abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker donderdag 10 juni 2021 @ 16:21:38 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199819670
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199819888
_O- de titel :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199819978
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 15:53 schreef totebel het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar.......


Mijn opa en oma hebben mij van mijn geboorte af aan genegeerd en mij ooms en tantes ook, omdat ze mijn moeder niet mochten. Een kind mag je nooit de inzet laten zijn van een ruzie, niet als grootouders en niet als ouders. Het kind is daar geen partij in.

Ik ben nu bijna 50. Mijn grootouders leven niet meer, maar ik heb het ze wel altijd kwalijk genomen. Mijn ooms en tantes hebben geen kinderen en zijn op een leeftijd dat ze mantelzorg nodig gaan hebben. Nu hebben ze opeens wel interesse in me, maar dat is wel te laat.

On topic: als Raggel oprecht zou zijn, zou de zit niet via de media uit vechten en had ze sowieso vanaf t begin eens een keer gedaan wat ze nu beweert: anderen respecteren.

Want, als het waar zou zijn wat ze zegt, dan zou ik dat erg onverstandig vinden van Monique, hoewel wel heel begrijpelijk.

Maar die gecremeerde kroket liegt sowieo: hartepijn...terwijl iedereen weet dat ze een zwart gat heeft zitten op de plek waar bij ieder ander een hart zit
Ik begrijp jou standpunt heel goed.
In het geval van Raggel ligt het voor mij anders. Vanaf dag 1 heeft ze nooit omgekeken naar kleine Dré. Monique heeft ze nooit geaccepteerd. Dat ze dit nu weer via de media speelt is weer een valse streek van haar. Als zij Monique niet elke keer zo walgelijk had behandeld was het vast geen probleem geweest voor Monique. Ze wilt het beste voor haar zoon. Ook André heeft nooit iets gezegd ik ga met de kleine naar mijn moeder. Fender ziet zij ook niet meer. Die vrouw is echt EVIL. })
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199820557
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 16:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik begrijp jou standpunt heel goed.
In het geval van Raggel ligt het voor mij anders. Vanaf dag 1 heeft ze nooit omgekeken naar kleine Dré. Monique heeft ze nooit geaccepteerd. Dat ze dit nu weer via de media speelt is weer een valse streek van haar. Als zij Monique niet elke keer zo walgelijk had behandeld was het vast geen probleem geweest voor Monique. Ze wilt het beste voor haar zoon. Ook André heeft nooit iets gezegd ik ga met de kleine naar mijn moeder. Fender ziet zij ook niet meer. Die vrouw is echt EVIL. })
Wat is je bron?
pi_199820576
Roggel is gewoon te vals om een leuke oma te kunnen zijn, dus ik snap André en Monique heel goed.
Ze kan dat jochie alleen maar schade toedoen. Alleen haar uitstraling en stem kunnen nachtmerries veroorzaken.

En indien het echt moet gebeuren, kunnen ze hem voorbereiden met wat sprookjes zoals sneeuwwitje, Hans en grietje en Ariël. :+ zodat die weet wat valse heksen doen.
pi_199820788
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Roggel is gewoon te vals om een leuke oma te kunnen zijn, dus ik snap André en Monique heel goed.
Ze kan dat jochie alleen maar schade toedoen. Alleen haar uitstraling en stem kunnen nachtmerries veroorzaken.

En indien het echt moet gebeuren, kunnen ze hem voorbereiden met wat sprookjes zoals sneeuwwitje, Hans en grietje en Ariël. :+ zodat die weet wat valse heksen doen.
Dat weet je niet. Ze paste zowat dagelijks bij Fender op, dat zal Roxeanne ook niet zomaar toestaan.
Daar is een einde aan gekomen door ruzie over een rechtzaak.
Kijk , Roggel is 1 van de meest gehate vrouwen van Nederland en dat heeft ze aan zichzelf te danken maar dat wil niet zeggen dat ze per definitie een slechte oma is.
pi_199821797
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Ze paste zowat dagelijks bij Fender op, dat zal Roxeanne ook niet zomaar toestaan.
Daar is een einde aan gekomen door ruzie over een rechtzaak.
Kijk , Roggel is 1 van de meest gehate vrouwen van Nederland en dat heeft ze aan zichzelf te danken maar dat wil niet zeggen dat ze per definitie een slechte oma is.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:43 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Ze paste zowat dagelijks bij Fender op, dat zal Roxeanne ook niet zomaar toestaan.
Daar is een einde aan gekomen door ruzie over een rechtzaak.
Kijk , Roggel is 1 van de meest gehate vrouwen van Nederland en dat heeft ze aan zichzelf te danken maar dat wil niet zeggen dat ze per definitie een slechte oma is.
Toen was haar verstandhouding met Rox goed, dat is die nooit geweest met Monique. Zou ze Fender ook cadeautjes sturen?
pi_199822120
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat is je bron?
Dat hebben André en Monique vaak genoeg gezegd. :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199822648
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat is je bron?
Stond zelfs in de bladen, dat ze hem voor de eerste keer zag.
https://www.cosmopolitan.(...)met-kleinzoon-andre/

Was 2018 en daarna kwam die grote ruzie.
  Moderator donderdag 10 juni 2021 @ 21:07:32 #10
184769 crew  Deisyy
pi_199823509
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Stond zelfs in de bladen, dat ze hem voor de eerste keer zag.
https://www.cosmopolitan.(...)met-kleinzoon-andre/

Was 2018 en daarna kwam die grote ruzie.
Maar Raggel had An3 nog niet gezien omdat ze geen contact met An2 had, dus niet omdat ze niet naar haar kleinzoon omkeek. Jullie verzinnen er echt van alles bij :D

Godskolere, ik zit het voor een zemenleren lap op te nemen 8)7
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker donderdag 10 juni 2021 @ 21:42:54 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199824114
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 21:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar Raggel had An3 nog niet gezien omdat ze geen contact met An2 had, dus niet omdat ze niet naar haar kleinzoon omkeek. Jullie verzinnen er echt van alles bij :D

Godskolere, ik zit het voor een zemenleren lap op te nemen 8)7
_O-
  Spellchecker donderdag 10 juni 2021 @ 21:54:04 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199824285
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 21:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar Raggel had An3 nog niet gezien omdat ze geen contact met An2 had, dus niet omdat ze niet naar haar kleinzoon omkeek. Jullie verzinnen er echt van alles bij :D

Godskolere, ik zit het voor een zemenleren lap op te nemen 8)7
Absorberen maar :D
  Moderator donderdag 10 juni 2021 @ 22:02:07 #13
184769 crew  Deisyy
pi_199824399
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 21:54 schreef maily het volgende:

[..]

Absorberen maar :D
Jaar na jaar :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker donderdag 10 juni 2021 @ 22:03:01 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199825033
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Stond zelfs in de bladen, dat ze hem voor de eerste keer zag.
https://www.cosmopolitan.(...)met-kleinzoon-andre/

Was 2018 en daarna kwam die grote ruzie.
Oke ik lees er vast gigantisch over heen maar lees nog steeds niet dat ze niet naar hem omkeek.
pi_199825065
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 21:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar Raggel had An3 nog niet gezien omdat ze geen contact met An2 had, dus niet omdat ze niet naar haar kleinzoon omkeek. Jullie verzinnen er echt van alles bij :D

Godskolere, ik zit het voor een zemenleren lap op te nemen 8)7
Nou ja, is niet per se opnemen voor het krokante kipkluifje toch? Gewoon niet per definitie aannemen dat ze ook wel een draak van een oma zal zijn.
pi_199825088
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]


[..]

Toen was haar verstandhouding met Rox goed, dat is die nooit geweest met Monique. Zou ze Fender ook cadeautjes sturen?
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Rox haar heus niet bijna dagelijks (en geloof me, ik heb Raggel heeeeel vaak met Fender gezien) laat oppassen als het echt zo'n nare oma was.
pi_199825111
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 22:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Oke ik lees er vast gigantisch over heen maar lees nog steeds niet dat ze niet naar hem omkeek.
Nou dat heb ik dus ook. Ik vind het een uiterst onsympathiek gedrocht (en helaas, t blijkt in de verte nog familie van me ook.. gelukkig zit er heel veel water bij), maar ik blijf erbij dat je een kind nooit als inzet van een ruzie mag gebruiken
pi_199825191
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 22:52 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou dat heb ik dus ook. Ik vind het een uiterst onsympathiek gedrocht (en helaas, t blijkt in de verte nog familie van me ook.. gelukkig zit er heel veel water bij), maar ik blijf erbij dat je een kind nooit als inzet van een ruzie mag gebruiken
Jaaa het is meestal niet zo zwart-wit, al is Rachel heel erg donkerbruin...

Oei, hoop lekker ver weg....
pi_199825287
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 22:56 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Jaaa het is meestal niet zo zwart-wit, al is Rachel heel erg donkerbruin...

Oei, hoop lekker ver weg....
Heel erg ver en er ook alleen maar achter gekomen door stamboomonderzoek...ergens 8 generaties terug hebben we een gezamenlijke voorouder..dan zitten we ergens in 1550.
pi_199826562
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 22:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Rox haar heus niet bijna dagelijks (en geloof me, ik heb Raggel heeeeel vaak met Fender gezien) laat oppassen als het echt zo'n nare oma was.
Woonde je in de buurt?
pi_199827522
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 22:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Oke ik lees er vast gigantisch over heen maar lees nog steeds niet dat ze niet naar hem omkeek.
Dreetje is van 2016 en in 2018 ziet zij hem voor het eerst... dat staat er toch.

Die ruzie begon in 2014, https://www.nu.nl/achterk(...)t-moeder-en-zus.html. Tel daar die zelfmoordpoging en moeilijke periode bij op.
pi_199827639
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 01:03 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Woonde je in de buurt?
Ja klopt.
pi_199827652
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 22:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Rox haar heus niet bijna dagelijks (en geloof me, ik heb Raggel heeeeel vaak met Fender gezien) laat oppassen als het echt zo'n nare oma was.
En wat ik daarover te zeggen heb, is dat haar band met haar dochter compleet anders was en is als die met haar schoondochter. Dus voor de een kan ze leuk en lief zijn, voor een ander compleet niet.
pi_199827708
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 08:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dreetje is van 2016 en in 2018 ziet zij hem voor het eerst... dat staat er toch.

Die ruzie begon in 2014, https://www.nu.nl/achterk(...)t-moeder-en-zus.html. Tel daar die zelfmoordpoging en moeilijke periode bij op.
Dan heb ik een andere definitie van "omkijken naar".
Hierboven wordt namelijk gezegd dat het goed te begrijpen is als Monique niet wil dat Andrie zijn oma ziet want "ze keek jaren niet naar hem om". Dat impliceert in mijn ogen dat het Raggels keuze was om de kleine niet te zien. En dat lees ik nergens.
  Moderator vrijdag 11 juni 2021 @ 09:07:15 #26
184769 crew  Deisyy
pi_199827976
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 08:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En wat ik daarover te zeggen heb, is dat haar band met haar dochter compleet anders was en is als die met haar schoondochter. Dus voor de een kan ze leuk en lief zijn, voor een ander compleet niet.
Misschien is Mo ook niet zo'n lieverdje.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199828809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 08:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dreetje is van 2016 en in 2018 ziet zij hem voor het eerst... dat staat er toch.

Die ruzie begon in 2014, https://www.nu.nl/achterk(...)t-moeder-en-zus.html. Tel daar die zelfmoordpoging en moeilijke periode bij op.
Dat zegt alleen maar dat ze hem pas in 2018 voor het eerst heeft gezien, niet dat zij daar de initiator van was.

Voorbeeldje: de vader van Meghan heeft zijn kleinzoon ook nog nooit gezien...en dat ligt echt niet alleen bij hem.

Aannames doen dat Roggel dan meteen een heks van een oma is die het manneke niet heeft WILLEN zien...dat blijkt dus nergens uit.

Geen opa en oma hebben terwijl ze wel nog leven, dat ga je missen. Net als neven en nichten en ooms en tantes.

Dus, vooropgesteld dat het WAAR is wat die satekroket beweert, dan vind ik dat, hoewel begrijpelijk gezien de verhouding met elkaar, wel erg onverstandig van Monique.

Al geloof ik best dat dat loeder erg vals tegenover An3 zou zijn over zn moeder en op die manier stoken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 11 juni 2021 @ 10:38:19 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199829032
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:22 schreef totebel het volgende:

[..]

Dat zegt alleen maar dat ze hem pas in 2018 voor het eerst heeft gezien, niet dat zij daar de initiator van was.

Voorbeeldje: de vader van Meghan heeft zijn kleinzoon ook nog nooit gezien...en dat ligt echt niet alleen bij hem.

Aannames doen dat Roggel dan meteen een heks van een oma is die het manneke niet heeft WILLEN zien...dat blijkt dus nergens uit.

Geen opa en oma hebben terwijl ze wel nog leven, dat ga je missen. Net als neven en nichten en ooms en tantes.

Dus, vooropgesteld dat het WAAR is wat die satekroket beweert, dan vind ik dat, hoewel begrijpelijk gezien de verhouding met elkaar, wel erg onverstandig van Monique.

Al geloof ik best dat dat loeder erg vals tegenover An3 zou zijn over zn moeder en op die manier stoken.
Grotendeels eens, maar niet met vetgedrukte. Dat is echt per persoon anders. Wat je niet kent, mis je niet per se. Dat geldt voor nog levende grootouders en ook voor neven, nichten etc.

Dat Raggel ervoor heeft gekozen haar kleinkind niet te zien, blijkt inderdaad nergens uit. Misschien mocht ze niet. Niet per se onbegrijpelijk als er ruzie is én ze wellicht een slechte invloed kan hebben, maar dat het vanuit haar kant komt, is nergens te lezen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199829098
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien is Mo ook niet zo'n lieverdje.
Nee, op de dag dat iemand is opgenomen in een psychiatrische kliniek een quote posten over karma, is niet heel fraai.
pi_199829172
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien is Mo ook niet zo'n lieverdje.
Mo is in ieder geval geen slachtoffer. Wanneer je als volwassen vrouw in zee gaat, en zelfs terugkeert, met een onvolwassen pikkie als Hazes dan vraag je er om. Die vindt het gewoon wel lekker..beetje BN'er zijn en aandacht krijgen.
  Moderator vrijdag 11 juni 2021 @ 10:56:01 #31
184769 crew  Deisyy
pi_199829206
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee, op de dag dat iemand is opgenomen in een psychiatrische kliniek een quote posten over karma, is niet heel fraai.
Dit! kan Raggel nog zo'n loeder zijn, dit zegt wel wat over Mo.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 11 juni 2021 @ 10:57:11 #32
184769 crew  Deisyy
pi_199829222
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Mo is in ieder geval geen slachtoffer. Wanneer je als volwassen vrouw in zee gaat, en zelfs terugkeert, met een onvolwassen pikkie als Hazes dan vraag je er om. Die vindt het gewoon wel lekker..beetje BN'er zijn en aandacht krijgen.
Precies, maar ondertussen de lieve powervrouw spelen, ze doen allemaal niet voor elkaar onder wat loederigheid betreft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199829252
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Precies, maar ondertussen de lieve powervrouw spelen, ze doen allemaal niet voor elkaar onder wat loederigheid betreft.
Vind haar helemaal geen powervrouw. Gewoon een omhooggevallen stewardess. Stewardessen hebben het wel vaker hoog in hun bol, vinden zichzelf heel wat.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 11 juni 2021 @ 11:21:14 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199829468
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee, op de dag dat iemand is opgenomen in een psychiatrische kliniek een quote posten over karma, is niet heel fraai.
Aan de andere kant... :+ ze houdt zich voor de rest aardig in. Dat er dan een keertje tóch iets passief-agressiefs uitkomt, tja :D |:) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199830073
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee, op de dag dat iemand is opgenomen in een psychiatrische kliniek een quote posten over karma, is niet heel fraai.
Dat klopt.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 12:30:25 #36
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199830245
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien is Mo ook niet zo'n lieverdje.
Vast niet. Gelukkig volgt ze van due vage empowerment cursussen om haar chakra’s te reinigen en in evenwicht te brengen :')

Maar dat maakt haar niet verantwoordelijk voor het contact tussen An3 en Rachel. Dat regelt ze maar met An2.

En het is ook maar de vraag in hoeverre het waar is. Al zou ik met zo’n ex schoonloeder het lekker overlaten aan mijn ex.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199833488
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:30 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Vast niet. Gelukkig volgt ze van due vage empowerment cursussen om haar chakra’s te reinigen en in evenwicht te brengen :')

Maar dat maakt haar niet verantwoordelijk voor het contact tussen An3 en Rachel. Dat regelt ze maar met An2.

En het is ook maar de vraag in hoeverre het waar is. Al zou ik met zo’n ex schoonloeder het lekker overlaten aan mijn ex.
Nou, dit dus.. Roggel is ook van de eerste leugen nog niet gebarsten, dus de kans dat het onzin is, is ruim aanwezig.

Geen ruzies over het hoofd van een klein jochie uitvechten dat zelf nog niet eens KAN lezen geldt ook voor die darm (waarom moet ik nu opeens aan bratwurst denken?)... en de ontvangster van het heilige Hazeszaad is nu niet bepaald iemand waarvan je zegt "dat zou ze nooit doen'
pi_199834025
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 16:50 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou, dit dus.. Roggel is ook van de eerste leugen nog niet gebarsten, dus de kans dat het onzin is, is ruim aanwezig.

Geen ruzies over het hoofd van een klein jochie uitvechten dat zelf nog niet eens KAN lezen geldt ook voor die darm (waarom moet ik nu opeens aan bratwurst denken?)... en de ontvangster van het heilige Hazeszaad is nu niet bepaald iemand waarvan je zegt "dat zou ze nooit doen'
Je zou er een soap omheen kunnen schrijven, maar laat ik ze niet op ideeën brengen.
  Moderator vrijdag 11 juni 2021 @ 17:42:13 #39
184769 crew  Deisyy
pi_199834215
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 17:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je zou er een soap omheen kunnen schrijven, maar laat ik ze niet op ideeën brengen.
Zal ik deze post maar verwijderen dan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199834237
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 17:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zal ik deze post maar verwijderen dan?
:o
  vrijdag 11 juni 2021 @ 18:03:25 #41
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199834525
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 17:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je zou er een soap omheen kunnen schrijven, maar laat ik ze niet op ideeën brengen.
Er komt al een docu over Dreetje :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199835485
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 18:03 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Er komt al een docu over Dreetje :')
O ja ook nog. Ga wel kijken, zo hypocriet ben ik zeker. :D
  vrijdag 11 juni 2021 @ 20:53:41 #43
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199837545
Willen jullie de lekkere snacks zoals de kroketten en krokante kipkluifjes en alle andere niet verpesten aub :{ :{ :{ :{
  Spellchecker vrijdag 11 juni 2021 @ 20:56:34 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199837682
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 20:53 schreef Dazalbest het volgende:
Willen jullie de lekkere snacks zoals de kroketten en krokante kipkluifjes en alle andere niet verpesten aub :{ :{ :{ :{
Iemand had het over Roggel als "gecremeerde kroket" en toen was ik aan de beurt voor een nieuwe TT :@
  vrijdag 11 juni 2021 @ 20:59:54 #45
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199837814
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 20:56 schreef maily het volgende:

[..]

Iemand had het over Roggel als "gecremeerde kroket" en toen was ik aan de beurt voor een nieuwe TT :@
Haha ik moest er ook erg om lachen hoor, toen ik de opmerking en de tt zag.

Maar zou zonde zijn als dadelijk de hele snackbar voorbij komt en niemand het meer normaal kan eten.... :o
  Spellchecker vrijdag 11 juni 2021 @ 21:00:49 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199837871
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 20:59 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Haha ik moest er ook erg om lachen hoor, toen ik de opmerking en de tt zag.

Maar zou zonde zijn als dadelijk de hele snackbar voorbij komt en niemand het meer normaal kan eten.... :o
:Y)
  vrijdag 11 juni 2021 @ 21:11:58 #47
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199838243
Satekroket _O-
With love :*
pi_199839775
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 20:59 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Haha ik moest er ook erg om lachen hoor, toen ik de opmerking en de tt zag.

Maar zou zonde zijn als dadelijk de hele snackbar voorbij komt en niemand het meer normaal kan eten.... :o
Sorry ...hahaha was ik...maar gecremeerde kroketten vindt niemand lekker toch?
pi_199845453
Vreemd, pa van Soelen heeft dit prachtige huis verkocht.
https://www.bekendeburen.(...)inanciele%20-klapper

Waarom woont André dan vanaf begin maart bij ze in?
pi_199845843
Wow, wat een mooi huis O+ O+
Raar dat die laatste afbeeldingen renders zijn en geen foto's.
pi_199845946
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 11:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Vreemd, pa van Soelen heeft dit prachtige huis verkocht.
https://www.bekendeburen.(...)inanciele%20-klapper

Waarom woont André dan vanaf begin maart bij ze in?
Omdat dat zoooo gezellig is.... ;)
pi_199850137
Heel eerlijk gezegd, ik zou doodmoe van dat kind worden. Zelfs mijn 7 maanden oude kitten gedraagt zich niet zo kinderlijk.

De huismerkvariant van Hazes brengt alleen een megalomaan karakter, die koud geworden onsmakelijke kroket van een Eucalypta en een ego dat vele malen groter is dan zijn talent... maar goed, I guess 15 minutes of fame are worth it.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 18:44:46 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_199851225
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 17:37 schreef totebel het volgende:
Heel eerlijk gezegd, ik zou doodmoe van dat kind worden. Zelfs mijn 7 maanden oude kitten gedraagt zich niet zo kinderlijk.

De huismerkvariant van Hazes brengt alleen een megalomaan karakter, die koud geworden onsmakelijke kroket van een Eucalypta en een ego dat vele malen groter is dan zijn talent... maar goed, I guess 15 minutes of fame are worth it.
Die 15 minuten voelen aan als 15 jaar. Kan dat Hazescircus niet gewoon weg?
pi_199854016
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 18:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die 15 minuten voelen aan als 15 jaar. Kan dat Hazescircus niet gewoon weg?
Die bedoelde ik eigenlijk voor zn nieuwe vaderfiguur😉
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 20:45:51 #55
249559 crew  Lavenderr
pi_199854281
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 20:33 schreef totebel het volgende:

[..]

Die bedoelde ik eigenlijk voor zn nieuwe vaderfiguur😉
Snap :D
pi_199859641
Ik kom nog even terug op de vraag of rachel een draak van oma is en of Monique van haar ex mag eisen haar kind bij oma rachel weg te houden.
Veel commentaren zijn persoonlijk gekleurd en oma’s en opa’s zijn natuurlijk belangrijk.
Maar hij heeft toch sowieso al een (lieve) opa en oma?
Wat zijn de beweegredenen van rachel. Klaagt ze dat ze an3 nooit op bezoek krijgt om ermee te spelen en te knuffelen en cupcakes mee te bakken, of alleen dat makkelijk gekochte cadeautjes terug worden gestuurd. Wat als Monique de cadeautjes had gehouden, zou ze dan zeggen die gebruiker wil wel de gratis cadeautjes? Moet ze met tegenzin haar kind naar een vrouw sturen die vervuld is van haat? Is dat goed voor haar kind of goed voor die vreemde vrouw.
Ik zat ooit ook in een positie dat mijn psycholoog zei je moet kappen met je ouders, maar ik het beste wilde voor mijn kinderen. Mijn zoon van 10 hoorde dat ik tegen een vriendin zei: maar het zijn wel lieve grootouders voor mijn kinderen. Hij zei, nou dat valt wel mee hoor…

[ Bericht 0% gewijzigd door Majoraan op 13-06-2021 01:02:00 ]
pi_199860747
Dit is ook een persoonlijk gekleurde visie en dat is ook ok, net zo goed als bij de andere commentaren.

Feit is alleen: we weten niet of Raggel de waarheid spreekt over het terugsturen van kadootjes.
We weten ook niet hoe Raggel is als oma. Persoonlijk denk ik dat die vrouw de warmte heeft van een koelcel en dat ze een dermate grote stookster is dat een stoker op de trein in huilen uitbarst.

Maar dat ik dat denk, maakt het nog niet waar. Veilig thuis is tenslotte ook nooit langs geweest toen haar kinderen nog klein waren.
  zondag 13 juni 2021 @ 10:01:36 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199861150
Het is natuurlijk niet de verantwoordelijkheid van Monique dat An3 contact met Rachel heeft en het lijkt me sterk dat An2 zich laat verbieden met An3 naar zijn moeder te gaan.

Cadeautjes voor An3 kan ze ook gewoon naar het adres van An2 sturen, dan kan hij ermee spelen als hij bij zijn vader is.
Plus dat dat gedoe met die cadeautjes idd nooit goed is, want als ze ze gehouden had dan had dat serpent haar dat net zo goed verweten: "Ze vindt het prima om cadeautjes voor hem te krijgen, maar ik mag niet langskomen!"

Bij nader inzien zal het eigenlijk wel om dat laatste gaan, dat dat serpent de villa wil inspecteren en kijken hoe snel ze Monique daar weg kan krijgen.

Deze vrouw geeft niets om kinderen uit een vorige relatie en zet zelfs haar eigen kinderen met het grootste gemak opzij, en daarmee ook haar kleinkinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 13 juni 2021 @ 10:09:40 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199861261
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 09:12 schreef totebel het volgende:
Dit is ook een persoonlijk gekleurde visie en dat is ook ok, net zo goed als bij de andere commentaren.

Feit is alleen: we weten niet of Raggel de waarheid spreekt over het terugsturen van kadootjes.
We weten ook niet hoe Raggel is als oma. Persoonlijk denk ik dat die vrouw de warmte heeft van een koelcel en dat ze een dermate grote stookster is dat een stoker op de trein in huilen uitbarst.

Maar dat ik dat denk, maakt het nog niet waar. Veilig thuis is tenslotte ook nooit langs geweest toen haar kinderen nog klein waren.
Dat zegt niet zoveel, dat (destijds) jeugdzorg of (tegenwoordig) veilig thuis ergens niet komt is geen garantie, alleen als ze ergens wel komen weet je zeker dat er wat mis is.

Maar het is geen geheim dat Sr de boel regelmatig met zijn bezopen kop kort en klein sloeg, dus jeugdzorg had daar idd wel eens een kijkje kunnen gaan nemen, het vereren van diezelde vader die de boel regelmatig aan puin sloeg is ook verre van gezond, zowel voor als na zijn dood.

Voor zover bekend is Veilig Thuis ook nog niet bij Jaimie Vaes en Lil' Kleine geweest, terwijl ze daar ook alle reden toe hebben.

Money talks, ze richten zich liever op de arme sloebers die niet weten wat hun rechten zijn, geen topadvocaat kunnen inhuren en niet in de bladen kunnen gaan roepen wat voor onrecht hen aangedaan is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 13 juni 2021 @ 15:37:10 #60
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_199865424
Dat die oranje toerie moeilijk doet om de cadeautjes geeft alleen nog meer het gevoel dat ze dat gebruikt als omkoperij.

Zoals gezegd, als ze dat echt voor and3 wil, waarom dan via Monique en haar treiteren en nu opzetten tegen alles en iedereen.

Als het haar om de juiste redenen te doen was, kon ze het makkelijk op de juiste manier doen via de oranje kwallebal.
pi_199866433
Mwah, ik denk toch echt dat de waarheid vertellen iets is wat alleen anderen overkomt als we het over juf BBQ-afval hebben hoor
pi_199885752
Het is stil...
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 juni 2021 @ 21:05:39 #63
367000 roos94
pi_199902247
Rustig in huize Dre
pi_199905134
Enige is dat het Orakel Joling een brainfart naar buiten liet: Antwee is een volwassen man en heeft geen imagoprobleem...

Nu wist dit orakel in al zijn wijsheid ook dat Italië nooit het ESF zou winnen, omdat "mensen die herrie verschrikkelijk vinden"...
pi_199906005
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef roos94 het volgende:
Rustig in huize Dre
Die is aan het verhuizen.

Huisje boompje beestje en dik onder de plak bij van Soelen.

Zou die Monique al missen? Ik verwacht zeer snel veel leuke foto’s met dreetje, gewoon omdat die hem ineens mist. En dan ineens weer een wippertje met Mo in een pleehuis in de dierentuin.

We gaan het zien. Maar voor vier ton Sarah goed onderhouden “want ik ben een eerlijke gozer” zie ik deze maand ook nog wel gebeuren.

Festival seizoen gaat open, en hij gaat hokken, huisje boompje beestje met een vrouw die net is afgekickt.
Waar en wanneer leek dat André een goed plan? Zelfs Simon Keizer en Jan Smit hebben meer lucht thuis.

[ Bericht 21% gewijzigd door ootjekatootje op 16-06-2021 00:37:48 ]
pi_199906026
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 10:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zegt niet zoveel, dat (destijds) jeugdzorg of (tegenwoordig) veilig thuis ergens niet komt is geen garantie, alleen als ze ergens wel komen weet je zeker dat er wat mis is.

Maar het is geen geheim dat Sr de boel regelmatig met zijn bezopen kop kort en klein sloeg, dus jeugdzorg had daar idd wel eens een kijkje kunnen gaan nemen, het vereren van diezelde vader die de boel regelmatig aan puin sloeg is ook verre van gezond, zowel voor als na zijn dood.

Voor zover bekend is Veilig Thuis ook nog niet bij Jaimie Vaes en Lil' Kleine geweest, terwijl ze daar ook alle reden toe hebben.

Money talks, ze richten zich liever op de arme sloebers die niet weten wat hun rechten zijn, geen topadvocaat kunnen inhuren en niet in de bladen kunnen gaan roepen wat voor onrecht hen aangedaan is.
En hoe zou dat bekend moeten worden dan?
pi_199906032
En Monique zegt is goed lieverd, je mag altijd terug naar mij. Maar zet deze keer ff die villa van 1 miljoen op mijn naam.

Heeft ze dan wel goed gedaan, binnen 5 jaar dikke villa verdient en schoonmoeder weer in een kliniek.

Ja dan is ze wel een powervrouw, maar loopt het anders dan hebben we zeker wat te lachen hier.
  woensdag 16 juni 2021 @ 02:15:37 #68
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199906157
Ik denk dat ie eens zn kapsel moet wijzigen .. en die smile .. ietwat prfessinoneler.. Ja dat heb je natuurlijk al inghuurt .. Ze werken helaas dus negatief.. zoek zwemvest
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_199907599
Ligt het aan mij dat ik de laatste 2 posts hier niet kan ontcijferen?

André heeft wel eindelijk door dat hij even moet kappen met social media. Lekker rustig zo. :)
pi_199907620
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:05 schreef roos94 het volgende:
Rustig in huize Dre
Hoop dat het lang zo blijft.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199907643
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die is aan het verhuizen.

Huisje boompje beestje en dik onder de plak bij van Soelen.

Zou die Monique al missen? Ik verwacht zeer snel veel leuke foto’s met dreetje, gewoon omdat die hem ineens mist. En dan ineens weer een wippertje met Mo in een pleehuis in de dierentuin.

We gaan het zien. Maar voor vier ton Sarah goed onderhouden “want ik ben een eerlijke gozer” zie ik deze maand ook nog wel gebeuren.

Festival seizoen gaat open, en hij gaat hokken, huisje boompje beestje met een vrouw die net is afgekickt.
Waar en wanneer leek dat André een goed plan? Zelfs Simon Keizer en Jan Smit hebben meer lucht thuis.
Ik begrijp nog steeds niet dat je na 3 weken verkering een appartement koopt 50/50 met je evt toekomstige schoonvader. Wat als het niet goed blijft gaan. Garantie heeft niemand. Staat hij straks weer op straat. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199907952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:45 schreef Pippalena het volgende:
Ligt het aan mij dat ik de laatste 2 posts hier niet kan ontcijferen?

André heeft wel eindelijk door dat hij even moet kappen met social media. Lekker rustig zo. :)
Niet te vroeg juichen, straks hebben ze ruzie en woont die ineens weer samen met Monique.
Staan ze weer overal te roepen dat ze een droompaar zijn.
pi_199907973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik begrijp nog steeds niet dat je na 3 weken verkering een appartement koopt 50/50 met je evt toekomstige schoonvader. Wat als het niet goed blijft gaan. Garantie heeft niemand. Staat hij straks weer op straat. :D
Ach dan heeft hij binnen no time een nieuwe vaderfiguur gevonden.

Maar dit wordt weer meer slowchat denk ik. Ik vind het wel verstandig trouwens dat hij stil is.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:45:33 #74
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199908256
Maar André moest toch juist alles op social media gooien?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 16 juni 2021 @ 10:48:55 #75
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199908311
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199912790
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ach dan heeft hij binnen no time een nieuwe vaderfiguur gevonden.

Maar dit wordt weer meer slowchat denk ik. Ik vind het wel verstandig trouwens dat hij stil is.
Het bevalt prima die stilte.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199912828
Ik lees net dat André een media stilte heeft ingelast en voor enkele maanden naar Spanje is vertrokken.

Maar dan onze Saar hoeft zij niet te werken?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199912916
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 16:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik lees net dat André een media stilte heeft ingelast en voor enkele maanden naar Spanje is vertrokken.

Maar dan onze Saar hoeft zij niet te werken?
Prima beslissing en ik denk niet dat Sarah hoeft te werken, die pa heeft behoorlijk wat vastgoed.
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 juni 2021 @ 18:27:35 #80
22592 crew  Ole
pi_199914025
Hoe vaak hebben Sumant, Goor en vele andere 'BNers' dit niet gezegd?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker woensdag 16 juni 2021 @ 18:57:33 #81
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199914609
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 18:27 schreef Ole het volgende:
Hoe vaak hebben Sumant, Goor en vele andere 'BNers' dit niet gezegd?
Vaaaaaak! Maar nu valt het wel op dat het hier én in het Barbietopic heel rustig is ....
  Miss 200.000.000! woensdag 16 juni 2021 @ 19:03:16 #82
367000 roos94
pi_199914684
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 16:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik lees net dat André een media stilte heeft ingelast en voor enkele maanden naar Spanje is vertrokken.

Maar dan onze Saar hoeft zij niet te werken?
Waar zie je dat?
  Miss 200.000.000! woensdag 16 juni 2021 @ 19:03:58 #83
367000 roos94
pi_199914694
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 18:57 schreef maily het volgende:

[..]

Vaaaaaak! Maar nu valt het wel op dat het hier én in het Barbietopic heel rustig is ....
Misschien mengen de gates samen en is Andre Barbie aan het volpompen })
  Spellchecker woensdag 16 juni 2021 @ 19:04:53 #84
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199914717
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 19:03 schreef roos94 het volgende:

[..]

Misschien mengen de gates samen en is Andre Barbie aan het volpompen })
Haar fietsbanden hoeven niet meer _O-
pi_199916094
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juni 2021 17:50 schreef -Spring het volgende:
En Andrie?
Die weet inmiddels via zijn singel dat hij papa minder ziet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199916121
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 19:03 schreef roos94 het volgende:

[..]

Waar zie je dat?
Op de website van utopiamedia volgens mij.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199916138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 16:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Prima beslissing en ik denk niet dat Sarah hoeft te werken, die pa heeft behoorlijk wat vastgoed.
Je gaat toch niet je hele leven op de zak van je stiefvader leven of evt vriend/man. Je wilt toch ook zelf inkomsten genereren.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199916896
Jij en ik niet, maar ik ken er genoeg die dat wel doen
pi_199918445
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 20:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Je gaat toch niet je hele leven op de zak van je stiefvader leven of evt vriend/man. Je wilt toch ook zelf inkomsten genereren.
Met een drugs en alcohol verslaving op haar 21 ste zal ze geen HBO of universitaire opleiding afgerond hebben.

Verder vermoed ik dat haar maandelijkse zakgeld meer is dan dat ze zelf bij een baan kan verdienen.

En tegenwoordig is influencer zijn ook een beroep, begreep ik.
pi_199919272
Mediastilte tijdens het EK waarbij je snabbelt met een drogist? Mocht oranje de voorronde overleven, wordt er toch zeker wat pers van hem verwacht?
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 22:31:30 #91
184769 crew  Deisyy
pi_199919357
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:27 schreef Phoebster het volgende:
Mediastilte tijdens het EK waarbij je snabbelt met een drogist? Mocht oranje de voorronde overleven, wordt er toch zeker wat pers van hem verwacht?
Nog zo'n tranentrekkende reclame? ;(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199919461
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 21:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Met een drugs en alcohol verslaving op haar 21 ste zal ze geen HBO of universitaire opleiding afgerond hebben.

Verder vermoed ik dat haar maandelijkse zakgeld meer is dan dat ze zelf bij een baan kan verdienen.

En tegenwoordig is influencer zijn ook een beroep, begreep ik.
Leuk zo inhoud loos leven. Maargoed dat zagen wij al aan dat domme gegiechel.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199920859
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:27 schreef Phoebster het volgende:
Mediastilte tijdens het EK waarbij je snabbelt met een drogist? Mocht oranje de voorronde overleven, wordt er toch zeker wat pers van hem verwacht?
Dat is toch al lang opgenomen?

Ik blijf het ergens wel triest vinden, eerst al Monique die zegt ik hoop dat die zijn rust vind. Toen het net wederom weer uit was.

Zo’n André die zich in de zeventiende hemel waant. Zich pas bij Humberto besefte dat 99% van Nederland echt genoeg Hazes heeft gehad voor de rest van het jaar.

Als die roddel klopt, dan zit die nu in Spanje met een dikke burn-out zich af te vragen wat die fout deed.

Enfin, de Kruidvat, de reclame straalt in alles uit dat Gerda klaar is Hazes. Gruwelijke vrouw die overal Hazes hoort en vervolgens met de ogen draait. Ik zou dat als zanger echt niet tof vinden, de kruitvat steekt de draak met hem.

En wat ik dan fascinerend vind, is die zooi om hem heen. Die club die hij vertrouwde en hem net over de grens duwt. Net als bij alle andere BN’ers. Rox kan dat wel, op tijd stoppen. Die optredens van haar bij DWDD waren echt slecht. Maar ze stopt op tijd,

Zijn houdbaarheidsdatum heeft die wel bereikt, en ergens hoop ik wel dat zijn nieuwe schoonpa die twee in het juiste straatje kan houden. Ik ben blij dat ik niet de ma van Sarah ben.
  donderdag 17 juni 2021 @ 02:06:58 #94
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199920968
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Enfin, de Kruidvat, de reclame straalt in alles uit dat Gerda klaar is Hazes. Gruwelijke vrouw die overal Hazes hoort en vervolgens met de ogen draait. Ik zou dat als zanger echt niet tof vinden, de kruitvat steekt de draak met hem.
Ja in mijn ogen ook , maar de intentie zal wel anders zijn geweest .. :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_199921244
Hoe zit het dan eigenlijk met an3 kan an2 zomaar bij Monique aankloppen ik ben er weer vandaag weer een papadagje voor mij. De komende 4 weken vlucht ik want de kritiek werd me teveel zoek het nu maar uit.
pi_199921439
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat is toch al lang opgenomen?

Ik blijf het ergens wel triest vinden, eerst al Monique die zegt ik hoop dat die zijn rust vind. Toen het net wederom weer uit was.

Zo’n André die zich in de zeventiende hemel waant. Zich pas bij Humberto besefte dat 99% van Nederland echt genoeg Hazes heeft gehad voor de rest van het jaar.

Als die roddel klopt, dan zit die nu in Spanje met een dikke burn-out zich af te vragen wat die fout deed.

Enfin, de Kruidvat, de reclame straalt in alles uit dat Gerda klaar is Hazes. Gruwelijke vrouw die overal Hazes hoort en vervolgens met de ogen draait. Ik zou dat als zanger echt niet tof vinden, de kruitvat steekt de draak met hem.

En wat ik dan fascinerend vind, is die zooi om hem heen. Die club die hij vertrouwde en hem net over de grens duwt. Net als bij alle andere BN’ers. Rox kan dat wel, op tijd stoppen. Die optredens van haar bij DWDD waren echt slecht. Maar ze stopt op tijd,

Zijn houdbaarheidsdatum heeft die wel bereikt, en ergens hoop ik wel dat zijn nieuwe schoonpa die twee in het juiste straatje kan houden. Ik ben blij dat ik niet de ma van Sarah ben.
Die gaat zijn rust ook daar niet vinden. Hij heeft veel te veel ja knikkers om zich heen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199922001
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat is toch al lang opgenomen?

Ik blijf het ergens wel triest vinden, eerst al Monique die zegt ik hoop dat die zijn rust vind. Toen het net wederom weer uit was.

Zo’n André die zich in de zeventiende hemel waant. Zich pas bij Humberto besefte dat 99% van Nederland echt genoeg Hazes heeft gehad voor de rest van het jaar.

Als die roddel klopt, dan zit die nu in Spanje met een dikke burn-out zich af te vragen wat die fout deed.

Enfin, de Kruidvat, de reclame straalt in alles uit dat Gerda klaar is Hazes. Gruwelijke vrouw die overal Hazes hoort en vervolgens met de ogen draait. Ik zou dat als zanger echt niet tof vinden, de kruitvat steekt de draak met hem.

En wat ik dan fascinerend vind, is die zooi om hem heen. Die club die hij vertrouwde en hem net over de grens duwt. Net als bij alle andere BN’ers. Rox kan dat wel, op tijd stoppen. Die optredens van haar bij DWDD waren echt slecht. Maar ze stopt op tijd,

Zijn houdbaarheidsdatum heeft die wel bereikt, en ergens hoop ik wel dat zijn nieuwe schoonpa die twee in het juiste straatje kan houden. Ik ben blij dat ik niet de ma van Sarah ben.
Eh nee dat denk ik niet. Dat is echt wel heel ernstig namelijk.
pi_199922637
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Eh nee dat denk ik niet. Dat is echt wel heel ernstig namelijk.
Huwelijksaanzoek, vreemd gaan, relatiebreuk, nieuwe relatie, concerten wel/niet, vermogen zien verdampen, nieuw appartement, carrière boost België, nieuw imago uitzoeken, Rachel weer in je leven, klote optreden the Streamers, carrière zien verdampen, geen succes met nieuwe nummers en een nieuwe docu.

Best een vermoeid halfjaar geweest.

Edit: en nog ezeltjes gered op Bonaire.
pi_199923047
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Huwelijksaanzoek, vreemd gaan, relatiebreuk, nieuwe relatie, concerten wel/niet, vermogen zien verdampen, nieuw appartement, carrière boost België, nieuw imago uitzoeken, Rachel weer in je leven, klote optreden the Streamers, carrière zien verdampen, geen succes met nieuwe nummers en een nieuwe docu.

Best een vermoeid halfjaar geweest.

Edit: en nog ezeltjes gered op Bonaire.
Een zware burn-out is wel even wat heftiger dan vermoeid (sic) halfjaar achter de rug.

Ik denk dat het met carrière verdampen ook wel meevalt, de echte fans zullen kaartjes blijven kopen. Maar wellicht is het wishful thinking van jouw kant :)
pi_199923295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Een zware burn-out is wel even wat heftiger dan vermoeid (sic) halfjaar achter de rug.

Ik denk dat het met carrière verdampen ook wel meevalt, de echte fans zullen kaartjes blijven kopen. Maar wellicht is het wishful thinking van jouw kant :)
Nee, ik hoop dat die lekker in de zon zit met een goed boek.
pi_199923509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, ik hoop dat die lekker in de zon zit met een goed boek.
rupsje nooitgenoeg of zo :)
  Spellchecker donderdag 17 juni 2021 @ 11:06:26 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199923603
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, ik hoop dat die lekker in de zon zit met een goed boek.
Piemelkleien voor dummies :D
pi_199938545
Ik zie net bij Google voorbij komen André Hazes nieuwe coach voice of Holland :') -O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker donderdag 17 juni 2021 @ 23:27:48 #104
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199938580
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 23:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie net bij Google De Speld voorbij komen André Hazes nieuwe coach voice of Holland :') -O-
Dat, of 1 april.

Mja boeie, ik kijk dat toch niet _O-
pi_199938600
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 23:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie net bij Google voorbij komen André Hazes nieuwe coach voice of Holland :') -O-
Het is een voorgevoel van Angela de Jong, verder nog niets concreets
pi_199942615
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 23:29 schreef Verida het volgende:

[..]

Het is een voorgevoel van Angela de Jong, verder nog niets concreets
Hopelijk komt haar voorgevoel niet uit.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2021 @ 13:22:49 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199943679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk dat het met carrière verdampen ook wel meevalt, de echte fans zullen kaartjes blijven kopen.
Dat denk ik ook, dat lijken me sowieso geen maatschappijkritische medemensen die zich continu afvragen met welke actie ze de maatschappij op een verantwoorde manier naar een hoger niveau kunnen tillen. Gewoon verstand op nul en gaan met die banaan. Geen moeilijke vragen stellen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Spellchecker vrijdag 18 juni 2021 @ 13:28:32 #108
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199943758
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 12:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hopelijk komt haar voorgevoel niet uit.
Die moet ook wat he, als er verder geen nieuws is :D
  vrijdag 18 juni 2021 @ 15:26:55 #109
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_199945197
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_199945366
quote:
nog steeds over het voorgevoel van Angela en verder geen concrete mededelingen.
  Moderator vrijdag 18 juni 2021 @ 23:57:28 #111
184769 crew  Deisyy
pi_199954164
Op de Insta van Mo is te zien dat ze Mo een gezellige avond had bij de Amsterdamse Zomer, ze dronk shotjes met Micky Fisser (drummer van de Andre Hazes band) en Davy Keys, met wie Andre ook veel samenwerkt :D

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199955399
Davy is zelfs diegene die de live muziek verzorgde tijdens het aanzoek.
pi_199956487
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 05:55 schreef KittyMeow het volgende:
Davy is zelfs diegene die de live muziek verzorgde tijdens het aanzoek.
Davey en Mickey zijn goede vrienden van Monique. Zit niets achter
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199957488
En ondertussen plaatst Sarah een foto waar ze eerst als tekst bij had staan dat ze dingen gezien heeft waar ze om heeft moeten gierennn!, waarschijnlijk doelend op de instagram verhalen van Mo.
Maar die tekst heeft ze later gewijzigd in : Mijn man blij, ik blij!
En Rachel weet niet hoe snel ze moet reageren met hoe geweldig mooi het huis wel niet word en hoe blij ze is dat Sarah en André zo gelukkig zijn samen 🤮.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 11:46:14 #115
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199957577

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199957592
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:36 schreef Bumbabaloo het volgende:
En ondertussen plaatst Sarah een foto waar ze eerst als tekst bij had staan dat ze dingen gezien heeft waar ze om heeft moeten gierennn!, waarschijnlijk doelend op de instagram verhalen van Mo.
Maar die tekst heeft ze later gewijzigd in : Mijn man blij, ik blij!
En Rachel weet niet hoe snel ze moet reageren met hoe geweldig mooi het huis wel niet word en hoe blij ze is dat Sarah en André zo gelukkig zijn samen 🤮.
_O- Die leren het ook nooit. Zo aandachtsgeil dat ze elke scheet op social media moet plaatsen. En dan pas denken dat is niet zo handig. Al denk ik dat iemand dat dan zegt dat ze dat beter niet kan doen. Echt te dom om te poepen die mensen. Totaal geen medelijden met dat soort figuren.
pi_199957780
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:36 schreef Bumbabaloo het volgende:
En ondertussen plaatst Sarah een foto waar ze eerst als tekst bij had staan dat ze dingen gezien heeft waar ze om heeft moeten gierennn!, waarschijnlijk doelend op de instagram verhalen van Mo.
Maar die tekst heeft ze later gewijzigd in : Mijn man blij, ik blij!
En Rachel weet niet hoe snel ze moet reageren met hoe geweldig mooi het huis wel niet word en hoe blij ze is dat Sarah en André zo gelukkig zijn samen 🤮.
Ach Dreetje had ook een plakboek hoe zijn huwelijk er uit zou zien met Mo
Twinning = boring
pi_199958122
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:36 schreef Bumbabaloo het volgende:
En ondertussen plaatst Sarah een foto waar ze eerst als tekst bij had staan dat ze dingen gezien heeft waar ze om heeft moeten gierennn!, waarschijnlijk doelend op de instagram verhalen van Mo.
Maar die tekst heeft ze later gewijzigd in : Mijn man blij, ik blij!
En Rachel weet niet hoe snel ze moet reageren met hoe geweldig mooi het huis wel niet word en hoe blij ze is dat Sarah en André zo gelukkig zijn samen 🤮.
Saar wilt zich zo graag meten met Monique. Nou ze komt er nog niet in de buurt. Steeds dat kinderachtig gedoe van haar. En mijn hobby mijn man ... dat zeg je toch niet na 2 maanden relatie.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199958138
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:48 schreef shomila het volgende:

[..]

_O- Die leren het ook nooit. Zo aandachtsgeil dat ze elke scheet op social media moet plaatsen. En dan pas denken dat is niet zo handig. Al denk ik dat iemand dat dan zegt dat ze dat beter niet kan doen. Echt te dom om te poepen die mensen. Totaal geen medelijden met dat soort figuren.
Andre post niets dat doet Saar zij post gewoon door met André erbij of hij nu wilt of niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator zaterdag 19 juni 2021 @ 12:42:41 #120
184769 crew  Deisyy
pi_199958158
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Davey en Mickey zijn goede vrienden van Monique. Zit niets achter
Jammer, had wel een ultieme wraakactie geweest en dus leuk voor deze gate ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199958232
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 11:48 schreef shomila het volgende:

[..]

_O- Die leren het ook nooit. Zo aandachtsgeil dat ze elke scheet op social media moet plaatsen. En dan pas denken dat is niet zo handig. Al denk ik dat iemand dat dan zegt dat ze dat beter niet kan doen. Echt te dom om te poepen die mensen. Totaal geen medelijden met dat soort figuren.
Waarom zou Sarah zou hatelijk doen naar Monique toe? Misschien heeft André wel gezegd doe maar niet die tekst. Ik krijg sterk het gevoel dat het wicht erg jaloers en afgunstig is. Want Monique woont tenslotte wel in een mooier huis.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199958247
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jammer, had wel een ultieme wraakactie geweest en dus leuk voor deze gate ;)
Voor de smul is het leuk maar volgens mij zijn die 2 jongens nog jonger als André :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199958267
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Waarom zou Sarah zo hatelijk doen naar Monique toe? Misschien heeft André wel gezegd doe maar niet die tekst. Ik krijg sterk het gevoel dat het wicht erg jaloers en afgunstig is. Want Monique woont tenslotte wel in een mooier huis.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator zaterdag 19 juni 2021 @ 13:03:19 #124
184769 crew  Deisyy
pi_199958477
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Voor de smul is het leuk maar volgens mij zijn die 2 jongens nog jonger als André :P
Ze kunnen beter piepen dan kraken ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199958515
En misschien bedoelde ze dat niet kan ook. Misschien bedoelde ze wel dat ze gelijk speculeren dat Mo een ander heeft.
pi_199958699
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Saar wilt zich zo graag meten met Monique. Nou ze komt er nog niet in de buurt. Steeds dat kinderachtig gedoe van haar. En mijn hobby mijn man ... dat zeg je toch niet na 2 maanden relatie.
Zegt ze dat André haar hobby is??

Tja en of het gedoe kinderachtig is is, ik weet het niet. Mensen denken er wel het slechtste van meteen....

En als je echt zo denkt, zou je ook kunnen zeggen dat Monique deze foto's plaatst uit loederigheid. Maar dat zegt dan weer niemand, want Mo is heilig.
pi_199958718
The astro tv is strong in dit topic zeg :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199958849
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
The astro tv is strong in dit topic zeg :D
Ja echt haha. Ach, Sarah krijgt hier gratis analyses over haar persoonlijkheid, vroeger moest je daar dan op zondagochtend dure nummers voor bellen.
pi_199958975
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zegt ze dat André haar hobby is??

Tja en of het gedoe kinderachtig is is, ik weet het niet. Mensen denken er wel het slechtste van meteen....

En als je echt zo denkt, zou je ook kunnen zeggen dat Monique deze foto's plaatst uit loederigheid. Maar dat zegt dan weer niemand, want Mo is heilig.
Hubby. Maar dat begreep jij vast wel. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199958982
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:31 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja echt haha. Ach, Sarah krijgt hier gratis analyses over haar persoonlijkheid, vroeger moest je daar dan op zondagochtend dure nummers voor bellen.
I sense an A....

Yes yes A.. F..?

Aaah yes this picture is giving me afgunst!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199958997
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:31 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja echt haha. Ach, Sarah krijgt hier gratis analyses over haar persoonlijkheid, vroeger moest je daar dan op zondagochtend dure nummers voor bellen.
Er is met regelmaat langs gekomen dat ze geen lieverdje is. Dat was iemand die haar van dichtbij kan.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199959015
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zegt ze dat André haar hobby is??

Tja en of het gedoe kinderachtig is is, ik weet het niet. Mensen denken er wel het slechtste van meteen....

En als je echt zo denkt, zou je ook kunnen zeggen dat Monique deze foto's plaatst uit loederigheid. Maar dat zegt dan weer niemand, want Mo is heilig.
Hubby. Maar dat begreep jij vast wel. :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

I sense an A....

Yes yes A.. F..?

Aaah yes this picture is giving me afgunst!
^O^ en nu weer ontopic *O*
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199959210
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Een zware burn-out is wel even wat heftiger dan vermoeid (sic) halfjaar achter de rug.

Ik denk dat het met carrière verdampen ook wel meevalt, de echte fans zullen kaartjes blijven kopen. Maar wellicht is het wishful thinking van jouw kant :)
Maar goed, van die overgebleven 7 mensen komt er ook niet genoeg brood op de plank.
pi_199959870
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Er is met regelmaat langs gekomen dat ze geen lieverdje is. Dat was iemand die haar van dichtbij kan.
Ik lees vooral veel conclusies op basis van bijvoorbeeld haar likes (of het uitblijven daarvan) en degene die haar kende/kon (als we het over dezelfde hebben) kwam ook niet heel genuanceerd en objectief over. Niet dat nuance hier per se de boventoon moet voeren :D
pi_199959922
En heel veel vrije associatie aka fantaseren :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199966234
Met fantastische fantasie is niks mis mee
pi_199966720
Dan verschillen we van mening.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199969150
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 13:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze kunnen beter piepen dan kraken ;)
🤣

[ Bericht 11% gewijzigd door Lievert op 19-06-2021 23:25:47 (.)(.) ]
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')
pi_199974506


Waarom? _O- :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zondag 20 juni 2021 @ 14:03:05 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199974587
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Waarom? _O- :')
Wie was eerst? Ik gok Mo, want die foto hadden we al gezien.
Wat een droefsoeloer ....

Daar gaat Antwee wat van zeggen hoop ik ..
pi_199974866
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:03 schreef maily het volgende:

[..]

Wie was eerst? Ik gok Mo, want die foto hadden we al gezien.
Wat een droefsoeloer ....

Daar gaat Antwee wat van zeggen hoop ik ..
Monique was eerst is van de fotoshoot in Talkies. Die van Saar is van hedenmorgen. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199974885
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:03 schreef maily het volgende:

[..]

Wie was eerst? Ik gok Mo, want die foto hadden we al gezien.
Wat een droefsoeloer ....

Daar gaat Antwee wat van zeggen hoop ik ..
Dat hoop ik ook. Vanmorgen poste Monique ook het vaderdag kado van kleine Dré ze wenste hem ook een fijne vaderdag. Toch netjes hoe ze het doet , mag Saar een voorbeeld aannemen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199975231
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199975702
Wat is daar mee gebeurt!!!!! godverdomme die mokkels zien er toch stuk voor stuk niet uit...
  Spellchecker zondag 20 juni 2021 @ 15:52:34 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator zondag 20 juni 2021 @ 17:37:17 #146
184769 crew  Deisyy
pi_199978853
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. Vanmorgen poste Monique ook het vaderdag kado van kleine Dré ze wenste hem ook een fijne vaderdag. Toch netjes hoe ze het doet , mag Saar een voorbeeld aannemen.
Echt?! Die heb ik gemist. Heb je een linkje/plaatje?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199979529
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Waarom? _O- :')
Nondetju….. dat plastic barbiepop armpje van Sarah _O- Hoeveel filters moet je gebruiken om dat te bereiken? Inzoomen at your own risk :N

[ Bericht 5% gewijzigd door Lievert op 20-06-2021 18:18:50 (.)(.) ]
People who reply to my sarcasm with sarcasm are my favourite :')
  Spellchecker zondag 20 juni 2021 @ 18:44:43 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199980128
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. Vanmorgen poste Monique ook het vaderdag kado van kleine Dré ze wenste hem ook een fijne vaderdag. Toch netjes hoe ze het doet , mag Saar een voorbeeld aannemen.
Heeft Antwee daar al op gereageerd?
  zondag 20 juni 2021 @ 19:14:29 #149
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199980710
Die Sarah is echt gek in haar kop. Worden ze wakker en het eerste is kijken hoe of wat bij Monique.
Eng wijf met haar na aap foto’s.
pi_199980974
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Sarah is echt gek in haar kop. Worden ze wakker en het eerste is kijken hoe of wat bij Monique.
Eng wijf met haar na aap foto’s.
Waar lees je dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199981547
Werd tijd dat die ouwe eens uitging, altijd maar om haar kind heen draaien is ook niet goed.
  zondag 20 juni 2021 @ 20:18:17 #153
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199981771
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
:O
pi_199981883
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 17:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Echt?! Die heb ik gemist. Heb je een linkje/plaatje?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Moderator zondag 20 juni 2021 @ 20:28:10 #155
184769 crew  Deisyy
pi_199981920
quote:
Wat een powervrouw is het toch!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199981959
quote:
10s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat een powervrouw is het toch!
Dat wil ik nou ook niet zeggen. Ik ben geen Monique fan. Dit heeft hij van kleine Dré.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199982004
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
De astrolijn (80cpm).
pi_199982051
I sense a P....

and an R...

could it be.... Projectie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199982175
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
I sense a P....

and an R...

could it be.... Projectie?
En niemand die zegt dat Monique die foto's met vrienden van haar ex plaatst om Sandre de ogen uit te steken. Niet dat ik dat denk hoor, maar zelfde soort redenering.
  zondag 20 juni 2021 @ 20:53:52 #160
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199982320
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En niemand die zegt dat Monique die foto's met vrienden van haar ex plaatst om Sandre de ogen uit te steken. Niet dat ik dat denk hoor, maar zelfde soort redenering.
Wat is dit voor rare post?
  zondag 20 juni 2021 @ 20:54:17 #161
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199982326
quote:
Dit is toch een leuk gebaar? Of moeten we dit verplicht stom vinden?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199982372
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:54 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dit is toch een leuk gebaar? Of moeten we dit verplicht stom vinden?
Niks mis mee inderdaad :)
pi_199982408
Omg , Sarah nu ook bij dat Amsterdamse muziek feest. En plaatst dus precies op dat liedje “verlangen” een filmpje met André.

Precies dat liedje had Monique ook gefilmd toen ze er was 😒
  Spellchecker zondag 20 juni 2021 @ 21:07:54 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 20 juni 2021 @ 21:08:00 #165
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199982534
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199982575
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:07 schreef maily het volgende:

[..]

Maatje te klein? :@
Anabooltje te veel.
pi_199982587
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:54 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Dit is toch een leuk gebaar? Of moeten we dit verplicht stom vinden?
Ik vind het een mooi gebaar . Maar kennelijk niet iedereen. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199982626
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
En die verkoolde rat is er ook bij. Laat Hazes mooi doorgaan iedereen ziet dit. Hij helpt zijn hele carrière om zeep.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199982639
Ik zie nu trouwens pas dat Sarah haar middelvinger subtieltjes naar voren heeft op de foto waarin ze zogenaamd zo moest gierennn.
Zo hou je geen theekopje vast normaal.
pi_199982656
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En niemand die zegt dat Monique die foto's met vrienden van haar ex plaatst om Sandre de ogen uit te steken. Niet dat ik dat denk hoor, maar zelfde soort redenering.
Ik weet het niet hoor maar het zijn ook vrienden van Monique dan kun je dit!
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199982678
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi gebaar . Maar kennelijk niet iedereen. :')
Oh heeft ze er commentaar op gehad? Lijkt me vrij normaal om als ene ouder een cadeautje voor de andere te regelen, ook al ben je uit elkaar. Namens het kind dan.
pi_199982722
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:45 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En niemand die zegt dat Monique die foto's met vrienden van haar ex plaatst om Sandre de ogen uit te steken. Niet dat ik dat denk hoor, maar zelfde soort redenering.
Ik weet het niet hoor maar het zijn ook vrienden van Monique dan kun je dit!
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:14 schreef Bumbabaloo het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat Sarah haar middelvinger subtieltjes naar voren heeft op de foto waarin ze zogenaamd zo moest gierennn.
Zo hou je geen theekopje vast normaal.
Zijn allemaal walgelijke steken onderwater.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 20 juni 2021 @ 21:32:03 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199982924
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:59 schreef Bumbabaloo het volgende:
Omg , Sarah nu ook bij dat Amsterdamse muziek feest. En plaatst dus precies op dat liedje “verlangen” een filmpje met André.

Precies dat liedje had Monique ook gefilmd toen ze er was 😒
Wat een toeval weer, als ze zo doorgaat zit André straks bij Monique op de bank en zij weer in de kliniek.
  Moderator zondag 20 juni 2021 @ 21:46:23 #174
184769 crew  Deisyy
pi_199983164
Over obsessie gesproken _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 20 juni 2021 @ 21:50:49 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199983221
Waarom was An3 niet op vaderdag bij zijn vader trouwens?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 20 juni 2021 @ 21:59:38 #176
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199983336
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:50 schreef Leandra het volgende:
Waarom was An3 niet op vaderdag bij zijn vader trouwens?
Mag vast niet van Sarah.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199983418
Dit topic is eng :{
  Spellchecker zondag 20 juni 2021 @ 22:10:43 #178
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199983485
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:50 schreef Leandra het volgende:
Waarom was An3 niet op vaderdag bij zijn vader trouwens?
Goeie vraag ......
pi_199983696
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:50 schreef Leandra het volgende:
Waarom was An3 niet op vaderdag bij zijn vader trouwens?
Hij had het kado van kleine Dré om dus hij heeft hem wel gezien.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199983810
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij had het kado van kleine Dré om dus hij heeft hem wel gezien.
Want de post bestaat niet meer.
pi_199984032
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Want de post bestaat niet meer.
Als je even terug leest zie je de foto staan :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199984075
Die Sarah. Ook ineens een foto met een kort jurkje, blote benen en lange laarzen. Net een paar dagen nadat Mo zo'n foto heeft geplaatst. Triest mens.
pi_199984087
quote:
Lief gebaar. Zou dit ook graag willen met de handtekening van mijn gehandicapte zoon. Ben benieuwd waar je zoiets zou kunnen kopen.
  zondag 20 juni 2021 @ 23:08:30 #184
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199984244
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:06 schreef mootie het volgende:
Dit topic is eng :{
Nou snel wegwezen dan. Probeer het bij de fanclub van Hazes.

[ Bericht % gewijzigd door Deisyy op 21-06-2021 07:58:24 ]
  zondag 20 juni 2021 @ 23:12:14 #185
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199984293
quote:
17s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:57 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Lief gebaar. Zou dit ook graag willen met de handtekening van mijn gehandicapte zoon. Ben benieuwd waar je zoiets zou kunnen kopen.
Ja, ik vind dat ding ook gaaf.
  zondag 20 juni 2021 @ 23:13:32 #186
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199984308
quote:
17s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:57 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Lief gebaar. Zou dit ook graag willen met de handtekening van mijn gehandicapte zoon. Ben benieuwd waar je zoiets zou kunnen kopen.
Aan de story van Monique te zien, is deze gemaakt door Les Petites Histoires jewelry.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 20 juni 2021 @ 23:14:38 #187
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199984319
Je kunt lullen over Monique wat je wil, maar ze doet wel moeite om een passend cadeau te zoeken.
Net als elke ouder zijn kind helpt.
pi_199984401
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Als je even terug leest zie je de foto staan :)
De post als in brievenpost, denk ik :D
  Spellchecker zondag 20 juni 2021 @ 23:28:09 #189
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199984440
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:13 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Aan de story van Monique te zien, is deze gemaakt door Les Petites Histoires jewelry.
Jammer van de naam van het bedrijf ... doe het of Frans of Engels ....
pi_199984535
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 22:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Als je even terug leest zie je de foto staan :)
Ja, die kan dus ook met de post verstuurd zijn.
  zondag 20 juni 2021 @ 23:43:56 #191
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199984553
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Het gekke is dat het niks met Hazes te maken heeft.
Het is zijn wijf.

Zijn niet mijn woorden maar zo noemt hij haar.
pi_199984571
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Je kunt lullen over Monique wat je wil, maar ze doet wel moeite om een passend cadeau te zoeken.
Net als elke ouder zijn kind helpt.
Joh, zij komt als winnaar uit de strijd. Zij kan niet meer verliezen, de Hazes clan wel.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 20 juni 2021 @ 23:49:52 #193
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199984606
Dat An2 geen foto’s heeft gepost wil toch niet zeggen dat hij An3 vandaag niet gezien heeft? An2 houdt toch een Social Media break oid?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 20 juni 2021 @ 23:50:29 #194
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199984611
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Joh, zij komt als winnaar uit de strijd. Zij kan niet meer verliezen, de Hazes clan wel.
Nu moet ze nog een knappe, rijke vent zien te scoren :7
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199984625
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het is zijn wijf.

Zijn niet mijn woorden maar zo noemt hij haar.
En ook niet met zijn wijven.
  maandag 21 juni 2021 @ 00:22:36 #196
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199984840
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Joh, zij komt als winnaar uit de strijd. Zij kan niet meer verliezen, de Hazes clan wel.
Ze heeft al genoeg verloren, even voor heel Nederland twee keer voor lul gezet door die vent.
En die ouwe zeemlap gaat maar door.

En André laat het gebeuren, het jongetje van 27. En zo is die behandeld ook door de streamers als het jongetje.
pi_199984889
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze heeft al genoeg verloren, even voor heel Nederland twee keer voor lul gezet door die vent.
En die ouwe zeemlap gaat maar door.

En André laat het gebeuren, het jongetje van 27. En zo is die behandeld ook door de streamers als het jongetje.
Zij laat het net zo goed gebeuren :{w
  maandag 21 juni 2021 @ 00:33:15 #198
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199984901
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 00:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Zij laat het net zo goed gebeuren :{w
Zie edit twee hierboven.
  maandag 21 juni 2021 @ 07:47:25 #199
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_199985606
quote:
Theekraam Rachel Hazes afgekraakt: ‘Is een soort informatiekiosk’
Het is te hopen dat Rachel Hazes tijdens haar rookpauze niet naar de Telegraaf-site surft, want haar nieuwe theekraampje in Amstelveen wordt daar volledig afgekraakt door Jan Uriot.

Privé-journalist Jan Uriot, een soort camp-versie van Albert Verlinde, vindt het heerlijk dat André Hazes jr. even een mediapauze heeft ingelast. Hij is net als de meeste mensen even helemaal klaar met al dat Hazes-gedoe. Hij dacht eindelijk van de relfamilie af te zijn, totdat hij vorige week zondag nietsvermoedend wilde gaan plassen in Amstelveen.

Rachels informatiekiosk
Jan wist niet wat hij meemaakte. “Voor de mensen die zeggen dat ze helemaal niets meer met Hazes te maken willen hebben: niet naar Amstelveen gaan! Ik was afgelopen zondag even in het Amsterdamse Bos geweest en ging even naar het toilet in het winkelcentrum van Amstelveen.”

Als je in Amstelveen wil plassen, dan kom je bijna niet onder Rachel Hazes uit, aldus Jan. “Daar middenin dat winkelcentrum staat een pop-up-dingetje en ik dacht: dat is de informatiebalie en die gaat mij vertellen waar het toilet is. Nee, daar stond Rachel Hazes thee te schenken.”

‘Ik schrok me te pletter!’
Het managen van André’s erfenis begint Rachel kennelijk een beetje te vervelen en daarom is ze maar een theekraampje begonnen. “Die staat er ook zelf in”, aldus Jan. “Ik schrok me helemaal te pletter. Ik dacht: hé, wat is dit? Maar dat doet zij dus inderdaad ja.”

Veel van de theedrankjes die Rachel schenkt zijn enorm suikerrijk en dus schadelijk voor de gezondheid. Jan heeft ervoor bedankt. “Ik heb geen thee bij haar gedronken natuurlijk, want theezakjes heb ik thuis ook.”

Zwijgende André
Tot slot vindt Jan het buitengewoon fijn dat André al wekenlang zwijgt op social media. “Dat is wel lekker, hij heeft een soort radiostilte op social media. Dat is wel eens lekker natuurlijk. Even gewoon helemaal niets roepen.”

Het is niet helemáál stil rondom de Hazesjes. “Zijn nieuwe vriendin Sarah laat zich wél gelden via Instagram.”
Van de Mediacourant https://www.mediacourant.(...)ort-informatiekiosk/

In de categorie WOESTE STERREN EN OPHEF :D
  Moderator maandag 21 juni 2021 @ 08:02:07 #200
184769 crew  Deisyy
pi_199985688
Even wat geveegd, dit topic is natuurlijk niet alleen bestemd voor users met een negatieve obsessie voor Andre en Sarah.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_199986613
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 00:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Zij laat het net zo goed gebeuren :{w
_O- Hoedan? Monique is er toch niet bij als An2 of zure Saar plaatjes posten op insta en als ZS Monique voor gek zet! :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199986674
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, die kan dus ook met de post verstuurd zijn.
Kan, maar ik denk dat kleine Dré het liever zelf geeft. En aangezien hij op 3min afstand woont . :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199987428
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 09:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

_O- Hoedan? Monique is er toch niet bij als An2 of zure Saar plaatjes posten op insta en als ZS Monique voor gek zet! :D
Kijk even waar ik op reageer.
pi_199988210
pi_199988429
O jongens wat heerlijk je pen aanslingeren en een beetje voor je uit mijmeren en daar dan cash voor vangen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199988488
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 11:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Kijk even waar ik op reageer.
Pff ja. Weet niet wat ik erger vind, die (vermeende) steken onder water van volwassen vrouwen in deze gate of de hysterische reacties erover.
  maandag 21 juni 2021 @ 12:39:37 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199988528
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Pff ja. Weet niet wat ik erger vind, die (vermeende) steken onder water van volwassen vrouwen in deze gate of de hysterische reacties erover.
Het ging over iets totaal anders, gewoon teruglezen dan zie je dat dat ging over dat Monique hem wel iedere keer terugneemt, dat laat ze toch echt zelf gebeuren.

Je kunt niet weigeren de moeite te nemen te lezen waar het over gaat en iemand tegelijkertijd verwijten te sneren omdat je iets anders opgevat hebt dan het bedoeld is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199988539
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jongens wat heerlijk je pen aanslingeren en een beetje voor je uit mijmeren en daar dan cash voor vangen O+
Kregen we hier maar betaald voor onze diepgravende psycho-alayses, voorspellingen en diagnoses.

Heb wel eens die columns gelezen, gaat helemaal nergens over. Het voorspelbare gedweep over overleden honden en oma's. De redactie zal wel gebaald hebben toen de verloving uitging; volgens mij heeft er boven slechts een handvol columns de titel "verloofde van André Hazes" gestaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 21-06-2021 14:06:48 ]
pi_199988555
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het ging over iets totaal anders, gewoon teruglezen dan zie je dat dat ging over dat Monique hem wel iedere keer terugneemt, dat laat ze toch echt zelf gebeuren.

Je kunt niet weigeren de moeite te nemen te lezen waar het over gaat en iemand tegelijkertijd verwijten te sneren omdat je iets anders opgevat hebt dan het bedoeld is.
Ja dat is ook wat ik zeg, in de hysterie wordt niet gelezen waar de reactie over ging. Ik heb dus wel de moeite genomen om te lezen :D
pi_199989149
pi_199989742
Oeee gaat er iemand trouwen en/of een liefdesbaby krijgen waar oma Lap gelukkig mee is? Of is ze gewoon blij omdat de gelederen (pun intended) zijn gesloten en André weer doet wat ze wil?
pi_199990433
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:13 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Aan de story van Monique te zien, is deze gemaakt door Les Petites Histoires jewelry.
Oei, echt goud. "Iets" over mijn budget |:)
  Spellchecker maandag 21 juni 2021 @ 15:03:39 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199990557
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 14:56 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Oei, echt goud. "Iets" over mijn budget |:)
Ga eens kijken bij een sleutelmaker o.i.d. die ook naamtags maakt ofzo.
Misschien kunnen zij zo'n metalen plaatje voor je maken ...
  maandag 21 juni 2021 @ 16:35:56 #214
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199991972
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:03 schreef maily het volgende:

[..]

Ga eens kijken bij een sleutelmaker o.i.d. die ook naamtags maakt ofzo.
Misschien kunnen zij zo'n metalen plaatje voor je maken ...
https://www.abc-laser.nl/

Dit soort bedrijfjes kunnen het ook gewoon.
pi_199992191
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:22 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vreselijk! Zo nepbruin en dan die vreetstenen erbij! Zouden ze ook in Turkije zijn geweest?
pi_199992274
Ik las laatst dat je tanden het best ogen wanneer ze matchen met je oogwit :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199993101
Vreetstenen, zijn dat tanden?
  maandag 21 juni 2021 @ 18:01:14 #218
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199993340
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:48 schreef mootie het volgende:
Vreetstenen, zijn dat tanden?
:O is je Google kapot?
https://www.bndestem.nl/r(...)ijke-taal~a819e765e/
pi_199993528
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:22 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Djarno :r :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199993691
quote:
Nee
pi_199993746


Nou An2 heeft het druk en geen tijd meer voor Saar. :P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199993907
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:03 schreef maily het volgende:

[..]

Ga eens kijken bij een sleutelmaker o.i.d. die ook naamtags maakt ofzo.
Misschien kunnen zij zo'n metalen plaatje voor je maken ...
Bedankt voor de tip. Ga ik doen
  maandag 21 juni 2021 @ 19:02:13 #223
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199994977
Vandaag een juichcape opgehaald, staat er “wij zijn oranje” op, en als ik dit lees, galmt de stem van An2 door mijn hoofd :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker maandag 21 juni 2021 @ 19:25:32 #224
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199995729
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:02 schreef AgnesGru het volgende:
Vandaag een juichcape opgehaald, staat er “wij zijn oranje” op, en als ik dit lees, galmt de stem van An2 door mijn hoofd :')
Arme jij.
pi_199996760
quote:
Doe niet zo bitchy man :')
pi_199996780
Vreetstenen _O- nog nooit van gehoord
pi_199996817
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:04 schreef Magica het volgende:
Vreetstenen _O- nog nooit van gehoord
Ik ook niet en ik ben geboren in Rotterdam
  maandag 21 juni 2021 @ 22:17:01 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200000908
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]

Nou An2 heeft het druk en geen tijd meer voor Saar. :P
Mwah, 50 dagen werken tot het eind van het jaar, dan zijn er zo'n 8 per maand...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 juni 2021 @ 00:02:11 #229
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200002986
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, 50 dagen werken tot het eind van het jaar, dan zijn er zo'n 8 per maand...
Ja maar hij moet in een hotel dagen voor een groot evenement, weet je nog?

Edit:
En hij moet nog tv shows af, elke maand een column schrijven (het grote nieuws) en zijn stoel bij de voice winnen.

Sarah mag op haar knieën, niet om André blij te maken. Straks is die druk en dat geloof ik wel.

[ Bericht 17% gewijzigd door ootjekatootje op 22-06-2021 01:00:56 ]
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 00:34:19 #230
184769 crew  Deisyy
pi_200003146
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 22 juni 2021 @ 00:36:00 #231
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200003151
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 00:31 schreef mootie het volgende:
Ik ben juist heel rustig, lief en zorgzaam.
Maar serieus, Vreettanden. Ik kende het ook niet, dan Google je dat toch even? En dan vind ik het een prachtige post. Zeker omdat Rachel Rotterdams is.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 00:36:55 #232
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200004658
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
O jongens wat heerlijk je pen aanslingeren en een beetje voor je uit mijmeren en daar dan cash voor vangen O+
Er staat dat ze succesvol onderneemster is.
Wat houdt dat in haar geval in?
Niet sarcastisch maar een oprechte vraag.
pi_200004732
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:49 schreef Sumpie het volgende:

[..]

Vreselijk! Zo nepbruin en dan die vreetstenen erbij! Zouden ze ook in Turkije zijn geweest?
Vreetstenen. _O-
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:16:27 #235
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_200004781
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Er staat dat ze succesvol onderneemster is.
Wat houdt dat in haar geval in?
Niet sarcastisch maar een oprechte vraag.
Dat ze op z'n minst 1 euro winst maakt met haar zaak, goed genoeg voor het label :P
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:31:01 #236
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200004929
quote:
André Hazes 'vlucht' niet meer van huis

André Hazes heeft zijn wilde haren verloren en 'vlucht' niet meer van huis. Dit vertelt de zanger in zijn nieuwe column voor Veronica Superguide.

"Pre-corona maakte ik het soms bont na shows; vond ik het af en toe net iets te leuk om een drankje te doen bij de show en na afloop met jonge, vrijgezelle bandleden tot half vijf in een discotheek te hangen totdat het licht uitging. Een hele tijd vluchtte ik op die manier van huis, maar dat is mijn leven niet meer. Ik ga niet meer tot het gaatje", aldus André.
Door zijn nieuwe relatie met Sarah van Soelen wil hij ook niet lang de hort op: "Vroeger wilde ik weleens niet naar huis, nu kan ik niet wachten om mijn fijne bed in te duiken." Het is dan ook dik aan tussen de twee.
De zanger heeft op één vlak wel medelijden met Sarah: "Ik kan niet tegen stilte. Ook ’s nachts niet. Dan móét de tv zacht aan op de achtergrond, meestal zet ik Planet Earth of kookprogramma’s aan. Die arme Sarah. Dat moet bloedirritant zijn voor die schat!

Fijn voor An3 dat papa geen zin had om bijtijds thuis te zijn, maar dit wel voor zijn nieuwe wijf doet. Dat wijf is nu gepromoveerd naar die schat.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 juni 2021 @ 10:03:21 #237
22592 crew  Ole
pi_200005269
ik geloof er niks van. Die zit na zijn eerste optreden weer als vanouds tanken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 10:07:55 #238
184769 crew  Deisyy
pi_200005313
Ik durf er wel geld op in te zetten dat hij niet direct na afloop naar huis gaat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:08:27 #239
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200005321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:03 schreef Ole het volgende:
ik geloof er niks van. Die zit na zijn eerste optreden weer als vanouds tanken
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:03 schreef Ole het volgende:
ik geloof er niks van. Die zit na zijn eerste optreden weer als vanouds tanken
En dan blijft die in een hotel overnachten om Sarah niet te confronteren met zijn drankprobleem.
Best slim, zou die dat meegenomen hebben in zijn afweging om Monique te verlaten?
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:09:39 #240
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200005336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:03 schreef Ole het volgende:
ik geloof er niks van. Die zit na zijn eerste optreden weer als vanouds tanken
Dat denk ik ook.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:10:16 #241
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200005339
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik durf er wel geld op in te zetten dat hij niet direct na afloop naar huis gaat.
Nou, André is een eerlijke gozer. Dus die gaat zich hier aan houden…
_O-
  Spellchecker dinsdag 22 juni 2021 @ 10:51:56 #242
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200005786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]


[..]

En dan blijft die in een hotel overnachten om Sarah niet te confronteren met zijn drankprobleem.
Best slim, zou die dat meegenomen hebben in zijn afweging om Monique te verlaten?
Staat vast en zeker bij de Algemene Voorwaarden. En anders in de kleine lettertjes _O-
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:36:55 #243
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_200006341
Nog even over dat armbandje, ik vind dat een handige zet van Monique. Zodra An2 het draagt, en het is wel redelijk zijn stijl, dan ziet 'ie de handgeschreven tekst van An3 en denkt hij er misschien toch eerder aan om het jochie weer eens op te zoeken. Triest dat het zo moet. Hij kan een voorbeeld nemen aan Djarno, maar ja, dat is allemaal te moeilijk, moeilijk. Slim idee van Monique, althans, ik interpreteer het zo. En Soeloe stikt er maar mooi in met haar jaloezie.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_200006396
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:31 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Fijn voor An3 dat papa geen zin had om bijtijds thuis te zijn, maar dit wel voor zijn nieuwe wijf doet. Dat wijf is nu gepromoveerd naar die schat.
Bij de 2e verzoening met Monique vertelde hij dit ook. Dus niets nieuws bla bla bla chocolade vla. Hij gaat gewoon tanken met de band en daar wilt hij geen poppenkijkers van vrouwen bij.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker dinsdag 22 juni 2021 @ 12:01:32 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200006623
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:36 schreef Andromache het volgende:
Nog even over dat armbandje, ik vind dat een handige zet van Monique. Zodra An2 het draagt, en het is wel redelijk zijn stijl, dan ziet 'ie de handgeschreven tekst van An3 en denkt hij er misschien toch eerder aan om het jochie weer eens op te zoeken. Triest dat het zo moet. Hij kan een voorbeeld nemen aan Djarno, maar ja, dat is allemaal te moeilijk, moeilijk. Slim idee van Monique, althans, ik interpreteer het zo. En Soeloe stikt er maar mooi in met haar jaloezie.
Het is wachten op Soeloe met een armbandje :P

Of Solo .... :+
pi_200008879
Ja, die man heeft vast een armbandje nodig om hem er aan te herinneren zijn kind op te zoeken :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 14:58:16 #247
184769 crew  Deisyy
pi_200009018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:36 schreef Andromache het volgende:
Nog even over dat armbandje, ik vind dat een handige zet van Monique. Zodra An2 het draagt, en het is wel redelijk zijn stijl, dan ziet 'ie de handgeschreven tekst van An3 en denkt hij er misschien toch eerder aan om het jochie weer eens op te zoeken. Triest dat het zo moet. Hij kan een voorbeeld nemen aan Djarno, maar ja, dat is allemaal te moeilijk, moeilijk. Slim idee van Monique, althans, ik interpreteer het zo. En Soeloe stikt er maar mooi in met haar jaloezie.
Maar wij weten toch helemaal niet wanneer en hoe vaak hij An3 ziet, misschien wel meer dan de meesten denken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 juni 2021 @ 14:59:46 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_200009043
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:03 schreef Ole het volgende:
ik geloof er niks van. Die zit na zijn eerste optreden weer als vanouds tanken
en de schrijf periodes en opname periodes voor nieuwe albums, dan was hij ook altijd afgezonderd met zijn clubje mannen en elke avond de kroeg in
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_200011370
Het feit dat objecten zoals hazes en van soelen een leven hebben bewijst wel weer dat de schepping compleet mislukt is godverdomme,ja ik geef het toe het frustreert mij!

verder nog leuke nieuwtjes ?

[ Bericht 12% gewijzigd door goldback op 22-06-2021 18:11:12 ]
  Spellchecker dinsdag 22 juni 2021 @ 19:54:18 #250
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200013735
Andre Hazes heeft medelijden met liefje Sarah van Soelen
quote:
André Hazes gelooft de rust eindelijk te hebben gevonden. De zanger, die in het verleden nog wel eens tot in ochtend in de kroeg bleef hangen, staat tegenwoordig te trappelen naar bed te gaan. Hij heeft echter wel een andere gewoonte die behoorlijk vervelend voor zijn partner Sarah van Soelen kan zijn.

„Pre-corona maakte ik het soms bont na shows; vond ik het af en toe net iets te leuk om een drankje te doen bij de show en na afloop met jonge, vrijgezelle bandleden tot half vijf in een discotheek te hangen totdat het licht uitging. Een hele tijd vluchtte ik op die manier van huis, maar dat is mijn leven niet meer. Ik ga niet meer tot het gaatje”, schrijft André in zijn column voor Veronica Superguide.

In plaats daarvan is André van plan ’die knappe dame naast me’ extra vaak mee uit te nemen. „We zien elkaar de godganse week in joggingpak. Eens per week vinden we het leuk om ons voor een avond extra op te doffen. Zij sportief-sexy, of in jurkje en op hoge hakken als we naar een restaurant gaan. Ik in pak. Witte blouse eronder, lekker fris, gouden ringen, kettingen en armbanden om, een opvallende riem. Als het glanst en glittert, is het goed”, zo stelt hij.

En terwijl hij er in het verleden geregeld last van had niet naar huis te willen, is dat nu wel anders. „Ik kan niet wachten om mijn fijne bed in te duiken.” Hoewel zijn vriendin Sarah, in tegenstelling tot zijn ex Monique vroeger, niet alleen in bed hoeft te wachten tot hij eindelijk thuiskomt, heeft hij tóch medelijden met haar. „Ik kan niet tegen stilte. Ook ’s nachts niet. Dan móét de tv zacht aan op de achtergrond, meestal zet ik Planet Earth of kookprogramma’s aan. Die arme Sarah. Dat moet bloedirritant zijn voor die schat!”
Nou .....
pi_200014832
quote:
Hij is een narcist :+
pi_200016105
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Hij is een narcist :+
En een ziekelijke leugenaar etc.etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door LagerthaQueenOfKatte op 22-06-2021 22:21:32 ]
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200016140
That word... i dont think it means what you think it means...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 22 juni 2021 @ 22:31:39 #254
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200017012
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
That word... i dont think it means what you think it means...
Nou, vertel. :O
pi_200019846
Kennen jullie Yvonne al? Ze zegt precies wat ik denk.

pi_200019879
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:19 schreef Michellee het volgende:
Kennen jullie Yvonne al? Ze zegt precies wat ik denk.

So, die zit ook aan de drugs of nie 8)7 :D
pi_200020071
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:27 schreef Magica het volgende:

[..]

So, die zit ook aan de drugs of nie 8)7 :D
Alsof ze ergens halverwege een fles wijn achterover heeft geslagen (door de manier waarop ze dan praat en dat haar) en daarna vlogt ze verder, maar het lijkt alsof ze elk moment in huilen uit kan barsten.
Inhoudelijk klopt het maar ze komt in dit filmpje zelf ook niet helemaal stabiel over
  woensdag 23 juni 2021 @ 08:57:48 #258
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200020077
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:19 schreef Michellee het volgende:
Kennen jullie Yvonne al? Ze zegt precies wat ik denk.

Ik vind het zeer vermakelijk. Zeker omdat Sarah daar stiekem zit te kijken.

En ja ze heeft gelijk. Sarah is als een Stroll of Mazepin in de F1. Rijke ouders en zoonlief wil racen dus kopen ze een heel team op. Levensgevaarlijk soms en ze hadden direct spatjes en niemand mocht ze.

En dan is de weg lang om het respect te krijgen wat elke F1 coureur verdient.

En treffend was dat Sarah als hoogste doel heeft, bekende Nederlandse zijn.
pi_200020181
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind het zeer vermakelijk. Zeker omdat Sarah daar stiekem zit te kijken.

En ja ze heeft gelijk. Sarah is als een Stroll of Mazepin in de F1. Rijke ouders en zoonlief wil racen dus kopen ze een heel team op. Levensgevaarlijk soms en ze hadden direct spatjes en niemand mocht ze.

En dan is de weg lang om het respect te krijgen wat elke F1 coureur verdient.

En treffend was dat Sarah als hoogste doel heeft, bekende Nederlandse zijn.
Dit klopt helemaal wat jij zegt. Saar is zo dom bezig en met haar nare streken roept zij dit over haar af.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200020568
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:56 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

maar ze komt in dit filmpje zelf ook niet helemaal stabiel over
Klopt :P
  Miss 200.000.000! woensdag 23 juni 2021 @ 10:57:23 #261
367000 roos94
pi_200021679
Yvonne begon toch ooit als Keet bij telekids. Maar die is ook een beetje koekoek gegaan.

Zal niet voor niks zijn dat de reacties altijd uit staan.
pi_200022057
Wat gezellig


  woensdag 23 juni 2021 @ 11:45:45 #263
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_200022379
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 14:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar wij weten toch helemaal niet wanneer en hoe vaak hij An3 ziet, misschien wel meer dan de meesten denken.
Als hij bij het minste of geringste een liedje maakt over 'doei zoon, ik ben er minder' terwijl hij al regelmatig de benen nam naar een hotel vóór een concertreeks, dan weet ik genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Andromache op 23-06-2021 12:02:30 ]
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 23 juni 2021 @ 11:59:32 #264
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200022618
e
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:57 schreef roos94 het volgende:
Yvonne begon toch ooit als Keet bij telekids. Maar die is ook een beetje koekoek gegaan.

Zal niet voor niks zijn dat de reacties altijd uit staan.
Gefeliciteerd trouwens, met je 200 000 000 post hier op Fok. Je valt wel op met je gifgroene kleurtje. :D
pi_200023117
De perfecte imitatie van zijn vieze vader
  woensdag 23 juni 2021 @ 12:34:39 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_200023188
Ik heb eerder het idee dat An2 'verliefd' is op het hele plaatje van dat gezin van Zoeloe. De gezelligheid, de sfeer etc. Ik denk dat als die twee eenmaal samen in hun nieuwe liefdesnestje zitten die hele relatie heel snel bekoeld, en ik denk ook dat Saar het type is dat hysterisch uit de school gaat klappen als het uitgaat. D'r brand wel licht, maar er is niet echt iemand thuis in die bovenkamer dus die gaat helemaal Soeloe-loesoe.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Spellchecker woensdag 23 juni 2021 @ 12:50:49 #267
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200023420
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:34 schreef Vivi het volgende:
Ik heb eerder het idee dat An2 'verliefd' is op het hele plaatje van dat gezin van Zoeloe. De gezelligheid, de sfeer etc. Ik denk dat als die twee eenmaal samen in hun nieuwe liefdesnestje zitten die hele relatie heel snel bekoeld, en ik denk ook dat Saar het type is dat hysterisch uit de school gaat klappen als het uitgaat. D'r brand wel licht, maar er is niet echt iemand thuis in die bovenkamer dus die gaat helemaal Soeloe-loesoe.
Soeloe-loesoe-solo.
  woensdag 23 juni 2021 @ 12:54:51 #268
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200023475
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:57 schreef roos94 het volgende:
Yvonne begon toch ooit als Keet bij telekids. Maar die is ook een beetje koekoek gegaan.

Zal niet voor niks zijn dat de reacties altijd uit staan.
Dit filmpje is wat dat betreft wel prikkelend:

pi_200023702
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:19 schreef Michellee het volgende:
Kennen jullie Yvonne al? Ze zegt precies wat ik denk.

Is zij psychisch wel ok? Het lijkt erop van niet, ik schrik hiervan.
pi_200024039
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:13 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Is zij psychisch wel ok? Het lijkt erop van niet, ik schrik hiervan.
Goede vraag.
Ik heb zo'n 15 jaar geleden ook een online hater gehad die net zo erg tegen mij tekeer ging. Die was zeker niet oké. Want iemand die goed in zijn/haar vel zit heeft dit soort dingen niet nodig.
  woensdag 23 juni 2021 @ 13:41:23 #271
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200024108
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:13 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Is zij psychisch wel ok? Het lijkt erop van niet, ik schrik hiervan.
Waar schrik je dan van?
pi_200024140
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:19 schreef Michellee het volgende:
Kennen jullie Yvonne al? Ze zegt precies wat ik denk.

Die is ook niet lekker in haar bol.
Als die je verdienmodel is moet je jezelf eens goed achter de oren krabben.
pi_200024150
Jullie kijken serieus 20 minuten naar een of ander hysterisch mens met een mening?
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 23 juni 2021 @ 13:46:53 #274
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200024201
Yvonne's filmpjes zijn als een autoongeluk: verschrikkelijk, maar geintrigeerd blijf je toch kijken.
  woensdag 23 juni 2021 @ 13:50:04 #275
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200024261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:34 schreef Vivi het volgende:
Ik heb eerder het idee dat An2 'verliefd' is op het hele plaatje van dat gezin van Zoeloe. De gezelligheid, de sfeer etc. Ik denk dat als die twee eenmaal samen in hun nieuwe liefdesnestje zitten die hele relatie heel snel bekoeld, en ik denk ook dat Saar het type is dat hysterisch uit de school gaat klappen als het uitgaat. D'r brand wel licht, maar er is niet echt iemand thuis in die bovenkamer dus die gaat helemaal Soeloe-loesoe.
c_/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 13:51:37 #276
184769 crew  Deisyy
pi_200024298
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:34 schreef Vivi het volgende:
Ik heb eerder het idee dat An2 'verliefd' is op het hele plaatje van dat gezin van Zoeloe. De gezelligheid, de sfeer etc. Ik denk dat als die twee eenmaal samen in hun nieuwe liefdesnestje zitten die hele relatie heel snel bekoeld, en ik denk ook dat Saar het type is dat hysterisch uit de school gaat klappen als het uitgaat. D'r brand wel licht, maar er is niet echt iemand thuis in die bovenkamer dus die gaat helemaal Soeloe-loesoe.
Ik verheug me er nu al op :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 23 juni 2021 @ 14:00:52 #277
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200024488
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Jullie kijken serieus 20 minuten naar een of ander hysterisch mens met een mening?
Het is soms best vermakelijk, maar ik heb dan ook teveel vrije tijd _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 23 juni 2021 @ 14:02:52 #278
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200024520
Er is op het moment sowieso geen bal ( :') ) op tv (als je niet van voetbal houdt), en dan is er meer ruimte voor de schaduwkanten van Youtube. :P
  woensdag 23 juni 2021 @ 14:39:07 #279
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200025037
https://www.instagram.com/p/CQUH93zgwfG/?utm_medium=copy_link

https://www.gids.tv/video(...)ij-amsterdamse-zomer

Zelfs dit moet ze nadoen, wat een freak. Alles hetzelfde, de plek en de pose met vriendinnen.
pi_200025316
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CQUH93zgwfG/?utm_medium=copy_link

https://www.gids.tv/video(...)ij-amsterdamse-zomer

Zelfs dit moet ze nadoen, wat een freak. Alles hetzelfde, de plek en de pose met vriendinnen.

Saar is geobsedeerd door Monique, Saar wordt niet echt met open armen ontvangen door bekend Nederland. En dat begrijp ik wel, samen met Raggel Monique op insta voor gek te zetten dan zegt het genoeg. Saar is geen huisvrouw vraag mij af of ze überhaupt kan koken straks.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200025448
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker woensdag 23 juni 2021 @ 15:20:34 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200025546
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Jullie kijken serieus 20 minuten naar een of ander hysterisch mens met een mening?
Duh, iemand moet ons hier op de hoogte houden :{w
  Spellchecker woensdag 23 juni 2021 @ 15:21:55 #283
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200025571
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:34 schreef Vivi het volgende:
Ik heb eerder het idee dat An2 'verliefd' is op het hele plaatje van dat gezin van Zoeloe. De gezelligheid, de sfeer etc. Ik denk dat als die twee eenmaal samen in hun nieuwe liefdesnestje zitten die hele relatie heel snel bekoeld, en ik denk ook dat Saar het type is dat hysterisch uit de school gaat klappen als het uitgaat. D'r brand wel licht, maar er is niet echt iemand thuis in die bovenkamer dus die gaat helemaal Soeloe-loesoe.
Ik zie al een mooie "even Apeldoorn bellen" aankomen _O_
pi_200025600
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Jullie kijken serieus 20 minuten naar een of ander hysterisch mens met een mening?
Pas op Loon, ik ben net een uur van mn leven kwijtgeraakt aan het drieluik IK DATETE EEN PYSCHOPAAT. Je wil het niet zien, maar ja, net road kill...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200025626
Dreetje is niet Sarahs eerste BN-er toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200025757
Oke, oke, blijkbaar ben ik de vreemde eend in de bijt dan. Roddel en achterklap, sure, 20 minuten naar dat mens kijken, hell nah.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200025775
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Jullie kijken serieus 20 minuten naar een of ander hysterisch mens met een mening?
Paar minuutjes gekeken dat was genoeg :P
pi_200025788
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:38 schreef Magica het volgende:

[..]

Paar minuutjes gekeken dat was genoeg :P
Ja, doorheen gescrollt, gedacht 'ugh', gepost op FOK!. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 juni 2021 @ 15:39:16 #289
22592 crew  Ole
pi_200025790
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dreetje is niet Sarahs eerste BN-er toch?
https://leeshet.nl/nieuwe(...)leugens/02375719623/

quote:
Eerder lieten wij al weten dat Sarah het nieuwe liefje van Andre hazes absoluut geen lieverdje is. Nu zijn er ook weer nieuwe details uitgelekt over hoe Sarah loog tegen Monica Geuze de ex van Lil Kleine over de relatie die Sarah toen had met de vriend van Monica voetballer Lars Veldwijk.

Hoe zat het ook alweer?

Sarah is de ex is van Lil Kleine en ze was al met hem bezig toen Lil Kleine nog met zijn bekende ex Youtuber Monica Geuze een relatie had en Sarah is dan ook de reden voor de definitieve breuk tussen Lil Kleine en Monica.

Maar het verhaal neemt nog een bizarre wending. Want niet veel later toen Monica een nieuwe vriend kreeg de voetballer Lars Veldwijk was Sarah ook de reden dat Monica en Lars uit elkaar gingen.

Sarah ontmoeten Lars in een Rotterdamse club en daar is het misgegaan ze is zelfs met hem naar huis geweest. Lars en Monica hadden ook nog een kind samen. Deze breuk komt dus ook op naam van Sarah.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200025815
quote:
En daar heeft ze de dirt van buitengehangen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200025828
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waar schrik je dan van?
Kan alleen voor mezelf spreken maar ze komt nogal psycho over :')
  Spellchecker woensdag 23 juni 2021 @ 15:45:21 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200025871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:39 schreef Ole het volgende:

[..]

https://leeshet.nl/nieuwe(...)leugens/02375719623/
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200026331
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Jullie kijken serieus 20 minuten naar een of ander hysterisch mens met een mening?
Doe niet zo eng, 2 minuutjes scrollen en je weet hoe de vlag er bij hangt.
pi_200026371
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:45 schreef maily het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat spreekt zo lekker uit: selebérties O+
pi_200026732
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:45 schreef maily het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne tante , ach ja zoals ze er aan kwam komt ze er ook vanaf. Straks is hij haar weer zat.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200029526
Bij RTL Boulevard Ter ere van de 70ste verjaardag van Hazes senior komt er merchandising uit van André .

Oa ,Badjas , badjas, puzzel,baddoek,vlieger,koelbox:')

Hoezo uitbuiten. Houd het dan nooit op voor haar.

[ Bericht 21% gewijzigd door LagerthaQueenOfKatte op 23-06-2021 19:21:59 ]
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 23 juni 2021 @ 19:13:48 #297
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200029539
Komt mijn man net thuis met de mededeling dat Hazes een kledinglijn krijgt. :wtf:

Er komt een kledinglijn van Hazes bij de Lidl en ook een vlieger…
  woensdag 23 juni 2021 @ 19:15:44 #298
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200029785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Komt mijn man net thuis met de mededeling dat Hazes een kledinglijn krijgt. :wtf:

Er komt een kledinglijn van Hazes bij de Lidl en ook een vlieger…
Ja was net bij Boulevard :r
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_200029817
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Komt mijn man net thuis met de mededeling dat Hazes een kledinglijn krijgt. :wtf:

Er komt een kledinglijn van Hazes bij de Lidl en ook een vlieger…
Ja was net bij Boulevard :r
quote:
Wat een geluk daar kom ik nooit _O_
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  woensdag 23 juni 2021 @ 19:47:40 #301
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200030471
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Ja was net bij Boulevard :r
[..]

Wat een geluk daar kom ik nooit _O_
Daar hebben ze ook al overna gedacht, er komt een nieuw Hazes nummer uit ~O>
Linksom of rechtsom zullen ze alle Nederlanders bereiken met hun aanwezigheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')