Ik heb m nu ook, na 79 raids. Iemand die ik ken had m pas na 122 raidsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:59 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja na 42 raids heracross voor een shiny (een van mn favorietjes) vond ik dit een prima idee
Bij mij was het na 6 shiny Dialga, na 27 shiny Palkia, na 79 shiny Heracross...dus jaquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:41 schreef Vermecelli het volgende:
40 raids geen shiny Dialga. 10 raids geen shiny Palkia
. 15 raids geen shiny Heracross
.
Stomme events.
Palkia 18 geen shinyquote:Op maandag 16 augustus 2021 15:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Bij mij was het na 6 shiny Dialga, na 27 shiny Palkia, na 79 shiny Heracross...dus ja
Alleen dat woordje 'pas' is niet kloppend. Voor Legendaries zijn de rates altijd 1 op 20...Daarbij blijft het random. Bij Heracross zijn de rates 1/60. Bij alle drie zit je vrij lag in de aantallen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Palkia 18 geen shiny
Dialga 9 geen shiny
Heracross 25 na de 21e ofzo pas een shiny.
Dus de shiny’s worden niet zomaar weggegeven
Ach ja...er zijn mensen die geld uitgeven aan voetbalspellen, leuk joh euro's uitgeven aan pixels...zelfde geld voor ongeveer alle spellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:32 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Leuk man steeds weer 50 / 70 eu uitgeven voor een paar pixels.
En ondertussen nog data geven wat natuurlijk de meeste waarde heeft.
Slimme lui daar bij Niantic.
Amenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ach ja...er zijn mensen die geld uitgeven aan voetbalspellen, leuk joh euro's uitgeven aan pixels...zelfde geld voor ongeveer alle spellen.
Er zijn mensen die euro's uitgeven aan Netflix...leuk joh geld geven aan pixels....
Er zijn mensen die geld uitgeven aan andere spellen op mobiel….leuk joh paar pixels....
Er zijn mensen die geld uitgeven aan muziek...leuk joh paar klanken in je oren.
Alles valt zo wel dood te redeneren.
Waarom kom je inhemelsnaam hier, om mensen die geld uitgeven aan een hobby die jij niet snapt af te zeiken? Kan je beter wegblijven.
Ik ben heerlijk ontspannen bezig met de game. Weg van de dagelijkse dingetjes. Ontmoet vele mensen, waaraan ik toffee vriendschap heb overgehouden. Heb veel beweging door het spel. Daarbij vind ik het idee van verzamelen erg leuk en vind ik de pokemon leuk. Dus?
Zo bedoel ik het ook niet ook. Voel me gezegend met mijn shiny heracross die dus naar @superkimmi gaat. Want zij is ondertussen al bij de 60 raids…quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Alleen dat woordje 'pas' is niet kloppend. Voor Legendaries zijn de rates altijd 1 op 20...Daarbij blijft het random. Bij Heracross zijn de rates 1/60. Bij alle drie zit je vrij lag in de aantallen.
Ik zit geregeld pas bij 50-70 raids voordat ik de shiny te pakken heb. Uiteraard heb ik ze ook wel eens in 2-15 raids. Denk dat als je in het grote geheel bij mij gaat kijken dat 1/30 beetje mijn rate is.
Haha kwam zo beetje over danquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet ook. Voel me gezegend met mijn shiny heracross die dus naar @:superkimmi gaat. Want zij is ondertussen al bij de 60 raids…
En hebben ze nog een goede IV gekregen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:48 schreef superkimmi het volgende:
Heb shiny heracross van @:kapiteiniglo gekregen in ruil voor shiny ampharos. En toen werden ze lucky
Best goed ja. 90 en 91quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
En hebben ze nog een goede IV gekregen?
Ah das wel jammer.. was wel een interessante nu.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:36 schreef Mrmime het volgende:
Speel heel weinig nu, ben 4 weken op vakantie. Ben lucky hour gewoon vergeten
Ja baal er ook wel van. Maar goed ben op vakantie, heb heerlijke afleiding dus het is wel ook oké. Heb ook snel 1 Heracross gevangen, omdat ik hem nog niet hadquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:19 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ah das wel jammer.. was wel een interessante nu.
Normaal kan ik nooit mee vangen in spotlight hour omdat ik aan het werk ben.. vandaag gelukkig wel. Dus toch een paar roze shellos gevangen
Je vergelijkingen zijn niet te vergelijken natuurlijk, lootboxen daarintegen... Maar prima dat je 100en euro's per week wilt uitgeven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ach ja...er zijn mensen die geld uitgeven aan voetbalspellen, leuk joh euro's uitgeven aan pixels...zelfde geld voor ongeveer alle spellen.
Er zijn mensen die euro's uitgeven aan Netflix...leuk joh geld geven aan pixels....
Er zijn mensen die geld uitgeven aan andere spellen op mobiel….leuk joh paar pixels....
Er zijn mensen die geld uitgeven aan muziek...leuk joh paar klanken in je oren.
Alles valt zo wel dood te redeneren.
Waarom kom je inhemelsnaam hier, om mensen die geld uitgeven aan een hobby die jij niet snapt af te zeiken? Kan je beter wegblijven.
Ik ben heerlijk ontspannen bezig met de game. Weg van de dagelijkse dingetjes. Ontmoet vele mensen, waaraan ik toffee vriendschap heb overgehouden. Heb veel beweging door het spel. Daarbij vind ik het idee van verzamelen erg leuk en vind ik de pokemon leuk. Dus?
Waarom is het uitgeven van 300 euro voor een weekend festival anders dan 300 euro uitgeven in een jaar voor een spel? Of 10 euro per maand uitgeven aan Netflix anders dan 10 euro per maand uitgeven aan Pokémon Go?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 01:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Je vergelijkingen zijn niet te vergelijken natuurlijk, lootboxen daarintegen... Maar prima dat je 100en euro's per week wilt uitgeven.
Als ik heel eerlijk ben, zie ik wel overeenkomsten tussen netflix en lootboxen hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 01:21 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Je vergelijkingen zijn niet te vergelijken natuurlijk, lootboxen daarintegen... Maar prima dat je 100en euro's per week wilt uitgeven.
Precies.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:31 schreef Pheno het volgende:
Lekker boeien of je er geld aan uitgeeft. Een hobby kost meestal geld, kun je maar beter zorgen dat je het een leuke hobby vindt. Het wordt anders als je er verslaafd aan bent en er door in financiële problemen raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |