedacht dat ook mannen seksueel geïntimideerd kunnen worden???
Precies. Een lelijke vent is een lelijke vent. Maar een lelijke vrouw is heel spiritueel en een diepgaande hoogontwikkelde vrouw, ook al zit ze in de bijstand.quote:- Een man die een maatje meer heeft wordt gezien als dik en vies, een vrouw die een maatje meer heeft mag trots zijn op zichzelf en moet vooral niet veranderen voor anderen.
Hier moet je gewoon schijt aan hebben. Toen ik single was heb ik tientallen losse relaties met vrouwen gehad, ook tegelijk. Laat ze maar lekker denken wat ze willen. Ik weet wel wie het beter voor elkaar heeft.quote:- Een man die single is wordt gezien als een kneus en sociaal onhandig, een vrouw die single is wordt gezien als zelfstandig en onafhankelijk.
Er is gewoon een experiment uitgevoerd waarbij mensen een winkel uitliepen en het alarm ging af. De man werd gezien als een dief en bij de vrouw werd gedacht dat ze iets vergeten was of dat er iets niet goed gegaan was.quote:En zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen. Er wordt altijd gezegd dat vrouwenrechten versterkt moeten worden, maar volgens mij is het juist andersom. Maak het leven voor de man eens wat makkelijker. Wie is het hiermee eens en hoe gaan we hier voor opkomen?
Of staand plassen wel of niet overschat is kun je alleen weten als je het beide geprobeerd hebt en geloof me, als je de vrijheid hebt om te kiezen tussen deze 2 opties dan blijf je staan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, daar zie ik geen enkel voordeel van. Ik zie wel de nadelen, specifiek het gespetter waar degene die het schoonmaakwerk doet de dupe van is.
Dat staand kunnen plassen is wel zo ontzettend overschat. Als je dan per se een voordeel wilt noemen van man zijn, noem dan dat je niet hoeft te baren om een kind te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |