wtf is dat habib niet de originele og luisterenquote:
avg.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en een maaltijdsalade.
steak van de bbqquote:Op zondag 6 juni 2021 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en een maaltijdsalade.
hebben besloten.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:25 schreef GGMM het volgende:
Na een leuke sollicitatie via https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew hebben besloten dat @:r-woud93 ook mod wordt van EK
Nu worden we zeker kampioen!
Even op een more serious note ;quote:Op zondag 6 juni 2021 20:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
crypto expert nattekat kan je hier vast mee helpen
mag ik niet over pratenquote:Op zondag 6 juni 2021 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even op een more serious note ;
Wat vind je van het gedrag van Musk t.o.v. crypto?
VBL is een warm bad makker.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mag ik niet over praten
dan smeert nattekat mij straks ook hier een ban aan
quote:Op zondag 6 juni 2021 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL is een warm bad makker.
(Hoewel ik ook geen mogelijkheid onbenut laat je een ban aan te smeren)
Deze zin is ook wel banwaardig.quote:
Beter vul je die toto even in maat.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:02 schreef KingRoland het volgende:
We hebben meer plaatjes van aziatische meiden nodig hier
Wtf, geen mention gehad.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
Dagje gevaren![]()
@:oriente @:onlogisch @:caland @:ggmm
Godverdomme, wat een blunderquote:Op zondag 6 juni 2021 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wtf, geen mention gehad.
En dat noemt zich dan een vriend.
Vertel me. Wat is er allemaal gebeurd? Was het levensbedreigend?quote:Op zondag 6 juni 2021 21:13 schreef fetX het volgende:
Dagje gevaren![]()
@:wereldgozer @:wereldgozer @:wereldgozer @:wereldgozer
Lekker hoor. Flink verbrand of valt het mee?quote:Op zondag 6 juni 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
Dagje gevaren![]()
@:oriente @:onlogisch @:caland @:ggmm
Valt eigenlijk wel mee terwijl ik me amper heb ingesmeerd (lol). En anders...quote:Op zondag 6 juni 2021 21:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker hoor. Flink verbrand of valt het mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was erg gezellig, maar eigenlijk niks bijzonders gebeurd. Een beetje zoals dit topic vandaagquote:Op zondag 6 juni 2021 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel me. Wat is er allemaal gebeurd? Was het levensbedreigend?
Indd. Was niet zo heel actief vandaag in dit topic dus verklaart een hoopquote:Op zondag 6 juni 2021 22:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was erg gezellig, maar eigenlijk niks bijzonders gebeurd. Een beetje zoals dit topic vandaag
Ah nee tochquote:Op zondag 6 juni 2021 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis boys. Ik ga alvast koken.
Omdat bepaalde users weghorst probeerde te demoniseren na zijn goal vertel ik niet wat ik ga eten.
Denk het niet makker. Ik hoop dat dit een les zal zijn voor de users die dat vandaag geflikt hebben.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah nee toch
Kan je dit alsjeblieft nog een keer overwegen?
quote:Op zondag 6 juni 2021 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben thuis boys. Ik ga alvast koken.
Omdat bepaalde users weghorst probeerde te demoniseren na zijn goal vertel ik niet wat ik ga eten.
Jammer dat je op nota bene een zondag niet in staat bent anderen te vergeven.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk het niet makker. Ik hoop dat dit een les zal zijn voor de users die dat vandaag geflikt hebben.
mijn zwager heeft een bootje gekochtquote:Op zondag 6 juni 2021 21:13 schreef fetX het volgende:
Dagje gevaren![]()
@:wereldgozer @:wereldgozer @:wereldgozer @:wereldgozer
Bezos heeft wel een leuk bootje.quote:Op maandag 7 juni 2021 00:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn zwager heeft een bootje gekocht
zonde van je geld die dingen
(lol)
Probeert die gozer nu een Harlem Shake?quote:Op zondag 6 juni 2021 23:47 schreef 3rr0r het volgende:
Net bij NBA in Los Angeles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
Mijn UI is opeens weg.![]()
Wat is dit voor censuur???? @:ggmm @:lenny_leonard @:onlogisch @:r-woud93 @:klummie
Ja mijn Anne Frank UI is weg.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoel je een andere?
User Caland heeft al 5.000 euro gestort nog steeds trage servers en nu een ongevraagde UI wissel.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
Wat is dit voor censuur???? @:ggmm @:lenny_leonard @:onlogisch @:r-woud93 @:klummie
@GGMM is geen modquote:Op maandag 7 juni 2021 11:42 schreef Caland het volgende:
Tijd om mijn account door de shredder te gooien dus, walgelijk.
@:ggmm graag even in orde maken gr gr
Stuur maar een mailtje.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:42 schreef Caland het volgende:
Tijd om mijn account door de shredder te gooien dus, walgelijk.
@:ggmm graag even in orde maken gr gr
Dit valt erg mee, zijn grote idool is binnenkort eindelijk weer op de Nederlandse velden te bewonderen.quote:
Wanbeleidquote:Op maandag 7 juni 2021 11:29 schreef Caland het volgende:
Bedankt makker!quote:Op maandag 7 juni 2021 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je modschap ouwe reus.
Ik zit ook op m'n werk Hans, maar had net even lunchpauze in het zonnetje.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik er niks aan omdat ik werk.
Maar geniet ervan jij
Ewoutgodquote:Op maandag 7 juni 2021 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer @:oriente
Waar werk jij nu sinds je bij Ziggo weg bent?quote:Op maandag 7 juni 2021 13:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zit ook op m'n werk Hans, maar had net even lunchpauze in het zonnetje.
Logistiek plannerquote:Op maandag 7 juni 2021 13:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar werk jij nu sinds je bij Ziggo weg bent?
Zal weer eens nietquote:Op maandag 7 juni 2021 13:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je recent nog weer die chicken tenders gegeten?
Leuk dat je het vraagtquote:Op maandag 7 juni 2021 13:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je recent nog weer die chicken tenders gegeten?
Lekker hoor! Ik eet ze ook 2-3x per maand, ze zijn echt goedquote:Op maandag 7 juni 2021 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt
Ze liggen toevallig nu in mijn koelkast voor morgen en overmorgen!
Nee valt ontzettend mee. Ook geen hoog zoutgehalte.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ongezond zijn die dingen niet volgens mij
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonardquote:Op maandag 7 juni 2021 14:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom er later op terug want ik ga wat drinken met vrienden
Ik zie nu allemaal mensen voor me met een pakje appelsap of yoghidrinkquote:Op maandag 7 juni 2021 14:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik kom er later op terug want ik ga wat drinken met vrienden
Sorry ik hou mensen soms voor de gek, maar dat komt uit een goed hartquote:Op maandag 7 juni 2021 14:05 schreef KingRoland het volgende:
Ik word ook niet goed van al dat demoniseren hier in de sc
Gedraag je nou eens niet als een zwakzinnige proleet.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel iets anders aangespoeld. Erg mooi.
[ twitter ]
Like gezet.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:10 schreef Zipportal het volgende:
EK / Jeroen Grueter
Post gezet. @:R-woud93
Scrummie maakt er weer een warm bad van.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gedraag je nou eens niet als een zwakzinnige proleet.
Rot gewoon op met je racistische drek.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scrummie maakt er weer een warm bad van.
Volgende keer poep ik hem weer onder. @:fetx
quote:Op maandag 7 juni 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot gewoon op met je racistische drek.
Aaardappeltje, bietje, stukje vlees.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:46 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud is Benji in mensenjaren?
@:GGMM
Simpele pasta met chorizo en groentenquote:Op maandag 7 juni 2021 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vanaf dat een kat 2 jaar is neemt zijn leeftijd in mensenjaren volgens @onlogisch exponentieel toequote:Op maandag 7 juni 2021 17:46 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud is Benji in mensenjaren?
@:GGMM
Zit ook net in de gele limousine. We hebben een land te redden maatquote:Op maandag 7 juni 2021 19:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
12 uurtjes gewerkt op de dramaandag. Wuppie neemt morgen een snipperdag
Bij Simonis natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:28 schreef KingRoland het volgende:
waar kan je goeie kibeling kopen in den haag @:haags
Bij de Garnaalquote:Op maandag 7 juni 2021 19:28 schreef KingRoland het volgende:
waar kan je goeie kibeling kopen in den haag @:haags
Dit zou ook zomaar eens kunnen.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb in 2017 al bij @:Danny geklaagd over die UI, maar misschien heeft 'ie het nu pas gelezen.
Over jezelf praten in de 3e persoon, dat is echt alleen voor de allergrootste idioten weggelegd.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
12 uurtjes gewerkt op de dramaandag. Wuppie neemt morgen een snipperdag
@Mortaxxquote:Op maandag 7 juni 2021 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over jezelf praten in de 3e persoon, dat is echt alleen voor de allergrootste idioten weggelegd.
Die UI was toch een ontwerp van de grote @JanCees ?quote:
Dat zou maar zo kunnen!quote:Op maandag 7 juni 2021 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die UI was toch een ontwerp van de grote @:JanCees ?
Misschien kan @onlogisch je helpen.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:22 schreef GGMM het volgende:
Je hebt geluk dat ik te incompetent ben om andermans UI te wijzigen.
Wat zou Jezus doen in deze situatie?quote:Op maandag 7 juni 2021 20:25 schreef KingRoland het volgende:
ik ga me nog niet uitschrijven als student, want ik kan nog een maand gratis reizen + zomer korting. tsja wat willen ze doen dan en ze checken het toch niet.
Ga gewoon werken lul.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:25 schreef KingRoland het volgende:
ik ga me nog niet uitschrijven als student, want ik kan nog een maand gratis reizen + zomer korting. tsja wat willen ze doen dan en ze checken het toch niet.
Kan niet, ik moet die master pakken anders kom ik nooit aan de bak bij de big 4.quote:
Die zou zich niet uitschrijven en anderen gebruik laten maken van ov-korting.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Wil jij even voor deze vrouw bidden? @:KingRoland
Bedankt.
Ik wil niet zeggen dat ze erom gevraagd heeft, maar veel scheelt het niet.quote:De vrouw was aan het zwemmen in de haven
Roflquote:Op maandag 7 juni 2021 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Coca-Cola zero flesjes en blikjes hier helemaal uitverkocht.
alleen 2L flessen nog over lol
haha dat meen je nietquote:Op maandag 7 juni 2021 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Jij maakt wat mee! Bij posts als deze valt me altijd op hoe saai mijn leven eigenlijk is.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik vond het ook wat ongeloofwaardig klinken, maar als @KingRoland het zegt, dan denk ik toch dat hij dit echt meegemaakt heeft!quote:
Hadden je vrienden geen blikjes Zero koud staan?quote:Op maandag 7 juni 2021 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Alleen bier, maar ik hou niet echt van bier.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hadden je vrienden geen blikjes Zero koud staan?
Ja las het netquote:Op maandag 7 juni 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie nog die keer dat KingRoland Coca-Cola zero wilde halen en de flesjes en blikjes helemaal uitverkocht waren?
Dat was me toch een verhaal.
quote:Op maandag 7 juni 2021 21:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik tap een ondeugende voor een niet nader te noemen persoon die om niet nader te noemen reden hier op dit moment niet kan meepraten.
Uitstekende review, lekker geschreven, niet te lang. Als perfectie bestond zou deze review er een voorbeeld van kunnen zijn.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
Mare of Easttown gekeken
8/10
@:lenny_leonard @:kingroland caland @:scrummie @:oriente check deze review
Wat doe jij nou weer met de UI van @Caland , idioot.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekende review, lekker geschreven, niet te lang. Als perfectie bestond zou deze review er een voorbeeld van kunnen zijn.
Ik ga 'm nu ook kijken.
Protestactie ouwe reus.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer met de UI van @:Caland , idioot.
Ik wilde toch even zeggen dat je je in feedback als een kansloze tyfusdebiel gedraagt.quote:
Wow wat een gescheld. Doe eens kalm.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wilde toch even zeggen dat je je in feedback als een kansloze tyfusdebiel gedraagt.
Nee jij.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wilde toch even zeggen dat je je in feedback als een kansloze tyfusdebiel gedraagt.
Er is toch niets leukers dan zelf op onderzoek uit gaan? Ik heb welgeteld n user gezien die weet wie het is.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee jij.
Neemt weer een lekker wijf als UI, en wij moeten dan maar raden wie het is. Vragen we het je, dan ben je weer weken niet te zien hiero.
Waardeloze vriendschap.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen bier, maar ik hou niet echt van bier.
naja ik vind hertog jan wel een beetje lekker
Speurtochten waren leuk toen ik 7 was.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is toch niets leukers dan zelf op onderzoek uit gaan? Ik heb welgeteld n user gezien die weet wie het is.
Ik maar denken dat je soepel van geest was.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Speurtochten waren leuk toen ik 7 was.
Soms wil ik pasklare antwoorden.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je soepel van geest was.
Laat die jongen dinges toch even lekker worstelen met zijn zijn/haar non-binaire genderidentiteit.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sara Sampaioquote:Op maandag 7 juni 2021 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is toch niets leukers dan zelf op onderzoek uit gaan? Ik heb welgeteld n user gezien die weet wie het is.
Eens, achja je vrienden heb je niet voor het uitkiezen tegenwoordig.quote:
Avondklok niet overtreden.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:59 schreef KingRoland het volgende:
En ik ga de laatste aflevering van Ex on the beach bekijken@:buitendam
Straks denk je: "wat reageert Caland opeens woedend".quote:Op maandag 7 juni 2021 23:10 schreef GGMM het volgende:
Door die UI denk ik de hele tijd Jezus wat is caland opeens dom geworden
quote:Op maandag 7 juni 2021 22:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Soms wil ik pasklare antwoorden.
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijmibabes onder de posts! wat een genot zeg, leuk systeem en idee
[ Bericht 22% gewijzigd door onlogisch op 08-06-2021 08:11:19 (spoilertje gezet) ]
Goddomme dikke kut goddomme.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 01:47 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
vrijmibabes onder de posts! wat een genot zeg, leuk systeem en idee
Ik vanavond.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:59 schreef KingRoland het volgende:
En ik ga de laatste aflevering van Ex on the beach bekijken@:buitendam
En nog n.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:43 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch maakt een blunder
EK / [VBL-SC EK Poule] Inzet : Een hoop kapsalons
Nee hoor, ik geniet er ook van.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof jij hierboven staat.
En nu doet Gurley het.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:43 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch maakt een blunder
EK / [VBL-SC EK Poule] Inzet : Een hoop kapsalons
Er posten dan ook louter mongolen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nu doet Gurley het.
Dat topic brengt niet het beste in de mens naar boven.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 01:47 schreef aTypisch het volgende:
@onlogisch, waarom moet dit in een spoiler?SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijmibabes onder de posts! wat een genot zeg, leuk systeem en idee
staat het bij mij ook niet op het forum zelf![]()
Omdat het nsfw is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:onlogisch, waarom moet dit in een spoiler?
staat het bij mij ook niet op het forum zelf
Zet die balk uit en val ons niet lastig met je autisme.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:15 schreef aTypisch het volgende:
ik zie dat GGMM ook de redactie doet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zet die balk uit en val ons niet lastig met je autisme.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zet die balk uit en val ons niet lastig met je autisme.
0 likesquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:15 schreef aTypisch het volgende:
ik zie dat GGMM ook de redactie doet
[ afbeelding ]
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:26 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/bo(...)er-gegooid~afc17943/
(lol)
Ja leuk, donder nou eens op.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
EK / [voorspellen] Doe hier mee aan de FOK! poule voor het EK.
Voor wie nog zin heeft in een voetbalpoule.![]()
(@:scrummie je doet al mee. Ik herhaal: je doet al mee)
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:27 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/h(...)s-verkocht~a7ebdc27/
@:Elan
@:aTypisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |