abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199795291
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:16 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom zou je iet dat werkt weg doen als het nog niet helemaal voorbij is?
Is dat niet een beetje de wereld op zijn kop?

Er is door het RIVM bijna een jaar gezegd dat mondkapjes niet helpen. Toen zijn ze op een gegeven moment overstag gegaan en zijn ze verplicht geworden.

De vraag is dan, waarom zou je iets houden wat niet werkt terwijl alles omlaag gaat?
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:23:33 #127
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199795299
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Er is door het RIVM bijna een jaar gezegd dat mondkapjes niet helpen. Toen zijn ze op een gegeven moment overstag gegaan en zijn ze verplicht geworden.

De vraag is dan, waarom zou je iets houden wat niet werkt terwijl alles omlaag gaat?
"Voortschrijdend inzicht"
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199795310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tijd om die kappen en plexi schermen ritueel te verbranden.
Ja ik merk ook dat ik behoefte heb aan dat soort symbolen. Een fuck corona party, groepsknuffelen, ritueel verbranden van schermen en mondkapjes.

Hoe achterlijk dat in essentie ook is. Waarschijnlijk heeft zo'n hele periode toch meer impact dan je denkt.
blablablabla
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:25:43 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199795327
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja ik merk ook dat ik behoefte heb aan dat soort symbolen. Een fuck corona party, groepsknuffelen, ritueel verbranden van schermen en mondkapjes.

Hoe achterlijk dat in essentie ook is. Waarschijnlijk heeft zo'n hele periode toch meer impact dan je denkt.
Klinkt een beetje als een tienermeisje dat net gedumpt is door haar vriendje ofzo. Over twee weken ben je het allemaal weer vergeten joh, life goes on. Geen zorgen :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199795332
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wat voor redenen zou Erno nu gaan verzinnen om versoepelingen uit te stellen? ;)
Iets met Duitsland, vermoedelijk? ;)
pi_199795333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:09 schreef josja het volgende:

[..]

Graag ja. Las ik nou gisteren ergens dat ze in België stoppen met de kapjes, of heb ik dat verzonnen?
In Brussel, en dat gaat over buiten.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/07/coronablog-7-juni-2021/

quote:
De Brusselse Gewestelijke Veiligheidsraad heeft maandagmiddag beslist de algemene mondmaskerplicht in het gewest vanaf woensdag af te schaffen Zo meldden verschillende burgermeesters na afloop van het overleg.

"De vaccinatie gaat goed vooruit en de cijfers dalen.Vanaf 9 juni zal het dus niet meer verplicht zijn om een mondmasker te dragen in de buitenlucht, behalve in drukke winkelstraten. We vragen iedereen om voorzichtig en verantwoordelijk te blijven", schrijft de Brusselse burgemeester Philippe Close op Twitter.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_199795337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik neem het RIVM niet serieus, zeker niet bij monde van Narcist van Dissel.
Ik baseer me dan liever op het RKI.

Denk bijvoorbeeld ook aerosolen, zolang heeft RIVM aangegeven dat dat geen bewezen rol speelt. Daardoor in Nederlandse beleid ook nauwelijks aandacht voor ventilatie geweest.

Wat betreft mondkapjes. Daarvan is recent nog een groot onderzoek gepubliceerd dat zelfs niet medische mondkapjes wel degelijk een invloed hebben op reduceren van verspreiding.
pi_199795340
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:19 schreef zoost het volgende:
[poll=2553]
Why not both?
pi_199795346
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:23 schreef Dven het volgende:

[..]

"Voortschrijdend inzicht"
Tja, dat kun je ook gebruiken om ze af te schaffen.
pi_199795356
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:26 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[..]

Sowieso beetje absurd om zo'n ding buiten te dragen imho.
pi_199795357
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een tienermeisje dat net gedumpt is door haar vriendje ofzo. Over twee weken ben je het allemaal weer vergeten joh, life goes on. Geen zorgen :*
Je weet helemaal niet wat ik allemaal heb moeten doormaken qua coronastress dus donder lekker een eind op met je debiele vergelijkingen.
blablablabla
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:28:03 #137
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199795359
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb dat niet zo, maar ik wil het er het liefst gewoon nooit meer over hebben.
pi_199795360
In dit tempo is mijn jaar 89 snel aan de beurt.

Meteen afspraak maken als dit het geval is _O_
pi_199795364
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik neem het RIVM niet serieus, zeker niet bij monde van Narcist van Dissel.
Ik baseer me dan liever op het RKI.

Denk bijvoorbeeld ook aerosolen, zolang heeft RIVM aangegeven dat dat geen bewezen rol speelt. Daardoor in Nederlandse beleid ook nauwelijks aandacht voor ventilatie geweest.

Wat betreft mondkapjes. Daarvan is recent nog een groot onderzoek gepubliceerd dat zelfs niet medische mondkapjes wel degelijk een invloed hebben op reduceren van verspreiding.
Wat is dat toch? Er zijn er hier een aantal die alles wat Nederlands is slecht vinden en liever naar specifiek het RKI kijken? Is dat een nieuwe vorm van zelfkastijding oid?
pi_199795369
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:26 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[..]

Buiten, juist. Met één op de duizend besmettingen buiten. Ik heb het te doen met de Belgen.
I'll give you something to do
pi_199795373
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:05 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wat voor redenen zou Erno nu gaan verzinnen om versoepelingen uit te stellen? ;)
Ik ben echt niet zo extreem als Erno, maar ik vind het eigenlijk wel verstandig dat de komende versoepelingen pas aan het eind van de maand zijn. Heel veel dingen kunnen alweer, vind het wel verstandig om nu niet teveel te versoepelen in korte tijd.
pi_199795380
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Why not both?
Dat is de opmerking van een geprivilegieerd iemand die niet hoeft te kiezen. Die luxe hebben we hier niet.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:29:41 #143
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199795384
Die mondkapjes binnen moet gewoon een advies worden.

We moeten weer terug naar normaal en daar horen mondkapjes niet bij in dit land.
Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:29:49 #144
14505 OProg
A Life in Music
pi_199795387
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

Wat is dat toch? Er zijn er hier een aantal die alles wat Nederlands is slecht vinden en liever naar specifiek het RKI kijken? Is dat een nieuwe vorm van zelfkastijding oid?
COR / Duitsland: voorbeeldland voor velen door het succesvolle indambeleid

#Neverforget. :7
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_199795409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:29 schreef zoost het volgende:

[..]

Dat is de opmerking van een geprivilegieerd iemand die niet hoeft te kiezen. Die luxe hebben we hier niet.
Que? Waar heb jij het in godsnaam over, er is meer dan een factor in het spel voor de daling van cijfers, dat heeft geen fuck met privilege te maken.

Enne..,mijn privilege is dat ik in een risico groep zit en nog niet gevaccineerd ben, nou, wat een privilege.... _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2021 14:32:04 ]
pi_199795422
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben echt niet zo extreem als Erno, maar ik vind het eigenlijk wel verstandig dat de komende versoepelingen pas aan het eind van de maand zijn. Heel veel dingen kunnen alweer, vind het wel verstandig om nu niet teveel te versoepelen in korte tijd.
Nou het is wel een goede testcase om nu met zoveel vaccinaties en toch nog wat corona te kijken hoe het loopt. Dan heb je een beetje een idee hoe het wellicht in het najaar gaat lopen.

Daarbij zijn de ziekenhuizen bijna leeg, en dat was de graadmeter.
blablablabla
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:32:30 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199795428
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:27 schreef chratnox het volgende:

[..]

Tja, dat kun je ook gebruiken om ze af te schaffen.
Voortschrijdend inzicht leert dat loslaten want yolo het is nu effe lekker laag je weer terug bij af brengt. Kijk gerust even naar hoe men in de UK de voorbije twee weken geleefd heeft.

Maar het kan zijn dat je een groot liefhebber van de jojo bent natuurlijk.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:33:02 #148
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199795443
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet wat ik allemaal heb moeten doormaken qua coronastress dus donder lekker een eind op met je debiele vergelijkingen.
Dat zeg ik, komt allemaal wel goed lieve knul :*
pi_199795447
twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199795453
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:47 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik moet naar de endodontoloog, mag dat wel? Beetje lokaal prikken kan geen kwaad toch.
Geen idee of een plaatselijke verdoving ook een issue is, het gaat bij mij om de volledige narcose.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')