Die houden wel van een biertje of vodka jaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn pool naar de klote @:Mexicanobakker
Maar wat is het beste nummer van Roxy Music?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we stoppen met dat pooltjesgeneuzel?
Alvast bedankt.
Wij hadden het ook moeilijk tegen Schotland B, als ik Italie was zou ik me niet meteen rijk rekenen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wij hadden het moeilijk tegen deze gatenkaas
Dat wanneer Turkije één keer scoort en het daarbij blijft, ik maximale punten haalquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:38 schreef Drekkoning het volgende:
Wat betekent deze goal voor jullie poultjes?
Italië is wel even wat beter dan Oranje hè.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wij hadden het moeilijk tegen deze gatenkaas
Love is the Drug.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar wat is het beste nummer van Roxy Music?
Dat bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:40 schreef Coco het volgende:
EK / [voorspellen] Doe hier mee aan de FOK! poule voor het EK.
hier neuzel je maar verder
Sorry man.quote:
Je kan nog meedoen, maar dan krijg je geen punten voor deze wedstrijdquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:41 schreef peaceman het volgende:
Ow ik doe hier helemaal niet mee met de pool. Vergeten
Dan neuzel je maar verder waar je wel meedoet met de pool.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:41 schreef peaceman het volgende:
Ow ik doe hier helemaal niet mee met de pool. Vergeten
Mijn gebeden zijn gehoordquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga vannacht slapen als een roosje
@:oriente
Haha ik zal eens kijken of ik morgen tijd heb.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan nog meedoen, maar dan krijg je geen punten voor deze wedstrijd
Dus dan sta je gelijk met @:scrummie
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dan neuzel je maar verder waar je wel meedoet met de pool.
@Oriente snurkt toch altijd heel hard?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga vannacht slapen als een roosje
@:oriente
Wel eerst een wattenstaaf in zijn/haar neus porren.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:42 schreef Yaku het volgende:
Is het normaal om je pasgeboren kind naar een wedstrijd te brengen?
Turkije ligt voor een deel BINNEN Europaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Turkije is geen Europa. Ga in Azië voetballen, wat een kansloze zooi.
Dikke mensen snurken altijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
@:oriente snurkt toch altijd heel hard?
Kloptquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sorry ik zie wel net dat ik k 0-3 had ingevuld in de poule dus hopelijk scoort Italië niet meer.quote:
Daar ga ik aangifte tegen doen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zou best pijpen in de darkroom, maar voor een relatie is het niks.
is dit een msn smiley?quote:
Maar nu niet, dus dat is geen handige manier om hem te vinden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij loopt nu in het midden van het beeld
Meestal in het geel, vandaag die in het blauw.quote:
Zoek naar het mannetje in het blauw wat binnen de lijnen staat.quote:
Makkelie is ze vergeten mee te nemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog steeds geen gele kaartenfaire wedstrijd
Mwah, meestal stop ik hem er zo hard in dat er geen piepje meer uit hem komtquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Liever niet, hij wordt betaald om te lullenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:45 schreef GGMM het volgende:
god die commentator begint weer over de scheidsrechter
Hou toch je muil gek
Zondagavond hopelijk wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:46 schreef popolon het volgende:
Geen toeterende auto's vandaag in Nederland.
ondertussen 2, nvmquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Makelie is ze vergeten mee te nemen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We kunnen het plaatje veranderen van messi naar makkelie
heyyyyy bianconeriquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:47 schreef bianconeri het volgende:
Typisch Turks voetbal weer.
Denk dat die ventjes niet terug naar Turkije willen, ome Erdogan zet ze in de bak.
Vind je hem slecht?quote:
Zat die toevallig ook tussen die 60 vragen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eerste Dordtenaar die een Rotterdammer geel geeft op een EK.
bianconeri geeft altijd meer reuring dan yatsquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Dat wordt geen getoeter in de Turkse steden Amsterdam, Rotterdam en Istanbul vanavond.
Foutloos? Heb je niet gekeken ofzo?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:49 schreef Drekkoning het volgende:
Makkelie wederom foutloos
Announce finale
Oei, een statementquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Dat wordt geen getoeter in de Turkse steden Amsterdam, Rotterdam en Istanbul vanavond.
Istanbul vind ik toch echt vrij Turksquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt Deventer, Arnhem en Zaandam?
Ik heb geen land.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:49 schreef Tagliano het volgende:
het maakt ook niet uit of zijn clubje/land wint of verliest
Nooit bestaan, Constantinopel heeft gewoon standgehouden. Hebben we het verder niet meer over.quote:
Nouquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb geen land.
Nou ja volgens paspoort Nederland, maar goed.
Vertel nog eens watquote:
Ik vind Amsterdam en Rotterdam Turkser dan Istanbul hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Istanbul vind ik toch echt vrij Turks
Erdogan vindt dat nogal tegenvallen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Istanbul vind ik toch echt vrij Turks
Ik zet wel blind een like maar wie is dit eigenlijkquote:
Welmoedquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Bij dit soort posts horen namen en rugnummers.
Jeroen heeft er dan ook kijk op.quote:
Hier schrik ik van maar ik neem het van je aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam en Rotterdam Turkser dan Istanbul hoor.
Eerder al, even opletten Rene!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, 10 seconden geleden.
Lekker opgelet davy!
De Droevige Derwisjquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:52 schreef Kriegel het volgende:
Suske en Wiske: De Teleurgestelde Toeterturk
Thuis bij Turken?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:54 schreef Zipportal het volgende:
Op Hart van Nederland een Turken item.
Kan regelrecht de prullenbak in na die nederlaag.
Ik had de score goed!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Score fout maar Italië winst wel goed
Ik dacht vroeger dat Sonck er lachend 40 kon inschoppen of koppen in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
Zo Sonck en Boskamp bij Sporza na het onvermijdelijke journaal mensen.
Rijmt op Van Bastenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS heeft wel echt vermoeiende gasten.
Ik weet het, een mooie herinnering. Gelukkig hebben we de foto nog.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hier laat ik 'm door jou in ontvangst nemen, uitgereikt door je moeder.
voor een deel ja. Percentueel?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Turkije ligt voor een deel BINNEN Europa
Maakt dat wat uit?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
voor een deel ja. Percentueel?
aaah nu wil je ineens niet reageren op de vraag. Wel interessant doen als het je uit komt en vervolgens je dikke vaste kak intrekken.quote:
Nee hoor, het alleen niet echt relevant verderquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
aaah nu wil je ineens niet reageren op de vraag. Wel interessant doen als het je uit komt en vervolgens je dikke vaste kak intrekken.
wat mij betreft welquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hoor, het alleen niet echt relevant verder![]()
Of gaan we Rusland ook weren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |