Welke twee?quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:24 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik zou er niet raar van opkijken als die twee elkaar eens zouden ontmoeten.
Rox en Nathalie.quote:
Waar lees je dat? Ik kan het niet vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:41 schreef JaneDoe het volgende:
Rox en Nathalie herenigd! Kijk, daarvoor wil ik wel terugkeren naar deze reeks.
Wat zal Roggel koken van woede
Check de televaag van vandaagquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:28 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Rox en Nathalie.
Een paar jaren terug leek het er al even van te komen toen Rox in Spanje, en vlakbij de uitbaterij van Nathalie was.
Televaag vandaagquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik kan het niet vinden.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:41 schreef JaneDoe het volgende:
Rox en Nathalie herenigd! Kijk, daarvoor wil ik wel terugkeren naar deze reeks.
Wat zal Roggel koken van woede
We moeten, we willen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 00:15 schreef wizzer het volgende:
[..]
Dit is de druppel.... Hoe kòmt hij aan die grootheidswaanzin. Ach wacht... zijn moeder natuurlijk..
Oranjaaaaaaquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:57 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
We moeten, we willen.
We strijden, we winnen!
Geen tijd meer voor twijfel, de kracht zit van binnen.
En samen staan we sterk!
Die kleur is ons leven.
We juichen, we schreeuwen.
We gaan alles geven en vechten als leeuwen.
De beker is de kroon op al ons werk!
Wij Zijn Oranjeahhhhh, Wij Zijn Oranjeahhhhh.
We vechten voor ons land en onze eer.
Wij Zijn Oranjeahhhh, voor altijd oranjeahhhh.
En niemand houdt ons tegen deze keer.
Soms zat het ons tegen, dat kostte de zegen.
Maar opstaan en doorgaan, want dat is het leven.
En nu is ons moment!
Het gaat echt gebeuren, ’t is over met treuren.
Ze zullen het weten en nooit meer vergeten.
Het is tijd dat heel de wereld ons weer kent.
Wij Zijn Oranjahhhhh, Wij Zijn Oranjaaaaah
Wij Zijn Oranje, voor altijd oranje.
Inderdaad nu al net zo'n klassieker als
We are the champions, my friends
And we'll keep on fighting till the end
[i]We are the champions
We are the champions[/i]
No time for losers
'Cause we are the champions of the World
Ik ging dus ook meteen de Insta van Rox checken.quote:
Is toch gewoon de tekst joh, over al die oranje geschminkte mensen in oranje kledingquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:57 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
We moeten, we willen.
We strijden, we winnen!
En samen staan we sterk!
Die kleur is ons leven.
Wij Zijn Oranje, Wij Zijn Oranje.
En nu is ons moment!
We are the champions
We are the champions
No time for losers
Ik moet zo vreselijk lachen elke keer als ik Oranjaaaaaa lees. Maar vervolgens betrap ik me op neuriën van dat kut nummer. Zelfs lezend wurmt hij zich in je hoofd.quote:
Nu weten we dus meteen waarom het niet klikt tussen Rachel en Rox, Rox is gewoon geen meeloper.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ging dus ook meteen de Insta van Rox checken.
Wat ontzettend leuk voor beiden, en vooral ook omdat Raggel dit niet heel leuk zal vinden. Zo mooi hoe Rox haar eigen plan trekt.
Inderdaad, Raggel vindt het blijkbaar fijn om zich overal tegenaan te bemoeien en komt bij Rox van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Nu weten we dus meteen waarom het niet klikt tussen Rachel en Rox, Rox is gewoon geen meeloper.
Zo is dat, Raggel is een narcistisch product van een pedo en gestoorde ouders. Rox is een stoere meid die heel graag contact wilt met haar neefje, de moeder van haar neefje en haar stiefzus.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Raggel vindt het blijkbaar fijn om zich overal tegenaan te bemoeien en komt bij Rox van een koude kermis thuis.
Ze hebben elkaar al ontmoet. Staat vandaag in de Privéquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:28 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Rox en Nathalie.
Een paar jaren terug leek het er al even van te komen toen Rox in Spanje, en vlakbij de uitbaterij van Nathalie was.
Vorige week ontmoet bij Rox thuis in Vinkenveen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:36 schreef Majoraan het volgende:
[..]![]()
Wow, het is dus echt![]()
Goed van Roxanne
Ik ben heel blij voor die twee, los van dat ik heel blij ben dat dit zal steken bij Rachel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vorige week ontmoet bij Rox thuis in Vinkenveen.
Staat ook een stuk in de telegraaf. Het was heel gezellig en ze hadden een goede klik . Gaan meer ontmoetingen komen. Uitgebreid staat het in de Privé.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben heel blij voor die twee, los van dat ik heel blij ben dat dit zal steken bij Rachel.
Natalie lijkt niet een klein beetje op haar vader ook zegquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Staat ook een stuk in de telegraaf. Het was heel gezellig en ze hadden een goede klik . Gaan meer ontmoetingen komen. Uitgebreid staat het in de Privé.Raggel kom er maar in.
Ze hebben elkaar al ontmoet, voor het eerst sinds het vuurpijlspektakelquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:24 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik zou er niet raar van opkijken als die twee elkaar eens zouden ontmoeten.
Waar staat die in de I-tunes lijst?quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:09 schreef -river- het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ammers-nu-met-ek-hit
Weer succes voor Frank Lammers: nu met EK-hit
Naast zijn Jumbo-reclames heeft Frank Lammers nu een ander commercieel succesje: een echte EK-hit. Al wordt wel duidelijk dat de populaire Undercover-acteur bepaald geen Raymond van het Groenewoud is, zijn vertolking van diens Je Veux de l’amour - waarin hij zijn lof voor bondscoach Frank de Boer bezingt - gooit toch hoge ogen. Op i-Tunes staat hij een paar dagen na de release dan nu ook op nummer 1.
Ook op het platform YouTube, waar de clip te zien is, is menigeen razend enthousiast en noemt het een echte hit. Sommigen voelen zich ’echt geraakt’ geraakt door het persoonlijke eerbetoon van acteur Frank aan bondscoach Frank. Een fan noemt de acteur geniaal. „Bedankt voor dit fantastische nummer, de passie waarmee je het zingt: kippenvel. In mijn ogen direct het beste voetbal lied voor dit EK.” Ook anderen zijn lyrisch over Franks vertolking: „Voor de schrijver ook complimenten maar hoe jij het neerzet, geweldig! Als we nu niet kampioen worden...” En: „Of het nou een film is of muziek, deze man is altijd goed en mooi. Hoe die dat doet..” Sommigen zijn wat nuchterder in hun complimenten: „Grappige tekst van Frank Lammers en de melodie van ’Je veux l’ amour’ (Raymond van het Groenewoud) blijft natuurlijk geweldig.”
Maar niet iedereen herkent de melodie er meteen in. Zo merkt iemand op dat Lammers de mogelijkheid tot autotune blijkbaar heeft afgewezen. Een ander: „Je doet jezelf te niet met dit nummer Frank... Wat een grap.” In elk geval blijkt uit zijn nummer 1-positie op i-Tunes dat Frank Lammers, of men het nou ’super’ vindt of ’afgrijselijk’, opnieuw een groot publiek heeft weten te raken.
Hij veroverde de harten van het grote publiek al eerder met zijn rol als Ferry Bouman in Undercover. In een teaser van de film was Frank de Boer ook te zien, al krijgt hij daar geen ode van de acteur, maar een pistool op zijn hoofd gericht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is stukken beter dan Wij Zijn Oranjeahhhhh.
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik niet, ik luisterde het nummer op youtube.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waar staat die in de I-tunes lijst?
FTFYquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:57 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
We moeten, we willen.
We strijden, we winnen!
En samen staan we sterk!
Die kleur is ons leven.
En nu is ons moment!
We are the the champions
We are the champions
No time for losers
Baantje. Lekker denigrerend.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:13 schreef -river- het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)ers-ze-baantje-kwijt
Hier doet hij het dan weer wel goed.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 02:05 schreef Majoraan het volgende:
Het is een kwestie van tijd dat ie ook een hoed gaat dragen terwijl hij een originele nieuwe hit zingt: ik zit hier heel alleen paasfeest te vieron. En la mama stoot haar verkoolde hoofd aan de zonnehemel als ze verschrikt omhoog schiet dat 8 miljoen "moekes" uit Appelscha dit ook niet pruimen.
Eh nee? Broer van wijlen André werd blijkbaar verteld dat hij de vader van Rox is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:58 schreef Inca het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rox is opeens van de broer van Andre![]()
Halfzus tochquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo is dat, Raggel is een narcistisch product van een pedo en gestoorde ouders. Rox is een stoere meid die heel graag contact wilt met haar neefje, de moeder van haar neefje en haar stiefzus.
Ja, en ook als herontdekken.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:36 schreef praadje het volgende:
Familieblind. Is dat net zoiets als een 'intimiteitsvacuüm' waar Borsato last van had?
https://www.superguide.nl(...)ue-westenberg-nieuwsquote:Rachel Hazes heeft 'hartenpijn' door actie Monique Westenberg
ROBIN HEERKENS
Fotograaf
BrunoPress
9.6.2021 21:22
Monique Westenberg en Rachel Hazes
Weer een nieuwe wending in de Hazes-soap, editie #3421! Rachel Hazes doet in een interview met weekblad Story een pikante onthulling over Monique Westenberg, de ex van zoon André. Ze stuurt cadeautjes voor kleinzoon Dré gewoon terug.
Rachel en haar dochter Roxeanne zijn niet bepaald dikke mik, to put it mildly. De twee hebben geen contact. Nu is er nog een Hazes-telg die géén contact heeft met de weduwe: André Hazes Jr., aka 'Dré', En dat doet erg veel pijn bij de oma van de kleine jongen.
Rachel en Monique
"Ik heb geen contact met mijn kleinzoon", onthult Rachel in het interview. Zelf ziet ze dat liever anders, geeft ze aan. "Dat zijn keuzes die voor mij gemaakt worden." Ja, dit is inderdaad overduidelijke shade in de richting van Monique. "Daar moet ik me bij neerleggen. Ik laat iedereen in z'n waarde. Ik wil me niet belangrijker maken dan ik ben, en respecteer de keuze van Monique."
'Hartenpijn'
"Als zij vindt dat kleine André geen contact met zijn oma mag hebben, dan is dat zo", gaat ze verder. "Ik heb mijn best gedaan en stuur kleine André regelmatig cadeautjes. Maar die cadeautjes worden door Monique teruggestuurd. Die worden niet geaccepteerd." En dat hakt er toch wel in bij Rachel. "Dat doet zeer. Daar heb ik hartenpijn van..." We eindigen - geloof het of niet - met een positieve noot in de Hazes-soap! Rachel heeft wél goed contact met André, die enorm trots is op zijn moeder.
Mo heeft groot gelijk dat ze haar zoon weg wil houden bij dat stuk gif.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.superguide.nl(...)ue-westenberg-nieuws
Dat respect voor Mo had ze moeten hebben toen ze een relatie had met Antwee. Jankerd.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:23 schreef AgnesGru het volgende:
Ik laat iedereen in z'n waarde. Ik wil me niet belangrijker maken dan ik ben, en respecteer de keuze van Monique."
Als het sneeuwtquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
Eh André kan zijn zoontje toch meenemen naar oma als hij een papadag (kots) heeft? Ik zie het probleem niet zo.
Hij houdt nog steeds vol dat ze geen contact hadden. Wellicht liegt zij wel he..quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:20 schreef JaneDoe het volgende:
Ach ach, die Roggel... Moeten we nu allemaal medelijden met haar hebben omdat ze geen van haar kleinkinderen ziet? In tegenstelling tot wat ze beweert is dat toch echt een gevolg van haar keuzes en gedrag.
En ik geloof ook niet dat ze Andrie helemaal nooit ziet, wanneer hij bij z'n vader is. We weten hoe goed ze kunnen liegen. Net als dat ze zogenaamd jaren geen contact had met Antwee zeker?
Zij liegt sowieso, hoe je het ook wendt of keert. En van zoonlief weten we ook dat wat uit zijn mond komt met een flinke schep zout moet worden genomenquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij houdt nog steeds vol dat ze geen contact hadden. Wellicht liegt zij wel he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |