Bij frambozen wisselt het per ras. Bij de een moet je het wel van die van vorig jaar hebben, bij de ander niet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Bramen zijn snelle groeiers die vrucht dragen op tweejarige scheuten, in tegenstelling tot bijvoorbeeld frambozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:58 schreef sigme het volgende:
Rondje over m'n land gewandeld, met telefoon in de aanslag. Wel wat veel geknipt, dus maar even in een spoiler.Hoe groot is je kavel eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Eén hectare.quote:
Finaal platgelopen vandaag door de nieuwe glazenwasserquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:06 schreef Blues het volgende:
Een Herik in de bloemenzaadpostzegel
[ afbeelding ]
Hij mag hier wel even door de bramen lopenquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Finaal platgelopen vandaag door de nieuwe glazenwasser![]()
![]()
Ook heeft ie zijn waterslag door mn postzegelweide getrokken, de helft ligt plat.
GVD EIKEL![]()
Nondeju.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Finaal platgelopen vandaag door de nieuwe glazenwasser![]()
![]()
Ook heeft ie zijn waterslag door mn postzegelweide getrokken, de helft ligt plat.
GVD EIKEL![]()
Nou... tis echt wel RIPquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:43 schreef AnneX het volgende:
Nondeju.een hekkie eromheen fabriceren?
Misschien herstelt het nog. Sprak zij hoopvol. Veerkracht van de natuur. Je weetz.
Ik stuur mquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij mag hier wel even door de bramen lopen
De herik.quote:
Ruim 3600m2 grond en dat is zonder het stroompje dat er doorheen loopt.quote:
Ja duif is doodquote:Op woensdag 9 juni 2021 23:10 schreef AnneX het volgende:
De herik.“doif is deaud” vrij naar Toon.
Zo ging de buurjongen de loodzware XL kliko aan de weg zetten voor ons ( 100 m) en daarbij is de enige witte akelei gesneuveld. 😢
P.S. @:Blues je kunt ook akelei zaaien in het stukkie bij de deur.
Ons tuinpaadje is een centimeter of 60/70 breed en meestal knip ik alles wat erover hangt strak weg. Dit jaar een keer wat meer overhangende planten laten groeien. Wel hier en daar wat gesnoeid maar er is nog 40 centimeter over, dat is prima om te lopen. Morgen maar even voorkomen dat familie met een tweepersoonsbuggy zich een weg door de tuin wil banenquote:Op woensdag 9 juni 2021 23:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
De herik.“doif is deaud” vrij naar Toon.
Zo ging de buurjongen de loodzware XL kliko aan de weg zetten voor ons ( 100 m) en daarbij is de enige witte akelei gesneuveld. 😢
Dat ziet er vrolijk uit! Heb je daar gezaaid?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:49 schreef bleiblei het volgende:
Ik dacht, ik maak ff een foto van de herik hier achterin de tuin. Staat ineens het halve veld in bloei!
Misschien een hekje maken?quote:
Jep, we hebben daar 10-20cm van de grond af geschraapt. Het stond er helemaal vol met brandnetel, klimop en andere troep. Gefreest, gevlakt en ingezaaid. Komende jaren ga ik de grond verschralen door 1-2 keer per jaar met de bosmaaier er doorheen te gaan en alles af te voeren. En kijken hoe de boel zich verder ontwikkeld.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ziet er vrolijk uit! Heb je daar gezaaid?
Ik denk ook dat een zwemvijver niet zo duur hoeft te worden als je die op jouw manier maakt. Wat mij tegenhield was mijn scepsis over het schoon kunnen houden van het water. Op papier klinkt het allemaal mooi, maar ik vermoed dat het in de praktijk veel lastiger voor elkaar te krijgen is. En ik heb geen zin in een continu gevecht om zwemwater. (Ook een regulier zwembad kost volgens mij veel energie als het om onderhoud gaat.)
Maar ik moet ook zeggen dat wij aan zwemwater wonen. Als mijn vriend weer eens begint over een zwemvijver wijs ik hem erop dat we al een enorme zwemvijver in de voortuin hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |