quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gyros.
Uiterst terecht gifje.quote:
quote:Op vliegbasis Leeuwarden heeft een naakte man in de nacht van maandag op dinsdag flinke vernielingen aangericht. Dat bevestigt de marechaussee na een tip aan de NOS via Publeaks. De man was over het hek geklommen, klom in een voertuig en reed daarmee door de roldeur van een hangar.
Volgens een woordvoerder vertoonde de man verward gedrag. Hij werd vrijwel meteen aangehouden door de beveiligers op het terrein.
Erg onhygiënisch.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:25 schreef KingRoland het volgende:
wel seks gehad met linkse meisjes niks mis mee
@:mortaxx @:tjacka
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je na de start ook nog wel aanmelden voor de sublieks, dus dan komen ze er dan wel achter hoop ik. o.a. @:max23 zit daar in.
Leuk! Hou je ons op de hoogte hoe goed of slecht je het daar doet?quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:32 schreef GGMM het volgende:
Voor de pool op m'n werk heb ik willekeurige uitslagen uit de pooltjes hier van @:lange_lans @:scrummie @:slobeend @:onlogisch @:donraja en @:muskusboktor57 genomen. (om en om)
Dit ter info!
Doe ik!quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk! Hou je ons op de hoogte hoe goed of slecht je het daar doet?
@johannes_vermeer @Dj_Day-V en ik houden je eraanquote:
Waarom doe je 15 minuten over het installeren van een modem?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Net Ziggo-modem geïnstalleerd, was binnen 15 min gedaan.
@:maxi-mus @:Itsthebradgehere
De EK poule op flexvoetbal. Er zijn blijkbaar 2 fok poules (1 van 12 en 1 met 40-45 mensen, jij zit in die van 12)quote:
JA DAT DING START TRAAG OPquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom doe je 15 minuten over het installeren van een modem?
Verzoek verstuurdquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De EK poule op flexvoetbal. Er zijn blijkbaar 2 fok poules (1 van 12 en 1 met 40-45 mensen, jij zit in die van 12)
Hoe heet de subleague? Ik ben half gestrest willekeurige shit aan het invullen momenteel. Had ik dit maar eerder geweten als fok titelverdediger.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De EK poule op flexvoetbal. Er zijn blijkbaar 2 fok poules (1 van 12 en 1 met 40-45 mensen, jij zit in die van 12)
Fok. En je hebt nog 25 uur.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe heet de subleague? Ik ben half gestrest willekeurige shit aan het invullen momenteel. Had ik dit maar eerder geweten als fok titelverdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |