Is het karakter van oma niet voldoende?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar afspraken over gemaakt zijn, ik kan me wel voorstellen dat Sarah voorlopig even buiten beeld moet blijven, maar ze moet wel een goede reden om An2 te verbieden met An3 naar oma te gaan.
Dan moet ze zeggen Mo en Andre willen het niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als je als vader afspraken maakt dan houd jij zich daar toch aan? Anders maak je toch geen afspraken. Ik denk niet dat hij naar zijn moeder gaat met kleine Dré. Hij vind zelf ook dat Monique bepaald en een stem in heeft.
Om Mo dat misschien doet omdat zij en Raggel elkaar niet kunnen luchten of zien, het is toch zijn oma en misschien wil ze dat contact nu wel herstellen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En waarom mag Monique dat niet doen? Ze heeft nog nooit naar kleine Dré omgekeken.
Thanks! Ik had je post te snel gelezen en dacht dat bedoeld werd dat er af was gesproken dat An3 Raggel niet zou zijn, maar dat is dus niet afgesproken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:44 schreef -river- het volgende:
[..]
https://www.cosmopolitan.(...)van-soelen-zoon-dre/
Omdat ze toevallig een bloedband hebben? Lijkt me dat dat niet leidend moet zijn in deze situatie.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om Mo dat misschien doet omdat zij en Raggel elkaar niet kunnen luchten of zien, het is toch zijn oma en misschien wil ze dat contact nu wel herstellen.
Nee vind ik niet, al kan Raggel nog zo'n secreet zijn, als An2 gewoon contact heeft met zijn moeder en oma lief is voor haar kleinzoon vind ik niet dat Mo hem uit rancune bij zijn oma weg moet houden. Daar wordt An3 echt niet beter van.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is het karakter van oma niet voldoende?
Rox heeft geen contact met haar moeder dus dan is dat toch even andersquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Omdat ze toevallig een bloedband hebben? Lijkt me dat dat niet leidend moet zijn in deze situatie.
Moet de kleine van Rox dan ook maar naar Rachel omdat ze zijn oma is?
Dan moet Monique dat ook goed vinden toch? Ik snap niet goed wat jij nu precies probeert te zeggen. Kleine Dré heeft een vader en een moeder die zullen gerust afspraken hebben over kleine Dré wbt Oma Raggel. Heel Nederland weet dat ze nooit naar kleine Dré heeft omgekeken en nu beweer jij dat Monique niets te zeggen heeft of hij naar haar toe mag of niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om Mo dat misschien doet omdat zij en Raggel elkaar niet kunnen luchten of zien, het is toch zijn oma en misschien wil ze dat contact nu wel herstellen.
Dat zegt Deissy dus helemaal niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan moet Monique dat ook goed vinden toch? Ik snap niet goed wat jij nu precies probeert te zeggen. Kleine Dré heeft een vader en een moeder die zullen gerust afspraken hebben over kleine Dré wbt Oma Raggel. Heel Nederland weet dat ze nooit naar kleine Dré heeft omgekeken en nu beweer jij dat Monique niets te zeggen heeft of hij naar haar toe mag of niet.
Klopt heb jij gelijk in.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:51 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan moet ze zeggen Mo en Andre willen het niet.
Maar ja het is natuurlijk een vals kreng.
Wel, zij beweert dat Monique geen zeggenschap heeft of kleine Dré naar oma Raggel gaat met André.quote:
Ik vind dat Mo wel een hele goede reden moet hebben om An3 bij zijn oma weg te willen houden, redenen als dat ze nooit naar hem om heeft gekeken vind ik geen goede reden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dan moet Monique dat ook goed vinden toch? Ik snap niet goed wat jij nu precies probeert te zeggen. Kleine Dré heeft een vader en een moeder die zullen gerust afspraken hebben over kleine Dré wbt Oma Raggel. Heel Nederland weet dat ze nooit naar kleine Dré heeft omgekeken en nu beweer jij dat Monique niets te zeggen heeft of hij naar haar toe mag of niet.
Heb je het over mijn posts? Ik ben het niet met je eens, dus daar reageer ik op, maar dat doe ik ook als ik het met andere posts niet eens ben.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ben weer even weg. Mijn posten worden mij teveel op een weegschaal gelegd. Krijg een naar gevoel daar bij alsof ze het opzoeken.
Dat vind jij. Maar ze heeft Monique toch genoeg aangedaan dan heeft Monique toch genoeg reden?quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat Mo wel een hele goede reden moet hebben om An3 bij zijn oma weg te willen houden, redenen als dat ze nooit naar hem om heeft gekeken vind ik geen goede reden.
Vind ik niet, Mo moet haar persoonlijke fittie niet tussen haar zoon en zijn oma laten staan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar ze heeft Monique toch genoeg aangedaan dan heeft Monique toch genoeg reden?
Meer zeg ik er niet meer over ze zoeken het maar uit . Ik ga van onze tuin en het mooie weer genieten.![]()
als Antwee normaal contact met zijn zoon zou hebben zou dat kind regelmatig met zijn vader naar zijn oma kunnen gaan...... Die route lijkt me meer een zorg voor Rachel dat die met Monique die ze stelselmatig afgebrand heeftquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.superguide.nl(...)ue-westenberg-nieuws
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Antwee normaal contact met zijn zoon zou hebben zou dat kind regelmatig met zijn vader naar zijn oma kunnen gaan...... Die route lijkt me meer een zorg voor Rachel dat die met Monique die ze stelselmatig afgebrand heeft
Ik snap je punt, maar.......quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar ze heeft Monique toch genoeg aangedaan dan heeft Monique toch genoeg reden?
Meer zeg ik er niet meer over ze zoeken het maar uit . Ik ga van onze tuin en het mooie weer genieten.![]()
Gecremeerde kroketquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar.......
Mijn opa en oma hebben mij van mijn geboorte af aan genegeerd en mij ooms en tantes ook, omdat ze mijn moeder niet mochten. Een kind mag je nooit de inzet laten zijn van een ruzie, niet als grootouders en niet als ouders. Het kind is daar geen partij in.
Ik ben nu bijna 50. Mijn grootouders leven niet meer, maar ik heb het ze wel altijd kwalijk genomen. Mijn ooms en tantes hebben geen kinderen en zijn op een leeftijd dat ze mantelzorg nodig gaan hebben. Nu hebben ze opeens wel interesse in me, maar dat is wel te laat.
On topic: als Raggel oprecht zou zijn, zou de zit niet via de media uit vechten en had ze sowieso vanaf t begin eens een keer gedaan wat ze nu beweert: anderen respecteren.
Want, als het waar zou zijn wat ze zegt, dan zou ik dat erg onverstandig vinden van Monique, hoewel wel heel begrijpelijk.
Maar die gecremeerde kroket liegt sowieo: hartepijn...terwijl iedereen weet dat ze een zwart gat heeft zitten op de plek waar bij ieder ander een hart zit
Hartenpijn kun je enkel hebben als je over een hart beschikt, Roggelquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.superguide.nl(...)ue-westenberg-nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |