Natuurlijk. Monique heeft echt het recht niet om contact te verbieden. Er zijn genoeg mogelijkheden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:44 schreef shomila het volgende:
Ze heeft goed contact toch met Andre dan kan ze die cadeautjes toch aan hem geven? Dit doet ze gewoon expres.
Had ik ook gedaan. Zo publiekelijk voor gek worden gezet. Schei uit Raggel met je geklaag komt door je zwarte ziel.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.superguide.nl(...)ue-westenberg-nieuws
Bij Raggel is alles geoorloofd.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Natuurlijk. Monique heeft echt het recht niet om contact te verbieden. Er zijn genoeg mogelijkheden.
Daar is maar 1 schuldige Raggel zelf . Ze heeft met iedereen ruzie. Iedereen die tegen haar ingaat.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit is toch weer een jankreactie van die zeemleren lap op het leuke nieuws van Rox?
Kijk mij eens zielig zijn.
Jij bedoeld het stiekem doen, als hij bij André is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
Eh André kan zijn zoontje toch meenemen naar oma als hij een papadag (kots) heeft? Ik zie het probleem niet zo.
Waarom stiekem? Monique heeft we weinig over te zeggen, als hij bij zn vader is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jij bedoeld het stiekem doen, als hij bij André is.
Dat is toch niet stiekem, als Andre hem bij zich heeft kan ze daar toch heen om hem te zien en een cadeautje te geven?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jij bedoeld het stiekem doen, als hij bij André is.
Ja!quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:46 schreef Inca het volgende:
Raggel heeft Dre en Rox toch ook bij haar ouders weg gehouden?
Aha nou Monique is nog altijd de moeder van kleine Dré dus heeft zij zeggenschap. Je maakt als ouders afspraken. Punt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Waarom stiekem? Monique heeft we weinig over te zeggen, als hij bij zn vader is.
Raggel maakt alles kapot. Wat haar niet bevalt moet weg, verbannen of kapot gemaakt worden. Hele rare vrouw.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:12 schreef -river- het volgende:
[..]
En A1 zijn oudere kinderen bij hun vader.
Maar Monique kan toch niet bepalen dat An2 niet met An3 naar Raggel magquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Aha nou Monique is nog altijd de moeder van kleine Dré dus heeft zijn zeggenschap. Je maakt als ouders afspraken. Punt
Denk jij dat die naar haar toe wil dan? Ze heeft nog nooit enig teken van liefde getoond voor Dreetje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Monique kan toch niet bepalen dat An2 niet met An3 naar Raggel mag
Nee, doet ze ook niet, ik las dat ze afspraken hebben gemaakt wat het beste voor A3 is en dat is voorlopig geen Sarah en ik neem aan zeker ook geen Raggel.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je als vader afspraken maakt dan houd jij zich daar toch aan? Anders maak je toch geen afspraken. Ik denk niet dat hij naar zijn moeder gaat met kleine Dré. Hij vind zelf ook dat Monique bepaald en een stem in heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:36 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat is toch niet stiekem, als Andre hem bij zich heeft kan ze daar toch heen om hem te zien en een cadeautje te geven?
Dit bedoel ik dus . André een Monique bepalen dat heeft André ook zelf gezegd al duurt het 3 jaar. André gaat de goede verhouding gerust niet kapot maken denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, doet ze ook niet, ik las dat ze afspraken hebben gemaakt wat het beste voor A3 is en dat is voorlopig geen Sarah en ik neem aan zeker ook geen Raggel.
En dat siert hem.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus . André een Monique bepalen dat heeft André ook zelf gezegd al duurt het 3 jaar. André gaat de goede verhouding gerust niet kapot maken denk ik.
En waarom mag Monique dat niet doen? Ze heeft nog nooit naar kleine Dré omgekeken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Geen idee of Dreetje dat wil, maar daar ging het volgens mij niet om.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk jij dat die naar haar toe wil dan? Ze heeft nog nooit enig teken van liefde getoond voor Dreetje.
Ik wist niet dat daar afspraken over gemaakt zijn, ik kan me wel voorstellen dat Sarah voorlopig even buiten beeld moet blijven, maar ze moet wel een goede reden om An2 te verbieden met An3 naar oma te gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, doet ze ook niet, ik las dat ze afspraken hebben gemaakt wat het beste voor A3 is en dat is voorlopig geen Sarah en ik neem aan zeker ook geen Raggel.
https://www.cosmopolitan.(...)van-soelen-zoon-dre/quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar afspraken over gemaakt zijn, ik kan me wel voorstellen dat Sarah voorlopig even buiten beeld moet blijven, maar ze moet wel een goede reden om An2 te verbieden met An3 naar oma te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |