leuk zegquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat toevallig. Vanavond per decreet besloten dat haar geboortestad de eerst volgende stedentrip gaat worden.
Hayek is wel wat voor jou. Zeker hoe hij over geld dachtquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben begonnen met ayn rand
maar dat vind ik maar niks tot nu toe
Wat toevallig, ik had het vanmiddag in deze SC nog over een Oostenrijks schrijfster die hoofdzakelijk over sperma schrijft.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hayek is wel wat voor jou. Zeker hoe hij over geld dacht
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar ken ik al best veel vanquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
Als dat voor jou belangrijker is dan je liefde voor God..quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee sla over. Wel terrasje geboekt op het van Zandvlietplein voor binnenkort
21stequote:Op donderdag 10 juni 2021 09:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moarn
Wanneer word je geprikt
(Niet door Quincy)
Heb je erover getwijfeld om je te laten prikken?quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je erover getwijfeld om je te laten prikken?
Niet gelachenquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moarn
Wanneer word je geprikt
(Niet door Quincy)
Ik steun deze motie.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is hartstikke lekker weer maat, probeer wat vrolijker te zijn
Daar heb je niet zoveel aan als je op je werk zitquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is hartstikke lekker weer maat, probeer wat vrolijker te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |