Ja, dat riep ik een half uur geleden al, maar dacht je dat nog steeds toen Djokovic 6-5 voor kwam in de tiebreak?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 13 juni 2021 16:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, dat riep ik een half uur geleden al, maar dacht je dat nog steeds toen Djokovic 6-5 voor kwam in de tiebreak?
Een talent tegen de Big 3 die de eerste set leuk mee doet, moet winnen en het dan weggeeft.quote:
Het einde van de big 3 nadert. Tijd voor nieuwe goden.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Een talent tegen de Big 3 die de eerste set leuk mee doet, moet winnen en het dan weggeeft.
Maar hij maakte het uiteindelijk toch nog goed
Gedurende de set vond Tsitsipas steeds beter z’n draai, was in mijn optiek de favoriet voor set 1.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Een talent tegen de Big 3 die de eerste set leuk mee doet, moet winnen en het dan weggeeft.
Maar hij maakte het uiteindelijk toch nog goed
Als het dan maar Tsitsigod is.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het einde van de big 3 nadert. Tijd voor nieuwe goden.
quote:Op zondag 13 juni 2021 16:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gedurende de set vond Tsitsipas steeds beter z’n draai, was in mijn optiek de favoriet voor set 1.
Ben nu benieuwd of Djokovic gaat verbeteren.
Ik zie Gyrosgod dit ook gewoon nog winnen.
Dat einde nadert al jaren.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het einde van de big 3 nadert. Tijd voor nieuwe goden.
Ik dacht het al niet meer bij 6-5 in games. Tiebreak kan altijd alle kanten opgaanquote:Op zondag 13 juni 2021 16:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, dat riep ik een half uur geleden al, maar dacht je dat nog steeds toen Djokovic 6-5 voor kwam in de tiebreak?
Ik vind Tsitsipas een mooie speler met schitterende techniek, maar ook een beetje saai. Nog geen dropshot gezien en naar het net komen doet hij ook eens per set...quote:Op zondag 13 juni 2021 16:04 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind het nog geen lekkere pot. Jullie?
Omdat hij daar stiekem staat en bang is dat hij daar wordt weggejaagd?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom staat Mischa Zverev half te fluisteren tijdens zijn commentaar?Als de bal in het spel is, snap ik het, maar dit is een wissel.
quote:Op zondag 13 juni 2021 16:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat hij daar stiekem staat en bang is dat hij daar wordt weggejaagd?
Ik ken die pa niet, doet me weinig behalve dat iedereen weet dat tennisvaders eikels zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |