Neem aan nog steeds 1.5m afstand (in elk geval zonder TvT), dus dan heb je nog maar de helft van je zaak beschikbaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik gok dat veel restaurants vooral zoiets hebben, ik pak die 30 50 man wel zonder TvT met de garantie dat de zaak vol komt, dan mét TvT meer mensen en geen garantie op een volle zaak.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:52 schreef galantis het volgende:
[..]
Van de ouderen (weet niet meer vanaf welke leeftijd) had al een percentage ver boven de 70% een eerste prik gehaald.
Wel heel veel anti-vaxxers boven de 90quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:55 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Klopt.
[ afbeelding ]
* Nog zonder Janssen vaccins
Kan me zomaar voorstellen dat het geven van een vaccin voor die leeftijdsgroep ook niet altijd veilig is. Het kleinste beetje koorts kan al fataal zijn voor een deel.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:59 schreef galantis het volgende:
[..]
Wel heel veel anti-vaxxers boven de 90![]()
Is daar nog een verklaring voor?
Te broos of ervaren het als zinloos omdat ze hoogbejaard zijn en ze sterfelijkheid accepterenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:59 schreef galantis het volgende:
[..]
Wel heel veel anti-vaxxers boven de 90![]()
Is daar nog een verklaring voor?
quote:Tot nu toe zijn er 10.109.509 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:19 schreef Questular het volgende:
Besmettingen dalen, prikken gaat lekker en bijna weekend. Mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
44 gemeentes met 0 besmettingen
44 gemeentes met 1 besmettingen
115 gemeentes met 2-4 besmettingen
82 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
8 overlijdens.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:23 schreef polderturk het volgende:
8 OPNAMES OP DE IC IN DE AFGELOPEN 24 UUR !!! DAT BETEKENT DAT WE ONDER DE SIGNAALWAARDE VAN 10 ZITTEN !!!!!
Ze gaan rennend van de IC af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |