Dat klinkt bekend. Raar gevoel is dat.quote:
En in mijn beleving misschien zelfs vier.quote:
Zijn jullie er nu nog steeds dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 01:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat klinkt triester dan het zou moeten zijn. Wij zijn de enige twee die hards hier nu.
Sterkte! Kan voor het eerst na lange tijd wel echt veel zeer doenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedesmorgens. Ik heb gisteren weer gesport en ben nu bang voor de spierpijn die komen gaat...
Ook in jouw gedachte moet ik ooit slapen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 01:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En in mijn beleving misschien zelfs vier.![]()
Ik heb immers ijs_beer altijd in gedachten bij me, dus ik denk dat ik hem ook wel mee mag tellen.![]()
![]()
Officieel probeer ik het virus in te dammen, maar ondertussen.....quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch altijd mooi dat Aoibhin de enige is die blij wordt als er méér corona is.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Officieel probeer ik het virus in te dammen, maar ondertussen.....
Hoeveel gaan bij het EK ook alweer door? 2 of 3?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:12 schreef Strani het volgende:
Jeetje, in de Copa América worden straks gewoon 20 groepswedstrijden gespeeld om te bepalen welke twee van de tien landen niet naar de kwartfinales mogen. Dát is nog eens saai.
Alle nummers 1 en 2 en dan de vier beste nummers drie, van de zes.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoeveel gaan bij het EK ook alweer door? 2 of 3?
Ahhh ja eigenlijk ook wel veelquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Alle nummers 1 en 2 en dan de vier beste nummers drie, van de zes.
Eigenlijk hetzelfde formaat van hoe de Copa América normaal is, maar dan twee keer zo groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |