Dan emigreer ik. Vrijheid ontnomen. Nooit meer naar.... In deze hel. Opgesloten.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:53 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Nee XD. Punt. Hugs. Events. Terug naar *MIJN* normaal.
Klopt ja, dit is een foto van het overdekte deel in het midden waar ook het metrostation zit.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:17 schreef vipergts het volgende:
[..]
Is dat bij die kuttrap waar je niet normaal kunt aflopen omdat de treden niet zo zijn als men gewend is.
Het mag toch weer binnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:02 schreef Cynicio het volgende:
*kijkt naar de weersvoorspelling van morgen*
Ah joh dan maar overdekt op het terras. 5 juno moet gevierd worden
Goed gezien op zich, maar het mooie is dat ik na 30 juni (en waarschijnlijk zelfs nog wat eerder), wel gewoon m'n wens uitkomt en weer de dingen kan doen die ik leuk vind zonder beperkingen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan emigreer ik. Vrijheid ontnomen. Nooit meer naar.... In deze hel. Opgesloten.
Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik.
dat geldt op 9 Juni al in België.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:16 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Goed gezien op zich, maar het mooie is dat ik na 30 juni (en waarschijnlijk zelfs nog wat eerder), wel gewoon m'n wens uitkomt en weer de dingen kan doen die ik leuk vind zonder beperkingen.
Daarna zal je me hier ook niet veel meer zien, of iig niet meer over nederland veel horen praten, want dan boeit het me niet meer. Ik ga in augustus daarheen, ga lekker los, lekker m'n ding doen, en na dat weekend ben ik vergeten dat dit virus ooit bestaan heeft.
Nu weten we het wel een keertje.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:16 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Goed gezien op zich, maar het mooie is dat ik na 30 juni (en waarschijnlijk zelfs nog wat eerder), wel gewoon m'n wens uitkomt en weer de dingen kan doen die ik leuk vind zonder beperkingen.
Daarna zal je me hier ook niet veel meer zien, of iig niet meer over nederland veel horen praten, want dan boeit het me niet meer. Ik ga in augustus daarheen, ga lekker los, lekker m'n ding doen, en na dat weekend ben ik vergeten dat dit virus ooit bestaan heeft.
Schakel ook morgen weer in voor een nieuwe, spannende aflevering van 'knuffelmangagangbangs'!quote:
really? Ik wist dat ze daar dan de afstandsregel al afschaffen, maar de rest ook? FEstivals en grote evenementen enzo zonder beperkingen mochten toch pas vanaf half augustus daar? (Vlaanderen)quote:
Ze hadden van Ranst eigenlijk nog even willen raadplegen, maar die zat in één of andere kelder opgesloten.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:44 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
really? Ik wist dat ze daar dan de afstandsregel al afschaffen, maar de rest ook? FEstivals en grote evenementen enzo zonder beperkingen mochten toch pas vanaf half augustus daar? (Vlaanderen)
Ik lees net dat stukje over Belgische bioscopen maar daar geldt de afstand gewoon nog hoor vanaf 9 juni. Ik zie het woord ‘bubbel’ alweer meerdere keren opduiken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:44 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
really? Ik wist dat ze daar dan de afstandsregel al afschaffen, maar de rest ook? FEstivals en grote evenementen enzo zonder beperkingen mochten toch pas vanaf half augustus daar? (Vlaanderen)
Evenementen met 75.000 bezoekers weer mogelijk vanaf 13 augustus.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:44 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat sinds die Jurgen op zoek is naar Van Ranst, de pandemie helemaal oplost. Toeval?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ze hadden van Ranst eigenlijk nog even willen raadplegen, maar die zat in één of andere kelder opgesloten.
dan zet vaccinatiestraten bij die evenementenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Evenementen met 75.000 bezoekers weer mogelijk vanaf 13 augustus.
Erika is niet zo blij:
[ afbeelding ]
Infectiologe Erika Vlieghe (UZA) heeft gemengde gevoelens bij de reeds bekend geraakte beslissingen van het Overlegcomité. "Alles zal afhangen van hoe wij daar als maatschappij mee zullen omgaan", reageert ze in 'De Wereld Vandaag' op Radio 1. "We moeten waakzaam blijven en ons aan een aantal maatregelen blijven houden."
"De vaccinatiecampagne is héél belangrijk", vervolgt ze. "We mogen daar heel veel vertrouwen in hebben, maar die is ook niet waterdicht." Zolang er buiten de Belgische grenzen nog steeds veel viruscirculatie is, kan je nog steeds in contact komen met het virus en de varianten, wijst ze erop. "Dus we moeten daar nog steeds erg voorzichtig mee zijn."
Ja want dit is bij andere virussen totaal niet het gevalquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Erika is niet zo blij:
[ afbeelding ]
Infectiologe Erika Vlieghe (UZA) heeft gemengde gevoelens bij de reeds bekend geraakte beslissingen van het Overlegcomité. "Alles zal afhangen van hoe wij daar als maatschappij mee zullen omgaan", reageert ze in 'De Wereld Vandaag' op Radio 1. "We moeten waakzaam blijven en ons aan een aantal maatregelen blijven houden."
"De vaccinatiecampagne is héél belangrijk", vervolgt ze. "We mogen daar heel veel vertrouwen in hebben, maar die is ook niet waterdicht." Zolang er buiten de Belgische grenzen nog steeds veel viruscirculatie is, kan je nog steeds in contact komen met het virus en de varianten, wijst ze erop. "Dus we moeten daar nog steeds erg voorzichtig mee zijn."
Ik lees net dat de Belgen schijnbaar helemaal klaar zijn met hun regering.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik lees net dat stukje over Belgische bioscopen maar daar geldt de afstand gewoon nog hoor vanaf 9 juni. Ik zie het woord ‘bubbel’ alweer meerdere keren opduiken.
Ja dat had ik gezien like een of twee weken terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Erika is niet zo blij:
[ afbeelding ]
Ten eerste: zie hierboven, zei zij een aantal maanden terug ook dat 2022 een mega feestjaar wordt en dat we gewoon weer met z'n allen naar megafestivals enzo zouden gaan hoor. Ze vind dit alleen wat vroeg, en zou liever tot volgend jaar wachten volgens mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:13 schreef galantis het volgende:
[..]
Ja want dit is bij andere virussen totaal niet het geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |