Wacht even tot de lunch aubquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo een verse wafel van de bakker naar binnen werken.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Zo dan. Een gifje van Braddie gebruiken om te insinueren dat het @:Drizzt is.
Hamvraag ; Voor wie is dit een belediging???
Wel een beetje vroeg, vind je niet @Muskusboktor57 ?quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:59 schreef GGMM het volgende:
laten we maar gaan lunchen jongens. Ik vind het wel tijd.
Veel plezier met je lampen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot, er komen vandaag drie pakketjes deze kant op, en als het goed is morgen nog eentje
Noem me geen @Muskusboktor57quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een beetje vroeg, vind je niet @:muskusboktor57 ?
quote:
Ja, kuttijd.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel een beetje vroeg, vind je niet @:muskusboktor57 ?
Dan ga je 's avonds maar naar de dienst.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens heb ik ook op zondag als ik naar de kerk moet
quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens heb ik ook op zondag als ik naar de kerk moet
Jouw dag kan niet meer stuk! (Lijkt me toch)quote:
JR is een verstandige jongen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:JR-Style-93 vindt haar helemaal niets.
@JR-Style-93 is niet goed bij zijn hoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je liever een matras aanduwt dan dit dan heb je professionele hulp nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem @JR-Style-93 niet zo serieus!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is user @Oriente al gespot?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
De FOK!poule heeft nu precies 34 deelnemers. @:caland @:zipportal
Ook op korte termijn. Ashley > Sensi. Op alle termijnen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ashley > Sensi, zeker voor de lange termijn.
Absoluut. Ashley is een topwijf, Sensi is ietwat ordinair.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook op korte termijn. Ashley > Sensi. Op alle termijnen.
Ik doe ook nog mee.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
De FOK!poule heeft nu precies 34 deelnemers. @:caland @:zipportal
Wow, hoezo?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, en die komt er ook NIET meer in.
VOL = VOLquote:
Kun je iemand kicken want ik wil ook meedoen.quote:
Voor jou maak ik wel even plek ja.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je iemand kicken want ik wil ook meedoen.
Ik weet genoeg!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel even plek ja.
Top. Ik ga er meteen werk van maken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel even plek ja.
Wow. Dit is niet erg inclusief.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, en die komt er ook NIET meer in.
Net gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Meld je gewoon aan, komt goed joh.
Indekgenotquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Net gedaan![]()
Wordt wel een eerste keer voor mij.
Het doet maar een beetje pijn hoor en het kan wat bloeden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Net gedaan![]()
Wordt wel een eerste keer voor mij.
Het is @onlogisch en @GGMM ook gelukt!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik bedoel met die account.
Maar als @:scrummie dat kan, kan iedereen het.
Wow kalmquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Donder op met je inclusieve gelul.
Racist.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik bedoel met die account.
Maar als @:scrummie dat kan, kan iedereen het.
Dat is beflikkering. Achteraf is dit ook niet de beste site maar goed op 2 andere sites organiseer ik al een poule.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:37 schreef Coco het volgende:
Handig dat je de statistieken van voorgaande jaren kan zien.
Kwartier geleden al gedaan, misschien moet je de pagina even verversen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
De beheerder van deze subleague moet je verzoek nog goedkeuren
Schiet godverdomme een beetje op dan
Wat traag zeg, mijn unban verzoek werd vrijwel direct opgepakt en verwerkt!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
De beheerder van deze subleague moet je verzoek nog goedkeuren
Schiet godverdomme een beetje op dan
Lekker hetzelfde doen als de nummer 2 en 3 als je bij de halve finale bovenaan staat. Leuk!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:40 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die hun voorspellingen niet openbaar maken.
Ze kunnen dat zelf ook nog snel wijzigen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker hetzelfde doen als de nummer 2 en 3 als je bij de halve finale bovenaan staat. Leuk!
Dat kan, dat kan ook niet. Ik hou het lekker geheim!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kunnen dat zelf ook nog snel wijzigen.
Even afgezien van het feit dat ik niet op die manier wil winnen
User @GGMM wil duidelijk afkijken van een aantal echte kenners. Wij trappen hier NIET in.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan, dat kan ook niet. Ik hou het lekker geheim!
denk er nog eens goed over naquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan, dat kan ook niet. Ik hou het lekker geheim!
Ja, gebeurde bij Darts ook altijd.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker hetzelfde doen als de nummer 2 en 3 als je bij de halve finale bovenaan staat. Leuk!
Er valt niet zoveel uit te liggen ouwe reus.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:44 schreef Oriente het volgende:
Ik voorspel dat user @:Scrummie er als eerste uit ligt.
As is tradition.
Je kan er niet uitliggen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:44 schreef Oriente het volgende:
Ik voorspel dat user @:Scrummie er als eerste uit ligt.
As is tradition.
Dat soort dingen worden ook altijd gewonnen door tante Berthaquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet heugen dat ik ooit een EK pool niet heb gewonnen.
Dat zal ik doen.quote:
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet heugen dat ik ooit een EK pool niet heb gewonnen.
Noem je L_L nu tante Bertha?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden ook altijd gewonnen door tante Bertha
Matige diss.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden ook altijd gewonnen door tante Bertha
Eens.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Wat ik wel irritant vind aan die poules is dat je dan in de live topics posts krijgt van
"oeh dit is niet goed voor mijn poule, graag nog eentje scoren"
Graag hier streng op modden @:Lenny_leonard
@Paul lees je mee?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat ik wel irritant vind aan die poules is dat je dan in de live topics posts krijgt van
Oh, ik ben zelf ook vrij trots op mijn voorspellingen de laatste tijd (die vrij vaak uitkomen, ik denk dat jou dit ook wel is opgevallen). Heb je dat liever niet in de live-topics?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Italië wordt Europees kampioen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou er mee kunnen leven als Italië morgen twee maakt en Turkije 0, om niet nader te noemen redenen.
Die mogen sowieso weg, niets zo irritant na de pauze dat er weer zo'n hele groep binnen komt denderen met opmerkingen die incrowd zijn (en dus gewoon in het topic van Haxball kunnen)quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:48 schreef Coco het volgende:
[..]
En haxball posts mogen ook weg tijdens de wedstijd.
Ik spreek voor mijzelf hier, maar ik zal dat niet doenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mogen sowieso weg, niets zo irritant na de pauze dat er weer zo'n hele groep binnen komt denderen met opmerkingen die incrowd zijn (en dus gewoon in het topic van Haxball kunnen)
quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik spreek voor mijzelf hier, maar ik zal dat niet doen![]()
Post alleen de link in de rust.
Ja die gast heeft een spelfout gemaakt in zijn usernamequote:
@ties02quote:
Eens. Maar aan de andere kant wil ik niet teveel gaan modereren in live-topics.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mogen sowieso weg, niets zo irritant na de pauze dat er weer zo'n hele groep binnen komt denderen met opmerkingen die incrowd zijn (en dus gewoon in het topic van Haxball kunnen)
Ja die spelfout had ik al gedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die gast heeft een spelfout gemaakt in zijn username
@:skysherrif en ik hebben hier een pittige mening over.
Haha kijk hem opscheppen dan!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:51 schreef GGMM het volgende:
Ik praat over haxball wanneer ik wil
Ik ben FA wat willen jullie doen
Verwacht Duitsland.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar volgens @:lord_voldermort zijn ze niet eens een outsider. (lol)
Is ook lastig omdat natuurlijk zo'n 75-80 procent wel off-topic geleuter is, waar ik zelf ook aan meedoe. Alleen dan kan iedereen meepraten. Maar goed het is ook niet alsof het mij veel boeit. Daarom ben ik er ook al 2 dagen over bezig.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Maar aan de andere kant wil ik niet teveel gaan modereren in live-topics.
@:paul is wel vrij streng. Dus hem kennende flikkert hij het wel allemaal weg.
Als EK-team zijn wij tegen incrowd. EK moet een warm bad voor iedereen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:51 schreef GGMM het volgende:
Ik praat over haxball wanneer ik wil
Ik ben FA wat willen jullie doen
wtf ik had dit ookquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed bij je paasei.
Was ook een gebbetje in de hoop maxi-mus woedend te krijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als EK-team zijn wij tegen incrowd. EK moet een warm bad voor iedereen zijn.
@:paul gaat ook jouw posts verwijderen als je je niet gedraagt.
mimimimimiimiimiquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan onverwacht hoge ogen gooien, maar ik zie ze niet winnen.quote:
Hoezo die hebben prima elftalquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed bij je paasei.
Tja want Duitsland ofzo? Is gewoon een matige selectie met een kutverdediging die er ook al een behoorlijke tijd niks van bakken en het vorige toernooi was ook een enorm drama. Maar ze hebben wel 7-1 van Letland gewonnen.quote:
Dat doet vrijwel iedereen die voetbal volgt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:55 schreef Elan het volgende:
Je bent pas goed mesjogge als je Duitsland niet favoriet zet.
Vrijdag ben ik er niet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:55 schreef Coco het volgende:
We kijken vrijdag wel hoe het gaat en dan hebben we naderhand evaluatie achter de schermen met
@:lenny_leonard @:Drizzt_DoUrden @:R-Woud93 @:Paul , ik en @:maxi-mus als afgevaardigden.
@:GGMM niet welkom
Dan gaat mijn post niet op.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik er niet waarschijnlijk.
Dat ben je dan toch alweer vergeten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
Er staan hier wat bookmarkwaardige posts om mensen na het EK mee om de oren te slaan.
Jammer dat ik jou niet vergeet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ben je dan toch alweer vergeten.
Stukje vasculaire dementie?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Buitendamquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:55 schreef Elan het volgende:
Je bent pas goed mesjogge als je Duitsland niet favoriet zet.
Post even een pic van Wouter zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:59 schreef Coco het volgende:
De EK sfeer begint er al in te komen merk ik hier
We gaan het zien vind het echt zo'n elftal wat in het toernooi kan groeien ondanks de kwetsbare verdediging.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doet vrijwel iedereen die voetbal volgt.
Ik heb daar niet zoveel zin in maar ga wel even kijken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:00 schreef Oriente het volgende:
Iemand die vanavond VI gaat kijken? Beetje jammer dat vanavond pas om 11 uur is
Wel balen hè dat de snor er mee stoptquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel zin in maar ga wel even kijken.
Ja zet hem zelf aan op de achtergrond denk ik, even kijken of het meevaltquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel zin in maar ga wel even kijken.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooie palindroom @Muskusboktor57quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Post even een pic van Wouter zou ik zeggen
@Oriente loopt nu te schuimbekken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:02 schreef GGMM het volgende:
pas om 23:00 wtf
Geen haxball dan hoor @:coco
Wat heeft Wim Jonk hiermee te maken?quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat @:maxi-mus mijn goede humeur weer weet te verpesten, teringjonk.
Fijne middag allen.
Nee hoor is gewoon laatquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
@:oriente loopt nu te schuimbekken.
Tot morgen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Fijne middag allen.
Ik zie hem niet?quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie palindroom @:Muskusboktor57
Laat Wim er buiten!quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Fijne middag allen.
Het doet mij pijn dat jouw therapie overduidelijk nog niet helptquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:07 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het doet mij goed om te zien dat de therapie tegen de Haxballverslaving helpt.
Dan springt hij uit het raam.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij en Scrummie moeten gewoon een keer een hotelletje boeken. Just get it over with.
Ja eens hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach het beste is er ook wel af, ik kijk eigenlijk zelden meer.
@onlogisch graag tekst en uitlegquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vermoed dat onlogisch niet weet wat een palindroom is.
QFTquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vermoed dat onlogisch niet weet wat een palindroom is.
Doe dat dan ook niet, idioot.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:16 schreef Oriente het volgende:
Wtf ik heb een half uur in de zon gezeten in m'n lunchpauze en ik ben vuurrood
Matige genen
Eigen schuld. Nu loopt hij de rest van de dag voor lul.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, idioot.
Sorry niek.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, idioot.
Ken je memes. Het is altijd de schuld van de Rabobank.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:19 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Eigen schuld. Nu loopt hij de rest van de dag voor lul.
Ik heb een EK schema van de Lidlquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:16 schreef MC-Morgan het volgende:
De EK-special van VI ploft hier net op de mat. Nu ben ik ECHT in de EK-sfeer.
Met zo'n kop heb je dat altijd alquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:19 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Eigen schuld. Nu loopt hij de rest van de dag voor lul.
WK 2010 was puur goud.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens hoor.
Vond het het leukst de periode met Barbara Barend, en dan Van Hanegem er bij toen werd Johan ook nog wel eens oprecht ziedend
Boskamp Gijp en Kieft zijn eigenlijk maar voorspelbare acts.
Nee, nee, ik ben beter van je gewend maatquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met zo'n kop heb je dat altijd al
Hahahaha
Ja eens.quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens.
Al die gasten die niks met voetbal hadden er bij
Was dat nou ook met het relletje met V Breukelen?
Dit werkt ook echt averechts dit soort gezeur. Ik train een damesteam en die hebben met dit soort dingen ook helemaal niets. Behandel het gewoon als een aparte tak van de 'sport'.quote:
Uitstekende post, maat.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit werkt ook echt averechts dit soort gezeur. Ik train een damesteam en die hebben met dit soort dingen ook helemaal niets. Behandel het gewoon als een aparte tak van de 'sport'.
Oh, ben jij z'n secretaresse?quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is weg voor de middag. Courtesy of @:maxi-mus
Ja, hij betaalt 50 Bitconnect per uur.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oh, ben jij z'n secretaresse?
Dat is niet slecht.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, hij betaalt 50 Bitconnect per uur.
@:Coco
Ik heb geen idee hoe @Scrummie klinkt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is niet slecht.
Jammer wel, wilde even z'n stem horen.
Een beetje zoals Roy Donders.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe @:Scrummie klinkt.
Ik weet niet wie dat isquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Een beetje zoals Roy Donders.
Ik zie er geen probleem inquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Paul lees je mee?
En hou je er zelf ook aan.
waarom zijn er 2 subleagues van fok?quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:10 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat een verschil, trouwens. FOK! leeft als nooit tevoren!
[ afbeelding ]
Ik vind dat wel leuk.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:59 schreef Oriente het volgende:
@:MC-Morgan beetje liken maar niet posten hé, toon jezelf! Je mag er zijn!
Ik zie het nu ook ja, volgens mij is 'forum-fok' nog van het vorige WK. Daar staat mijn naam ook bij namelijk met mijn oude account.quote:
@T3hTommayquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk.
Zit je al een tijdje mee te posten in een topic krijg je ineens een like van een leuke user waarvan je dacht dat die er niet was!
Wat was jouw oude account dan, of bedoel je niet op fokquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook ja, volgens mij is 'forum-fok' nog van het vorige WK. Daar staat mijn naam ook bij namelijk met mijn oude account.
Nee op die website, op FOK! heb ik nooit een andere gehad.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat was jouw oude account dan, of bedoel je niet op fok
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
Wacht ik zit dus in de verkeerde poule?
Godverdomme
Volgens mij kun je na de start ook nog wel aanmelden voor de sublieks, dus dan komen ze er dan wel achter hoop ik. o.a. @Max23 zit daar in.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:11 schreef Coco het volgende:
Hij vult automatisch fok subleague in voor nieuwe users.
Dus alleen bestaande account users kunnen erin trappen.
Eens, rip EK hax.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:14 schreef GGMM het volgende:
morgen al het Ek ja dat vergeet ik steeds
Tjonge wat gaat de tijd snel!
Boeie, gewoon losse avonden/potjes zijn leuker en prima.quote:
Klopt, maar is sowieso niet werkbaar omdat bv dezelfde 12 man echt niet op ieder tijdstip plek aanwezig kan zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Boeie, gewoon losse avonden/potjes zijn leuker en prima.
Zo'n EK werkt toch niet met al dat gezeik van bepaalde users.
Ik noem geen namen!
Dat lijkt mij ook lastig, een paar awards optellen lukt al niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt, maar is sowieso niet werkbaar omdat bv dezelfde 12 man echt niet op ieder tijdstip plek aanwezig kan zijn.
Yuck Fou!quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook lastig, een paar awards optellen lukt al niet.
Nee klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt, maar is sowieso niet werkbaar omdat bv dezelfde 12 man echt niet op ieder tijdstip plek aanwezig kan zijn.
Ja, dat was het, shit je hebt me door!quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:24 schreef GGMM het volgende:
Toen Toto doorhad dat niet hij maar ik de award voor beste haxballer ging winnen kon hij zich er niet meer toe zetten om de rest van de awards te tellen.
Dat gezeik maakt juist mijn avonden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Boeie, gewoon losse avonden/potjes zijn leuker en prima.
Zo'n EK werkt toch niet met al dat gezeik van bepaalde users.
Ik noem geen namen!
Dat snap ik wel met zo'n inhoudsloos bestaanquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:36 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat gezeik maakt juist mijn avonden.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:24 schreef Scrummie het volgende:
@:Coco zal ook eens wat doen voor het haxball. Waardeloos!
#bedanktvoorhethostenCoco
Het is hartstikke lekker weer maat, probeer wat vrolijker te zijnquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat snap ik wel met zo'n inhoudsloos bestaan
Aldus Toto 'spelen we vanavond nog?' 69quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat snap ik wel met zo'n inhoudsloos bestaan
quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:48 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het is hartstikke lekker weer maat, probeer wat vrolijker te zijn
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier zitten potten ketels te verwijten.
Heb je de vaatwasser al ingeruimd ouwe reusquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier zitten potten ketels te verwijten.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je de vaatwasser al ingeruimd ouwe reus
Je kan wel leuk ironisch hier zitten doen maar eigenlijk is het natuurlijk om te huilen. Wij, als trouwe Haxliefhebbers, allemaal ons best doen om zo leuk mogelijk jouw idee vorm te geven met ludieke antwoorden en als puntje bij paaltje komt geef je niet thuis. Maar goed, jij had "geen tijd" en ondertussen wel vele avonden in de Haxserver vertoeven. Gelukkig was, held des vaderlands, @Scrummie wel zo sociaal dat hij de plicht op zich nam om de stemmen te tellen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, dat was het, shit je hebt me door!
Jeetje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je kan wel leuk ironisch hier zitten doen maar eigenlijk is het natuurlijk om te huilen. Wij, als trouwe Haxliefhebbers, allemaal ons best doen om zo leuk mogelijk jouw idee vorm te geven met ludieke antwoorden en als puntje bij paaltje komt geef je niet thuis. Maar goed, jij had "geen tijd" en ondertussen wel vele avonden in de Haxserver vertoeven. Gelukkig was, held des vaderlands, @:Scrummie wel zo sociaal dat hij de plicht op zich nam om de stemmen te tellen.
Wij weten nu; we kunnen niet op user @:oriente rekenen.
Oriente
Zo, dat is er even uit.
Vrienden zeggen elkaar de pijnlijke waarheid, maat. We kunnen nu weer samen door één deur. Al gaat dat met jouw postuur wat lastig.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jeetje.
Ik had altijd de illusie dat jij een goede internetvriend van mij was.
Kom ik even van een koude kermis thuis.
MC-Morgan
Godver, hardop gelachenquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:07 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Vrienden zeggen elkaar de pijnlijke waarheid, maat. We kunnen nu weer samen door één deur. Al gaat dat met jouw postuur wat lastig.
quote:
Eerste hit op google maat.quote:Een palindroom (van het Grieks: πάλιν, "opnieuw" en δρόμος, "(door)lopen"), keerwoord of spiegelwoord is een woord waarin de letters symmetrisch gerangschikt zijn, zodanig dat het woord van achter naar voren gelezen hetzelfde is als van voor naar achter. Bij uitbreiding gebruikt men het begrip ook voor volledige zinnen, voor getallen, en soms voor datums. Lange palindromen zijn haast altijd zeer gekunstelde woorden of zinnen.
Zometeen check ik even of het gaat om de echtequote:Op donderdag 10 juni 2021 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Die Zaat geeft ook overal maar likes he.
@:kingroland
Wat moet je daar nou weer? Lidl is voor proleten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen check ik even of het gaat om de echte
Ik ga zo naar de Lidl
Vanavond de comeback van @Zipportalquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Voor groente en fruitquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer? Lidl is voor proleten.
Erg jammerquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond de comeback van @:Zipportal
Erg mooi. Was ook wel een lange ban voor user @Zipportal . Die jongen doet geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond de comeback van @:Zipportal
Ik vind mijn like gelijk een stuk minder interessantquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen check ik even of het gaat om de echte
Ik ga zo naar de Lidl
Racist.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Geef mij maar likes van een hele leuke Aziatische vrouw
Blond en wit is niet zo zeer mijn type
Zwart al helemaal niet
Wat zeg jij nou.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Geef mij maar likes van een hele leuke Aziatische vrouw
Blonde en wit is niet zo zeer mijn type
Zwart al helemaal niet
quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat die jongen toch z'n voorkeur hebben joh.
Walgelijk varkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens eet ik NU een CoolBest mango dream ijsje. @:ggmm @:kingroland
Ik had je niet als 12 ingeschat.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goh, zijn filmpjes heb ik een flinke tijd geleden weleens gezienquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zie jij deze dikzak in het dorp wel eens rondbanjr'n?
DAT VROEG IK NIET.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goh, zijn filmpjes heb ik een flinke tijd geleden weleens gezien
Is dat zo gekocht of maak je zelf ijslollies met een pak sap?quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je bent zelf een pak sap.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat zo gekocht of maak je zelf ijslollies met een pak sap?
Dat klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zie het al, zo'n staaf waar Lenny dan aan loopt te zuigen
[ afbeelding ]
Dit is geil.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zie het al, zo'n staaf waar Lenny dan aan loopt te zuigen
[ afbeelding ]
Als ik eens een ijsje neem, heb ik gewoon een Ola aardbeien of perenijsje, waar ik aan lik. @Coco heeft deze ook weleens.quote:
Het klopte alleen dat je het goede ijsje had. Ik zuig niet aan ijsjes.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik eens een ijsje neem, heb ik gewoon een Ola aardbeien of perenijsje, waar ik aan lik. @:Coco heeft deze ook weleens.
Toch wel een beetje af en toe. Als je alleen likt schiet het niet op en smelt het eer je klaar bent. Ik probeerde je slechts de Pride boot op te duwen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het klopte alleen dat je het goede ijsje had. Ik zuig niet aan ijsjes.
Niet echt. Ik bijt gewoon een stuk af en dan eet ik dat op.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toch wel een beetje af en toe. Als je alleen likt schiet het niet op en smelt het eer je klaar bent. Ik probeerde je slechts de Pride boot op te duwen.
Ik ben overigens tegen homofobie.
Perenijsje genotquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik eens een ijsje neem, heb ik gewoon een Ola aardbeien of perenijsje, waar ik aan lik. @:Coco heeft deze ook weleens.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt. Ik bijt gewoon een stuk af en dan eet ik dat op.
Maar prima als je mij wil zien als een zuiger. Ik ben ook tegen homofobie.
Lekker maat. Hier gaat je cum blijkbaar beter van smaken.quote:
gelulquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Hier gaat je cum blijkbaar beter van smaken.
Ik heb dit gehoord van mijn goede vriend @:3rr0r
Wat is een annanas? Synology van Anna?quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ja leuk maar je snapt wat ik bedoeldequote:Op donderdag 10 juni 2021 17:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is een annanas? Synology van Anna?
Amalia heeft cum laude las ik netquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoek zelf maar. Het is hier niet jouw scriptie. Al zal het niveau hier ongetwijfeld vergelijkbaar of beter zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gelul
waar is zijn bronvermelding? moest ik ook doen tijdens mijn scriptie.
Niet links en deugend genoegquote:Renze Klamer en Fidan Ekiz worden vervangen als presentator van De Vooravond (NPO 1). Volgens omroep BNNVARA mist het programma "de urgentie die we zoeken". Daarom krijgt de talkshow vanaf 30 augustus een nieuwe invulling met andere presentatoren.
Sophie Hilbrand en Khalid Kasem zullen het programma afwisselend gaan presenteren.
Motten ze in EK niet proberenquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:paul check het racisme in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |