Nouja toch wel een paar 1000 piek. Wat tijdens de bullrun veel meer was mehhhhhhquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dan je verlies echt maken? Nu heb je niks, na verkoop ook niet. Gewoon houden. Knallen wel weer een keer omhoog, ook de shitcoins gaan dan vanzelf mee. Of niet, maar als het al niks meer waard is nu.....
Nee, indicator is stukquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is al gebeurd
Het was alleen geen sterke indicator dit keer.
We gaan rekt, da's met crypto vandaag.quote:
M'n bags vol vochtige dukaten zakken helemaal van m'n chest.quote:
Nee, bullrun kwam in 2017 juist op stoom in de hierop volgende maanden. Maar aan maanden vasthouden is sowieso niet slim. Tot nu toe kwamen de bullruns na een Bitcoin halving.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:02 schreef Elan het volgende:
Dit zijn toch over het algemeen redelijk koele maanden voor crypto qua prijsontwikkeling?
Ik heb geen bitcoin meer maar weet dat ETH het eigenlijk sinds het allemaal begon heel slecht doet in de maanden juni juli en augustus.
Oké dan is er dus nog hoopquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, bullrun kwam in 2017 juist op stoom in de hierop volgende maanden. Maar aan maanden vasthouden is sowieso niet slim. Tot nu toe kwamen de bullruns na een Bitcoin halving.
Waar komt dit vandaag? Welk boek is dit?quote:
Out of the Ether: The Amazing Story of Ethereum and the $55 Million Heist That Almost Destroyed It Allquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaag? Welk boek is dit?
Gaan we bestellen. Thanksquote:
Ik heb wel het idee dat de boel, in ieder geval voor nu, aan het stabiliseren is rond de 35k dollar voor Bitcoin. Het stuitert al een tijdje tussen de 30k - 35k. Ergens daar tussen zal het wel een tijdje sideways gaan. Als dit nu de cryptowinter is dan mogen we met z'n allen toch wel blij zijn met het resultaat denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:52 schreef Apekoek het volgende:
Geen glazenbol maar puur jullie mening, zitten we nog altijd in een sideways actie zoals 2013 met de dubbele top. Of zitten we in een vervroegde cryptowinter van een paar jaar? (Wellicht liepen veel mensen wel voor op de cycle dit keer)
Dat was rond de 60k het geval. Heel lang sideways, waardoor een echte bubbel eigenlijk bijna niet zichtbaar was. Andere coins hebben wel een typische bubbel gehad met bijbehorende dubbele top.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:52 schreef Apekoek het volgende:
Geen glazenbol maar puur jullie mening, zitten we nog altijd in een sideways actie zoals 2013 met de dubbele top. Of zitten we in een vervroegde cryptowinter van een paar jaar? (Wellicht liepen veel mensen wel voor op de cycle dit keer)
Zeker waar, heb gewoon te veel BTC als leidraad genomen, wellicht onterecht.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was rond de 60k het geval. Heel lang sideways, waardoor een echte bubbel eigenlijk bijna niet zichtbaar was. Andere coins hebben wel een typische bubbel gehad met bijbehorende dubbele top.
Thanks voor your 2 cents. Ook een punt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat de boel, in ieder geval voor nu, aan het stabiliseren is rond de 35k dollar voor Bitcoin. Het stuitert al een tijdje tussen de 30k - 35k. Ergens daar tussen zal het wel een tijdje sideways gaan. Als dit nu de cryptowinter is dan mogen we met z'n allen toch wel blij zijn met het resultaat denk ik zo.
Ik vermoed wel dat de nasleep van Covid nog een flinke deuk gaat opleveren. Steunprogramma's lopen af, belastingen moeten worden betaald, VS print dollars alsof hun leven er vanaf hangt, bedrijven gaan omvallen. Mensen gaan geld nodig hebben en de crypto holdings worden dan als aller eerste geliquideerd. Wanneer dat gaat gebeuren en hoeveel impact het gaat hebben, werkelijk geen idee.
Idem. Ethereum gooide ik er in de week daarvoor nog uit omdat die in mijn ogen op knallen stond, maar helaas stalde ik alles in Bitcoin dat stabiel leek.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:17 schreef Apekoek het volgende:
Zeker waar, heb gewoon te veel BTC als leidraad genomen, wellicht onterecht.
Klote? Denk je echt dat doge en XRP ooit nog wat waard zouden zijn zonder deze bitcoin bull market?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:26 schreef Elan het volgende:
Oké dan is er dus nog hoop, ergens wel klote dat alles zo enorm aan wat BTC doet hangt.
Nee hoor....in 2019 was Juni zelfs een fantastische maand.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:02 schreef Elan het volgende:
Dit zijn toch over het algemeen redelijk koele maanden voor crypto qua prijsontwikkeling?
Ik heb geen bitcoin meer maar weet dat ETH het eigenlijk sinds het allemaal begon heel slecht doet in de maanden juni juli en augustus.
Een paar jaar ga ik me niet aan wagen, zelfs niet met mijn kristallen bolquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:52 schreef Apekoek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |