abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199745296
*kijkt naar de weersvoorspelling van morgen*

Ah joh dan maar overdekt op het terras. 5 juno moet gevierd worden
pi_199745298
twitter

Lol.
Zonder wrijving geen glans
pi_199745310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:02 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Lol.
Dat soort mondkapjes doen me altijd aan onderbroeken denken. Touwtjes al the way.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:04:31 #254
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199745322
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:53 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Nee XD. Punt. Hugs. Events. Terug naar *MIJN* normaal.
Dan emigreer ik. Vrijheid ontnomen. Nooit meer naar.... In deze hel. Opgesloten.

Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:06:34 #255
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_199745338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:17 schreef vipergts het volgende:

[..]

Is dat bij die kuttrap waar je niet normaal kunt aflopen omdat de treden niet zo zijn als men gewend is.
Klopt ja, dit is een foto van het overdekte deel in het midden waar ook het metrostation zit.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_199745405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:02 schreef Cynicio het volgende:
*kijkt naar de weersvoorspelling van morgen*

Ah joh dan maar overdekt op het terras. 5 juno moet gevierd worden
Het mag toch weer binnen?
#WeesGeenWhales
pi_199745428
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dan emigreer ik. Vrijheid ontnomen. Nooit meer naar.... In deze hel. Opgesloten.

Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik. Ik.
Goed gezien op zich, maar het mooie is dat ik na 30 juni (en waarschijnlijk zelfs nog wat eerder), wel gewoon m'n wens uitkomt en weer de dingen kan doen die ik leuk vind zonder beperkingen.

Daarna zal je me hier ook niet veel meer zien, of iig niet meer over nederland veel horen praten, want dan boeit het me niet meer. Ik ga in augustus daarheen, ga lekker los, lekker m'n ding doen, en na dat weekend ben ik vergeten dat dit virus ooit bestaan heeft. :D
#WeesGeenWhales
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:23:30 #258
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199745488
deze pandemie is in NL over.

Landelijk aantal IC-bedden afgeschaald naar normaal niveau

Het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ) heeft besloten de capaciteit op de IC's vanaf maandag terug te brengen naar minimaal 1150 bedden. Dat is het aantal bedden dat ook voor de coronapandemie op de IC's in de Nederlandse ziekenhuizen te vinden was. In april werd vanwege de toen toenemende stroom coronapatiënten op de IC's opgeschaald naar 1550 bedden.

Maar de trend is nu omgekeerd, meldt het LNAZ in een persbericht. "Het aantal covidpatiënten in de ziekenhuizen is afgelopen tijd fors gedaald en deze daling zet door."

De 1150 bedden is een minimum. Regio's kunnen er zelf voor kiezen om een hoger aantal bedden aan te houden voor hun intensivecareafdelingen. Het LNAZ vraagt de regio's daarnaast hun bijdrage te blijven leveren bij de landelijke spreiding van covidpatiënten. Op die manier moet de zorg overal even toegankelijk blijven.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:24:15 #259
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199745496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:16 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Goed gezien op zich, maar het mooie is dat ik na 30 juni (en waarschijnlijk zelfs nog wat eerder), wel gewoon m'n wens uitkomt en weer de dingen kan doen die ik leuk vind zonder beperkingen.

Daarna zal je me hier ook niet veel meer zien, of iig niet meer over nederland veel horen praten, want dan boeit het me niet meer. Ik ga in augustus daarheen, ga lekker los, lekker m'n ding doen, en na dat weekend ben ik vergeten dat dit virus ooit bestaan heeft. :D
dat geldt op 9 Juni al in België.
pi_199745583
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:16 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nu weten we het wel een keertje.
pi_199745588
In België gaan de bioscopen 9 juni open.

https://www.focus-wtv.be/(...)ding-om-te-heropenen

Erg mooi.
pi_199745661
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:33 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Schakel ook morgen weer in voor een nieuwe, spannende aflevering van 'knuffelmangagangbangs'!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199745698
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat geldt op 9 Juni al in België.
really? Ik wist dat ze daar dan de afstandsregel al afschaffen, maar de rest ook? FEstivals en grote evenementen enzo zonder beperkingen mochten toch pas vanaf half augustus daar? (Vlaanderen)
#WeesGeenWhales
pi_199745706
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:33 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Fair enough :D

Ik ga ff in stilte blij zijn :P
#WeesGeenWhales
pi_199745763
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:44 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

really? Ik wist dat ze daar dan de afstandsregel al afschaffen, maar de rest ook? FEstivals en grote evenementen enzo zonder beperkingen mochten toch pas vanaf half augustus daar? (Vlaanderen)
Ze hadden van Ranst eigenlijk nog even willen raadplegen, maar die zat in één of andere kelder opgesloten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 18:50:58 #266
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199745792
quote:

[..]

Ik lees net dat stukje over Belgische bioscopen maar daar geldt de afstand gewoon nog hoor vanaf 9 juni. Ik zie het woord ‘bubbel’ alweer meerdere keren opduiken.
pi_199745880
quote:

[..]

Evenementen met 75.000 bezoekers weer mogelijk vanaf 13 augustus.

Erika is niet zo blij:

Infectiologe Erika Vlieghe (UZA) heeft gemengde gevoelens bij de reeds bekend geraakte beslissingen van het Overlegcomité. "Alles zal afhangen van hoe wij daar als maatschappij mee zullen omgaan", reageert ze in 'De Wereld Vandaag' op Radio 1. "We moeten waakzaam blijven en ons aan een aantal maatregelen blijven houden."

"De vaccinatiecampagne is héél belangrijk", vervolgt ze. "We mogen daar heel veel vertrouwen in hebben, maar die is ook niet waterdicht." Zolang er buiten de Belgische grenzen nog steeds veel viruscirculatie is, kan je nog steeds in contact komen met het virus en de varianten, wijst ze erop. "Dus we moeten daar nog steeds erg voorzichtig mee zijn."
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:00:27 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199745903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:48 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ze hadden van Ranst eigenlijk nog even willen raadplegen, maar die zat in één of andere kelder opgesloten.
Wel toevallig dat sinds die Jurgen op zoek is naar Van Ranst, de pandemie helemaal oplost. Toeval? :? :? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:01:17 #269
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199745909
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:57 schreef RipCity het volgende:

[..]

Erika is niet zo blij:

[ afbeelding ]

Infectiologe Erika Vlieghe (UZA) heeft gemengde gevoelens bij de reeds bekend geraakte beslissingen van het Overlegcomité. "Alles zal afhangen van hoe wij daar als maatschappij mee zullen omgaan", reageert ze in 'De Wereld Vandaag' op Radio 1. "We moeten waakzaam blijven en ons aan een aantal maatregelen blijven houden."

"De vaccinatiecampagne is héél belangrijk", vervolgt ze. "We mogen daar heel veel vertrouwen in hebben, maar die is ook niet waterdicht." Zolang er buiten de Belgische grenzen nog steeds veel viruscirculatie is, kan je nog steeds in contact komen met het virus en de varianten, wijst ze erop. "Dus we moeten daar nog steeds erg voorzichtig mee zijn."
dan zet vaccinatiestraten bij die evenementen
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:08:37 #270
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199745998

[ Bericht 38% gewijzigd door THEFXR op 04-06-2021 19:16:30 ]
pi_199746055
quote:

[..]

Erika is niet zo blij:

[ afbeelding ]

Ja want dit is bij andere virussen totaal niet het geval :Y
I'll give you something to do
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:14:36 #272
22565 asco
Los in deze tent
pi_199746067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik lees net dat stukje over Belgische bioscopen maar daar geldt de afstand gewoon nog hoor vanaf 9 juni. Ik zie het woord ‘bubbel’ alweer meerdere keren opduiken.
Ik lees net dat de Belgen schijnbaar helemaal klaar zijn met hun regering.
Vlaams Belang naar 26.1% in een peiling. Dat zouden in Nederland omgerekend 39 zetels zijn. :D

https://www.hln.be/binnen(...)10-procent~ae269c19/
pi_199746110
quote:

[..]

Erika is niet zo blij:

[ afbeelding ]

Ja dat had ik gezien like een of twee weken terug.

News flash: ze heeft er niets over te zeggen. Het mag, dat is al besloten, denk je dat één festivalganger zich laat tegenhouden door haar mening als ze na ruim een jaar weer losmogen? Dan heb ik nog een Nigeriaanse prins hier voor je, hij wilt je 100.000 euro overmaken, heeft even je rekening nodig ;)

Ik bedoel, Menno de Jong van ons OMT zei in de media dat dingen als lowlands kunnen en dat hij zelf naar lowlands toe wil dit jaar, maar als hij iets anders had gezegd, denk je dat iemand dan zich daar iets van aan zou trekken qua organisatoren of publiek?

En qua belgië, marc van ranst twitterde dezelfde dag ik dat las dat tomorrowland (waar vlieghe het over had) gewoon kon. Dus ja, boeiuh, dit is besloten, geniet ervan.

Dus mijn punt staat, het kan weer vanaf half augusts.

Alleen die user zei dat het vanaf 9 juni kan. Dat klopt volgens mij niet.

Overigens zei diezelfde Erika Vlieghe een aantal maanden terug nog dat ze verwachte dat 2022 een gigantisch feestjaar zou worden, en dat toerisme en massa festivals enzo zeker terug zouden komen. Ze vond dit alleen wat vroeg, zou volgens mij liever volgend jaar pas weer doen.

Maar nogmaals, ze heeft er niets over te zeggen. Dus irrelevant :)
#WeesGeenWhales
pi_199746115
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:08 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Die is goed! :D
#WeesGeenWhales
pi_199746164
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 19:13 schreef galantis het volgende:

[..]

Ja want dit is bij andere virussen totaal niet het geval :Y
Ten eerste: zie hierboven, zei zij een aantal maanden terug ook dat 2022 een mega feestjaar wordt en dat we gewoon weer met z'n allen naar megafestivals enzo zouden gaan hoor. Ze vind dit alleen wat vroeg, en zou liever tot volgend jaar wachten volgens mij.

Belangrijker: haar bestaan en mening zijn totaal irrelevant, ze heeft er niets over te zeggen, het is besloten, ze mogen en worden bijna zeker stijf uitverkocht, dus ga erheen en geniet zou ik zeggen. Negeer haar gewoon. Dat mag. ;)
#WeesGeenWhales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')