quote:Op maandag 7 juni 2021 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las ‘Djokovic met een racistische timeout.’
Meestal zie je nog wel voor de vorm dat de tegenstander eerst breakt. Maar dit is wel klaar al zo.quote:
Jaquote:Op maandag 7 juni 2021 17:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Meestal zie je nog wel voor de vorm dat de tegenstander eerst breakt. Maar dit is wel klaar al zo.
Ik snap dat je dat dacht maar zo te zien gaat hij het niet cadeau krijgen. Zelf denk ik dat eigenlijk nooit bij Nadal, maar dat is omdat ik altijd bang ben dat hij verliest.quote:
Nadal-fan? Nadal verliest dit soort potjes toch nooit. Bij mij is het andersom: ik hoop dat hij verliest maar weet dat het toch nooit gebeurt.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat dacht maar zo te zien gaat hij het niet cadeau krijgen. Zelf denk ik dat eigenlijk nooit bij Nadal, maar dat is omdat ik altijd bang ben dat hij verliest.
jammer Sinner....quote:Op maandag 7 juni 2021 18:14 schreef Szura het volgende:
32 sets op rij gewonnen door Nadal op RG, Sinner mag nu een eind maken aan die reeks
Ja, leuke rubriek.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:14 schreef Szura het volgende:
32 sets op rij gewonnen door Nadal op RG, Sinner mag nu een eind maken aan die reeks
Ja, al sinds 6 juli 2008.quote:
Zelden inderdaad, dat klopt.quote:Nadal verliest dit soort potjes toch nooit. Bij mij is het andersom: ik hoop dat hij verliest maar weet dat het toch nooit gebeurt.
Bijzonder. Ik vond dat een zwarte dag in het tennis.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al sinds 6 juli 2008.
[..]
Zelden inderdaad, dat klopt.
Bijzonder dat er mensen zijn die voor Nadal zijn? Is toch gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur?quote:Op maandag 7 juni 2021 18:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
Bijzonder. Ik vond dat een zwarte dag in het tennis.
Klopt, maar doorgaans veranderen die voorkeuren niet van het ene naar het andere uiterste. En zeker niet op het moment dat de rivaliteit op het hoogtepunt is.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijzonder dat er mensen zijn die voor Nadal zijn? Is toch gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur?
O, bedoel je het zo. Dan begrijp ik je helemaal. Ja, ik vond de vechtlust en kwetsbaarheid van Nadal in die finale zo mooi dat mijn sympathie van Federer naar Nadal overging na die vierde set. Ik merkt dat ik het Nadal meer gunde dan Federer. Maar toen Nadal had gewonnen, vond ik het ook wel weer heel sneu voor Federer.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:51 schreef eentwee het volgende:
[..]
Klopt, maar doorgaans veranderen die voorkeuren niet van het ene naar het andere uiterste. En zeker niet op het moment dat de rivaliteit op het hoogtepunt is.
Erg mooie jinx.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:14 schreef Szura het volgende:
Ja, klopt, stelt niks voor.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg mooie jinx.
Jammer dat de ernstig vervelende reetplukker weer een nutteloze Rolan Karro titel gaat toevoegen aan zijn palmares.
Alsjeblieft.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:08 schreef Szura het volgende:
Sinner pakt twee breaks terug, wachten tot hij er weer een weggeeft
Kijk eens aanquote:Op maandag 7 juni 2021 19:08 schreef Szura het volgende:
En de breek, de compleet voorspelbare breek van Reetplukkerquote:Op maandag 7 juni 2021 19:08 schreef Szura het volgende:
Hehe of Rosol!quote:Op maandag 7 juni 2021 19:21 schreef eentwee het volgende:
Tijd om youtube aan te slingeren en pak 'm beet Robin Söderling of Dustin Brown in te typen.
Qua score is het een knappe zege. Toch speelt Nadal nog echt niet sterk. Tegen Schwartzman moet hij echt scherper zijn, anders zou het wel eens klaar kunnen zijn voor dit jaar.quote:
Voor wie voer je dit toneelstuk op?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Qua score is het een knappe zege. Toch speelt Nadal nog echt niet sterk. Tegen Schwartzman moet hij echt scherper zijn, anders zou het wel eens klaar kunnen zijn voor dit jaar.
Vanavond niet slapen van de spanning zeker ?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Qua score is het een knappe zege. Toch speelt Nadal nog echt niet sterk. Tegen Schwartzman moet hij echt scherper zijn, anders zou het wel eens klaar kunnen zijn voor dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |