Zondagavond hopelijk wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:46 schreef popolon het volgende:
Geen toeterende auto's vandaag in Nederland.
ondertussen 2, nvmquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Makelie is ze vergeten mee te nemen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We kunnen het plaatje veranderen van messi naar makkelie
heyyyyy bianconeriquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:47 schreef bianconeri het volgende:
Typisch Turks voetbal weer.
Denk dat die ventjes niet terug naar Turkije willen, ome Erdogan zet ze in de bak.
Vind je hem slecht?quote:
Zat die toevallig ook tussen die 60 vragen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eerste Dordtenaar die een Rotterdammer geel geeft op een EK.
bianconeri geeft altijd meer reuring dan yatsquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Dat wordt geen getoeter in de Turkse steden Amsterdam, Rotterdam en Istanbul vanavond.
Foutloos? Heb je niet gekeken ofzo?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:49 schreef Drekkoning het volgende:
Makkelie wederom foutloos
Announce finale
Oei, een statementquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:48 schreef bianconeri het volgende:
Dat wordt geen getoeter in de Turkse steden Amsterdam, Rotterdam en Istanbul vanavond.
Istanbul vind ik toch echt vrij Turksquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt Deventer, Arnhem en Zaandam?
Ik heb geen land.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:49 schreef Tagliano het volgende:
het maakt ook niet uit of zijn clubje/land wint of verliest
Nooit bestaan, Constantinopel heeft gewoon standgehouden. Hebben we het verder niet meer over.quote:
Nouquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb geen land.
Nou ja volgens paspoort Nederland, maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |