Weet het niet, hij oogt matjes en lijkt berusting te hebben in dit verloop. Af en toe een rare bal tussendoor. Maar mist de power en drive die hij tegen Nadal wel had.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef potjecreme het volgende:
Terminator Djokovic komt pas in de derde set naar boven. Ik ga even wat anders doen.
Daarom denk ik dat bij 2-0 set achterstand die drive gaat komen. Ik vind hem nu ook tam.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet het niet, hij oogt matjes en lijkt berusting te hebben in dit verloop. Af en toe een rare bal tussendoor. Maar mist de power en drive die hij tegen Nadal wel had.
Maar dat moet hij dan ook wel kunnen, en dat vraag ik me af.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat bij 2-0 set achterstand die drive gaat komen. Ik vind hem nu ook tam.
N=3?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:56 schreef BobW het volgende:
Nog nooit heeft iemand op Roland Garros van Nadal gewonnen en dat jaar het toernooi gewonnen.
Die verliezen altijd de finale.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:56 schreef BobW het volgende:
Nog nooit heeft iemand op Roland Garros van Nadal gewonnen en dat jaar het toernooi gewonnen.
1e 2x verloor degene in de finale inderdaad, gaat nu waarschijnlijk weer gebeuren (al was eerder verliezen ook niet mogelijk dit keerquote:Op zondag 13 juni 2021 16:56 schreef BobW het volgende:
N=2.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 17:28 schreef superniger het volgende:
En nu doorpakken Novak.
Roep je innerlijke Milosevic op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |