Is dat niet een beetje de wereld op zijn kop?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom zou je iet dat werkt weg doen als het nog niet helemaal voorbij is?
"Voortschrijdend inzicht"quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje de wereld op zijn kop?
Er is door het RIVM bijna een jaar gezegd dat mondkapjes niet helpen. Toen zijn ze op een gegeven moment overstag gegaan en zijn ze verplicht geworden.
De vraag is dan, waarom zou je iets houden wat niet werkt terwijl alles omlaag gaat?
Ja ik merk ook dat ik behoefte heb aan dat soort symbolen. Een fuck corona party, groepsknuffelen, ritueel verbranden van schermen en mondkapjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tijd om die kappen en plexi schermen ritueel te verbranden.
Klinkt een beetje als een tienermeisje dat net gedumpt is door haar vriendje ofzo. Over twee weken ben je het allemaal weer vergeten joh, life goes on. Geen zorgenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ik merk ook dat ik behoefte heb aan dat soort symbolen. Een fuck corona party, groepsknuffelen, ritueel verbranden van schermen en mondkapjes.
Hoe achterlijk dat in essentie ook is. Waarschijnlijk heeft zo'n hele periode toch meer impact dan je denkt.
Iets met Duitsland, vermoedelijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat voor redenen zou Erno nu gaan verzinnen om versoepelingen uit te stellen?
In Brussel, en dat gaat over buiten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:09 schreef josja het volgende:
[..]
Graag ja. Las ik nou gisteren ergens dat ze in België stoppen met de kapjes, of heb ik dat verzonnen?
quote:De Brusselse Gewestelijke Veiligheidsraad heeft maandagmiddag beslist de algemene mondmaskerplicht in het gewest vanaf woensdag af te schaffen Zo meldden verschillende burgermeesters na afloop van het overleg.
"De vaccinatie gaat goed vooruit en de cijfers dalen.Vanaf 9 juni zal het dus niet meer verplicht zijn om een mondmasker te dragen in de buitenlucht, behalve in drukke winkelstraten. We vragen iedereen om voorzichtig en verantwoordelijk te blijven", schrijft de Brusselse burgemeester Philippe Close op Twitter.
Ik neem het RIVM niet serieus, zeker niet bij monde van Narcist van Dissel.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje de wereld op zijn kop?
Er is door het RIVM bijna een jaar gezegd dat mondkapjes niet helpen. Toen zijn ze op een gegeven moment overstag gegaan en zijn ze verplicht geworden.
De vraag is dan, waarom zou je iets houden wat niet werkt terwijl alles omlaag gaat?
Sowieso beetje absurd om zo'n ding buiten te dragen imho.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In Brussel, en dat gaat over buiten.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/07/coronablog-7-juni-2021/
[..]
Je weet helemaal niet wat ik allemaal heb moeten doormaken qua coronastress dus donder lekker een eind op met je debiele vergelijkingen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een tienermeisje dat net gedumpt is door haar vriendje ofzo. Over twee weken ben je het allemaal weer vergeten joh, life goes on. Geen zorgen
Ik heb dat niet zo, maar ik wil het er het liefst gewoon nooit meer over hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ik merk ook dat ik behoefte heb aan dat soort symbolen. Een fuck corona party, groepsknuffelen, ritueel verbranden van schermen en mondkapjes.
Hoe achterlijk dat in essentie ook is. Waarschijnlijk heeft zo'n hele periode toch meer impact dan je denkt.
Wat is dat toch? Er zijn er hier een aantal die alles wat Nederlands is slecht vinden en liever naar specifiek het RKI kijken? Is dat een nieuwe vorm van zelfkastijding oid?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik neem het RIVM niet serieus, zeker niet bij monde van Narcist van Dissel.
Ik baseer me dan liever op het RKI.
Denk bijvoorbeeld ook aerosolen, zolang heeft RIVM aangegeven dat dat geen bewezen rol speelt. Daardoor in Nederlandse beleid ook nauwelijks aandacht voor ventilatie geweest.
Wat betreft mondkapjes. Daarvan is recent nog een groot onderzoek gepubliceerd dat zelfs niet medische mondkapjes wel degelijk een invloed hebben op reduceren van verspreiding.
Buiten, juist. Met één op de duizend besmettingen buiten. Ik heb het te doen met de Belgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In Brussel, en dat gaat over buiten.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/07/coronablog-7-juni-2021/
[..]
Ik ben echt niet zo extreem als Erno, maar ik vind het eigenlijk wel verstandig dat de komende versoepelingen pas aan het eind van de maand zijn. Heel veel dingen kunnen alweer, vind het wel verstandig om nu niet teveel te versoepelen in korte tijd.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat voor redenen zou Erno nu gaan verzinnen om versoepelingen uit te stellen?
Dat is de opmerking van een geprivilegieerd iemand die niet hoeft te kiezen. Die luxe hebben we hier niet.quote:
COR / Duitsland: voorbeeldland voor velen door het succesvolle indambeleidquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Er zijn er hier een aantal die alles wat Nederlands is slecht vinden en liever naar specifiek het RKI kijken? Is dat een nieuwe vorm van zelfkastijding oid?
Que? Waar heb jij het in godsnaam over, er is meer dan een factor in het spel voor de daling van cijfers, dat heeft geen fuck met privilege te maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:29 schreef zoost het volgende:
[..]
Dat is de opmerking van een geprivilegieerd iemand die niet hoeft te kiezen. Die luxe hebben we hier niet.
Nou het is wel een goede testcase om nu met zoveel vaccinaties en toch nog wat corona te kijken hoe het loopt. Dan heb je een beetje een idee hoe het wellicht in het najaar gaat lopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zo extreem als Erno, maar ik vind het eigenlijk wel verstandig dat de komende versoepelingen pas aan het eind van de maand zijn. Heel veel dingen kunnen alweer, vind het wel verstandig om nu niet teveel te versoepelen in korte tijd.
Voortschrijdend inzicht leert dat loslaten want yolo het is nu effe lekker laag je weer terug bij af brengt. Kijk gerust even naar hoe men in de UK de voorbije twee weken geleefd heeft.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, dat kun je ook gebruiken om ze af te schaffen.
Dat zeg ik, komt allemaal wel goed lieve knulquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat ik allemaal heb moeten doormaken qua coronastress dus donder lekker een eind op met je debiele vergelijkingen.
Geen idee of een plaatselijke verdoving ook een issue is, het gaat bij mij om de volledige narcose.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik moet naar de endodontoloog, mag dat wel? Beetje lokaal prikken kan geen kwaad toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |