abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199743758
Goede cijfers! Qua prikken ook!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 15:34:06 #204
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_199743764
Hoop zo dat maandag de 1*** eens begint in de aantallen besmettingen.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_199743774
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:29 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Niveau's:
[ afbeelding ]
Blijft een vreemd fenomeen om blij te zijn dat we naar een 'zorgelijke' situatie gaan! :D
pi_199743783
Aantal DON/DOO/DPL per dag inclusief correcties en RIVM gemeld

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/dpl.php

Aantal besmettingen zoals nu bekend en RIVM gemeld:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/cases.php

Aantal DON/DOO/DPL per dag

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/dplperday.php

Datavertraging:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/vertraging.php

Dagelijks getest vs percentage positief:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/positief.php

Aantal positief per leeftijdsgroep:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/leeftijd.php

% positief per leeftijdsgroep:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/leeftijdperc.php

Bedden verpleegafdeling

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/bedden.php

Bedden IC

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/beddenic.php
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199743793
Nu.nl Push alert : Vanaf maandag geen extra IC bedden meer nodig _O_
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 15:37:00 #208
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199743797
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:35 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Blijft een vreemd fenomeen om blij te zijn dat we naar een 'zorgelijke' situatie gaan! :D
Dat is gewoon een arbitrair labeltje en meer niet.

Maak 1 rondje over straat deze week en er is geen mens die het woord 'zorgelijk' zou durven gebruiken.
pi_199743825
Tijd op stap 3,4 en 5 te combineren morgen.
- verwijderd door admin -
pi_199743840
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:36 schreef _serial_ het volgende:
pi_199743911
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:29 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Niveau's:
[ afbeelding ]
8 per dag.
Dat zijn er 56 per week op 17 miljoen inwoners.
Per 1 miljoen zijn dat er 3,5 per week. Onder de 4 dus.
pi_199743920
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:36 schreef _serial_ het volgende:
^O^ ^O^
pi_199743927
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:46 schreef polderturk het volgende:

[..]

8 per dag.
Dat zijn er 56 per week op 17 miljoen inwoners.
Per 1 miljoen zijn dat er 3,5 per week. Onder de 4 dus.
Ja als ze daar aan vast houden zit je nog wel een paar jaar op zorgelijk.
pi_199743931
Topcijfers en 175k prikken er bij *O* _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199743945
Voorraad is weer bijgevuld

pi_199743949
VIVA HOLLANDIA !!!!!
pi_199743987
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Neem aan nog steeds 1.5m afstand (in elk geval zonder TvT), dus dan heb je nog maar de helft van je zaak beschikbaar.

En meeste restaurants hebben geen terras.
Ik denk dat @Serial gelijk heeft *tot de volgende stap*.

Vanaf 30 (of straks 25) juni mag je namelijk de tent volzetten. zónder 1,5m, als je tvt gebruikt, en, cruciaal, Gevaccineerden hoeven geen test.

Dat laatste is cruciaal, want het haalt het argument "extra drempel/niet spontaan bezoeken" weg. Voor de 85% die zich laat vaccineren iig, wat economisch gezien genoeg is. Je zag een woordvoerder van de event branche ook al "dat testen hebben we weinig mee want dat werpt een extra drempel op, maar een vaccinatiebewijs komt een festivalzomer wel weer echt in zicht!".

Nachtclubs, festivals, grote concertzalen, etc hebben gewoon geen keuze. Dat kan economisch niet en wil niemand met afstandsregels en mondvodjes, dus die moeten getesten of Gevaccineerden toelaten, simpel.

Maar ook kroegen en restaurants enzo, niets is rendabel met die 1,5m, als ze daarvan af willen, moeten ze toch écht vanaf de volgende stap alleen Gevaccineerden toelaten, of anders met een test, simpel. Ik zou als overheid ook geen steun maar betalen als ze omzet verliezen omdat ze zelf kiezen dat niet te doen en dus zelf kiezen voor beperkingen.
#WeesGeenWhales
pi_199744001
quote:
Mensen die al een corona-infectie hebben doorgemaakt, hoeven maar één prik te krijgen van een zogeheten mRNA-vaccin zoals Pfizer/BioNTech of Moderna. Het maakt niet uit of die besmetting langer dan een halfjaar geleden was en ook niet of iemand ernstige klachten heeft gehad.

Demissionair zorgminister Hugo de Jonge meldt dat hij een advies hierover van het Outbreak Management Team (OMT) overneemt. De nieuwe richtlijn geldt vanaf nu en alleen voor mensen die bij de GGD zijn geregistreerd met een positieve testuitslag.

Mensen die hieraan voldoen en al een afspraak hebben staan voor een tweede prik, kunnen die afzeggen. Volgens de minister is het wel van belang dat zij dat bij de GGD doen, want anders kunnen zij straks geen compleet vaccinatiebewijs krijgen.

Volgens de deskundigen is na een infectie maar één dosis nodig om voldoende beschermd te zijn tegen het virus, ongeacht hoelang de infectie geleden is. Tot nu toe gingen de experts ervan uit dat alleen na een recente besmetting, van maximaal zes maanden eerder, één prik volstond.

Mensen uit alle leeftijdsgroepen tot tachtig jaar kunnen na een eerdere infectie volstaan met één zogeheten mRNA-vaccin. Alleen wie een verzwakt immuunsysteem heeft, kan beter de gebruikelijke twee prikken krijgen, aldus het OMT.

Ik heb geen Corona gehad, maar ik zou toch wel gaan voor de 2e prik, zeker als ik wat ouder was.
pi_199744048
Wat is het toch ook een teringzooi in nederland soms :D https://www.groene.nl/artikel/ikke-prikken-en-de-rest-kan-stikken

En dit trouwens, ongerelateerd maar ook: https://www.groene.nl/art(...)-plekje-in-nederland

... Oh wel. Vanaf 30 juni of eerder nog mag ik weer als vanouds los op m'n events zonder 1,5m onzin en bestaat corona voor mij dus niet meer, het weer is goed, ik kan morgen demon slayer gaan kijken bij pathe in IMAX.... you know what, het leven is goed, fuck het ook allemaal, who cares XD
#WeesGeenWhales
pi_199744071
https://twitter.com/nunl/status/1400808969212420101?s=21

Zozo Vanaf maandag geen extra ic-bedden meer nodig in Nederlandse ziekenhuizen.

Kortom afschaffen mondkapjes :)
pi_199744073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik heb geen Corona gehad, maar ik zou toch wel gaan voor de 2e prik, zeker als ik wat ouder was.
Heb corona gehad, dus maar 1 prik nodig. Fijn!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:02:43 #222
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199744082
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:01 schreef Newby6781 het volgende:
https://twitter.com/nunl/status/1400808969212420101?s=21

Zozo Vanaf maandag geen extra ic-bedden meer nodig in Nederlandse ziekenhuizen.

Kortom afschaffen mondkapjes :)
Al die overheden hebben een behoorlijke kappen-fetisj, dus daar zitten we nog wel tot 1 september aan vast.
pi_199744089
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Al die overheden hebben een behoorlijke kappen-fetisj, dus daar zitten we nog wel tot 1 september aan vast.
Gewoon massaal niet meer op doen, dan groeien ze daar wel in mee. Zelfs Fred.
pi_199744132
Hm, ik las wel in het plenaire verslag van het kamerdebat van gisteren dat Groenlinks-miep en D66-Man zich afvroegen of De Jonge met "alle maatregelen per 1 september weg" niet te optimistisch was.

Ik mag toch hopen dat we door die twee tostis niet na 1 september nog aan beperkingen vast zitten. Rutte en De Jonge willen van niet. Rest van Kabinet wil nog sneller.

Aan de andere kant, wat hierbij gaat helpen is dat zolang er nog geformeerd wordt, partijen vrij kunnen stemmen.
Wilders, FVD, en Van Haga gaan ZOWIESO voor afschaffen van alle maatregelen stemmen, en dat zijn samen bijna 30 zetels.

VVD gaat er ook gewoon voor zijn, en zie daar, met CDA heb je al 74 zetels. CU zie ik ook gewoon kabinetsbeleid steunen, en je bent er. Partij voor de Dieren zei trouwens ook per 1 september van alles af te willen expliciet in het debat, dus dan heb je er al 85. Ja21 zal het ook nog wel steunen... enfin you get the picture.

Dus ik heb er goede vertrouwen in dat per 1 september alles weg is. Ik mag het ook hopen zeg. Hoewel de druk echt wel van de ketel is bij mij als ik op m'n events weer lekker los mag, iedereen free huggen, etc, wil ik toch ook wel gewoon zo snel mogelijk van alles af zijn en mogen vergeten dat dit virus ooit bestaan heeft.

Maar goed, nu schiet ik iig niet meer in paniek van het idee dat het nog wat langer duurt allemaal, want ik heb vanaf eind deze maand iig m'n events aka m'n leven terug als vanouds.

Maar toch. Ook groenlinks en D66 verzekerden mij een paar weken terug nog dat ze zsm terug willen naar het oude normaal en er echt niet op kunnen wachten, dus waarom nu weer dit dan?
#WeesGeenWhales
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:12:31 #225
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_199744158
Ah, de dagelijkse ‘iets over het al dan niet opheffen van de maatregelen, maar het maakt hem toch weinig uit want zijn events gaan door dus hij heeft toch al z’n leven terug’-post van eragon. ^O^
pi_199744198
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Mha de 2de prik heb je eigenlijk alleen nodig voor affinity maturation. Wat inhoud na 1 dosis of infectie maak je wat anti-lichamen aan. Het lichaam ruimt de indringers op en gaat over te de orde van de dag. Bij de 2de dosis of 1ste dosis na een infectie denkt het lichaam wat ze zijn terug en maakt in plaats van een paar anti-lichamen meteen een leger aan. Daarom schieten dan de anti-lichamen dan omhoog en zet je B-cellen aan het werk om anti-lichamen te maken. Als het vaccin niet verandert dan heeft een 2de dosis na een infectie niet echt een meer waarden op een korte tijd.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:20:22 #227
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199744237
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:09 schreef eragon2890 het volgende:

ik heb vanaf eind deze maand iig m'n events aka m'n leven terug als vanouds.
Niet om het een of ander, maar is van die events ook daadwerkelijk bevestigd dat ze doorgaan? Heb je al kaarten etc.? En als ze niet in Nederland zijn, kun je er dan naartoe zonder in quarantaine te hoeven?
pi_199744239
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:12 schreef Zwansen het volgende:
Ah, de dagelijkse ‘iets over het al dan niet opheffen van de maatregelen, maar het maakt hem toch weinig uit want zijn events gaan door dus hij heeft toch al z’n leven terug’-post van eragon. ^O^
Is toch 3-maal daags net zoals tandenpoetsen?
- verwijderd door admin -
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:22:59 #229
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199744261
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben af en toe vermoeiend.. maar hij geeft dat begrip een hele nieuwe dimensie.

Man man man..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199744334
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:24 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

8 overlijdens.
En de IC opnamese zijn vandaag juist wat hoger (14). De afgelopen 3 dagen zaten we onder de 10 IC opnames (2 keer 6 zelfs)
Ik zie er hier toch echt 8 staan.

https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames
pi_199744361
twitter
pi_199744451
twitter

Ook hier wordt gedacht aan paar honderdduizenden die vanaf morgen een afspraak kunnen maken. Volgens Jan Paternotte (D66) verwacht hij dat men zondag verder gaat met 1984 openstellen (via DM even gevraagd).
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:39:09 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199744452
Gaat lekker beste mensen *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199744486
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

Ook hier wordt gedacht aan paar honderdduizenden die vanaf morgen een afspraak kunnen maken. Volgens Jan Paternotte (D66) verwacht hij dat men zondag verder gaat met 1984 openstellen (via DM even gevraagd).
Wanneer verwacht je 1986? Denk dan dinsdag/woensdag en dan eind juni eerste en laatste prik voor mij :)
pi_199744531
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:20 schreef Tijn het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar is van die events ook daadwerkelijk bevestigd dat ze doorgaan? Heb je al kaarten etc.? En als ze niet in Nederland zijn, kun je er dan naartoe zonder in quarantaine te hoeven?
Ja. Een eind augustus had zichzelf verplaatst naar februari, verkeerd gegokt dat ze dan nog niet zonder beperkingen door zouden kunnen gaan helaas T_T, maar er is er zowieso een 2 dagen begin augustus waar ik al kaartjes voor heb en waarvan ik weet van de voorzitter die ik ken, dat het door mag met 100% capaciteit en zonder 1,5m of andere beperkingen, gewoon als vanouds. Beide dagen, vol programma, alles. Hij is net zo blij als ik :D

Een aantal in het najaar worden door dezelfde organisatie georganiseerd, die gaan ook hoe dan ook door. En rond kerst is er nog een, die kan nu dus ook doorgaan, was al aangekondigd maar nu weten we het zeker.
#WeesGeenWhales
pi_199744558
Afgelopen maandag was ik aan de beurt, online een afspraak gemaakt..19 juni in Uden. Vandaag toch even gebeld om proberen naar voor te halen... nu a.s. maandag in Eindhoven ( om de hoek) !!! *O* *O*
pi_199744595
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:47 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja. Een eind augustus had zichzelf verplaatst naar februari, verkeerd gegokt dat ze dan nog niet zonder beperkingen door zouden kunnen gaan helaas T_T, maar er is er zowieso een 2 dagen begin augustus waar ik al kaartjes voor heb en waarvan ik weet van de voorzitter die ik ken, dat het door mag met 100% capaciteit en zonder 1,5m of andere beperkingen, gewoon als vanouds. Beide dagen, vol programma, alles. Hij is net zo blij als ik :D

Een aantal in het najaar worden door dezelfde organisatie georganiseerd, die gaan ook hoe dan ook door. En rond kerst is er nog een, die kan nu dus ook doorgaan, was al aangekondigd maar nu weten we het zeker.
Altijd grappig dat je het vaak hebt over ‘100% capaciteit, geen 1,5 meter en geen beperkingen’ maar telkens achterwege laat dat het echt niet zoals vanouds gaat zijn gezien er wel degelijk beperkingen zijn; je moet jezelf laten vaccineren (en dan hopen dat je tegen die tijd aan de beurt bent geweest) of je moet jezelf laten testen.
pi_199744650
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:42 schreef Newby6781 het volgende:

[..]

Wanneer verwacht je 1986? Denk dan dinsdag/woensdag en dan eind juni eerste en laatste prik voor mij :)
Zondag of maandag: 1984
Maandag / dinsdag: 1985
Dinsdag / woensdag: 1986
Woensdag / Donderdag 1987
Donderdag / Vrijdag: 1988

:)
pi_199744700
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Altijd grappig dat je het vaak hebt over ‘100% capaciteit, geen 1,5 meter en geen beperkingen’ maar telkens achterwege laat dat het echt niet zoals vanouds gaat zijn gezien er wel degelijk beperkingen zijn; je moet jezelf laten vaccineren (en dan hopen dat je tegen die tijd aan de beurt bent geweest) of je moet jezelf laten testen.
Ik heb er voor zover ik weet in letterlijk élke post bij gezet "met een test vooraf of gevaccineerd". En ik heb er ook elke keer bijgezegd (of bijna elke keer) dat ik er mee graag voor laat testen.

Expliciet, elke keer.

Ik bedoel natuurlijk steeds ACHTER de ingang van het evenement vervolgens ;)

Het is niet meer dan een extra scherm laten zien op m'n phone naast m'n ticket. Boeit me echt niet ;)
#WeesGeenWhales
pi_199744739
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:07 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik heb er voor zover ik weet in letterlijk élke post bij gezet "met een test vooraf of gevaccineerd". En ik heb er ook elke keer bijgezegd (of bijna elke keer) dat ik er mee graag voor laat testen.

Expliciet, elke keer.

Ik bedoel natuurlijk steeds ACHTER de ingang van het evenement vervolgens ;)

Het is niet meer dan een extra scherm laten zien op m'n phone naast m'n ticket. Boeit me echt niet ;)
Letterlijk elke post? De post die ik quote zie ik het sowieso al niet staan en het valt me vaker op. Maar dat maakt verder niet uit.

Ik vind alleen niet dat je van ''geen beperkingen'' en ''zoals vanouds'' kan spreken op het moment dat je je eerst moet laten testen of vaccineren. Maar dat ben ik. Voor mij is de testsamenleving nog niet bepaald ''zoals vanouds'' te noemen.
pi_199744767
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Letterlijk elke post? De post die ik quote zie ik het sowieso al niet staan en het valt me vaker op. Maar dat maakt verder niet uit.

Ik vind alleen niet dat je van ''geen beperkingen'' en ''zoals vanouds'' kan spreken op het moment dat je je eerst moet laten testen of vaccineren. Maar dat ben ik. Voor mij is de testsamenleving nog niet bepaald ''zoals vanouds'' te noemen.
Maar ik zeg dan ook nooit expliciet dat "de samenleving" als vanouds is. Ik zei een paar keer dat ík persoonlijk niet meer zoveel "haast" ervaar met het afschaffen van de laatste regels, omdat *mijn* leven, namelijk gewoon lekker van m'n events kunnen genieten, en vaak naar de film (want pathe unlimited), etc, af en toe wat eten ergens, af en toe interessant museum, etc, allemaal weer kan vanaf 30 juni. Dat is gewoon zo.

*MIJN* leven is dus terug bij hoe het was. Want echt lekker los gaan en iedereen platknuffelen en lekker gek doen enzo deed ik meestal alleen op die events, dat hoort gewoon erbij en zeker bij de fandom ook ;)

En *OP* de events zelf is alles als vanouds. Een test voor de ingang doet daar niets aan af. Dat maakt het mogelijk.

Dus, met andere woorden, we zijn het eens, maar ik bedoel dan dus oook niet dat alles terug is bij normaal, maar dat mijn hobby/fandom/events/sociaal leven dat zijn, en daar ben ik gewoon héééééééééééééééééééél erg blij mee. :)

Het een sluit het ander niet uit ;)
#WeesGeenWhales
pi_199744775
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 13:32 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Voetgangersrotondes waren ook zo'n dingetje ja. _O-

Hier in de Koopgoot in Rotterdam:

[ afbeelding ]
[..]

https://www.burovoordeboe(...)-voetgangersrotonde/

Geen idee of hij er nu nog steeds ligt trouwens.
Is dat bij die kuttrap waar je niet normaal kunt aflopen omdat de treden niet zo zijn als men gewend is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_199745066
Sinds deze week zijn de files weer extreem toegenomen.
Tijd voor een nieuwe pandemie
  vrijdag 4 juni 2021 @ 17:44:25 #244
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199745089
De Weigerboomers voorrang geven op degenen die ná 1983 zijn geboren (inclusief mezelf) vind ik met het oog op het bestrijden van de Coronacrisis een goede zet. Gevoelsmatig wellicht wat zuur voor sommigen, maar rationeel gezien prima 8-)
pi_199745154
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:44 schreef MissionPhailed het volgende:
De Weigerboomers voorrang geven op degenen die ná 1983 zijn geboren (inclusief mezelf) vind ik met het oog op het bestrijden van de Coronacrisis een goede zet. Gevoelsmatig wellicht wat zuur voor sommigen, maar rationeel gezien prima 8-)
Zeker omdat de uiteindelijke vertraging max een week is.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 17:50:48 #246
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199745164
quote:
Dat denk ik ook, maar ik vraag me wel af wat er gebeurd zou zijn als het hier ging om een groep dertigers.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 4 juni 2021 @ 17:51:12 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199745166
Kan eragon niet gewoon een eigen topic krijgen? Dit wordt tikkeltje vermoeiend.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 17:53:41 #248
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199745194
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee XD. Punt. Hugs. Events. Terug naar *MIJN* normaal.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  vrijdag 4 juni 2021 @ 17:54:20 #249
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199745201
twitter

Iemand die hele artikel kan zien?
  vrijdag 4 juni 2021 @ 17:55:09 #250
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199745211
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
ERAGONED
pi_199745296
*kijkt naar de weersvoorspelling van morgen*

Ah joh dan maar overdekt op het terras. 5 juno moet gevierd worden
pi_199745298
twitter

Lol.
Zonder wrijving geen glans
pi_199745310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:02 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Lol.
Dat soort mondkapjes doen me altijd aan onderbroeken denken. Touwtjes al the way.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:04:31 #254
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199745322
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:53 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Nee XD. Punt. Hugs. Events. Terug naar *MIJN* normaal.
Dan emigreer ik. Vrijheid ontnomen. Nooit meer naar.... In deze hel. Opgesloten.

Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:06:34 #255
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_199745338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:17 schreef vipergts het volgende:

[..]

Is dat bij die kuttrap waar je niet normaal kunt aflopen omdat de treden niet zo zijn als men gewend is.
Klopt ja, dit is een foto van het overdekte deel in het midden waar ook het metrostation zit.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_199745405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:02 schreef Cynicio het volgende:
*kijkt naar de weersvoorspelling van morgen*

Ah joh dan maar overdekt op het terras. 5 juno moet gevierd worden
Het mag toch weer binnen?
#WeesGeenWhales
pi_199745428
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dan emigreer ik. Vrijheid ontnomen. Nooit meer naar.... In deze hel. Opgesloten.

Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik.
Goed gezien op zich, maar het mooie is dat ik na 30 juni (en waarschijnlijk zelfs nog wat eerder), wel gewoon m'n wens uitkomt en weer de dingen kan doen die ik leuk vind zonder beperkingen.

Daarna zal je me hier ook niet veel meer zien, of iig niet meer over nederland veel horen praten, want dan boeit het me niet meer. Ik ga in augustus daarheen, ga lekker los, lekker m'n ding doen, en na dat weekend ben ik vergeten dat dit virus ooit bestaan heeft. :D
#WeesGeenWhales
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:23:30 #258
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199745488
deze pandemie is in NL over.

Landelijk aantal IC-bedden afgeschaald naar normaal niveau

Het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ) heeft besloten de capaciteit op de IC's vanaf maandag terug te brengen naar minimaal 1150 bedden. Dat is het aantal bedden dat ook voor de coronapandemie op de IC's in de Nederlandse ziekenhuizen te vinden was. In april werd vanwege de toen toenemende stroom coronapatiënten op de IC's opgeschaald naar 1550 bedden.

Maar de trend is nu omgekeerd, meldt het LNAZ in een persbericht. "Het aantal covidpatiënten in de ziekenhuizen is afgelopen tijd fors gedaald en deze daling zet door."

De 1150 bedden is een minimum. Regio's kunnen er zelf voor kiezen om een hoger aantal bedden aan te houden voor hun intensivecareafdelingen. Het LNAZ vraagt de regio's daarnaast hun bijdrage te blijven leveren bij de landelijke spreiding van covidpatiënten. Op die manier moet de zorg overal even toegankelijk blijven.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:24:15 #259
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199745496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:16 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Goed gezien op zich, maar het mooie is dat ik na 30 juni (en waarschijnlijk zelfs nog wat eerder), wel gewoon m'n wens uitkomt en weer de dingen kan doen die ik leuk vind zonder beperkingen.

Daarna zal je me hier ook niet veel meer zien, of iig niet meer over nederland veel horen praten, want dan boeit het me niet meer. Ik ga in augustus daarheen, ga lekker los, lekker m'n ding doen, en na dat weekend ben ik vergeten dat dit virus ooit bestaan heeft. :D
dat geldt op 9 Juni al in België.
pi_199745583
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:16 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nu weten we het wel een keertje.
pi_199745588
In België gaan de bioscopen 9 juni open.

https://www.focus-wtv.be/(...)ding-om-te-heropenen

Erg mooi.
pi_199745661
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:33 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Schakel ook morgen weer in voor een nieuwe, spannende aflevering van 'knuffelmangagangbangs'!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199745698
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat geldt op 9 Juni al in België.
really? Ik wist dat ze daar dan de afstandsregel al afschaffen, maar de rest ook? FEstivals en grote evenementen enzo zonder beperkingen mochten toch pas vanaf half augustus daar? (Vlaanderen)
#WeesGeenWhales
pi_199745706
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:33 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Fair enough :D

Ik ga ff in stilte blij zijn :P
#WeesGeenWhales
pi_199745763
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:44 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

really? Ik wist dat ze daar dan de afstandsregel al afschaffen, maar de rest ook? FEstivals en grote evenementen enzo zonder beperkingen mochten toch pas vanaf half augustus daar? (Vlaanderen)
Ze hadden van Ranst eigenlijk nog even willen raadplegen, maar die zat in één of andere kelder opgesloten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:50:58 #266
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199745792
quote:

[..]

Ik lees net dat stukje over Belgische bioscopen maar daar geldt de afstand gewoon nog hoor vanaf 9 juni. Ik zie het woord ‘bubbel’ alweer meerdere keren opduiken.
pi_199745880
quote:

[..]

Evenementen met 75.000 bezoekers weer mogelijk vanaf 13 augustus.

Erika is niet zo blij:

Infectiologe Erika Vlieghe (UZA) heeft gemengde gevoelens bij de reeds bekend geraakte beslissingen van het Overlegcomité. "Alles zal afhangen van hoe wij daar als maatschappij mee zullen omgaan", reageert ze in 'De Wereld Vandaag' op Radio 1. "We moeten waakzaam blijven en ons aan een aantal maatregelen blijven houden."

"De vaccinatiecampagne is héél belangrijk", vervolgt ze. "We mogen daar heel veel vertrouwen in hebben, maar die is ook niet waterdicht." Zolang er buiten de Belgische grenzen nog steeds veel viruscirculatie is, kan je nog steeds in contact komen met het virus en de varianten, wijst ze erop. "Dus we moeten daar nog steeds erg voorzichtig mee zijn."
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:00:27 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199745903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ze hadden van Ranst eigenlijk nog even willen raadplegen, maar die zat in één of andere kelder opgesloten.
Wel toevallig dat sinds die Jurgen op zoek is naar Van Ranst, de pandemie helemaal oplost. Toeval? :? :? :o
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:01:17 #269
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199745909
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:57 schreef RipCity het volgende:

[..]

Erika is niet zo blij:

[ afbeelding ]

Infectiologe Erika Vlieghe (UZA) heeft gemengde gevoelens bij de reeds bekend geraakte beslissingen van het Overlegcomité. "Alles zal afhangen van hoe wij daar als maatschappij mee zullen omgaan", reageert ze in 'De Wereld Vandaag' op Radio 1. "We moeten waakzaam blijven en ons aan een aantal maatregelen blijven houden."

"De vaccinatiecampagne is héél belangrijk", vervolgt ze. "We mogen daar heel veel vertrouwen in hebben, maar die is ook niet waterdicht." Zolang er buiten de Belgische grenzen nog steeds veel viruscirculatie is, kan je nog steeds in contact komen met het virus en de varianten, wijst ze erop. "Dus we moeten daar nog steeds erg voorzichtig mee zijn."
dan zet vaccinatiestraten bij die evenementen
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:08:37 #270
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199745998

[ Bericht 38% gewijzigd door THEFXR op 04-06-2021 19:16:30 ]
pi_199746055
quote:

[..]

Erika is niet zo blij:

[ afbeelding ]

Ja want dit is bij andere virussen totaal niet het geval :Y
I'll give you something to do
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:14:36 #272
22565 asco
Los in deze tent
pi_199746067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik lees net dat stukje over Belgische bioscopen maar daar geldt de afstand gewoon nog hoor vanaf 9 juni. Ik zie het woord ‘bubbel’ alweer meerdere keren opduiken.
Ik lees net dat de Belgen schijnbaar helemaal klaar zijn met hun regering.
Vlaams Belang naar 26.1% in een peiling. Dat zouden in Nederland omgerekend 39 zetels zijn. :D

https://www.hln.be/binnen(...)10-procent~ae269c19/
pi_199746110
quote:

[..]

Erika is niet zo blij:

[ afbeelding ]

Ja dat had ik gezien like een of twee weken terug.

News flash: ze heeft er niets over te zeggen. Het mag, dat is al besloten, denk je dat één festivalganger zich laat tegenhouden door haar mening als ze na ruim een jaar weer losmogen? Dan heb ik nog een Nigeriaanse prins hier voor je, hij wilt je 100.000 euro overmaken, heeft even je rekening nodig ;)

Ik bedoel, Menno de Jong van ons OMT zei in de media dat dingen als lowlands kunnen en dat hij zelf naar lowlands toe wil dit jaar, maar als hij iets anders had gezegd, denk je dat iemand dan zich daar iets van aan zou trekken qua organisatoren of publiek?

En qua belgië, marc van ranst twitterde dezelfde dag ik dat las dat tomorrowland (waar vlieghe het over had) gewoon kon. Dus ja, boeiuh, dit is besloten, geniet ervan.

Dus mijn punt staat, het kan weer vanaf half augusts.

Alleen die user zei dat het vanaf 9 juni kan. Dat klopt volgens mij niet.

Overigens zei diezelfde Erika Vlieghe een aantal maanden terug nog dat ze verwachte dat 2022 een gigantisch feestjaar zou worden, en dat toerisme en massa festivals enzo zeker terug zouden komen. Ze vond dit alleen wat vroeg, zou volgens mij liever volgend jaar pas weer doen.

Maar nogmaals, ze heeft er niets over te zeggen. Dus irrelevant :)
#WeesGeenWhales
pi_199746115
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:08 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Die is goed! :D
#WeesGeenWhales
pi_199746164
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:13 schreef galantis het volgende:

[..]

Ja want dit is bij andere virussen totaal niet het geval :Y
Ten eerste: zie hierboven, zei zij een aantal maanden terug ook dat 2022 een mega feestjaar wordt en dat we gewoon weer met z'n allen naar megafestivals enzo zouden gaan hoor. Ze vind dit alleen wat vroeg, en zou liever tot volgend jaar wachten volgens mij.

Belangrijker: haar bestaan en mening zijn totaal irrelevant, ze heeft er niets over te zeggen, het is besloten, ze mogen en worden bijna zeker stijf uitverkocht, dus ga erheen en geniet zou ik zeggen. Negeer haar gewoon. Dat mag. ;)
#WeesGeenWhales
pi_199746172
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:23 schreef THEFXR het volgende:
deze pandemie is in NL over.

Landelijk aantal IC-bedden afgeschaald naar normaal niveau

Het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ) heeft besloten de capaciteit op de IC's vanaf maandag terug te brengen naar minimaal 1150 bedden. Dat is het aantal bedden dat ook voor de coronapandemie op de IC's in de Nederlandse ziekenhuizen te vinden was. In april werd vanwege de toen toenemende stroom coronapatiënten op de IC's opgeschaald naar 1550 bedden.

Maar de trend is nu omgekeerd, meldt het LNAZ in een persbericht. "Het aantal covidpatiënten in de ziekenhuizen is afgelopen tijd fors gedaald en deze daling zet door."

De 1150 bedden is een minimum. Regio's kunnen er zelf voor kiezen om een hoger aantal bedden aan te houden voor hun intensivecareafdelingen. Het LNAZ vraagt de regio's daarnaast hun bijdrage te blijven leveren bij de landelijke spreiding van covidpatiënten. Op die manier moet de zorg overal even toegankelijk blijven.
Het FOK!OMT heeft het sein brandmeester gegeven jongens! _O-
zie email 27 oktober
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:23:38 #277
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199746195
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:08 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel goeie film. Moet je voorstellen dat zoiets in het echt zou gebeuren ... :X
pi_199746214
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:21 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

zei zij een aantal maanden terug ook dat..
:{
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:28:00 #279
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199746247
quote:

[..]

Erika is niet zo blij:

[ afbeelding ]

Bla bla bla om moe van te worden onderhand.
pi_199746271
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:25 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

:{
oeps.
#WeesGeenWhales
pi_199746420
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Bla bla bla om moe van te worden onderhand.
Gewoon haar bestaan en mening negeren dus, wat ik ook tegen @galantis zei. Ze bepaalt geen moer, ze heeft er niets over te vertellen, het mag, dat is besloten, simpel. Tijd om te genieten.
#WeesGeenWhales
pi_199746479
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:17 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja dat had ik gezien like een of twee weken terug.

News flash: ze heeft er niets over te zeggen. Het mag, dat is al besloten, denk je dat één festivalganger zich laat tegenhouden door haar mening als ze na ruim een jaar weer losmogen? Dan heb ik nog een Nigeriaanse prins hier voor je, hij wilt je 100.000 euro overmaken, heeft even je rekening nodig ;)

Ik bedoel, Menno de Jong van ons OMT zei in de media dat dingen als lowlands kunnen en dat hij zelf naar lowlands toe wil dit jaar, maar als hij iets anders had gezegd, denk je dat iemand dan zich daar iets van aan zou trekken qua organisatoren of publiek?

En qua belgië, marc van ranst twitterde dezelfde dag ik dat las dat tomorrowland (waar vlieghe het over had) gewoon kon. Dus ja, boeiuh, dit is besloten, geniet ervan.

Dus mijn punt staat, het kan weer vanaf half augusts.

Alleen die user zei dat het vanaf 9 juni kan. Dat klopt volgens mij niet.

Overigens zei diezelfde Erika Vlieghe een aantal maanden terug nog dat ze verwachte dat 2022 een gigantisch feestjaar zou worden, en dat toerisme en massa festivals enzo zeker terug zouden komen. Ze vond dit alleen wat vroeg, zou volgens mij liever volgend jaar pas weer doen.

Maar nogmaals, ze heeft er niets over te zeggen. Dus irrelevant :)
Lieve Era, het is niet hoe vaker en hoe harder je roept, dat het dan wel gaat gebeuren. Chill, het komt sowieso wel weer.
pi_199746560
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:48 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Lieve Era, het is niet hoe vaker en hoe harder je roept, dat het dan wel gaat gebeuren. Chill, het komt sowieso wel weer.
Mwah, onder druk van maatschappij en media is de oorspronkelijke scholensluiting en mondkapjesplicht er ook gekomen. Als er maar genoeg burgers klagen dat ze klaar zijn met eragon gaan Hugo en Mark vast wel overstag.
pi_199746580
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:48 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet begreep. Het gaat inderdaad gebeuren. Hier vanaf 30 juni of eerder al, daar eind augustus.

Met de kanttekening dat er daar nog een cap op zit van 75000, hier niets, en dat hier binnen ook alles weer 100% als vanouds mag vanaf de volgende stap met test- of vaccin, daar niet.

Ergo: wij versoepelen straks 2 maanden eerder en nog véél verder.

Wie haar zin NIET krijgt, ook niet als ze steeds harder gaat roepen, is onze lieve Erika. Die wil nog wachten en voorzichtig zijn want MuTanTEn, bu-hu.

Ik zei tegen de users die haar gezwam irritant vinden en weer van een festival willen genieten, dat ze niets besluit, niets te vertellen heeft, en dus gewoon genegeerd kan worden terwijl we weer lekker met 60.000 mensen naar lowlands gaan ;)
#WeesGeenWhales
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:58:54 #285
22565 asco
Los in deze tent
pi_199746609
Godverdomme hoe houden jullie dit vol hier. _O-
pi_199746620
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:23 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Is wel goeie film. Moet je voorstellen dat zoiets in het echt zou gebeuren ... :X
Pff hoop het niet. Lijkt me echt heel kut.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:00:37 #287
22565 asco
Los in deze tent
pi_199746634
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Pff hoop het niet. Lijkt me echt heel kut.
Voor je het weet mag je je niet meer schminken en knuffelen enzo. -O-
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:00:39 #288
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_199746635
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:58 schreef asco het volgende:
Godverdomme hoe houden jullie dit vol hier. _O-
Drank, heel veel drank.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_199746699
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:57 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet begreep. Het gaat inderdaad gebeuren. Hier vanaf 30 juni of eerder al, daar eind augustus.

Met de kanttekening dat er daar nog een cap op zit van 75000, hier niets, en dat hier binnen ook alles weer 100% als vanouds mag vanaf de volgende stap met test- of vaccin, daar niet.

Ergo: wij versoepelen straks 2 maanden eerder en nog véél verder.

Wie haar zin NIET krijgt, ook niet als ze steeds harder gaat roepen, is onze lieve Erika. Die wil nog wachten en voorzichtig zijn want MuTanTEn, bu-hu.

Ik zei tegen de users die haar gezwam irritant vinden en weer van een festival willen genieten, dat ze niets besluit, niets te vertellen heeft, en dus gewoon genegeerd kan worden terwijl we weer lekker met 60.000 mensen naar lowlands gaan ;)
Ik geef het op.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:07:38 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199746733
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:00 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Drank, heel veel drank.
Waar kan ik intekenen? :9~
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:10:11 #291
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199746777
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:05 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Ik geef het op.
Je hebt het nog lang volgehouden.
pi_199747180
quote:
Ik vind het een goede zet omdat we nu het woord ‘weigerboomers’ hebben. Het is het waard geweest als het in de dikke van Dale terecht komt.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:46:35 #293
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_199747222
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik vind het een goede zet omdat we nu het woord ‘weigerboomers’ hebben. Het is het waard geweest als het in de dikke van Dale terecht komt.
Ik vind weigerboomer wel een mooie suggestie om woord van het jaar 2021 te worden.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:47:09 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199747227
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Mooiste eraan is dat het eigenlijk helemaal geen boomers zijn qua leeftijd :D
pi_199747244
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:05 schreef SilverEyes het volgende:

[..]

Ik geef het op.
Wat?

Maar... je bedoelde toch dat ik vertrouwen moest houden dat we uiteindelijk alles weer gaan mogen?

Ik zeg dat dat juist al vanaf 30 juni zo is en dat je dus niets hoeft te vertellen wat dat betreft. :D

Begreep ik je verkeerd? Feit is dat het deze zomer weer mag, en dat iedereen daar gewoon van gaat genieten, en wat "ein kleines Blümelein ERIKA" daarvan vind totaal irrelevant is. Iedereen gaat gewoon genieten en los op festivals, clubs, mijn conventies etc, zodra het weer mag.

En daar ben ik blij mee :)
#WeesGeenWhales
pi_199747250
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Welke groep is dat dan? 60-65 klopt toch wel?
#WeesGeenWhales
pi_199747252
quote:

[..]

Wat mij betreft is alles en iedereen nu een boomer, wel zo eerlijk.

Voordringboomer, weigerboomer, Astra-boomer, gelegenheidsboomer. Ontzettend veelzijdig.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:52:59 #298
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_199747284
quote:

[..]

Hen die geboren zijn tussen 1946 en 1964 worden geclassificeerd als Boomers, dus 60-64-jarigen zijn éckte Boomers. En sommigen hebben dus promotie tot Weigerboomer te pakken :7
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:54:27 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199747310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:49 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Welke groep is dat dan? 60-65 klopt toch wel?
De golf boomers kwam vlak na WO2, dit zijn mensen tussen de 60-65 jaar oud. Dat is wel erg laat voor die golf
pi_199747320
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:52 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Hen die geboren zijn tussen 1946 en 1964 worden geclassificeerd als Boomers, dus 60-64-jarigen zijn éckte Boomers. En sommigen hebben dus promotie tot Weigerboomer te pakken :7
Ben je dan een weigerboomerboomer?

Nu zit “Boom boom” van Vengaboys in mn hoofd..
  vrijdag 4 juni 2021 @ 20:57:43 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199747352
Ok, real boomers it is!

Pure bred boomered _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')