Babel is al op vakantie zeker.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dan geen vervanger meenemen. Drank de Boer______!
Wat onvoorstelbaar dom zegquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heeft Karin al gereageerd?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:04 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Het is officieel! Iedereen uit het laatste jaar met vier verschillende cijfers voor 2013 mag straks los!
Ben jij precies een jaar ouder dan ik 😮quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:07 schreef BillDauterive het volgende:
Jeuh, over een minuut of 23 kan ik eindelijk eens een afspraak makenFijn dat de weigerboomers slechts voor een halve week vertraging zorgden.
Als jij uit 1988 komt, klopt dat welquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben jij precies een jaar ouder dan ik 😮
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als jij uit 1988 komt, klopt dat wel
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zolang je gewoon De Roon op blijft stellen, maakt dat ook niet uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat onvoorstelbaar dom zegDan haal je toch een van de afvallers bij de selectie
Echt hequote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De Roon is de nieuwe Boilesen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang je gewoon De Roon op blijft stellen, maakt dat ook niet uit.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:32 schreef H_T het volgende:
Wel nostalgisch hoor, proberen in een digitale wachtrij te komen. Ik heb nu wel minder schermen open dan de vorige keer, maar hoop nog steeds dat ik niet aan hoef te klikken wat de stoplichten zijn
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:32 schreef H_T het volgende:
Wel nostalgisch hoor, proberen in een digitale wachtrij te komen. Ik heb nu wel minder schermen open dan de vorige keer, maar hoop nog steeds dat ik niet aan hoef te klikken wat de stoplichten zijn
En hoe tellen pick-up trucks? Op deze foto zit nog een heel klein stukje van het voorwiel van de fietser, telt dat dan mee of niet? PANIEK!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Die met de trucks was ook echt erg. Bij elk voertuig denken "is dat een truck of een ander soort auto"
Ik ben teleurgesteld. Karin is lui geworden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nog niet, wel dit soort leuke dingen:
[ twitter ]
Ik denk ook niet dat borden magnetisch zijn. Of gebruik je metalen borden?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kan hele soepborden op m'n borst zetten, maar is ook niet omdat ik magnetisch ben...
Juichen en mooie locatie.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
21 juni en 26 juli mag ik naar het dolfinarium om geprikt te worden
Leuke plekquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
Daar hebben ze gelukkig al ervaring met dolfijnen chippenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |