quote:
Eerste hit op google maat.quote:Een palindroom (van het Grieks: πάλιν, "opnieuw" en δρόμος, "(door)lopen"), keerwoord of spiegelwoord is een woord waarin de letters symmetrisch gerangschikt zijn, zodanig dat het woord van achter naar voren gelezen hetzelfde is als van voor naar achter. Bij uitbreiding gebruikt men het begrip ook voor volledige zinnen, voor getallen, en soms voor datums. Lange palindromen zijn haast altijd zeer gekunstelde woorden of zinnen.
Zometeen check ik even of het gaat om de echtequote:Op donderdag 10 juni 2021 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Die Zaat geeft ook overal maar likes he.
@:kingroland
Wat moet je daar nou weer? Lidl is voor proleten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen check ik even of het gaat om de echte
Ik ga zo naar de Lidl
Vanavond de comeback van @Zipportalquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Voor groente en fruitquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer? Lidl is voor proleten.
Erg jammerquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond de comeback van @:Zipportal
Erg mooi. Was ook wel een lange ban voor user @Zipportal . Die jongen doet geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond de comeback van @:Zipportal
Ik vind mijn like gelijk een stuk minder interessantquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen check ik even of het gaat om de echte
Ik ga zo naar de Lidl
Racist.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Geef mij maar likes van een hele leuke Aziatische vrouw
Blond en wit is niet zo zeer mijn type
Zwart al helemaal niet
Wat zeg jij nou.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Geef mij maar likes van een hele leuke Aziatische vrouw
Blonde en wit is niet zo zeer mijn type
Zwart al helemaal niet
quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat die jongen toch z'n voorkeur hebben joh.
Walgelijk varkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens eet ik NU een CoolBest mango dream ijsje. @:ggmm @:kingroland
Ik had je niet als 12 ingeschat.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens eet ik NU een CoolBest mango dream ijsje. @:ggmm @:kingroland
Goh, zijn filmpjes heb ik een flinke tijd geleden weleens gezienquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zie jij deze dikzak in het dorp wel eens rondbanjr'n?
DAT VROEG IK NIET.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goh, zijn filmpjes heb ik een flinke tijd geleden weleens gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |