Inderdaad. Daar nu pas achterkomen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:55 schreef fathank het volgende:
Dat is het enige motief. Geldelijk gewin.
quote:In een kort geding stelde de rechter gisteren Engel in het gelijk.
Dit is nou juist de enige goede aandachtquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:55 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Nog meer aandacht geven aan deze wappie
Niet helemaal waar, in principe heeft de ING geen hol te maken wat betreft wat iemand met zijn rekening doet.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:05 schreef Mondkapje het volgende:
Doet ING een keer zijn werk, vindt de rechter het niet goed. Zo schiet het niet op.
Stel ik denk dat Engel een heel pientere man is die als enige de waarheid vertelt, en ik wil hem geld doneren om zijn goede werk te kunnen voortzetten. Dat ben ik wel blij als een bank voorkomt dat het geld naar een landgoed in Spanje verdwijnt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, in principe heeft de ING geen hol te maken wat betreft wat iemand met zijn rekening doet.
Maar de rechter is tevens ook van mening dat wat “engel” deed, niet bepaald door de beugel kan, maar deelt dan wel weer de mening dat het niet aan ING is om zich op deze manier ermee te bemoeien.
Klopt denk maar aan de Bagwan beweging. Waar ook veel van een soort van wappies in trapten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:54 schreef Hexagon het volgende:
Dat is inderdaad wel het verdienmodel van sekteleiders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |