Ik ben ook uit 81 en kreeg hem gisterenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nou je het zegt; m'n vrouw uit 1981 heeft ergens in mei al een prik gehad (vanuit werkgever), en geen brief nog gezien. Zouden ze toch dan ergens die prikken eruit filteren?
Ok, dan zou het idd nog kunnen komenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben ook uit 81 en kreeg hem gisterenen ben ook via mijn werkgever gevaccineerd
Wij hebben gewoon exact dezelfde datumquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Afspraak staat: 24 juni en 29 juli hier om de hoek![]()
![]()
Op dit moment is dat een kans van rond de 2 - 5%quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:43 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon exact dezelfde datum
Instroom van 3... Dat is de laagste drempelwaarde... wow...quote:
Wat voor redenen zou Erno nu gaan verzinnen om versoepelingen uit te stellen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:02 schreef zalkc het volgende:
[..]
Instroom van 3... Dat is de laagste drempelwaarde... wow...
16 september.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:02 schreef OProg het volgende:
En we dalen nog steeds door.
Instroom IC 3, de laatste keer dat dat zo was zal van augustus 2020 begin september zijn geweest.
Negen maanden terug al weer.
Verschil is wel dat we toen in een opwaartse trend zaten. Ik denk dat je beter kunt kijken naar dezelfde periode vorig jaar, toen we in een vergelijkbare situatie zaten. Dan zie je dat er voor het eerst maar 3 IC-opnames waren op 5 mei, dus we lopen ongeveer een maand achter op de daling van vorig jaar.quote:
Graag ja. Las ik nou gisteren ergens dat ze in België stoppen met de kapjes, of heb ik dat verzonnen?quote:
We lopen, toevallig, ook een maand achter met goed weer t.o.v. vorig jaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verschil is wel dat we toen in een opwaartse trend zaten. Ik denk dat je beter kunt kijken naar dezelfde periode vorig jaar, toen we in een vergelijkbare situatie zaten. Dan zie je dat er voor het eerst maar 3 IC-opnames waren op 5 mei, dus we lopen ongeveer een maand achter op de daling van vorig jaar.
Weet jij waarom dit best wel fors afwijkt van NICE? Zeker op de kliniek?quote:
Hoe wil je een golf krijgen in een land waar (als iedereen die zegt een vaccinatie te willen dat ook heeft gedaan) 84% van de volwassenen gevaccineerd is?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:08 schreef groenen het volgende:
[..]
Nog even afwachten of golf 4 niet komt in september.
Waarom zou je iet dat werkt weg doen als het nog niet helemaal voorbij is?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tijd om die kappen en plexi schermen ritueel te verbranden.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Poeh, wat een achtbaan van emoties moet dat geweest zijn.
Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Waarom zou je iet dat werkt weg doen als het nog niet helemaal voorbij is?
De bloei in mijn tuin loopt ook een maand achter.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:09 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
We lopen, toevallig, ook een maand achter met goed weer t.o.v. vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |