abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199911412
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:46 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

Dat vind ik serieus kut dat ik dat niet kan.
Ik heb nooit begrepen waarom het zo moeilijk is om regelmatig naar de wc te gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_199911437
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb nooit begrepen waarom het zo moeilijk is om regelmatig naar de wc te gaan.
?

Ging over staand plassen
pi_199911499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:02 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

?

Ging over staand plassen
Het grote voordeel van staand plassen vind je dat je niet op een wc hoeft te zitten? Laat ik dan mijn posting herformuleren: ik heb nooit begrepen waarom het zo ingewikkeld is om op een wc te zitten.
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:10:59 #154
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_199911607
quote:

[..]

Dat was het punt niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:11:18 #155
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_199911611
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Er bestaan ook kartonnen wegwerpplastuitjes :P
:Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_199911667
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het grote voordeel van staand plassen vind je dat je niet op een wc hoeft te zitten? Laat ik dan mijn posting herformuleren: ik heb nooit begrepen waarom het zo ingewikkeld is om op een wc te zitten.
Ja lekker beetje zuipen of met de motor weg op vakantie ...of tijdens het toeren...om de 300 meter is er ook een toilet hey..vooral in de ardennen ofzo zwartewoud of in de bergen :')
pi_199911714
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Er bestaan ook kartonnen wegwerpplastuitjes :P
Ik wil gewoon losse handen plassen _O_ _O_ _O_ _O_
pi_199911729
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja lekker beetje zuipen of met de motor weg op vakantie ...of tijdens het toeren...om de 300 meter is er ook een toilet hey..vooral in de ardennen ofzo zwartewoud of in de bergen :')
Voor wie wil zuipen - wat ik ontzettend sneu vind, maar daar gaat het nu niet over - geldt dat er een wc in de buurt is. Je doet er als je lang onderweg bent sowieso verstandig aan om even de benen te strekken. En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar mijn blaas is niet zo zwak dat ik m'n plas niet een paar uur op kan houden. Of gaan mannen gebukt onder een buitengewoon zwakke blaas?
pi_199911738
quote:

[..]

Maar jij kan je toch ook voorstellen dat het best lekker zou kunnen zijn om staand te kunnen plassen?
pi_199911764
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:19 schreef intersekse93 het volgende:

[..]

Maar jij kan je toch ook voorstellen dat het best lekker zou kunnen zijn om staand te kunnen plassen?
Nee, daar zie ik geen enkel voordeel van. Ik zie wel de nadelen, specifiek het gespetter waar degene die het schoonmaakwerk doet de dupe van is.

Dat staand kunnen plassen is wel zo ontzettend overschat. Als je dan per se een voordeel wilt noemen van man zijn, noem dan dat je niet hoeft te baren om een kind te krijgen.
  woensdag 16 juni 2021 @ 15:23:13 #161
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_199911796
Mijn hemel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 16:27:15 #162
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199912626
kappen met die slowchat
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 16 juni 2021 @ 18:10:57 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199913761
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 11:02 schreef X2 het volgende:
Maak het leven voor de man eens wat makkelijker. Wie is het hiermee eens en hoe gaan we hier voor opkomen?
Hahaha, wat een pussy. Niet je eigen leven tot feest kunnen maken maar bij anderen om hulp smeken. Dat is wel heel weinig mannelijk.
  woensdag 16 juni 2021 @ 18:24:12 #164
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199913972
quote:
Het valt mij al lange tijd op dat vrouwen het zoveel makkelijker hebben in deze wereld dan mannen. Een aantal voorbeelden:

- Tot voor kort werkte ik 32 uur omdat ik naast mijn werk een deeltijdstudie deed. Ik kreeg een nieuwe manager op mijn werk en de tweede vraag die hij stelde: 'Wat is de reden dat zo'n jonge man niet fulltime werkt?' WTF... Als ik een vrouw was geweest dan weet ik zeker dat ik deze vraag niet had gekregen. Mannen die parttime werken moeten zich verantwoorden, vrouwen die parttime of zelfs niet werken worden niet raar aangekeken.

- Als je single bent en alleenstaande ouder wil worden, dan is dat voor mannen vrijwel onmogelijk. Draagmoeder vinden vrijwel onmogelijk, adoptie ook niet makkelijk. Een vrouw die hoeft maar aan te geven dat ze alleenstaande moeder wil worden en binnen een maand kan ze zwanger zijn. En dan bedoel ik niet door een ONS, maar volgens medische procedure.

- Je ziet het ook op tv. Tv-programma's worden gemaakt om de man als slecht weg te zetten. Bij 'Help mijn man is klusser' wordt de man altijd als lui weggezet, maar de vrouw heeft dus al die jaren ook niks gedaan. In het programma mag de vrouw een week naar een hotel, terwijl de man zich uit de naad moet werken. Laat die vrouwen ook eens de handen uit de mouwen steken.
In het programma 'Gestalkt' worden mannen altijd als stalker weggezet. Nooit wordt er stilgestaan bij het feit dat ook vrouwen stalken.

- Een paar jaar geleden met de 'me too' ophef. Seksuele intimidatie bij vrouwen moest stoppen. Er ooit al eens aan gedacht dat ook mannen seksueel geïntimideerd kunnen worden???

- Een man die een maatje meer heeft wordt gezien als dik en vies, een vrouw die een maatje meer heeft mag trots zijn op zichzelf en moet vooral niet veranderen voor anderen.

- Een man die single is wordt gezien als een kneus en sociaal onhandig, een vrouw die single is wordt gezien als zelfstandig en onafhankelijk.

En zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen. Er wordt altijd gezegd dat vrouwenrechten versterkt moeten worden, maar volgens mij is het juist andersom. Maak het leven voor de man eens wat makkelijker. Wie is het hiermee eens en hoe gaan we hier voor opkomen?
Die lijst van jou van voordelen van het vrouw zijn is moeiteloos aan te vullen, positieve discriminatie bij banen bij de overheid, mildere straffen bij dezelfde vergrijpen, deels kinderen mee in de bajes, betere accommodatie in de bajes, familierecht bijna altijd in het voordeel van de vrouw (toewijzing kinderen enz.)

Je hebt deels gelijk. Deels omdat West Europa en Scandinavië, Noord Amerika en het VK niet de hele wereld is. Want in andere delen van de wereld, en dat vind ik toch wel interessant om te benoemen,in Afrika, de Arabische landen, de Sovjet Unie, in India, Zuid Oost Azië, China, Zuid- Amerika, Oost en Zuid Europa is dat echt niet zo.

Het is vooral in West-Europa zo, en in de Scandinavische landen, Engeland, en Noord Amerika.
En om die Indiase en Afrikaanse Aziatische en Zuid-Amerikaanse vrouwen enz. voor wie geweld en werken grenzend aan slavernij dagelijkse kost is, daar is weinig om te doen. Ik hoor veel over Kardashians en sterke vrouwen, en vrouwen die allemaal zo "woke" zijn, over feministes die vechten, maar vooral voor zichzelf en hun kliek in het westen. En dus niet uit solidariteit met hun "sisterhood" in die genoemde werelddelen. Dat stoort mij erg. De westerse vrouw wil het nog beter hebben, terwijl ze het hier héél goed voor mekaar hebben, maar de ellende voor vrouwen elders interesseert hen nauwelijks.
Tenminste zo lijkt het mij, ook hier op Fok.nl is het nauwelijks een thema.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199915138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat doe je daarna eigenlijk met de ondergepiste ding?
Volgens de advertentie spoel je hem af met water en zet je hem terug in je handtas. :r

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, daar zie ik geen enkel voordeel van. Ik zie wel de nadelen, specifiek het gespetter waar degene die het schoonmaakwerk doet de dupe van is.
De vervuiler kan het toch schoonmaken? :?
Met zittend plassen wordt een man zijn lul vies als de wc pot vies is. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 16-06-2021 19:43:27 ]
  woensdag 16 juni 2021 @ 19:33:22 #166
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199915190
quote:

[..]

Ik werkte eens bij een bedrijf waar ik alleen de helft van alle werkzaamheden moest doen, en ik moest ook de wc gaan poetsen "want jij gebruikt die ook".

Dat accepteerde ik niet, dus ging ik altijd bij een tankstation in de straat naar de wc. Gebruikte ik de wc niet meer, en moest ik het nog alsnog doen, niet veel later was ik weg.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 16 juni 2021 @ 20:24:00 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199916154
quote:

[..]

WC's zijn niet overal. Bermen en bosjes daarentegen wel.
pi_199917631
@TS Dat vrouwen het makkelijker hebben dan mannen ligt aan ons (mannen) zelf, door onze behoeften van aandacht en affectie van het vrouwelijk geslacht. (homo's daargelaten)

Vrouwen maken gebruik van de aandacht en affectie emotie bij mannen om hun doel(en) te bereiken.
en wij (de hetero man) trappen hier gewoon in en spelen het spelletje mee.
pi_199920441
quote:
Je ziet het ook op tv. Tv-programma's worden gemaakt om de man als slecht weg te zetten. Bij 'Help mijn man is klusser' wordt de man altijd als lui weggezet, maar de vrouw heeft dus al die jaren ook niks gedaan. In het programma mag de vrouw een week naar een hotel, terwijl de man zich uit de naad moet werken. Laat die vrouwen ook eens de handen uit de mouwen steken.
Ik heb een paar afleveringen gezien en zie regelmatig, en vooral bij de laatste aflevering, dat ook de vrouw kritiek krijgt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:53:22 #170
240618 Micson
The lonely stoner
pi_199923378
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 14:20 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Je mist het belangrijkste voordeel; staand kunnen plassen.
Dat is wel zo, maar er zijn ook kleine visjes die de urinebuis binnen dringen als je rustig staat te pissen in de rivier en hun stekels uitzetten waarna je pik explodeert. Dat risico lopen vrouwen dan weer niet.
pi_199924306
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:34:00 #172
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199924733
quote:
Het valt mij al lange tijd op dat vrouwen het zoveel makkelijker hebben in deze wereld dan mannen. Een aantal voorbeelden:

- Tot voor kort werkte ik 32 uur omdat ik naast mijn werk een deeltijdstudie deed. Ik kreeg een nieuwe manager op mijn werk en de tweede vraag die hij stelde: 'Wat is de reden dat zo'n jonge man niet fulltime werkt?' WTF... Als ik een vrouw was geweest dan weet ik zeker dat ik deze vraag niet had gekregen. Mannen die parttime werken moeten zich verantwoorden, vrouwen die parttime of zelfs niet werken worden niet raar aangekeken.
Klopt, dit is gewoon slecht. Het is jouw tijd, jouw keuzes. Ook al deed je geen studie en vond je 32 uur werken genoeg. Niemand die dat voor jou bepaalt. Dat iemand van een man iets anders verwacht dan van een vrouw, is gewoon slecht.

quote:
- Als je single bent en alleenstaande ouder wil worden, dan is dat voor mannen vrijwel onmogelijk. Draagmoeder vinden vrijwel onmogelijk, adoptie ook niet makkelijk. Een vrouw die hoeft maar aan te geven dat ze alleenstaande moeder wil worden en binnen een maand kan ze zwanger zijn. En dan bedoel ik niet door een ONS, maar volgens medische procedure.
Volgens mij zijn er voor mannen ook genoeg mogelijkheden. Al denk ik dat er minder noodzaak naar is omdat vrouwen in het algemeen een sterkere kinderwens hebben. Verder hebben mannen een makkelijkere biologische klok dan vrouwen waardoor hij minder haast heeft met het zoeken naar een eicel en een draagmoeder.

quote:
- Je ziet het ook op tv. Tv-programma's worden gemaakt om de man als slecht weg te zetten. Bij 'Help mijn man is klusser' wordt de man altijd als lui weggezet, maar de vrouw heeft dus al die jaren ook niks gedaan. In het programma mag de vrouw een week naar een hotel, terwijl de man zich uit de naad moet werken. Laat die vrouwen ook eens de handen uit de mouwen steken.
Goed gezien. Ik denk dat dit het beeld is dat men wil overdragen op de doelgroep die zo'n programma kijkt. Verplaats je eens in de producent van zo'n programma. Die wil kijkcijfers en dat bereik je door de kijkers een goed gevoel te geven. De meeste kijkers zijn vrouwen en die willen voelen "mannen zijn losers en horen hun vrouwtje het paradijs te bezorgen"

Probeer je eens voor te stellen dat er een programma was dat heette "Help, mijn vrouw is huishoudster" en dan wordt haar verteld hoe ze moet poetsen, de kinderen moet verzorgen en lekker moet koken. Terwijl ze hard moet doorwerken de hele week wordt voor de man samen met zijn vrienden een weekend in een huisje in de Ardennen georganiseerd met een overvloed aan kratten bier. Hoe zou zo'n programma vallen bij woke Nederland?

quote:
In het programma 'Gestalkt' worden mannen altijd als stalker weggezet. Nooit wordt er stilgestaan bij het feit dat ook vrouwen stalken.
Idem als wat er hierboven staat. Mensen moeten een goed gevoel krijgen. Als ze man als het roofdier en de vrouw als de prooi wordt neergezet vinden alle kijkers dit leuk. Draai je het om is het roofdier eigenlijk maar een zwak roofdiertje en de prooi is geen echte prooi want hij is groter en sterker en moet niet zo zeuren. Dit verkoopt gewoon minder dan.

quote:
- Een paar jaar geleden met de 'me too' ophef. Seksuele intimidatie bij vrouwen moest stoppen. Er ooit al eens aan gedacht dat ook mannen seksueel geïntimideerd kunnen worden???
Over meetoo zou je hele topics kunnen vullen, maar wat ik het meest kwalijk vind is dat een vrouw direct geloofd wordt als ze zegt dat iemand in de lift haar been heeft aangeraakt. De mannelijke dader wordt direct op non-actief gezet en ook de politie zal hem bij voorbaat als verdachte zien.

Als ze man om zoiets (een been) aangifte doet, wordt hij door de politie niet serieus genomen. En mogelijk zou dat ook nog eens terecht zijn, want zo'n ernstige misdaad is het niet.

quote:
- Een man die een maatje meer heeft wordt gezien als dik en vies, een vrouw die een maatje meer heeft mag trots zijn op zichzelf en moet vooral niet veranderen voor anderen.
Precies. Een lelijke vent is een lelijke vent. Maar een lelijke vrouw is heel spiritueel en een diepgaande hoogontwikkelde vrouw, ook al zit ze in de bijstand.

quote:
- Een man die single is wordt gezien als een kneus en sociaal onhandig, een vrouw die single is wordt gezien als zelfstandig en onafhankelijk.
Hier moet je gewoon schijt aan hebben. Toen ik single was heb ik tientallen losse relaties met vrouwen gehad, ook tegelijk. Laat ze maar lekker denken wat ze willen. Ik weet wel wie het beter voor elkaar heeft.

quote:
En zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen. Er wordt altijd gezegd dat vrouwenrechten versterkt moeten worden, maar volgens mij is het juist andersom. Maak het leven voor de man eens wat makkelijker. Wie is het hiermee eens en hoe gaan we hier voor opkomen?
Er is gewoon een experiment uitgevoerd waarbij mensen een winkel uitliepen en het alarm ging af. De man werd gezien als een dief en bij de vrouw werd gedacht dat ze iets vergeten was of dat er iets niet goed gegaan was.

Zo lang de meerderheid van de mannen er niet wakker van ligt gebeurt er niets. Toen de vrouwen er niet wakker van lagen gebeurde er ook niets. En voordat Mandela zich meldde gebeurde er ook niets.

Een verschil is dat van een man verwacht wordt dat hij vooral niet klaagt waardoor deze revolutie niet zo snel zal gebeuren.

Feit is dat vrouwen in de Westerse wereld niets tekort komen. Integendeel. Als ze willen strijden voor meer vrouwenrechten stuur ze dan alsjeblieft naar het Midden-Oosten en als ze kruipend terugkomen mogen ze eens bedenken hoe slecht een vrouw het in de Westerse Wereld heeft.
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:11:56 #173
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199925440
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 15:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat staand kunnen plassen is wel zo ontzettend overschat. Als je dan per se een voordeel wilt noemen van man zijn, noem dan dat je niet hoeft te baren om een kind te krijgen.
Of staand plassen wel of niet overschat is kun je alleen weten als je het beide geprobeerd hebt en geloof me, als je de vrijheid hebt om te kiezen tussen deze 2 opties dan blijf je staan.
pi_199925518
Naja makkelijker..
Sommige vrouwen worden hun levenlang alleen gebruikt voor, even m'n zaad lozen.

Sommige beseffen dat en dat compenseerd dan de overige voordelen.
pi_199925561
Ik krijg ook het idee dat vrouwen heel kinderachtig doen. En hun problemen zo ernstig doen lijken terwijl zij zoveel keuze en vrijheid hebben. Om te doen en laten wat ze willen in dit leven. Het grote verschil is dat ze zelf zeer veeleisend zijn. Met te hoge verwachting. Vaak wordt dit mannnen verweten. Maar het zijn over het algemeen eigenlijk vrouwen, die veel keuze krijgen maar niets goed genoeg meer vinden. Ze willen teveel en stellen zeer hoge eisen. Dit soort berichten bijvoorbeeld. En ik zie er leterlijk tallozen overal voorbijkomen in diezelfde lijn.

https://amp.reddit.com/r/(...)_of_dating_as_a_37f/

Lees goed. Keuze is voor mevrouw geen probleem maar 'kwaliteit' (zeer hoge eisen dus). Ze is zelf daarentegen vet. Maar voelt zich wel geeigend om meer te verlangen dan dat ze zelf waard is. En dit is min of meer het prototype van de gedachtengang van de moderne vrouw.

[ Bericht 3% gewijzigd door TFL op 17-06-2021 13:40:09 (mijn interpunctie is shit. ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')