Oehoe, hij is artiest, hij moet het hebben van aandachtquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hij is nu wederom Hot bij shownieuws en boulevard. De aandachtstrein raast maar door. Hij maakt het groter en groter. Nu huilt hij weer over Angela de Jong.
Hij heeft inderdaad een redelijk zwakke identiteit en past die helemaal aan aan de omgeving.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en och hij vond het zo moeilijk om het kamp van de familie van Monique te verlaten toen ze een huis kochten maar een rustige thuisbasis was precies wat hij nodig had..... etc. etc. allemaal uitgebreid geëtaleerd in de RLS op SBS
Oehoe dan moet hij ook niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oehoe, hij is artiest, hij moet het hebben van aandacht
Hij moet het in ieder geval niet van stem hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oehoe, hij is artiest, hij moet het hebben van aandacht
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:54 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Hij moet het in ieder geval niet van stem hebben
Nee van zijn gouden microfoonquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:54 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Hij moet het in ieder geval niet van stem hebben
Of ze heeft geleerd om er mee om te gaan dat er mensen in haar omgeving wel drinken. Dat geldt natuurlijk voor iedereen die personen in zijn/haar omgeving heeft die wel drinken. Je kunt niet van iedereen in je omgeving verwachten dat ze ook nooit meer zullen drinken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sarah heeft gereageerd op vragen van fawry over haar verslaving. Ze zegt dat Dre geen heftige drinker is en alleen af en toe wat drinkt. Ze laat hem daarin want het is haar probleem. Mensen hoeven niet bang te zijn dat ze door hem weer aan de drank en drugs gaat, dat hoofdstuk is gesloten.
Getuigt van weinig kennis van verslavingen, maar goed.
Nee, dat beweer ik dan ook nergensquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ze heeft geleerd om er mee om te gaan dat er mensen in haar omgeving wel drinken. Dat geldt natuurlijk voor iedereen die personen in zijn/haar omgeving heeft die wel drinken. Je kunt niet van iedereen in je omgeving verwachten dat ze ook nooit meer zullen drinken.
https://tenor.com/bCrfv.gifquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
En elke poep en scheet wordt hier uitgebreid besproken en geanalyseerd en gebruikt voor de meest ongerelateerde fanfictie, maar dat ANDEREN het doen is schaaaaandaaaalig![]()
wacht maar tot de kroegen weer open zijn, dan kan hij weer losquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sarah heeft gereageerd op vragen van fawry over haar verslaving. Ze zegt dat Dre geen heftige drinker is en alleen af en toe wat drinkt.
Dit is de druppel.... Hoe kòmt hij aan die grootheidswaanzin. Ach wacht... zijn moeder natuurlijk..quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:40 schreef soapie het volgende:
Vanmorgen was hij weer op de radio. Ik heb alleen het laatste stukje gehoord, ging over die oranjeplaat van hem. Hij zei dat het op Queen lijkt.... Mocht hij willen!
Dit is weer zo’n opmerking, welke aangeeft waarom veel mensen hem zat zijn. Het is een lelijk en slecht nummer. Wie vertelt hem dat dit lijkt op queen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 00:15 schreef wizzer het volgende:
[..]
Dit is de druppel.... Hoe kòmt hij aan die grootheidswaanzin. Ach wacht... zijn moeder natuurlijk..
De druppelquote:Op woensdag 9 juni 2021 00:15 schreef wizzer het volgende:
[..]
Dit is de druppel.... Hoe kòmt hij aan die grootheidswaanzin. Ach wacht... zijn moeder natuurlijk..
quote:Op woensdag 9 juni 2021 01:48 schreef Majoraan het volgende:
[..]
De druppel![]()
Ze hebben even geprobeerd om hem de bijnaam the king te geven, nu lijkt dit op queen en hij slaapt vast onder een Princess dekbed(@ Gerda Smit) Hij vond eerder ook al dat hij bij de club van 27 zou kunnen horen.
Zo langzamerhand is het Rene le Blanc 2.0 en Sint.
Ik ben hier aangekomen
en heb een liedje opgenomen
lalala oranjah
Hij vindt het zelf een geweldige hit....quote:Op woensdag 9 juni 2021 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit is weer zo’n opmerking, welke aangeeft waarom veel mensen hem zat zijn. Het is een lelijk en slecht nummer. Wie vertelt hem dat dit lijkt op queen?
Waarom zegt zijn inner cirkel niet dat het gewoon een kutnummer is? Hup terug de studio in.
Huur een imagocoach in en een nieuwe manager, filmpjes van dreetje hoeven niet. Geen piemelkleien, gelul over olifanten piemels of een eikel van een neef die zijn zoon van vier voor lul zet in Drievliet.
Alles draait om piemels bij André, ken tig kerels van 27 die het wel voor elkaar hebben.
Goeie timing ookquote:Op woensdag 9 juni 2021 07:41 schreef JaneDoe het volgende:
Rox en Nathalie herenigd! Kijk, daarvoor wil ik wel terugkeren naar deze reeks.
Wat zal Roggel koken van woede
Die spuugt vuur!! En groot gelijk Rox bij je moeder en broer moet je niet zijn. Dat is een pak nat.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:41 schreef JaneDoe het volgende:
Ik zou er niet raar van opkijken als die twee elkaar eens zouden ontmoeten.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:41 schreef JaneDoe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |