quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.
Uiterst terecht gifje.quote:
quote:Op vliegbasis Leeuwarden heeft een naakte man in de nacht van maandag op dinsdag flinke vernielingen aangericht. Dat bevestigt de marechaussee na een tip aan de NOS via Publeaks. De man was over het hek geklommen, klom in een voertuig en reed daarmee door de roldeur van een hangar.
Volgens een woordvoerder vertoonde de man verward gedrag. Hij werd vrijwel meteen aangehouden door de beveiligers op het terrein.
Erg onhygiënisch.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:25 schreef KingRoland het volgende:
wel seks gehad met linkse meisjes niks mis mee
@:mortaxx @:tjacka
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je na de start ook nog wel aanmelden voor de sublieks, dus dan komen ze er dan wel achter hoop ik. o.a. @:max23 zit daar in.
Leuk! Hou je ons op de hoogte hoe goed of slecht je het daar doet?quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
Voor de pool op m'n werk heb ik willekeurige uitslagen uit de pooltjes hier van @:lange_lans @:scrummie @:slobeend @:onlogisch @:donraja en @:muskusboktor57 genomen. (om en om)
Dit ter info!
Doe ik!quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk! Hou je ons op de hoogte hoe goed of slecht je het daar doet?
@johannes_vermeer @Dj_Day-V en ik houden je eraanquote:
Waarom doe je 15 minuten over het installeren van een modem?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Net Ziggo-modem geïnstalleerd, was binnen 15 min gedaan.
@:maxi-mus @:Itsthebradgehere
De EK poule op flexvoetbal. Er zijn blijkbaar 2 fok poules (1 van 12 en 1 met 40-45 mensen, jij zit in die van 12)quote:
JA DAT DING START TRAAG OPquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom doe je 15 minuten over het installeren van een modem?
Verzoek verstuurdquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De EK poule op flexvoetbal. Er zijn blijkbaar 2 fok poules (1 van 12 en 1 met 40-45 mensen, jij zit in die van 12)
Hoe heet de subleague? Ik ben half gestrest willekeurige shit aan het invullen momenteel. Had ik dit maar eerder geweten als fok titelverdediger.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De EK poule op flexvoetbal. Er zijn blijkbaar 2 fok poules (1 van 12 en 1 met 40-45 mensen, jij zit in die van 12)
Fok. En je hebt nog 25 uur.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heet de subleague? Ik ben half gestrest willekeurige shit aan het invullen momenteel. Had ik dit maar eerder geweten als fok titelverdediger.
Ja ik zei dat ik het topic nog even zou aankondigenquote:
Erg verwarrend zo inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zei dat ik het topic nog even zou aankondigen
En toen wijzigde ik dat in dat kan niet meer
Maar ik had beter een nieuwe post kunnen zetten!
Morgen gaat het hem niet worden en vul gelijk al alles in van de groepsfase wetende dat ik aan korsakov lijdquote:
Erg mooi. Alleen samen komen we uit deze crisis.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:50 schreef fetX het volgende:
Vaccinatieafspraak gemaakt![]()
Waardering voor de zorg @:lenny_leonard @:wereldgozer
1990?quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:50 schreef fetX het volgende:
Mwa niet echt, zal wel niets bijzonders geweest zijn. Gelijkspelletje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Herinner je die wedstrijd Hongarije - Portugal op het EK van 2016 nog?
Oké bedankt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mwa niet echt, zal wel niets bijzonders geweest zijn. Gelijkspelletje.
Is 31 tegenwoordig al oudquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oudje. Had jou meer mijn leeftijd geschat
In 1995 had ik al m'n eerste xtc-tabletten binnen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
1995, dus ik ga ook al de foute kant op.
dat verklaartquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In 1995 had ik al m'n eerste xtc-tabletten binnen.
Ik was 7.
Ik ben ook 31 maat. Laat die jonkies maar praten. Wij hebben de angst van een dreigende atoomoorlog met de Sovjet Unie nog meegemaaktquote:
Goedenavond Jojo!quote:
Oh kutzooi ja.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Jojo!
Leuk dat je er bent, kijk je ook VI mee zo?
Welkom terugquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
BACK ON THE ROAD AGAIN
@:wereldgozer @:fetx @:littlerabbit
Genotquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
BACK ON THE ROAD AGAIN
Gewoon terugzetten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft één of ander minder prettig ‘persoon’ verwijderd
Welkom terug makkerquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
BACK ON THE ROAD AGAIN
wtfquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ah dat verklaart die aardbeving van een uur geleden
Ah nice, ik was ook 7 toen ik mijn eerste xtc-tabletten binnen kreeg twee jaar terugquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In 1995 had ik al m'n eerste xtc-tabletten binnen.
Ik was 7.
Goed bezig makker. Na die twee prikken neemt corona je niet meer te grazen hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:50 schreef fetX het volgende:
Ik heb er maar 1 nodigquote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig makker. Na die twee prikken neemt corona je niet meer te grazen hoor.
OpaGodquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welkom terug vriend
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot het weer zo ver is.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik moet weer (nagenoeg) full-time naar kantoor.
Ik ben RAZEND.
50/50 had ik wel lekker gevonden, dit is een tegenvaller.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het weer zo ver is.
Zeg je baan op dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
50/50 had ik wel lekker gevonden, dit is een tegenvaller.
Leven van je coinverkoop toch.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oh, kan dat? @:itsthebradgehere @:tong80 @:elan
quote:Speelster SC Heerenveen Vrouwen kiest voor God en stopt met voetbal
Williënne ter Beek heeft een punt achter haar carrière gezet. Via Instagram laat ze weten een 'belangrijke beslissing' te hebben genomen.
Dat doet de speelster van SC Heerenveen Vrouwen middels een filmpje, waarin ze uitlegt waarom ze stopt. "Voetbal. Van jongs af aan was het mijn lust en mijn leven. Ik ging met voetbal naar bed en ik stond er weer mee op. Alles moet ervoor wijken"
"Ik heb er alles voor gelaten. Ik had maar een droom en dat was het Nederlands elftal en een Europese topclub halen. Veel blessures gehad, maar ik heb me elke keer teruggeknokt. Omdat ik dat ene doel voor ogen had. Ik zou nooit opgeven. Ik zou hoe dan ook mijn dromen halen", zegt Ter Beek in het filmpje.
Ze vervolgt: "Maar, het afgelopen jaar is voor mij heel veel veranderd. Ik ben er achter gekomen hoe deze wereld in elkaar zit. Hoe slecht deze wereld is. En dat alles wat er nu gebeurt op de wereld, volgens een agenda gaat. Ik ben erachter gekomen dat dit allemaal in de Bijbel geschreven staat", legt de aanvalster, afgelopen seizoen goed voor twee goals in de Eredivisie, uit.
"Ik kreeg een steeds sterker besef dat God echt is. Ik ben mij steeds meer gaan verdiepen in de Bijbel", zegt Ter Beek, die vervolgens ingaat op haar keuze. "Elke zaterdag hou ik een dag vrij voor God. Ik heb dan volledige focus op God. Ook hou ik de Bijbelse Feesten. Als ik door zou gaan met voetbal, dan zou dat betekenen dat ik niet altijd de Sabbat en de Bijbelse Feesten kan houden. Ik heb daarom de beslissing genomen om te stoppen met voetbal."
Ter Beek geeft aan dat vorig jaar deze beslissing een 'nachtmerrie' zou zijn. "Maar ik ben totaal veranderd en dat kan alleen van de Schepper komen. Alles wat ik heb opgebouwd, al mijn dromen, mijn hele leven, geef ik op om God te volgen. Ik heb geen seconde spijt van deze keuze. Waarom? Omdat ik de Bijbel volg", aldus Ter Beek.
Heerlijk man. Zit er alweer bijna dagelijks.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik moet weer (nagenoeg) full-time naar kantoor.
Ik ben RAZEND.
Ik ook elke dag.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk man. Zit er alweer bijna dagelijks.
Dan sta ik aan kop in de FOK!poule van het EK. Je kan trouwens meedoen via deze link:https://forum-fok.digidip(...)c%2F2609355%2F1%2F25quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Deze week elke dag ja. Ding loopt 30 dus best fijn
Gertgodquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:37 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dan sta ik aan kop in de FOK!poule van het EK. Je kan trouwens meedoen via deze link:https://forum-fok.digidip(...)c%2F2609355%2F1%2F25
Check dit subtiele bruggetje @:t3htommay
Wtf. Ik dacht dat @GGMM autoriteit had.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gertgod
Die was gisteravond zeer goed! Jij schitterde in afwezigheid.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:02 schreef GGMM het volgende:
pas om 23:00 wtf
Geen haxball dan hoor @:coco
Ik ben nog bezig voor het EKquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gezegd hebbende mogen er voor het aankomende WK wel wat prijsjes worden geregeld. @:ggmm
Beter vroeg dan te laat. @:viv
Ben even naar de deelnemers aan het kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
We zitten al over de 50 deelnemers. Iedereen die niet meedoet staat gigantisch voor lul.
'Sign in to confirm your age'quote:
Ja die wilde ik eerst weigeren maar ach.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben even naar de deelnemers aan het kijken.
Karel Anker
Wie missen we nog?
Ik zie dat EK-moderator @:drizzt_dourden nog niet in de lijst staat. Dit stelt mij teleur.
Erg bijzondere naam.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die wilde ik eerst weigeren maar ach.
Drizzt doet wel mee.
TxuriUrdin denk ik.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die wilde ik eerst weigeren maar ach.
Drizzt doet wel mee.
TxuriUrdin denk ik.
Dan is het misschien ook niet zulke goede marketing.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prima marketing
Grappig hoeveel users het niet snappen
Is gewoon de waarheid. Behalve voor @monkyyy die kwam er wel gewoon inquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:kingroland valt wanhopig terug op zijn act.
De leegheid van je leven schokt me.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is gewoon de waarheid. Behalve voor @:monkyyy die kwam er wel gewoon in
Jij zal vast geld krijgen maar ik ben bang dat die centjes uit de zak van de belastingbetaler komen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Uiteindelijk verdien je daar veel geld dus dat is helemaal prima
Denk het niet ik wil graag uiteindelijk naar taiwan zuidkorea of japan daar is het ieder voor zich en God voor ons allenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zal vast geld krijgen maar ik ben bang dat die centjes uit de zak van de belastingbetaler komen.
Taiwan is een erg mooi land met leuke inwoners.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk het niet ik wil graag uiteindelijk naar taiwan zuidkorea of japan daar is het ieder voor zich en God voor ons allen
@maxi-mus zou bangkok erg leuk vindenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Taiwan is een erg mooi land met leuke inwoners.
En weinig toeristen.
Gifje in COR blijft vooralsnog staan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit nog even naar mijn foto's te kijken van destijds. Je kunt er ook nog vrij aardig duiken blijkbaar.
[ afbeelding ]
Schildpadden
Welkom terug makkerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gifje in COR blijft vooralsnog staan.
Dit is gespeeld.
Je was vergeten dat je er had gedoken?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit nog even naar mijn foto's te kijken van destijds. Je kunt er ook nog vrij aardig duiken blijkbaar.
[ afbeelding ]
Schildpadden
Wat een toffe foto.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schildpadden
Mooie foto, Lenny.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schildpadden
Niet noemenswaardig. Wel eens door een anemone fish. Maakt weinig indruk.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je weleens aangevallen door een vis?
Ik lag anderhalf jaar terug stontziek in een Bulgaars appartement, en dat was het enige Engelstalige op de televisie daar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:50 schreef Oriente het volgende:
Zolang je maar niet aangevallen wordt door een pijlstaartrog
Oyyyy crikey
Haha, dat lijkt me ook wel grappig om te zien. Ik alleen in Thailand bij snorkelen, geen idee wat voor soort, kleine zwarte die hun territorium agressief verdedigden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet noemenswaardig. Wel eens door een anemone fish. Maakt weinig indruk.
Mijn vriendin een keer door een sharksucker. Erg hard om moeten lachen. Zij minder, moest de duik zelfs afbreken.
Pattaya geweest?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me ook wel grappig om te zien. Ik alleen in Thailand bij snorkelen, geen idee wat voor soort, kleine zwarte die hun territorium agressief verdedigden.
Nee, Bangkok, een natuurgebied in het midden en eilanden aan de oostkant (Koh Samui, Koh Phangan en Koh Tao)quote:
welke?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot, m'n andere drie boeken zijn ook binnen
Klinkt goed ouwe reus.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, Bangkok, een natuurgebied in het midden en eilanden aan de oostkant (Koh Samui, Koh Phangan en Koh Tao)
Lekker man. Op Koh Tao heb ik lang geleden m'n Open Water gehaald.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, Bangkok, een natuurgebied in het midden en eilanden aan de oostkant (Koh Samui, Koh Phangan en Koh Tao)
Ik heb daar een snorkeltrip rond het eiland gedaan, waren echt mooie dingen te zienquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Op Koh Tao heb ik lang geleden m'n Open Water gehaald.
Bangkok voor de cultuur zekerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet je wel geld hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:37 schreef MC-Morgan het volgende:
Kijk hoe succesvol je leven kan zijn zonder te werken bij de Big 4 @:kingroland
Nog steeds een fobie aan die beesten omdat ik als jochie van 10 bijna op een rog ben gaan staanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:50 schreef Oriente het volgende:
Zolang je maar niet aangevallen wordt door een pijlstaartrog
Oyyyy crikey
Pingpongcultuur bedoel je?quote:
Er komt weer een foodreview aan. Erg mooi.quote:
vadermepper tegen vrouwen mepperquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo tennis kijken? TsitsipasGOD moet
Van welk voer deze keerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er komt weer een foodreview aan. Erg mooi.
Niet mijn probleem. Die gast speelt het mooiste tennis.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
vadermepper tegen vrouwen mepper
Ik haak later wel aan
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
Ah, die racist is er ook weer. Erg jammer
Namenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
@Mortaxxquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
Japan niet iets voor jou voor op vakantie?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Die gast speelt het mooiste tennis.
Konnichiwaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Japan niet iets voor jou voor op vakantie?
@:maxi-mus jou heb ik al een suggestie eerder gedaan
Ik twijfel tussen pasta pesto met creme fraiche of gekookte aardappeltejs met broccoli en vega satéschnitzel/kaasschnitzelquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en een maaltijdsalade.
Pasta met gegrilde groenten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben een walgelijk vet varken en ik ben naar de snackbar gegaanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf is dat, ik ken alleen een weirdo (GGMM)quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben een walgelijk vet varken en ik ben naar de snackbar gegaan
Patat en een Wierdo, trouwens.
Een nieuwe frituursnack voor vego’s.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wtf is dat, ik ken alleen een weirdo (GGMM)
ben jij een vegetariër?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een nieuwe frituursnack voor vego’s.
Ik ben erg ontevreden overigens, hij was ontzettend droog en veel te klein (een beetje als het lulletje van @:ggmm waar het naar vernoemd is). Geen aanrader.
Toffe foto trouwens makker. Zit er aan te denken zomer volgend jaar ook weer een poging te doen voor een duikbrevet. Ik heb zelf 12 jaar geleden met mijn moeder duiklessen gehad maar die hebben we afgebroken, mijn moeder kreeg teveel oorpijn en als puber op vakantie van school vond ik het überhaupt vreselijk om dingen te moeten leren. Achteraf zo jammer. In ZO-Azië is de sfeer in die duikresorts echt fantastisch.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schildpadden
Jammer dat je niet vermeldt of het wel of geen goede bite heeft.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben erg ontevreden overigens, hij was ontzettend droog en veel te klein (een beetje als het lulletje van @:ggmm waar het naar vernoemd is). Geen aanrader.
Nou eet ik 'm zulf wol op @Zipportalquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Broooooodjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou eet ik 'm zulf wol op @:Zipportal
Goedzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar ik eet wel heel weinig vlees.
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toffe foto trouwens makker. Zit er aan te denken zomer volgend jaar ook weer een poging te doen voor een duikbrevet. Ik heb zelf 12 jaar geleden met mijn moeder duiklessen gehad maar die hebben we afgebroken, mijn moeder kreeg teveel oorpijn en als puber op vakantie van school vond ik het überhaupt vreselijk om dingen te moeten leren. Achteraf zo jammer. In ZO-Azië is de sfeer in die duikresorts echt fantastisch.
Hoe ver ben jij gegaan met duikdiploma’s?
Eensquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet zo'n zin in het EK. Ter info.
Zeker. En courgette.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat houdt dat in, een paprika in een grillpan?
Dit is NIET het Bradge kanaaltje.quote:
Ik werd op Twitter ook al teruggefloten door @GGMMquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit is NIET het Bradge kanaaltje.![]()
Deze wel:
Geen probleem.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik werd op Twitter ook al teruggefloten door @:ggmm
Ik ben duidelijk geen echte Bradgefan
Niet gekliktquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Topic geopend. Graag jullie reactie (en liefst ook input met gifjes/plaatjes)
EK / Bijzondere supporters
Ik moet 23 juni maar je kan 21 juni gaan bellen voor Janssen. Dus ga voor die laatste.quote:
Mazzelaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet 23 juni maar je kan 21 juni gaan bellen voor Janssen. Dus ga voor die laatste.
Nouja hopelijk lukt het en kan ik die Janssenprik dan een beetje snel halen. Anders laat ik mijn huidige afspraken gewoon staan. Zal wel chaos worden bij het callcenter die dagquote:
TILBURGEDquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:59 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer @:lenny_leonard
Hallo makker. Voel je al een beetje de druk nu user @Scrummie met een 100% score heeft afgetrapt voor onze EK-pool?quote:
Scrummiegod. Maar nee ik voel geen enkele druk en verantwoordelijkheid daar ik allemaal KUT wedstrijden heb gekregen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Voel je al een beetje de druk nu user @:scrummie met een 100% score heeft afgetrapt voor onze EK-pool?
Jij verwacht rellen tussen NED en OEKRquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:19 schreef Caland het volgende:
EK / Het EK randverschijnselen topic #1
Topic geopend in EK
WARM BAD @:paul @:lenny_leonard @:r-woud93
Erg leuk topic. Reactie gezet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:19 schreef Caland het volgende:
Topic geopend in EK
Ik ben woedend dat ik in jouw pool 2-0 had gezegd. Ik zat er gruwelijk naast.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummiegod. Maar nee ik voel geen enkele druk en verantwoordelijkheid daar ik allemaal KUT wedstrijden heb gekregen.
Ik had ook 2-0, had de Turken ook niet zó slecht verwacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben woedend dat ik in jouw pool 2-0 had gezegd. Ik zat er gruwelijk naast.
@:coco
omdat ik niets heb voor je nuquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo heb jij nog niet in mijn topic gereageerd?
Voor wie juich jij vandaag?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had ook 2-0, had de Turken ook niet zó slecht verwacht.
Zwitserland, Denemarken en België.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor wie juich jij vandaag?
Ik voor Zwitserland en Denemarken.
Ik twijfel nog wat maar doe wel een goaltje voor de Russen denk ik, België heeft echt een kutverdediging.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja, de Belgen moeten vandaag ook. Had daar een ruime overwinning voor de Belgen voorspeld.
https://www.bol.com/nl/p/(...)ar/9200000086957864/quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. We vergeten niet wat ze in 2014 met MH17 hebben gedaan.
Leukquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:19 schreef Caland het volgende:
Topic geopend in EK
Ach bier drinken is ook leuk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga zo lekker het sloepje in met een paar blikjes bier. Hoop eigenlijk nog wat te neuken te scoren (maar dat lukt toch niet).
op die manier win je nooit een EK, ga voor goud!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga zo lekker het sloepje in met een paar blikjes bier. Hoop eigenlijk nog wat te neuken te scoren (maar dat lukt toch niet).
Na voldoende biertjes en vaseline pak je gewoon een vriend joh. Weten jullie morgen allebei niets meer van.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dat hoe jij en @GGMM zo close zijn geworden?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na voldoende biertjes en vaseline pak je gewoon een vriend joh. Weten jullie morgen allebei niets meer van.
Nee. @GGMM heb ik leren kennen via zijn moederquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is dat hoe jij en @:GGMM zo close zijn geworden?
Lieve vrouw is dat.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. @:GGMM heb ik leren kennen via zijn moeder
Een ei hoort erbij.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
* onlogisch slaps @:muskusboktor57 around a bit with a large trout
mIRCgod.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
* onlogisch slaps @:muskusboktor57 around a bit with a large trout
Snap niet waarom we weer over elkaars moeders moeten praten. We hebben allemaal hele leuke en lieve moeders.quote:
Nou eet ik hem zelf wel opquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:44 schreef Zipportal het volgende:
FB / Server vervanging FOK!
@:Scrummie
Gr gr een racist.
Lekker man. (zou na het rugbyen gaan persoonlijk)quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Op naar het voetbalveld waar we als laatste activiteit van 't seizoen gaan rugbyen. Het is toch allemaal weer wat, hoor.
Wel een erg lange derde helft.
Het is dat ik het echt net van een teamgenoot vernam en over tien minuten aanwezig moet zijn.... maar anders!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker man. (zou na het rugbyen gaan persoonlijk)
Dit. Veel zin in. (ondanks dat 2 van de 3 kutwedstrijden zijn op papier)quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker de hele dag EK kijken straks, genot.
gelukkig speelt men op grasquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit. Veel zin in. (ondanks dat 2 van de 3 kutwedstrijden zijn op papier)
Genottelijk iddquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien komt de moeder van @onlogisch langs, dan is het alleen een kwestie van (weinig) betalen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien komt de moeder van @:onlogisch langs, dan is het alleen een kwestie van (weinig) betalen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, hier krijg je echt geen like voor.
Hopelijk laat je ons niet zitten makker. @Scrummie heeft je laten zien hoe het moet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet ik mij direct hoe @:oriente zich voelt.
Gelukkig is dat een erg leuke jongen.
@Scrummie is dan ook een uitstekende voorspeller, dat bewijst hij keer op keer.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk laat je ons niet zitten makker. @:Scrummie heeft je laten zien hoe het moet.
niet voor mij ik heb een afspraakquote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Succes bij de GGZ makker.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet voor mij ik heb een afspraak
Er moet me iets van het hart onlo. Vandaag voor de tweede keer verloren in de regiocup. Keeper geblesseerd, beste verdediger geblesseerd, 2 spelers erbij die er geen hout van kunnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/euro-20(...)woon-4-3-3~aac594de/
gelachen
met een azn?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet voor mij ik heb een afspraak
football manager of in het echt?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er moet me iets van het hart onlo. Vandaag voor de tweede keer verloren in de regiocup. Keeper geblesseerd, beste verdediger geblesseerd, 2 spelers erbij die er geen hout van kunnen.
Ging de inleg daar met Bitcoin?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:17 schreef aTypisch het volgende:
in mijn EK-poule met wat inleg heb ik op 0-2 voor Zwitserland gegokt
dat gaat lastig worden zie ik!
via het Lightning Network jaquote:
Thanks maat. Maar kwam er geen battlefield 5 aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor wie interesse heeft: Battlefield 4 Premium Edition voor slechts een tientje te koop op Steam.
Ja en dat is precies de reden van de steam sale.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat. Maar kwam er geen battlefield 5 aan?
Wanneer wordt ie verwacht?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja en dat is precies de reden van de steam sale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |